81
П 15


   
    Пам’яті Людини, Педагога, Науковця - Леоніда Віталійовича Скуратівського [Текст] // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 2-64. - Зміст: Історичний погляд на проблему мовленнєвого розвитку особистості у взаємозв’язку з тенденціями суспільного поступу в Європі / Л. В. Скуратівський. Психолого-дидактичні тенденції загального і мовленнєвого розвитку школярів у науці і практиці середньої школи XX століття / Л. В. Скуратівський. Змістово-пізнавальні суперечності процесу вивчення курсу рідної мови в середній школі / Л. В. Скуратівський. Інтелектуальні засади мовленнєвого розвитку учнів основної школи на уроках української мови / Л. В. Скуратівський. Вивчення мовної теми як засіб мовленнєвого розвитку учнів / Л. В. Скуратівський. Інформаційні технології як засіб мовленнєвого розвитку учнів у процесі навчання української мови в основній школі / Л. В. Скуратівський. Проблеми практичної риторики в сучасному курсі української мови / Л. В. Скуратівський. Повість-реконструкція "Я - альфа і омега" / Л. В. Скуратівський. Мати і син Марченки / Л. В. Скуратівський. Про роль закальнонавчальних умінь у мовленнєвому розвитку учнів у науковому доробку Л. В. Скуратівського / Г. Шелехова. Проблема збагачення мовлення учнів емоційно забарвленою лексикою у наукові спадщині Л. В. Скуратівського / В. Новосьолова. / Н. Голуб.
ББК 81 + 81.411.1
Рубрики: Мовознавство--українське мовознавство
   мовленнєвий розвиток

   Українська мова--персоналії мовознавців

   Кафедра української мови



Дод.точки доступу:
Скуратівський, Леонід Віталійович (1946-2007) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


Шифр: Умлш-1/2011/5
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2011р. N 5
Зміст:
Новосьолова, Валентина. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання / В. Новосьолова. - С.16-21
Ладоня, Катерина. Розвиток культури спілкування в учнів 10-х класів на уроках української мови / К. Ладоня. - С.21-27
Яценко, Таміла. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти / Т. Яценко. - С.27-30
Шевченко, Зоя. Врубель М. - основоположник символізму в живописі (матеріали до вивчення спецкурсу "Художня література в контексті світової культури") / З. Шевченко. - С.30-37
Осницька, Тетяна. Інтеграція вивчення усної народної поетичної творчості та музики на уроках української літератури в основній школі / Т. Осницька. - С.37-44
Сафарова, Галина. Міфи та легенди українців (підсумковий урок української літератури в 5 класі) / Г. Сафарова. - С.44-49
Державний стандарт базової і повної середньої освіти (проект). - С.53-62
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


81.411.1-9
Н 76


    Новосьолова, Валентина.
    Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання [Текст] / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 16-21
ББК 81.411.1-9
Рубрики: викладання української мови--стилістика
   Викладання української мови в школі--лексика

   викладання української мови--фразеологія

   уроки української мови в 10 класі

   Профільне навчання



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


Шифр: Умлш-1/2016/4
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2016р. N 4
Зміст:
Голуб, Ніна. Навчання української мови в сучасній загальноосвітній школі: емоційний аспект / Н. Голуб. - С.2-7.
Омельчук, Сергій. Поняттєво-семантичні зв’язки в категорійному апараті сучасної української лінгводидактики / С. Омельчук. - С.8-11.
Горошкіна, Олена. Сучасний підручник української мови як освітньо-розвивальне середовище / О. Горошкіна. - С.11-14.
Попова, Людмила. Уроки розвитку мовлення як ефективна форма вдосконалення мовленнєвих умінь і навичок учнів профільної школи / Л. Попова. - С.15-18.
Яценко, Таміла. Специфіка уроку української літератури в умовах інформатизації навчального процесу / Т. Яценко. - С.19-23.
Вертій, Олексій. Іван Франко : діалектика присутності в національній свідомості українців / О. Вертій. - С.24-30.
Азьомов, Віктор. Духовна архетипна система етнонаціонального у викладанні української літератури в загальноосвітній школі / В. Азьомов. - С.31-37.
Тригуб, Ірина. Методика контекстного вивчення творчості Генріка Ібсена та Лесі Українки на заняттях літературних курсів за вибором / І. Тригуб. - С.39-41.
Котусенко, Олена. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у навчальних програмах / О. Котусенко, Н. Бондаренко, В. Новосьолова. - С.42-59.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


81.411.1-90
К 73


    Котусенко, Олена.
    Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у навчальних програмах [Текст] / О. Котусенко, Н. Бондаренко, В. Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 4. - С. 42-59.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--методичні рекомендації
Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- навчальні програми -- методичні рекомендації вчителям


Дод.точки доступу:
Бондаренко, Неллі; Новосьолова, Валентина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: Умлш-1/2017/2
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2017р. N 2
Зміст:
Бондаренко, Неллі. Ситуаційні вправи на уроках української мови / Н. Бондаренко. - С.2-8. - Бібліогр.: 11 назв.
Кучеренко, Ірина. Особистісно орієнтована технологія навчання - пріоритетна концепція мовної освіти / І. Кучеренко. - С.8-14. - Бібліогр.: 11 назв.
Ярмолюк, Алла. Інтеріоризація загальнокультурних цінностей під час вивчення складного речення / А. Ярмолюк. - С.15-19. - Бібліогр.: 11 назв.
Бондаренко, Юрій. Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації / Ю. Бондаренко. - С.20-25. - Бібліогр.: 15 назв.
Тименко, Валентина. Сучасний підручник української літератури для 10 класу : культурно-мистецький контекст / В. Тименко. - С.26-31. - Бібліогр.: 12 назв.
Яценко, Таміла. Шкільний підручник української літератури : історико-методичний огляд процесу вітчизняного підручникотворення / Т. Яценко. - С.32-35. - Бібліогр.: 13 назв.
Вертій, Олексій. Тарас Шевченко в національній свідомости українців середини XIX - початку XX століть / О. Вертій. - С.36-43. - Бібліогр.: 24 назви.
Бедлінський, Олексій. Рідна мова як відображення свідомості народу / О. Бедлінський. - С.43-48. - Бібліогр.: 16 назв.
Азьомов, Віктор. Ідейні координати шевченкового "Заповіту” : у пошуках повноти прочитання / В. Азьомов. - С.49-52.
Новосьолова, Валентина. Новий підручник української мови для 8-го класу : навчально-методичний апарат, виховні можливості / В. Новосьолова. - С.53-59.
Ситченко, Анатолій. Про тенденції розвитку предметної дидактики : [рецензія на книгу] / А. Ситченко. - С.60-62.
Банк наукових ідей : [про педагогічні технології]. - С.63-64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


371.67:811.161.2
Н 76


    Новосьолова, Валентина.
    Новий підручник української мови для 8-го класу [Текст] : навчально-методичний апарат, виховні можливості / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 53-59.
Рец. на кн. : Новосьолова В. І. Українська мова : підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів / В. І. Новосьолова, Н. В. Бондаренко. - К. : Педагогічна думка, 2016. - 296 с. : іл.
УДК
Рубрики: Викладання української мови в школі--створення підручника
Кл.слова (ненормовані):
шкільні підручники з української мови -- рецензії на шкільні підручники -- 8 клас


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: Умлш-1/2017/3
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2017р. N 3
Зміст:
Голуб, Ніна. Контроль як важлива ланка процесу навчання української мови в школі / Н. Голуб. - С.2-6.
Хом’як, Іван. Методика оцінювання навчальних досягнень учнів / І. Хом’як. - С.7-12.
Пентилюк, Марія. Виховання мовної особистості учнів основної школи засобами української мови і літератури / М. Пентилюк, І. Гайдаєнко. - С.13-19.
Новосьолова, Валентина. Особливості навчання синтаксису простого ускладнення речення у 8-му класі : (за новим підручником української мови) / В. Новосьолова. - С.20-24.
Кучеренко, Ірина. Концепції особистісно орієнтованої технології уроку рідної мови / І. Кучеренко. - С.25-31.
Корицька, Галина. Тест як інструмент контрольно-оцінювальної діяльності вчителя: до проблеми створення й застосування / Г. Корицька. - С.32-35.
Ярмолюк, Алла. Робота з текстом під час вивчення складного речення / А. Ярмолюк. - С.36-39.
Бондаренко, Юрій. Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації / Ю. Бондаренко. - С.40-43.
Вертій, Олексій. У річищі ідейних протиборств: Тарас Шевченко в національній свідомости українців XX-XXI століть / О. Вертій. - С.44-51.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: Умлш-1/2017/4
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2017р. N 4
Зміст:
Голуб, Ніна. Методичний коментар щодо вивчення української мови в 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням змін у навчальних програмах : (2017-2018 навчальний рік) / Н. Голуб. - С.2-9.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова. 5-9 класи. - С.10-29.
Новосьолова, Валентина. Орієнтовне календарне планування уроків української мови й контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 8-го класу (відповідно до оновленої навчальної програми) / В. Новосьолова. - С.30-38.
Пшінка, Наталя. Двокрилля творчості Т. Шевченка : (взаємодія вербальних і зорових образів) / Н. Пшінка. - С.39-46.
Бондаренко, Юрій. Метод лекції: загальнодидактична та методико-літературна специфіка / Ю. Бондаренко. - С.47-49.
Попова, Людмила. Метод проектів на уроках української мови в старших класах: проблеми і перспективи оцінювання / Л. Попова. - С.50-53.
Рудик, Людмила. Українські народні думи - героїчний епос українського народу. Кобзарі та лірники - виконавці народних дум / Л. Рудик. - С.54-60.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


371.32:811.161.2
Н 76


    Новосьолова, Валентина.
    Особливості навчання синтаксису простого ускладнення речення у 8-му класі [Текст] : (за новим підручником української мови) / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 3. - С. 20-24.
УДК
Рубрики: Викладання української мови в школі--синтаксис
Кл.слова (ненормовані):
навчання української мови -- прості речення -- ускладнені речення -- навчання синтаксису в школі -- компетентнісно спрямований підручник


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


371.32:811.161.2
Н 76


    Новосьолова, Валентина.
    Орієнтовне календарне планування уроків української мови й контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 8-го класу (відповідно до оновленої навчальної програми) [Текст] / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 4. - С. 30-38.
УДК
Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки в 8 класі
Кл.слова (ненормовані):
орієнтовне календарне планування -- уроки української мови -- контроль знань учнів -- рівень навчальних досягнень учнів -- оновлена навчальної програми


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Новосьолова, Валентина
    Методичні рекомендації щодо навчання української мови у 5-11 класах закладів загальної середньої освіти (2018-2019 навчальний рік) [Текст] / Валентина Новосьолова, Олена Горошкіна // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 4. - С. 2-7. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Викладання української мови в школі--методичні рекомендації
Кл.слова (ненормовані):
програма з української мови -- навчальна програма для середньої школи -- методичні рекомендації вчителям


Дод.точки доступу:
Горошкіна, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: Умлш-1/2019/2
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2019р. N 2
Зміст:
Бондаренко, Неллі. Опрацювання морфологічних норм української мови на засадах компетентнісного підходу / Н. Бондаренко. - С.2-6.
Новосьолова, Валентина. Основні аспекти формування ціннісних орієнтацій учнів ліцею засобами компетентнісного спрямованого підручника української мови / В. Новосьолова. - С.7-9.
Холоша, Тамара. Акценти шевченкової біографії / Т. Холоша. - С.10-14.
Костюшко, Вікторія. Лінгводидактичні засади формування лексикологічної компетентності іноземних студентів / В. Костюшко. - С.15-19.
Хмарна, Оксана. Робота з текстами культурологічного спрямування на уроках української мови / О. Хмарна [и др.]. - С.20-25.
Інші автори: Бондаренко Т., Зеленова Людмила, Кравченко, Тамара, Синьоока, Галина
Корицька, Галина. Організація пошукової творчої діяльності учнів у процесі навчання української мови засобами веб-квест технології: для вчителів української мови та літератури : навчально-методичний посібник (частина 2) / Г. Корицька, Ірина Подлєсна. - С.26-39.
Міхно, Олександр. Зоя Шевченко: життя методикою української літератури / О. Міхно. - С.40-43.
Балаховська, Юлія. Педагогічні ідеї Зої Шевченко в контексті сучасної методичної думки / Ю. Балаховська. - С.44.
Забарний, Олександр. Згадуючи наставника... : [про вченого-методиста З. О. Шевченко] / О. Забарний. - С.45-47. : фот.
Азьомов, Віктор. Герменевтичний аналіз вірша Володимира Сосюри "Коли потяг у даль загуркоче” в духовній архепитній системі етнонаціонального : до 120-річчя з дня народження поета / В. Азьомов. - С.48-51.
Культура мовлення: [як правильно відмінювати складні прізвища?]. - С.52.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Новосьолова, Валентина.
    Основні аспекти формування ціннісних орієнтацій учнів ліцею засобами компетентнісного спрямованого підручника української мови [Текст] / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 7-9.
Рубрики: Викладання української мови в школі--виховна робота
Кл.слова (ненормовані):
підручники української мови -- ключові компетентності -- ціннісні орієнтації -- виховання на уроках -- засвоєння моральних цінностей


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: ДС1/2020/7/8
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2020р. N 7/8
Зміст:
Методичні рекомендації щодо викладання української мови і літератури у 2020/2021 навчальному році. - С.2-10.
Скорина, Людмила. Камо грядеши”, Нова українська школо? / Л. Скорина. - С.10-16.
Сірук, Вікторія. Реформи чи псевдоновації / В. Сірук. - С.16-18.
Баган, Олег. Виховуємо суспільство меркантилістів / О. Баган. - С.18-20.
Новосьолова, Валентина. Результати проведення PISA-2018 як інструмент підвищення рівня сформованості читацької компетентності учнів / В. Новосьолова. - С.20-27.
Сидоренко, Тетяна. Вивчаємо односкладні безособові речення : 8 клас / Т. Сидоренко. - С.27-31.
Тищенко, Костянтин. Український східний світ: галамаги, витязі (2) / К. Тищенко. - С.31-41.
Поворознюк, Світлана. Аксіологічність міського дискурсу / С. Поворознюк. - С.41-45.
Коцар, Ольга. Фразеологізми з антропоцентричним компонентом: особливості опрацювання / О. Коцар. - С.45-50.
Новиков, Анатолій. Суду історії я не боюся...” : нарис життя і творчості Марка Кропивницького / А. Новиков. - С.50-56.
Бойко, Надія. Аристократи духу й праці: діяльність Олександра та Володимира Барвінських на тлі епохи / Н. Бойко. - С.56-64.
Яручик, Віктор. Українська література в Польщі: зародження, проблематика, новаторство / В. Яручик. - С.64-70.
Іван Андрусяк: Якби мені тоді хтось сказав, що я писатиму для дітей, я б не повірив і хіба лише розсміявся. - С.70-71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Новосьолова, Валентина.
    Результати проведення PISA-2018 як інструмент підвищення рівня сформованості читацької компетентності учнів [Текст] / В. Новосьолова // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2020. - N 7/8. - С. 20-27. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Освіта в Україні--читацька грамотність
Кл.слова (ненормовані):
читацька грамотність -- читацька компетентність -- базова середня освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: Умлш-1/2021/2
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2021р. N 2
Зміст:
Пентилюк, Марія. Мовна особистість майбутнього вчителя-словесника в контексті професійної підготовки / М. Пентилюк. - С.2-5.
Пентилюк, Марія. Когнітивно-комунікативна модель удосконалення профеісйної культурномовної компетентності студентів філологічного профілю / М. Пентилюк. - С.6-10.
Шелехова, Галина. Формування мотивації на уроках української мови в учнів закладів загальної середньої освіти / Г. Шелехова. - С.11-14.
Должикова, Тетяна. Текст як універсальний інструмент організації освітнього процесу / Т. Должикова. - С.15-16.
Азьомов, Віктор. "Лісова пісня” Лесі Українки: ораторія вітаїзму буття чи лакримоза егоцентричній цивілізації / В. Азьомов. - С.17-21.
Філь, Анастасія. Дослідження функцій неповних речень у романі Івана Багряного "Огненне коло” / А. Філь. - С.22-24.
Бойко, Марія. Українська мова в школі на початку ХХІ століття: від шкільної практики до наукової площини / М. Бойко. - С.25-26.
Данюк, Анна. Образи нових жінок-інтелектуалок у новелі Ольги Кобилянської "Valse Melancolique” / А. Данюк. - С.27-30.
Сиротенко, Н. В. Підсумкові контрольні роботи з української літератури (8 клас) / Н. В. Сиротенко, Н. С. Перфілова. - С.31-40.
Ніколаєнко, Наталія. Інноваційні технології як засіб підготовки студентів до ЗНО з української мови та літератури в закладах фахової передвищої освіти / Н. Ніколаєнко, А. Данюк. - С.41-47.
Головченко, Ніна. Як "Морськосвинський детектив” Івана Андрусяка заохочує дітей до читання / Н. Головченко. - С.51-52.
"Як парость виноградної лози, плекайте мову...” : до 125-річчя Максима Рильського (1895-1964). - С.53-55.
Горошкіна, Олена. Внесок Марії Пентилюк у розвиток української лінгводидактики : до ювілею вченої і вчителя / Олена Горошкіна. - С.56-59.
Новосьолова, Валентина. Шелеховій Галині Тарасівні - 70 / В. Новосьолова. - С.60-61.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Новосьолова, Валентина.
    Шелеховій Галині Тарасівні - 70 [Текст] / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2021. - N 2. - С. 60-61.
Рубрики: Освіта в Україні--персоналії педагогів
   Українська мова--персоналії мовознавців

Кл.слова (ненормовані):
українські педагоги -- вчені-методисти з української мови -- методисти-філологи


Дод.точки доступу:
Шелехова, Галина Тарасівна (науковець-методист, автор багатьох поколінь підручників з української мови, кандидат педагогічних наук. Відмінник освіти України ; 1951 р. н.) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: Умлш-1/2021/3
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2021р. N 3
Зміст:
Світлої пам’яті Скуратівського Леоніда Віталійовича (до 75-річчя з дня народження). - С.2-4.
Цінько, Світлана. Пам’яті Людини, Педагога, Науковця - Леоніда Віталійовича Скуратівського / С. Цінько. - С.4-5.
Скуратівський, Леонід. Світоглядні засади навчання словесності / Л. Скуратівський. - С.5-9.
Скуратівський, Леонід. Питання духовності як філософська та методична проблема / Л. Скуратівський. - С.9-12.
Скуратівський, Леонід. До питання про значення поняття "мовленнєвий розвиток” та інші за змістом поняття / Л. Скуратівський. - С.12-15.
Скуратівський, Леонід. Історичний погляд на проблему мовного розвитку особистості у взаємозв’язку з тенденціями суспільного поступу в Європу / Л. Скуратівський. - С.15-20.
Скуратівський, Леонід. Проблеми практичної риторики в сучасному курсі української мови / Л. Скуратівський. - С.20-23.
Скуратівський, Леонід. Вивчення мовної теми як засіб мовленнєвого розвитку учнів / Л. Скуратівський. - С.23-29.
Новосьолова, Валентина. Проблема формування ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у лінгводидактичній спадщині Л. В. Скуратівського / В. Новосьолова. - С.29-31.
Азьомов, Віктор. "Лісова пісня” Лесі Українки: ораторія вітаїзму Буття чи лакримоза егоцентричній цивілізації / В. Азьомов. - С.31-36.
Вертій, Олексій. Способи організації самостійного читання учнями художніх творів / О. Вертій. - С.36-39.
Кучеренко, Ірина. Професійна компетентність сучасного вчителя / І. Кучеренко. - С.39-45.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Новосьолова, Валентина.
    Проблема формування ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у лінгводидактичній спадщині Л. В. Скуратівського [Текст] / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2021. - N 3. - С. 29-31.
Рубрики: Педагоги України
Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактична спадщина Л. В. Скуратівського


Дод.точки доступу:
Скуратівський, Леонід Віталійович (український науковець, педагог ; 1946-2007) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)