> Шифр: РШ/2011/10 Журнал 2011р. N 10 Кузьмінський, Анатолій. Педагогічна наука на тлі подій і явищ ХХІ століття / А. Кузьмінський. - С.3-7. Біда, Олена. Пошук ефективних шляхів підвищення якості освітніх послуг у ВНЗ / О. Біда, Л. Прокопенко. - С.8-10. Сухоставська, Людмила. З досвіду співпраці Черкаського національного університету із Шевченківською спеціалізованою школою-інтернатом / Л. Сухоставська. - С.11-13. Швидка, Людмила. Інститут іноземних мов: перспективи майбутнього крізь призму минулого та реалії сьогодення / Л. Швидка, І. Яковлева, Л. Киба. - С.14-17. Богатирьов, Олег. Навчально-науковий інститут фізики, математики та комп’ютерно-інформаційних систем: віхи становлення / Олег Богатирьов, Ю. Ляшенко. - С.18-20. Мельниченко, Василь. Впевнені у власних силах / В. Мельниченко. - С.20-24. Погрібний, Ігор. Традиції підготовки вчителів української мови і літератури / І. Погрібний. - С.25-28. Безкопильний, Олександр. Роль Навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров’я у підготовці вчителя сучасної школи / О. Безкопильний. - С.29-33. Нінова, Тетяна. Особливості підготовки майбутніх фахівців у Навчально-науковому інституті природничих наук / Т. Нінова, В. Осипенко, О. Верещагіна. - С.34-38. Симоненко, Тетяна. Технологічний підхід до формування лінгвокультурологічної компетенції учнів на уроках рідної мови / Т. Симоненко. - С.39-41. - Бібліогр.: 5 назв. Тарасенкова, Ніна. Імітаційна модель навчання студентів-математиків у контексті їх професійної підготовки / Н. Тарасенкова, І. Богатирьова. - С.42-44. - Бібліогр.: 3 назв. Власенко, Володимир. Моніторинг якості освіти в школах як передумова якісного набору абітурієнтів / В. Власенко, В. Гриценко, В. Єфіменко. - С.45-47. - Бібліогр.: 6 назв. Гусак, Андрій. Білінгвальний підхід до викладання фізики у сучасній школі / А. Гусак, А. Ковальчук. - С.48-50. - Бібліогр.: 6 назв. Ігнатенко, Ірина. Навчальні практики як засіб формування професійних компетенцій студентів Навчально-наукового інституту природничих наук / І. Ігнатенко [и др.]. - С.51-53. Інші автори: Спрягайло О., Спрягайло О., Сливка Лідія Грабовий, Андрій. Підготовка майбутніх учителів хімії до організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий. - С.54-56. Євтушенко, Ірина Володимирівна. Підготовка психологів до роботи в системі освіти / І. Євтушенко. - С.56-59. Шавровська, Наталія. Підготовка практичних психологів для закладів освіти / Н. Шавровська, Л. Смалиус. - С.59-63 : табл. Андріяко, Тетяна. Конкурентоспроможність як прояв акмеологічної культури особистості / Т. Андріяко. - С.64-67. - Бібліогр.: 12 назв. Кучай, Тетяна. Особливості підготовки педагогічних кадрів з екології у Великій Британії та Україні: порівняльний аспект / Т. Кучай. - С.68-73. - Бібліогр.: 6 назв. Гайдай, Ірина. Сутність і зміст понять "педагогічна занедбаність" та "соціальна занедбаність": теоретичний аналіз / І. Гайдай. - С.74-77. - Бібліогр.: 18 назв. Ничкало, Нелля. філософсько-педагогічні роздуми великого романтика / Н. Ничкало. - С.78-80. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
П 43 Погрібний, Ігор. Традиції підготовки вчителів української мови і літератури / І. Погрібний> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 25-28. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вища освіта--національні університети--інститути Навчально-наукові інститути Вчителі--підготовка Кл.слова (ненормовані): філологи-персоналії україністів -- педагогічна справа -- лінгвістичні дослідження -- навчально- наукові інститути -- вчителі української мови та літератури -- підготовка вчителів Анотація: У статті розглядаються концептуальні засади професійної підготовки в ННІ української філології та соціальних комунікацій філологів-україністів, яка передбачає глибоке вивчення рідної мови, формування національної свідомості, виховання духовно багатої мовної особистості. Дод.точки доступу: \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
П 43 Погрібний, Ігор. Слово - наша зброя [Текст] / І Погрібний> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 4. - С. 76-83. - Бібліогр. в кінці ст. 2 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--спеціальна освіта Кл.слова (ненормовані): філологи-персоналії україністів -- журналісти -- редактори -- мовознавство -- компаративістика -- журналістські дослідження -- наукова діяльність Анотація: Розглянуто концептуальні засади професійної підготовки студентів ННІ української філології та соціальних комунікацій за всіма спеціальностями, для яких слово є предметом вивчення: філологів-україністів, журналістів і редакторів. Дод.точки доступу: Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |