> Шифр: П3/2003/4 Журнал 2003р. N 4 Гуменюк, О. Духовно-універсумне самотворення - центральна ланка психологічного впливу / О. Гуменюк. - С.10-28 Кл.слова: самореалізація, Я-концепція Мединська, Ю. Чотири виміри міфу / Ю. Мединська. - С.29-36 Кл.слова: міфологія, ритуал, лібідо Лазарук, А. Етико-психологічні контури інноваційної освіти / А. Лазарук. - С.37-45 Бугерко, Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі / Я. Бугерко. - С.46-53 Буян, І. Взаємодія людини та економіки як суспільна проблема / І. Буян. - С.54-60 Ложкін, Г. Поняття відповідальності в історико-філософському та психологічному дискурсах / Г., Лазорко О. Ложкін Г. - С.61-74 Ребуха, Л. Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу / Л. Ребуха. - С.75- 95 Ревасевич, І. Обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми / І. Ревасевич, . - С.96- 109 Комар, Т. Особливості розвитку ціннісно-потребової сфери студентів з обмеженими можливостями / Т. Комар. - С.110-118 Павліченко, А. Ціннісні орієнтації як установка на продуктивну пошукову діяльність студентів-психологів / А. Павліченко. - С.119-127 Гірняк, А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника / А. Гірняк. - С.128-136 Сагач, Г. Павло Флоренський про магічність слова / Г. Сагач. - С.137-140 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Ревасевич, І. Обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми [Текст] / І. Ревасевич, > // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 96- 109 . - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
Рубрики: Модульно-розвивальна система Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: П3/2005/4 Журнал 2005р. N 4 Щедровицький, Г. Схема миследіяльності - системно-структурна будова, значення і зміст / Г. Щедровицький. - С.29-39 Дмитренко, Н. Рефлексивне мислення в контексті теоретичного та емпіричного пізнання психічної реальності / Н. Дмитренко. - С.93-97 Павліченко, А. Ціннісні орієнтації у системі становлення особистості / А. Павліченко, . - С.98-120 Синєокий, О. Соціально-психологічне спричинення правового конфлікту особи сексуального насильника / О. Синєокий, . - С.121-126 Самотаєва, Е. Дослідження особливостей саморегуляції в осіб з різним типом емоційності / Е. Самотаєва. - С.127-130 Яценко, Т. Особливості застосування малюнкових методик у роботі групи АСПН та у практиці онтопсихологічного дослідження: контури порівняльного аналізу / Т. Яценко, П. Теслюк. - С.131-135 Хархан, О. Модель психоаналітичногої допомоги травмованим підліткам / О. Хархан. - С.136-146 Чепелєва, Н. Відбулася історична подія у житті національної психологічної еліти / Н. Чепелєва. - С.157-158 Рибак, Н. Психомистецькі технології модульно-розвивального навчання / Архіпчук С., Рибак Н. - С.158-161 Москаль, Ю. Сьоме щорічне зібрання авторської наукової школи професора Анатолія Фурмана / Ю. Москаль. - С.161-163 Ревасевич, І. Свято практичної психології / І. Ревасевич. - С.163-164 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Ревасевич, І. Свято практичної психології [Текст] / І. Ревасевич> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2005. - N4. - С. 163-164 . - ISSN 966-654-0
Рубрики: конференції, конгреси з психології Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: П3/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Максименко, С. Психологія особистості: парадигма життєстворення / С. Максименко. - С.8-52 Шандор, Ф. Секуляризація як соціальний механізм розвитку соціальних систем / Ф. Шандор, Ю. Яковенко. - С.53-72 Гуменюк, О. Перцептивний аспект спілкування як смисловчинковий обмін / О. Гуменюк. - С.73-80 Ковальова, О. Визначення типів іміджу вчителя і вчителя-адміністратора / О. Ковальова. - С.81-85 Синєокий, О. Соціокультурна матриця норм сексуальної поведінки як джерело формування правових засад / О. Синєокий. - С.86-91 Мазур, В. Структура психологічної готовності майбутніх психологів до використання комп’ютерних технологій / В. Мазур. - С.105-110 Білінська, Т. Особливості уваги та оперативної зорової пам’яті осіб 21-46-річного віку / Т. Білінська. - С.111-114 Луковенко, Ю. Сума технологій: до нового змісту освіти / Ю. Луковенко. - С.115-120 Семенчук, Ю. Психолого-педагогічні передумови формування лексичної компетенції у студентів економічних спеціальностей / Ю. Семенчук. - С.121-126 Фурман, А. Програма авторського курсу "Гуманістична психологія" / А. Фурман, І. Ревасевич. - С.127-137 До 60-річчя Б.Й.Цуканова, доктора психол.наук, професора. - С.144-145 : портр Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Фурман, А. Програма авторського курсу "Гуманістична психологія" [Текст] / А. Фурман, І. Ревасевич> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2006. - N4. - С. 127-137 . - ISSN 966-654-0 Рубрики: викладання психології в ВНЗ психологія гуманістична Дод.точки доступу: Ревасевич, І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: П3/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Фурман Анатолій Васильович ( до 50-річчя від дня народження). - С.5-8 Фурман, А. Навчальна проблемна ситуація як об’єкт психологічного пізнання / А. Фурман ; О. Гуменюк; І. Ревасевич; Я. Бугерко. - С.9-80 Гуменюк, О. Інноваційно-психологічний клімат як об’єкт теоретико-методологічного аналізу / О. Гуменюк ; І. Ревасевич; Я. Бугерко. - С.86-108 Ревасевич, І. Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання / І. Ревасевич ; Я. Бугерко. - С.109-127 Бугерко, Я. Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального навчання / Я. Бугерко. - С.128-135 До 85-річчя Олександра Васильовича Скрипченка. - С.136 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
Ревасевич, І. Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання [Текст] / І. Ревасевич; Я. Бугерко> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2007. - N1. - С. 109-127 . - ISSN 966-654-0 Рубрики: педагогічна психологія вікова психологія навчання модульне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> Шифр: П3/2008/3 Журнал 2008р. N 3 Шинкарюк, А. Модель психомоторно-рівневої структури активності та свободи суб’єкта / А. Шинкарюк. - С.5-18 Фішман, І. Сповідь Нового Праксису / І. Фішман. - С.19-27 Мартинюк, О. Розвиток професійних ціннісних орієнтацій майбутніх учителів / О. Мартинюк. - С.28-40 Надвинична, Т. Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованого навчання / Т. Надвинична. - С.41-55 Ревасевич, І. Психокультурна взаємодія людини та економіки / І. Ревасевич. - С.56-62 Бугерко, Я. Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності / Я. Бугерко. - С.67-92 Фройд, А. Техніка дитячого психоаналізу / А. Фройд. - С.93-115 Москаль, Ю. Світові тенденції розвитку заочної та дистанційної вищої освіти / Ю. Москаль Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ревасевич, І. Психокультурна взаємодія людини та економіки [Текст] / І. Ревасевич> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N3. - С. 56-62 . - ISSN 1810-2131 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |