> Шифр: ПП/2013/1 Журнал 2013р. N 1 Ульянич, І. В. Умови формування рефлексивної компетентності вчителів / І. В. Ульянич. - С.1-6. - Библиогр. в конце ст. Семенова, Е. М. Развитие профессионального самосознания педагога (тренинговые упражнения) / Е. М. Семенова. - С.7-12 Семків, І. І. Адаптація методики Ш. Шварца "Портрет цінностей" українською мовою / І. І. Семків. - С.12-28. - Библиогр. в конце ст. Федоренко, С. В. Корекційна тренінгова програма для сприяння зниженню комп’ютерної залежності та для самопізнання у студентів / С. В. Федоренко. - С.28-39. - Библиогр. в конце ст. Антонова, Н. О. Дослідження взаємозв’язку особливостей темпераменту та показників особистісної зрілості студентів-психологів (з використанням нових авторських методик дослідження) / Н. О. Антонова, Л. І. Рибачук. - С.40-45. - Библиогр. в конце ст. Попова, М. І. Особливості оптимальних когнітивно-стильових параметрів загальної професійної компетентності телефонних консультантів / М. І. Попова. - С.45-49. - Библиогр. в конце ст. Артемчук, О. Г. Розвиток довільного запам’ятовування у процесі формування текстової діяльності школярів підліткового віку / О. Г. Артемчук, Н. О. Писаренко. - С.49-53. - Библиогр. в конце ст. Литовченко, О. В. Соціальна реабілітація дітей з особливими потребами як один із напрямів соціально-педагогічної діяльності позашкільних навчальних закладів / О. В. Литовченко. - С.53-57. - Библиогр. в конце ст. Ніконова, О. Ю. Програма соціально-психологічного тренінгу зі зниження співзалежності / О. Ю. Ніконова. - С.57-61 Болтівець, С. І. Київський період науково-психологічної діяльності Георгія Челпанова : до 150-річчя з дня народження видатного українського психолога, засновника Інституту психології у м. Москві / С. І. Болтівець. - С.61-65 Ануфриев, А. Ф. Коррекция трудностей в обучении у детей 5-8 лет / А. Ф. Ануфриев, С. Н. Костромина. - С.66-68. - Библиогр. в конце ст. Гильбух, Ю. З. Школьная неуспеваемость / Ю. З. Гильбух. - С.68-80 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 58 Попова, М. І. Особливості оптимальних когнітивно-стильових параметрів загальної професійної компетентності телефонних консультантів [Текст] / М. І. Попова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 45-49. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Психологія професій--телефонні оператори--професійна компетентність Кл.слова (ненормовані): професійна діяльність -- когнітивні стилі -- телефонне консультування Анотація: Визначено оптимальні когнітивні стилі загальної професійної компетентності телефонних операторів різних напрямків консультування. Незважаючи на те, що значимі когнітивно-стильові параметри загальної компетентності різних груп телефонних консультантів свідчать про розсудливість, логічність та зосередженість на діталях, виявлено, що значимість когнітивних стилів для загальної професійної компетентності залежить від предметної специфіки діяльності. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2014/1 Журнал 2014р. N 1 Митник, О. Я. Психолого-педагогічні засади створення розвивального освітнього середовища у ЗНЗ як чинник створення предумов успіху у подальшій професійній кар’єрі учня / О. Я. Митник. - С.1-4 Біла, І. М. Розвиток художнього сприймання у дошкільному віці / І. М. Біла. - С.4-8 Швидкий, А. Л. Профілактика та корекція поведінкової стратегії в конфлікті членів педагогічного колективу / А. Л. Швидкий, Н. А. Бієнко. - С.8-13 Ілляшенко, Т. Д. Корекційно-розвивальні заняття з молодшими школярами у позакласній роботі / Т. Д. Ілляшенко. - С.13-19 Заика, Е. В. Игры с понятиями и предметами, направленные на развитие мышления и воображения / Е. В. Заика. - С.19-24 Левенець, А. Є. Тренінг розвитку життєвої перспективи в юнацькому віці / А. Є. Левенець. - С.37-45 Сняданко, І. І. Діагностика рівня навчальної самоефективності студентів / І. І. Сняданко. - С.45-51 Панченко, В. М. Аналіз феномену життєвої перспективи особистості в період навчання у ВНЗ / В. М. Панченко. - С.51-54 Попова, М. І. Психологічні особливості сучасних поглядів на класифікацію когнітивних стилів / М. І. Попова. - С.55-58 Волкова, Л. О. Музичні уподобання як нормоформуюча сфера у неформальних молодіжних об’єднаннях / Л. О. Волкова. - С.59-64 Зінченко, Г. П. Психологічні особливості розвитку творчої уяви дітей дошкільного віку / Г. П. Зінченко. - С.68-70 Лотоцька, Ю. М. З чим пов’язана успішність життєвих виборів? / Ю. М. Лотоцька, О. В. Панкратов. - С.71-75 Бенедицька, Т. В. Гуманістична спрямованість особистості як основа ціннісного єднання поколінь / Т. В. Бенедицька, І. В. Горшунова. - С.76-79 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 58 Попова, М. І. Психологічні особливості сучасних поглядів на класифікацію когнітивних стилів [Текст] / М. І. Попова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 55-58 Рубрики: Когнітивна психологія Кл.слова (ненормовані): когнітивні стилі -- класифікація когнітивних стилей -- когнітивно-стильові параметри Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |