> Шифр: Х195369/2014/15/16 Журнал 2014р. N 15/16 Садкіна, В. І. Починаємо урок / В. І. Садкіна. - С.2-13. Щеглакова, Д. В. Модель проектного навчання у природознавстві / Д. В. Щеглакова. - С.13-18. Жук, Н. І. Використання віртуальної хімічної лабораторії в навчальному процесі / Н. І. Жук. - С.18-22. Олійник, Т. А. Диференційоване навчання хімії в загальноосвітній школі сільської місцевості з досвіду дослідно-експериментальної роботи / Т. А. Олійник. - С.22-29. Симітко, В. А. Професійне спрямування - один із способів оптимізації навчання / В. А. Симітко. - С.29-37. Баран, Є. Упровадження алгоритмів на уроках хімії / Є. Баран. - С.37-42. Мілевська, С. Я. Узагальнення та систематизація матеріалу з теми "Розчини", 9 клас / С. Я. Мілевська. - С.42-46. Костенко, В. В. Харчові добавки Е-числа, 11 клас, стандартний і академічний рівні / В. В. Костенко. - С.52-56. Галущак, Л. Б. Розчинення високомолекулярних сполук / Л. Б. Галущак. - С.56-71. Баран, І. І. Хімічні поняття і терміни / І. І. Баран. - С.71-78. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-53 Олійник, Т. А. Диференційоване навчання хімії в загальноосвітній школі сільської місцевості з досвіду дослідно-експериментальної роботи [Текст] / Т. А. Олійник> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2014. - N 15/16. - С. 22-29. Рубрики: Викладання хімії в школі Навчання--диференційований підхід Кл.слова (ненормовані): диференціація освіти -- навчальний процес -- диференційоване навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |