Шифр: РШ/2015/7/8
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2015р. N 7/8
Зміст:
Ткачук, Ірина. Створення освітнього простору Броварського навчально-виховного об’єднання як інноваційної моделі навчального закладу / І. Ткачук. - С.3-7.
Кириленко, Світлана. Моделювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу як стратегія його інноваційного розвитку / С. Кириленко. - С.8-11.
Гажала, Олена. Дослідно-експериментальна робота як чинник інноваційного розвитку освітнього закладу / О. Гажала. - С.15-19.
Андрієць, Олена. Психологічний супровід становлення і розвитку успішної особистості як пріоритетний напрям роботи навчального закладу інноваційного типу / О. Андрієць, Г. Андрющенко, К. Бондар. - С.20-32. - Бібліогр.: 19 назв.
Ярич, Людмила. Формування успішної особистості вихованця Центру розвитку дитини - Школа радості та сили розуму / Л. Ярич. - С.33-36.
Кисіль, Світлана. Професійна орієнтація: сутність, зміст, принципи вікової диференціації / С. Кисіль. - С.37-40.
Кіян, Ольга. Роль взаємодії школи та сім’ї в організації ранньої профілізації учнів / О. Кіян. - С.45-48.
Стельмах, Тамара. Науково-методичний супровід формування професійно компетентної особистості педагога / Т. Стельмах. - С.50-55.
Спичак, Марія. Питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в контексті реалізації завдань Броварського НВО як Школи життєвого успіху / М. Спичак. - С.56-59.
Бондар, Катерина. Формування соціальної ініціативності старшокласників у контексті діяльності учнівського самоврядування / К. Бондар. - С.60-63.
Ігнатюк, Тамара. Формування соціального досвіду дітей та учнівської молоді шляхом національного виховання / Т. Ігнатюк, В. Вальченко. - С.63-67.
Панкова, Оксана. Плекаємо майбутню наукову еліту : з досвіду роботи міського територіального осередку Малаї академії наук Броварського НВО / О. Панкова. - С.68-72.
Левченко, Наталія. Єдиний інформаційний освітній простір ЗНЗ як складова формування його іміджу / Н. Левченко, Т. Поджара. - С.77-80.
На вкладках: (Номер присвячен досвіду роботи Броварського навчально-виховного об’єднання - інноваційна модель Школи життєвого успіху.)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.104
С 72


    Спичак, Марія.
    Питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в контексті реалізації завдань Броварського НВО як Школи життєвого успіху [Текст] / М. Спичак // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 56-59.
ББК 74.104 + 74.202.242
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--психологічна служба
   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
наступність між дошкільною та початковою освітою -- адаптація першокласників до школи -- навчальна мотивація -- психолого-педагогічний супровід -- дошкільники -- молодші школярі (6-10 років) -- першокласники
Анотація: У статті розглянуто змість понять“особистісно орієнтований підхід”, “адаптація”, “навчальна мотивація”. Розглянуто основні аспекти роботи практичного психолога з дітьми та педагогічними працівниками у Броварському навчально-виховному об’єднанні для реалізації моделі школи життєвого успіху.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)