> Шифр: УЛЗО/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Вертій, О. Естетика Івана Франка і формування основоположних підстав вивчення української літератури в сучасній школі: До 150-річчя від дня народження / О. Вертій. - С.5 -11 Кудрявцев, М. Алегоричні версії драми Лесі Українки "Осіння казка" / М. Кудрявцев. - С.12-15 Корицька, Г. Сторінками краєзнавчої спадщини Адріана Кащенка / Г. Корицька. - С.16 - 18 Слижук, О. Комунікативна специфіка сучасного уроку української літератури / О. Слижук. - С.19 - 21 Дятленко, Т. Специфіка аналізу пейзажів у кіноповісті Олександра Довженка "Зачарована Десна" / Т. Дятленко. - С.21-25 Кучинська, І. Громадянське виховання та його значення у сучасному виховному процесі / І. Кучинська. - С.26-27 Логвіненко, Н. Вивчення фольклорних джерел ранніх творів Павла Тичини. 5 клас / Н. Логвіненко. - С.28-32 Чешуріна, Т. Художнє відтворення проблеми українізації в п’єсі Миколи Куліша "Мина Мазайло". 11 клас / Т. Чешуріна. - С.32-34 Солтис, Т. Життя Тараса Шевченка - подвиг. 9 клас / Т. Солтис. - С.34-37 Твір-опис пам’ятника за власним спостереженням. Урок розвитку зв’язного мовлення з використанням відеозаписів. - С.38 Григорій Сковорода як символ мудрості української землі. Урок української літератури з використанням відеозаписів та особистісно орієнтованих технологій. 9 клас. - С.39-40 Яцкова, Л. "Любила і люблю". Інтимна лірика Надії Пукас / Л. Яцкова ; З. Філіпчук ; З. Філіпчук. - С.41-45 Мірончук, Ю. Дивосвіт рідної мови у творчості Дмитра Білоуса. Мовознавча поезія митця / Ю. Мірончук ; Н. Бородіна ; Н. Бородіна. - С.46-47 Філіпчук, З. Леся Українка і кобзарство. Сценарій літературно-мистецького свята / З. Філіпчук. - С.48-50 Бородіна, Н. Становлення й розвиток лінгводидактичної термінології в українській мові / Н. Бородіна. - С.51-54 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Слижук, О. Комунікативна специфіка сучасного уроку української літератури [Текст] / О. Слижук> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 19 - 21 Рубрики: уроки літератури Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Горідько, Ю. З відчуттям Великої Таємниці. До питання українського символізму / Ю. Горідько. - С.2-7 Прокоф’єв, І. Натурфілософський зміст концептів Леоніда Талалая / І. Прокоф’єв. - С.13-16 Ситченко, А. Тенденції розвитку методичної думки про аналіз художнього твору / А. Ситченко. - С.17-21 Дятленко, Т. Схема-алгоритм як ефективний засіб аналізу літературного пейзажу у прозовому творі / Т. Дятленко. - С.22-23 Прокопова, О. Казка як ефективний засіб збагачення морального досвіду школярів / О. Прокопова. - С.24-27 Петриченко, Н. Епістолярій Тараса Шевченка і Лесі Українки на уроках української літератури у 5-8 класах / Н. Петриченко. - С.28-32 Фенцик, О. Система образів літературного твору та прийоми її адаптації до шкільного курсу української літератури. 9-11 класи / О. Фенцик. - С.33-36 Савчук, Н. Складання кіносценарію - інваріант моделюючої гри / Н. Савчук. - С.37-45 Слижук, О. У світі добра. Вивчення казок Василя Короліва-Старого. 5 клас / О. Слижук. - С.45-47 Нечаєва, І. Сторінками повісті О.Деко "Журливий заспів". Матеріали до уроку. 8 клас / І. Нечаєва. - С.48-51 Горячок, І. Публіцистичні твори на факультативних заняттях з української літератури / І. Горячок. - С.52-54 Сокур-Фарина, Т. Історичні передумови виникнення шкільної літературної освіти / Т. Сокур-Фарина. - С.55-56 Осипов, П. Крилаті вислови в їх історичному розвитку / П. Осипов. - 3 стор. обкл. (Далі буде) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Слижук, О. У світі добра. Вивчення казок Василя Короліва-Старого. 5 клас [Текст] / О. Слижук> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 45-47 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2007/4 Журнал 2007р. N 4 Волошина, Н. Національний мислитель нашого часу: Іван Михайлович Дзюба / Н. Волошина. - С.2-6. Єременко, О. Типологія акцентуації народнопісенних мотивів в українській повісті другої половини XIX ст. / О. Єременко. - С.6-10. Лаврусевич, Н. Принципи, шлях, методи і прийомии аналізу новелістики 20-30-х років XX ст. / Н. Лаврусевич. - С.11-14. Морміль, Л. Пісні остарбайтерів - невільників XX століття / Л. Морміль. - С.15-16. Розвозчик, П. До питання про розвиток творчих здіберстей учнів під час аналізу художнього твору / П. Розвозчик. - С.17-20. Луцак, С. Використання інтерактивних методик під час вивчення у 7 класі історико-географічного тла повісті "Захар Беркут" Івана Франка / С. Луцак. - С.21-24. Слижук, О. Художнє сприймання художнього твору: Вивчення повісті М. Коцюбинського "Тіні забутих предків". 10 клас. / О. Слижук. - С.28-32. Соловйова, Н. Аналіз вольових дій та якостей героїв повісті Івана Франка "Захар Беркут": Конспект-уроку-диспуту. 7 клас / Н. Соловйова, Л. Бучковська. - С.32-34. Кириленко, Н. "Серцем дужчаєм в скорботі...": Літературно-музична композиція до дня Чорнобильської трагедії / Н. Кириленко. - С.52-55. Кучинська, І. Особливості розвитку громадянського виховання в Україні у 1920-1933 рр. / І. Кучинська. - С.46-51. Подранецька, Н. Павло Тичина - "дивний мрійник із очима дитини...". 5 клас / Н. Подранецька. - С.35-37 Ситченко, А. В. Коррлів-Старий. "Потерчата", "Хуха-Моховинка". 5 клас / А. Ситченко, Н. Огренич. - С.37-40. Королів-Старий В. (1879-1943): Портрет. - С.Обкл. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Слижук, О. Художнє сприймання художнього твору: Вивчення повісті М. Коцюбинського "Тіні забутих предків". 10 клас. [Текст] / О. Слижук> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N4. - С. 28-32. Рубрики: Викладання української літератури в школі Дод.точки доступу: Коцюбинський, Михайло \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2007/6 Журнал 2007р. N 6 Набок, М. Своєрідність епічного героя українських народних дум у порівнянні з епосом інших народів світу / М. Набок. - С.7-10 Заїка, О. Формування навички свідомого читання у молодших школярів як передумова успішного навчання в основній школі / О. Заїка. - С.11-14 Слижук, О. Розвиток читацьких інтересів старшокласників (на матеріалі аналізу роману Олеся Гончара "Собор") / О. Слижук. - С.15-21 Семеног, О. Взаємозв’язок педагогічних і навчальних практик у системі професійної підготовки вчителів-словесників / О. Семеног. - С.22-25 Ситченко, А. Якого часу чекає Михайлик? Урок з вивчення оповідання А. Лотоцького "Михайло-семиліток". 5 клас / А. Ситченко, Н. Огренич. - С.26-28 Головецька, Н. Урок вивчення оповідання Євгена Гуцала "Олень Август". 6 клас / Н. Головецька. - С.28-30 Ситченко, А. Варіант аналізу повісті Івана Франка "Захар Беркут". 7 клас / А. Ситченко. - С.31-33 Сергієнко, А. Організація групової діяльності учнів на уроці за романом Павла Загребельного "Я, Богдан". 11 клас / А. Сергієнко. - С.33-36 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Слижук, О. Розвиток читацьких інтересів старшокласників (на матеріалі аналізу роману Олеся Гончара "Собор") [Текст] / О. Слижук> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N6. - С. 15-21 Рубрики: Викладання української літератури в школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2008/7/8 Журнал 2008р. N 7/8 Будівничий лінгвістичної науки : ексклюзивне інтерв’ю з доктором філологічних наук, академіком Академії наук вищої освіти України Юлією Леонідівною Булаховською. - С.2-4 Супрун, В. Екзистенціал туги й самотності українського емігранта: національно-ментальні візії щастя у творах Миколи Понеділка / В. Супрун. - С.5-7 Родіонова, І. Місто в поезії М.Драй-Хмари як інваріант неокласичної моделі світу / І. Родіонова. - С.8-10 Погребенник, В. Художній світ негромадської лірики Богдана Лепкого / В. Погребенник. - С.10-14 Витрикуш, Г. Інтерпретація біблійних тем і образів поетами-шестдесятниками / Г. Витрикуш. - С.15-19 Лопушан, Т. Ідея абсурдності буття в романах Докії Гуменної "Хрещатий яр" та А.Камю "Чума" / Т. Лопушан. - С.19-21 Тимків, Н. Специфіка авторської позиції у ліро-епічних творах / Н. Тимків. - С.22-26 Слижук, О. Не втратити зерна духовності : до 90-річчя від дня народження Олеся Терентійовича Гончарова / О. Слижук. - С.27-29 Дятленко, Т. Педагогічна практика в системі підготовки майбутнього вчителя-словесника / Т. Дятленко. - С.29-32 Горболіс, Л. До мозаїки "Празької школи": Ю.Липа: вивчаємо оглядову тему "Еміграційна література 20-40-х років". 11 клас / Л. Горболіс. - С.36-38 Лілік, О. Поразка - це наука. Ніяка перемога так не вчить: вивчення роману Ліни Костенко "Берестечко" в школі. 11 клас / О. Лілік. - С.38-46 Москаленко, О. І благословен я був між золотим сонцем й зеленою землею...: до проблеми вивчення імпресіоністичної новели М.Коцюбинського "Intermezzo". 10 клас / О. Москаленко. - С.47-50 Головецька, Н. Хто на світі найгарніший?: до вивчення циклу вершів Ігоря Калинця "Дивосвіт" / Н. Головецька. - С.51-53 Шеремета, Н. Соціально-правові відносини у драмі Івана Франка "Украдене щастя" / Н. Шеремета. - С.53-55 Семеног, О. За обрієм слова...: штрих до портрета Михайла Шевченка як мовної особистості / О. Семеног. - С.56-59 Лопата, Л. Творчість Миколи Боровка як відлуння українського сьогодення: фрагмент з роботи, виконаної на конкурс Малої академії наук / Л. Лопата, А. Ільєнко. - С.62-64 Гузенко, С. Семантико-синтаксичні компоненти заголовків реклами / С. Гузенко. - С.68-71 Стефурак, Р. Лінгвістичний аналіз поетичного тексту на уроках із розвитку зв’язного мовлення у старших класах / Р. Стефурак. - С.72-74. Бородіна, Н. Когнітивний аспект роботи з лінгводидактичною термінологією / Н. Бородіна. - С.75-77. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Слижук, О. Не втратити зерна духовності: До 90-річчя від дня народження Олеся Терентійовича Гончара [Текст] / О. Слижук> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N7/8. - С. 27-29 Рубрики: Українська література--20 ст. Дод.точки доступу: Гончар, Олесь Терентійович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2009/2 Журнал 2009р. N 2 Ткачук, М. Жанрова своєрідність літературної веснянки Маркіяна Шашкевича / М. Ткачук. - С.2-6. : портр Анісімова, Н. "Сад різдвяний" у поезії Івана Малковича: художня трансформація вертепної традиції / Н. Анісімова. - С.7-10. Лілік, О. "Творчість - це суцільна мрія про безмежність людини": екзистенціальна парадигма Марії Матіос / О. Лілік. - С.11-17. Слижук, О. Роль і значення проблемності у формуванні комунікативних умінь учнів / О. Слижук. - С.18-20. Загарук, О. Самостійна робота як засіб розвитку і формування пізнавальної самостійності старшокласників / О. Загарук. - С.20-22. Семеног, О. Любов Мацько: "Мова - це не лише інформаційний код..., це передусім душа людська" / О. Семеног. - С.23-24. Жила, С. "Кожна любов - інша...": Літературно-мистецька вітальня як форма позакласного читання за романом Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / С. Жила. - С.25-29. Єременко, О. "Це роман про кожного з нас, про наші страждання, про нашу землю, її минуле й сучасність / О. Єременко. - С.30-34. Кислашко, О. Православні свята та народні звичаї / О. Кислашко. - С.35-37. Москаленко, О. Нові інформаційні технології на літературних заняттях / О. Москаленко. - С.46-48. Власенко, О. Нехай святиться Ім’я Твоє: Засідання літературного клубу / О. Власенко. - С.38-42. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Слижук, О. Роль і значення проблемності у формуванні комунікативних умінь учнів [Текст] / О. Слижук> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N2. - С. 18-20. Рубрики: Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 210 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.75 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Василюк, А. Теоретико-методологічні підходи до аналізу освітніх реформ / А. Василюк. - С .7-9 Руденко, Л. С. Шляхи удосконалення іміджевої підготовки магістрів освіти / Л. С. Руденко. - С .10-13 Аніщук, А. Концептуальні засади створення розвивального середовища для становлення мовленевої особистості в дошкільному дитинстві / А. Аніщук. - С .14-22 Груша, Л. О. Уявлення дитини про світ емоцій та почуттів людини в контексті формування її світобачення / Л. О. Груша. - С .23-26 Стадник, Д. О. Діагностика педагогічної занедбаності дітей дошкільного віку / Д. О. Стадник. - С .23-26 Падун, Н. О. Особливості соціально-педагогічних умов менеджменту в розвитку дошкільної освіти / Н. О. Падун. - С .27-30 ІІ БУГАЇВСЬКІ ЧИТАННЯ Бондаренко, Ю. І. Літературний канон і проблема програмотворення / Ю. І. Бондаренко. - С .31-34 Бурко, О. В. Психолого-педагогічні засади навчання барокової романтичної поезії в основній школі / О. В. Бурко. - С .38-41 Бутурлим, Т. І. Структурно-функціональна модель формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .42-46 Вітченко, А. О. Проблеми аналізу та інтерпретації художніх творів у науковій спадщині Т. Бугайко / А. О. Вітченко. - С .47-51 Гаценко, І. О. Напрямки розвитку мовної особистості / І. О. Гаценко. - С .52-55 Голуб, Н. Б. Риторичні вміння як базовий компонент риторичної компетенції старшокласників / Н. Б. Голуб. - С .56-59 Голуб, Н. М. Розвиток емоційної сфери учнів як один із засобів активізації сприймання мовного матеріалу / Н. М. Голуб, Л. І. ПРоценко. - С .60-62 Донченко, Т. К. Операційна діяльність учнів на уроках української мови / Т. К. Донченко. - С .63-66 Жаркевич, Н. М. Инновационніе технологии в процессе изучения литературы / Н. М. Жаркевич, Л. І. Драчук. - С .67-71 Жук, О. А. Формування комунікативної культури студентів як основи професійної підготовки майбутніх учителів / О. А. Жук. - С .72-74 Забарнний, О. В. Організація дослідницької діяльності старшокласників на уроках української літератури / О. В. Забарнний. - С .75-78 Коткова, Л. І. Формування лексикографічної компетенції як показника мовної культури учня / Л. І. Коткова. - С .79-82 Лілік, О. О. Засвоєння знань про художню систему екзистенціалізму під час вивчення оглядових тем в 11 класі / О. О. Лілік. - С .83-85 Логвіненко, Н. М. Організація пізнавальної діяльності учнів для з’ясування національних особливостей літературного твору в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків / Н. М. Логвіненко. - С .86-89 Міхно, О. П. Особистий фонд Т. Ф. Бугайко у педагогічному музеї НАПН України як джерело дослідження її науково-методичної спадщини / О. П. Міхно. - С .90-93 Моціяка, Олена Миколаївна. Проблема вивчення творчої Т. Шевченка у школі / О. М. Моціяка. - С .94-98 Новосьолова, В. І. Засвоєння стилістичних понять і формування стилісичних умінь на уроках української мови в старшій школі (академічний рівень) / В. І. Новосьолова. - С .99-101 Пащенко, В. М. Стратегія читання у навчальнні фонетики української мови / В. М. Пащенко. - С .102-105 Романишина, Н. В. Вивчення поетики прозового опису портрета на методологічних засадах Т. Ф. Бугайка та Ф. Ф. Бугайка / Н. В. Романишина. - С .110-113 Симоненкова, Т. П. Інноваційні технології навчання на уроках української мови / Т. П. Симоненкова. - С .110-113 Слижук, О. А. Формуванння майстерності майбутніх учителів-словесників під час педагогічної практики / О. А. Слижук. - С .114-116 Стеценко, В. П. На шляху методичних шукань / В. П. Стеценко. - С .117-120 Чумак, Т. М. Формування духовних якостей старшокласників у процесі вивчення літератури в умовах профільного навчання / Т. М. Чумак. - С .126-129 Шелехова, Г. Т. Оволодіння старшокласниками життєво необхідними жанрами мовлення на уроках української мови / Г. Т. Шелехова. - С .130-133 Ярмолюк, А. В. Формування соціокультурної компетенції старшоклассників на уроках= української мови / А. В. Ярмолюк. - С .134-136 Яценко, Т. О. Вивчення модернізму як мистецького явища на заняттях літературного спецкурсу / Т. О. Яценко. - С .137-139 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Іщенко, Л. В. Наступність у логіко-математичному розвитку старших дошкільників та першокласників / Л. В. Іщенко. - С .140-142 Михайленко, О. В. Аналіз освітньо-професійних програм юридичних коледжів США / О. В. Михайленко. - С .143-146 Варуха, О. В. Особливості органнізації рухової активності дітей дошкільного віку / О. В. Варуха. - С .151-155 Дубровський, В. Л. Спільна робота дошкільного навчального закладу з сім’єю з формування морально-духовних якостей у дітей / В. Л. Дубровський. - С .160-163 Дубровська, Л. О. Гра як засіб розумового розвитку дітей молодшого дошкільного віку / Л. О. Дубровська. - С .160-163 Заплішний, І. І. Рухова активність у формуванні культури здоров’я дітей дошкільного віку / І. І. Заплішний, К. М. Заплішна, С. О. Оленченко. - С .164-169 Марчук, Г. В. Формування компонентів соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку у педагогічному процесі дошкільного навчального закладу / Г. В. Марчук. - С .169-172 Метелюк, В. І. Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в кризові періоди їх розвитку / В. І. Метелюк. - С .173-176 Завацька, Л. М. Формування позитивного ставлення до здорового способу життя у майбутніх соціальних педагогів / Л. М. Завацька. - С .177-179 Борисюк, С. О. Розвиток здатності до фасиліативної взаємодії майбутніх соціальних педагогів засобами соціально-педагогічного тренінгу / С. О. Борисюк. - С .180-182 Тукач, І. І. Роль сім’ї у формуванні в дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків (емпіричний аспект) / І. І. Тукач. - С .183-187 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Осаволюк, О. А. Підготовка сучасних учителів в умовах особистісно орієнтованого навчання... / О. А. Осаволюк. - С .188-191 Підлипняк, І. Ю. Професійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах різновікової групи: історія та сучасність / І. Ю. Підлипняк. - С .192-195 Платонова, О. Г. Підготовка студентів до застосування технологій соціального виховання у процесі вивчення курсу "Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування" / О. Г. Платонова. - С .196-199 ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Боровик, В. В. Фізичне виховання у дітей у педагогічній думці вітчизняних педагогів кін. ХІХ - поч. ХХ ст. / В. В. Боровик. - С .200-201 Ярмак, Н. О. О. Ф. Музиченко про фактор впливу на гармонійний розвиток дитини / Н. О. Ярмак. - С .202-206
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта професійна підготовка вчителів Дошкільна освіта--наступність у навчанні Діти дошкільного віку Дошкільна освіта Заклади дошкільної освіти підготовка педагогів дошкільної освіти здоровий спосіб життя--Студенти Фізичне виховання дітей Кл.слова (ненормовані): педагогічна занедбаність -- наступність в навчанні Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна \о ней\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) |
> Шифр: Умлш-1/2022/3 Журнал 2022р. N 3 Новосьолова, Валентина. Метод вправ в умовах дистанційного навчання української мови: практичний аспект / В. Новосьолова. - С.2-5. Любашенко, Олеся. Концепція діалогізму в навчанні мови як підґрунтя кооперативної взаємодії громадян у суспільстві / Олеся Любашенко, О. Касьянова. - С.5-7. Бондаренко, Юрій. Література в школі: типологізація навчального процесу та його діяльнісний зміст / Ю. Бондаренко. - С.8-13. Кошова, Інна. Михайло Коцюбинський. Життя і творчість : (конспект уроку з української літератури, 10 клас) / І. Кошова. - С.14-18. Цюп’як, Ірина. Актуальність та неперебутнє значення ідейно-політичних та естетичних гасел Миколи Хвильового / І. Цюп’як. - С.18-21. Лихота, Наталія. Формування еколого-патріотичного виховання здобувачів освіти на уроках української літератури в закладах загальної середньої освіти : (на матеріалі поезії Олександра Олеся) / Н. Лихота. - С.21-23. Фариба, Ірина. Літературна норма української мови : конспект уроку української мови, 8 клас / І. Фариба. - С.24-27. Горошкіна, Олена. Методика компетентнісно орієнтованого навчання української мови учнів ліцею на рівні стандарту : (методичний посібник) / О. Горошкіна, Н. Бондаренко, Л. Попова. - С.28-44. Яценко, Т. О. Програма. Українська література : адапційний цикл, 5-6 класи; мовно-літературна галузь / Т. О. Яценко [и др.]. - С.45-61. Інші автори: Пахаренко В. І., Качак Т. Б., Слижук О. А. [та ін.] Колісник, Валентина Василівна. "Життя прожити так, щоб не карати себе за те, про що ти міг із радістю згадати..." : поезії / В. В. Колісник. - С.62-64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Програма. Українська література [Текст] : адапційний цикл, 5-6 класи; мовно-літературна галузь / Т. О. Яценко [и др.]> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2022. - N 3. - С. 45-61. Рубрики: Викладання української літератури в школі--навчальні програми Кл.слова (ненормовані): програми з української літератури -- викладання української літератури Дод.точки доступу: Яценко, Т. О.; Пахаренко, В. І.; Качак, Т. Б.; Слижук, О. А. [та ін. ] Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |