П 18 Паращенко, Людмила Іванівна. Жити і вчитися в Україні [Текст] : учебное пособие / Л. І. Паращенко. - К. : Веселка, 2000. - 179 с. : іл. - ISBN 966-01-0165-1 : 4.00 грн.
РУБ 37(4Укр) Рубрики: Педагогічні технології Дод.точки доступу: Київський ліцей бізнесу \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П18 Паращенко, Людмила Іванівна. Тестові технології у навчальному закладі [Текст] : методичний посібник / Л. І. Паращенко, В. Д. Леонський, Г. І. Леонська; Наук. ред. О. І. Ляшенко. - К. : [б. в.], 2006 (Майстерня книги). - 218 с. : табл. - ISBN 966-8754-22-0 : 9.70 грн.
РУБ 371.01 Рубрики: Тести педагогічні Дод.точки доступу: Леонський, Валерій Данилович; Леонська, Галина Іванівна; Ляшенко, О. І. \ред.\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ОІУ/2010/13/4 Журнал 2010р. т.13 N 4 Дробноход, М. Про реформування освітньої галузі України в контексті проблем і тенденцій розвитку глобалізованого світу / М. Дробноход. - С.7-17. Гриневич, Лілія. Методологічні засади цілісності системи моніторингу якості освіти / Л. Гриневич. - С.18-25. Шиян, Олена. Сучасна державна політика впровадження освітніх профілактичних програм у навчальних закладах України / О. Шиян. - С.26-31. Паращенко, Людмила. Проблеми державно-громадського управління загальної середньою освітою в Україні / Л. Паращенко. - С.32-40. Левчишена, О. Пріоритетність знань у трансформаційному суспільстві / О. Левчишена. - С.51-59. Надвинична, Тетяна. Параметри, критерії та організація діяльності вчителя з психологічного проектування системи навчальних задач / Т. Надвинична. - С.60-66. Ажнюк, Богдан. Інновації в системі української мови та тенденції її розвитку / Б. Ажнюк. - С.67-72. Чемеркін, С. Публіцистичний стиль української мови в Інтернеті: диференційні ознаки / С. Чемеркін. - С.73-80. Якиминська, Любов. До проблеми співвідношення соціального та етнічного в наукових студіях ментальності українців: історіографічний аналіз / Л. Якиминська. - С.81-89. Петрук, Володимир. Про хронологічну давнину "української спільноти" / В. Петрук. - С.90-97. Крисаченко, В. Світоглядна парадигма XX століття: український внесок / В. Крисаченко. - С.98-114. Кочура, Наталія. Культурно-естетична генонема українського національного світогляду / Н. Кочура. - С.115-122. Чорноштан, Тамара. Екологічна етика як предмет викладання у ВНЗ України / Т. Чорноштан. - С.129-132. Філіпчук, Георгій. Суспільне ековиховання в контексті природності існування / Г. Філіпчук. - С.144-150. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 18 Паращенко, Людмила. Проблеми державно-громадського управління загальної середньою освітою в Україні [Текст] / Л. Паращенко> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2010. - Том 13, N 4. - С. 32-40. Рубрики: Управління освітою Освіта загальна середня Кл.слова (ненормовані): державне управління освітою -- загальна середня освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОІУ/2011/14/2/3 Журнал 2011р. т.14 N 2/3 Крисаченко, Валентин. Витоки і розвиток української політичної нації / В. Крисаченко. - С.16-29. Бахрушин, Володимир. Статистичний аналіз рейтингів українських університетів / В. Бахрушин. - С.30-37. Чорноштан, Тамара. Екологічна етика як предмет викладання у ВНЗ України / Т. Чорноштан. - С.38-54. Пархоменко, Євген. Державне регулювання туристичною сферою, шляхи вдосконалення / Є. Пархоменко. - С.55-58. Данилова, Галина. Акмеологічні мотиви вдосконалення людини на основних історичних етапах генезису філософії / Г. Данилова. - С.59-71. Паращенко, Людмила. Аналіз системи загальної середньої освіти України за м'якою методологією систем / Л. Паращенко. - С.72-80. Петрук, Вікторія. Проблеми соціалізації та індивідуалізації навчання в умовах сучасного інформаційно-освітнього середовища / В. Петрук. - С.86-94. Баранова, Анастасія. Проектна технологія як засіб формування інтересу до навчання молодших школярів / А. Баранова. - С.102-105. Кравченко, Оксана. Стан українського шкільництва за кордоном у контексті етнонаціональної ідентичності / О. Кравченко. - С.119-125. Газізова, Олена. Забезпечення державності української мови в Автономній Республіці Крим / О. Газізова. - С.126-133. Бублейник, Людмила. Лексична ідіоматичність у перекладознавчому вимірі / Л. Бублейник. - С.144-148. Алексєєва, Вікторія. Реалізація соціокультурної змістової лінії шкільного курсу мови у 6-8 класах (на матеріалі сфери відношень "Я і українська мова") / В. Алексєєва. - С.149-152. Крисаченко, Валентин. Український соціум: основні виміри соціально-політичного аналізу / В. Крисаченко. - С.153-162. Семчук, Надія. Формування інтелігенції як освітологічна проблема / Н. Семчук. - С.168-172. Кухар, Вікторія. Молодіжні неформальні рухи в Україні (кінець XX- початок XXI століття) / В. Кухар. - С.173-179. Балагура, Олена. Змістовні та технологічні особливості виховання духовної культури студентів вищих навчальних закладів / О. Балагура. - С.180-182. Яблонський, Валентин. Лауреат Нобелівської премії з фізіології і медицини Роберт Едвардс та ідея екстракорпорального запліднення / В. Яблонський. - С.183-185. Добрянський, Ігор. Усвідомлене покликання педагога. Миколі Зимомрі - 65 / І. Добрянський. - С.186-194. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 18 Паращенко, Людмила. Аналіз системи загальної середньої освіти України за м’якою методологією систем [Текст] / Л. Паращенко> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - Том 14, N 2/3. - С. 72-80. Рубрики: Освіта в Україні--якість освіти--технології управління Кл.слова (ненормовані): загальна середня освіта -- державне управління освітою -- м’яка методологія систем Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОІУ/2012/15/1 Журнал 2012р. т.15 N 1 Паращенко, Людмила. Європейський вимір у системі загальної середньої освіти України / Л. Паращенко. - С.7-13. Кухаренко, Володимир. Підготовка вчителя до дистанційного навчального процесу / В. Кухаренко. - С.14-18. Сініцина, Ірина. Європейський досвід у реалізації технологічних платформ в Україні / І. Сініцина. - С.19-22. Рідей, Наталія. Міжнародні стандарти та настанови із забезпечення й управління якістю освіти / Н. Рідей, Д. Шофолов, А. Ільчик. - С.23-32. Смолінська, Олеся. Інноваційне управління у вищій педагогічній освіті з урахуванням співвідношення категорій організаційної культури та гендеру / О. Смолінська. - С.33-41. Кравченко, Юрій. Українознавство у системі роботи вчителя природничо-математичних дисциплін / Ю. Кравченко. - С.42-46. Пономаренко, Ангеліна. Репрезентація історичного контенту в підручниках з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів: підходи до аналізу / А. Пономаренко. - С.47-51. Кухар, Вікторія. Теоретико-методологічні аспекти вивчення поняття "субкультура" і його складової "молодіжна субкультура" в українознавчому вимірі / В. Кухар. - С.52-57. Зимомря, Микола. Життя на гончарному крузі : [про Валерія Скотного] / М. Зимомря, І. Добрянський. - С.64-68. Вішар, Юлія. Історичний плацдарм ринку праці в контексті Болонського процесу / Ю. Вішар. - С.69-74. Строкаль, Віта. Алгоритм здійснення професійно-практичного навчання майбутніх екологів / В. Строкаль. - С.75-81. Рибалко, Юлія. Сутність поняття професійної компетентності у психолого-педагогічній літературі / Ю. Рибалко. - С.82-90. - Бібліогр.: 64 назви. Клочек, Григорій. Концепція реформування літературної освіти в середній школі (предмет - українська література) : коментований варіант / Г. Клочек. - С.91-109. Дуброва, Оксана. Теоретичні засади формування основ культури спілкування дітей 5-7 років / О. Дуброва. - С.110-115. Максименко, Клавдія. Нормативно-правове забезпечення впровадження споживчої освіти в Україні та світі / К. Максименко. - С.116-122. Вебометричний рейтинг університетів світу. - С.123-163. Топ-60 українських університетів згідно з рейтингом вебометрика та їхнє місце у світовому рейтингу. - С.164-168. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 18 Паращенко, Людмила. Європейський вимір у системі загальної середньої освіти України [Текст] / Л. Паращенко> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 1. - С. 7-13. Рубрики: Освіта в Україні--державне управління Освіта в Україні--європейська інтеграція Освіта в Україні--середня освіта Кл.слова (ненормовані): державне управління освітою -- європейський вимір -- євроінтеграція освіти -- європейський клуб -- загальна середня освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОІУ/2012/15/2/3 Журнал 2012р. т.15 N 2/3 Паращенко, Людмила. Відкрита освіта: будуємо школи без кордонів / Л. Паращенко. - С.7-14. Петрук, Вікторія. Динаміка розвитку дистанційної освіти в межах її соціально-філософського значення / В. Петрук. - С.14-20. Рідей, Наталія. Структурно-порівняльний аналіз змісту стандартів з управління якістю у сфері освіти в Україні і США / Н. Рідей [и др.]. - С.20-30. Інші автори: Паламарчук С., Шофолов Д., Ільчик, Анастасія Маслов, Валентин. Структура функцій управління аналітико-експертною діяльністю у сфері загальної середньої освіти регіону / В. Маслов, О. Боднар. - С.30-36. Щоголєва, Тетяна. Формування професійної поведінки майбутнього перекладача у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу / Т. Щоголєва. - С.36-45. Лопушанська, Галина. Місія освітнього менеджменту й технологія його впровадження / Г. Лопушанська. - С.45-55. Шляхова, Валентина. Лінгвістичні особливості перекладу наукового тексту / В. Шляхова. - С.66-73. Кононенко, Петро. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів "Українознавство. 1-4 класи" / П. Кононенко, Т. Присяжна. - С.80-104. Філіпчук, Георгій. Українознавча, україномовна політика в системі державно-культурного будівництва / Г. Філіпчук. - С.104-111. Горпинюк, Валентин. Ідеологічний контроверс соціально-професійного самовизначення української молоді / В. Горпинюк. - С.111-119. Довбня, Ольга. Аналіз результатів опитування студентської молоді щодо рівня сформованості громадянської та політичноьтї свідомості / О. Довбня. - С.119-126. Панчук, Май. Державна політика і управління в сучасних етнополітичних процесах України / М. Панчук. - С.126-140. Косенко-Бєлінська, Наталія. Планування діяльності вищих навчальних закладів у ринкових умовах на прикладі Белойт коледжу (Вісконсин, США) / Н. Косенко-Бєлінська. - С.140-150. Мельник, Ольга. Погляди С. Русової на особу: історіографія питання / О. Мельник. - С.150-156. Левицька, Надія. Науково-методичне забезпечення вищої гуманітарної освіти Наддніпрянщини (друга половина XIX початок XX століття) / Н. Левицька. - С.156-172. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 18 Паращенко, Людмила. Відкрита освіта: будуємо школи без кордонів [Текст] / Л. Паращенко> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 2/3. - С. 7-14. Рубрики: Освітні технології Освіта--відкрита освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): відкрита освіта -- державне управління -- інформаційно-комунікаційні технології -- соціальні мережі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОІУ/2012/15/4 Журнал 2012р. т.15 N 4 Бахрушин, Володимир. Якість вищої освіти та сучасні підходи до її вимірювання / В. Бахрушин, О. Горбань. - С.7-11. - Бібліогр.: 16 назв. Паращенко, Людмила. Підвищення ефективності шкільної освіти: українська практика та європейський досвід / Л. Паращенко. - С.12-17. Рибальченко, Денис. Нормативно-правове забезпечення управління якістю освітніх послуг у загальноосвітньому навчальному закладі / Д. Рибальченко. - С.25-28. Рідей, Наталія. Аналіз міжнародного інституційного регулювання у сфері управління й забезпечення якості освіти / Н. Рідей [и др.]. - С.29-42. Інші автори: Ільчик А., Шофолов Д., Паламарчук, Світлана Добровська, Людмила. Формування професійної компетентності з інформаційних технологій майбутніх фахівців в умовах інтегративного підходу до освіти / Л. Добровська. - С.43-50. Данилова, Галина. Методична акмеологія: стратегічний ресурс професійно-особистісного розвитку методиста системи післядипломної освіти / Г. Данилова. - С.51-64. Корсак, Костянтин. Ноотехнології - засіб здійснення сталого розвитку і побудови ноосуспільства / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.70-76. Сініцина, Ірина. Проблеми та перспективи інноваційної діяльності вищих навчальних закладів України / І. Сініцина. - С.77-80. Горпинюк, Валентин. Аспекти періодизації розвитку системи підготовки учнівської молоді до професійного самовизначення (друга половина XX- початок XXI століття) / В. Горпинюк. - С.81-91. - Бібліогр.: 38 назв. Петрук, Вікторія. Філософський аспект сучасної освіти / В. Петрук. - С.102-108. Шляхова, Валентина. Сучасні тенденції функціонування власних імен людей / В. Шляхова. - С.128-135. Присяжна, Тетяна. Методичні рекомендації до викладання українознавства у загальноосвітніх навчальних закладах / Т. Присяжна. - С.136-139. Короб, Антоніна. Навчально-методичний комплект для загальноосвітніх навчальних закладів : понятійно-термінологічний аналіз критерії впровадження у навчальний процес / А. Короб. - С.140-147. - Бібліогр.: 18 назв. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 18 Паращенко, Людмила. Підвищення ефективності шкільної освіти: українська практика та європейський досвід [Текст] / Л. Паращенко> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 12-17. Рубрики: Шкільна освіта--підвищення ефективності Освіта в Україні--державне управління Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- державне управління освітою -- система освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОІУ/2013/16/1/2 Журнал 2013р. т.16 N 1/2 Паращенко, Людмила. Інфраструктура загальної середньої освіти як конструктор для освітніх реформ / Л. Паращенко. - С.7-15. - Бібліогр.: с. 15-16 Кузьменко, Людмила. Учитель у суспільстві знань (акмеологічний підхід) / Л. Кузьменко. - С.17-22. - Бібліогр. у кінці ст. Романовська, Олександра. Підприємницькі ВНЗ у сучасному суспільстві / О. Романовська, О. Романовський, Ю. Романовська. - С.23-43. - Бібліогр. у кінці ст. Пилипенко, Владислав. Проблема мотивації студентів до використання ІКТ у навчальному середовищі вищої школи / Пилипенко. - С.46-51. - Бібліогр. у кінці ст. Хворостяний, Ігор. Освітня стратегія сучасної школи, або Якою бути школі майбутнього? / І. Хворостяний. - С.53-61. - Бібліогр. у кінці ст. Шеремет, Микола. Роль критичного мислення у формуванні інформаційної компетентності старшокласників / М. Шеремет. - С.62-67. - Бібліогр. у кінці ст. Чемеркін, Сергій. Причини низького рівня досліджуваності української мови в Інтернеті / С. Чемеркін. - С.69-72. - Бібліогр. у кінці ст. Базалук, Олег. Формування образу людини майбутнього як стратегічна мета філософії освіти / О. Базалук. - С.73-77. - Бібліогр.: с. 78 Левчишена, Оксана. Регуляторна політика держави в галузі вищої освіти / О. Левчишена. - С.80-87. - Бібліогр. у кінці ст. Карпенко, Галина. Формування нової української терміносистеми логістики / Г. Карпенко. - С.88-92. - Бібліогр. у кінці ст. Ковальська, Наталія. Стратегічні інтереси держави щодо підготовки фахівців сфери соціально-побутових послуг / Н. Ковальська. - С.94-98. - Бібліогр. у кінці ст. Філіпчук, Георгій. Національно-культурний контекст освітньої політики / Г. Філіпчук. - С.100-109. - Бібліогр. у кінці ст. Мамчур, Наталія. Роль естетичного виховання у підготовці майбутніх вчителів / Н. Мамчур. - С.110-115. - Бібліогр. у кінці ст. Чучвара, Андріана. Когнітивні чинники формування неофіційного найменування сільського школяра (на матеріала опитування учнів загальноосвітніх шкіл Львівської області) / А. Чучвара. - С.116-120. - Бібліогр. у кінці ст. Гулай, Альона. Історичний контент навчально-методичних матеріалів з української мови в часописі "Дивослово" / А. Гулай. - С.123-127. - Бібліогр. у кінці ст. Кондрак, Еліас Аріф. Мораль і етика у взаємодії з наукою, освітою і релігією / Е. А. Кондрак. - С.129-132. - Бібліогр. у кінці ст. Калакура, Ярослав. Українська духовність: історіографічний вимір / Я. Калакура. - С.134-141. - Бібліогр.: с. 141-142 Філіпова, Вікторія. Зарубіжний досвід державно-громадського управління освітою / В. Філіпова. - С.144-149. - Бібліогр. у кінці ст. Зимомря, Микола. Учений зі своїм поступом: Микола Євтух / М. Зимомря, І. Добрянський. - С.151-154 Якубов, Максим. Микола Маркович Роженко / М. Якубов, Н. Костюк. - С.155-165 Наука України в дзеркалі науковометричної бази даних SCIVERSE SCOPUS від 26 червня 2013 р. - С.166-171 Компас - 2013. Загальний рейтинг. - С.172-188 Сім чудес України. - С.189-195 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 18 Паращенко, Людмила. Інфраструктура загальної середньої освіти як конструктор для освітніх реформ [Текст] / Л. Паращенко> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 7-15. - Бібліогр.: с. 15-16 Рубрики: Управління освітою--Україна Кл.слова (ненормовані): державне управління освітою -- загальна середня освіта -- навчальне середовище -- освітнє середовище Анотація: Здійснено аналіз поняття "інфраструктура системи загальної середньої освіти (ЗСО) " в контексті обмеженості ресурсного забезпечення реформ. Визначено перспективні напрямки розвитку навчального середовища. Подано пропозиції щодо заходів, спрямованих на ефективну реалізацію механізмів розвитку навчального середовища, зокрема забезпечення здоров'я школярів, полімовності і використання потенціалу відкритої й електронної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |