> Шифр: РШ/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Красняков, Є. Державна політика в освітянській сфері в період українського державотворення / Є. Красняков. - С.3-8. Дем’яненко, Н. Співвідношення модернізаційних тенденцій та національних традицій у змісті діяльності вищої школи: авторський курс "Історія освітньо-виховних систем / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.11-17. Калініна, Л. Естетичне виховання молодших школярів як соціально-педагогічна проблема / Л. Калініна. - С.24-26. Мерлянова, О. Вплив фуекцій народного танцю на виховання особистості / О. Мерлянова. - С.27-29. Донець, З. Архітектурна культурна спадщина у навчанні й вихованні / З. Донець. - С.29-31. Олексін, Ю. Навчання у співпраці - ефективний шлях формування рис громадянськості старшокласників на уроках історії / Ю. Олексін. - С.32-35. Сащак, Н. Культура мови та мовлення людини / Н. Сащак. - С.43-45. Орлова, Н. Формування патріотичних та громадських почуттів учнів (на матеріалі педагогічної спадщини О. Захаренка) / Н. Орлова. - С.39-41. Журавльова, С. Соціоорієнтована модель виховання особистості Георга Кершенштейнера в освітніх / С. Журавльова. - С.71-80. Сбруєва, А. Уроки запровадження сучасних освітніх реформ у розвинутих англомовних країнах / А. Сбруєва. - С.74-76. Вачевський, М. Сучасна економічна освіта у країнах Західної Європи: формування професійних компетенцій / М. Вачевський. - С.71-74. Березівська, л. Нові підходи П. М. Ігнатьєва до реформи шкільної освіти (1915-1916 роки XX ст.) / л. Березівська. - С.64-67. Рейзенкінд, Т. Мистество кіно як фактор організації модульно-рейтингового підходу до навчання в поліхудожньому вихованні молоді / Т. Рейзенкінд. - С.58-61. Юник, Д. Оволодіння музичним матеріалом в процесі інструментальної підготовки школярів / Д. Юник. - С.55-57. Совгіра, С. Нетрадиційні форми екологічної освіти учнів / С. Совгіра. - С.51-54. Дмитрук, С. Груподинамічні вправи як засіб формування корпоративної культури / С. Дмитрук; О. Вєтохов. - С.48-51. Вєтохов, О. Психолого-педагогічні умови для успішного навчання іноземного читання / О. Вєтохов. - С.46-47. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Олексін, Ю. Навчання у співпраці - ефективний шлях формування рис громадянськості старшокласників на уроках історії [Текст] / Ю. Олексін> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N3. - С. 32-35. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Викладання історії Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
О-53 Олексін, Ю. Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : (30-70-ті роки ХХ ст.) / Юрій Олексін> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 8/9. - С. 71-76. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: навчання диференційоване СРСР--Освіта Кл.слова (ненормовані): диференціація навчання -- індивідуалізація навчання -- профільні предмети -- факультативи Анотація: У статті висвітлено процес розвитку ідеї диференціації навчання у педагогічній науці та практиці радянської школи в 30-70-х роках ХХ ст. Здійснено узагальнену характеристику чотирьох етапів на шляху її реалізації впродовж досліджуваного періоду. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |