> Шифр: Умлш-1/2007/4 Журнал 2007р. N 4 Донченко, Т. Підручники мають будуватися на чітких наукових засадах / Т. Донченко. - С.4-7 Садовнікова, О. Метод проектів на уроках української мови як засіб формування пізнавально-творчих умінь старшокласників / О. Садовнікова. - С.8-13 Плетньова, Л. Системи завдань у тестовій формі на уроках української мови ( на матеріалі морфології) / Л. Плетньова. - С.17-20 Дятленко, Т. Тестування як ефективний засіб контролю навчальних досягнень учнів ( на прикладі вивчення монографічної теми " Ольга Кобилянська", 10 клас) / Т. Дятленко. - С.25-29 Єрмолаєва, Л. "Празька школа" українських письменників ( урок української літератури в 11 класі) / Л. Єрмолаєва. - С.30-33 Почтар, К. Життєвий і творчий шлях Андрія Малишка ( уроки української літератури) / К. Почтар. - С.34-38 Стецюк, Н. Інтегроване заняття-дослідження як перспектива творчого розвитку студентів / Н. Стецюк. - С.39-43 (далі буде) Голуб, Н. Тестові завдання з риторики ( для студентів вищих педагогічних навчальних закладів) / Н. Голуб. - С.44-48 Іванова-Георгієвська, Н. Сучасна українська культура в світовому контексті пошуків справжності : мода на традицію / Н. Іванова-Георгієвська. - С.64-67 Пасісниченко, Г. Міфопоетичне мислення і художня творчість Олександра Довженка / Г. Пасісниченко; Т. Чумак. - С.53-56 Чумак, Т. Уроки духовності Олеся Гончара / Т. Чумак; О. Матюшенко. - С.49-52 Матюшенко, О. Носій естетики світлих і сонячних тонів / О. Матюшенко. - С.61-63 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Стецюк, Н. Інтегроване заняття-дослідження як перспектива творчого розвитку студентів [Текст] / Н. Стецюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N4. - 39-43 (далі буде) Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/6 Журнал 2018р. N 6 Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи. - С.1. Ночвінова, О. Облаштування розвивального предметного середовища для освітньої роботи з учнями початкових класів / О. Ночвінова, О. Низковська. - С.1–4. Кононенко, Ю. Г. Примірний перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи / Ю. Г. Кононенко. - С.5–8. Седеревічене, А. Інноваційна Київщина: досвід реалізації проекту "Інтелект України" в початковій школі / А. Седеревічене. - С.9–10. - Бібліогр.: 3 назви. Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в перших класах закладів загальної середньої освіти у 2018/2019 навчальному році. - С.11–16. Чумарна, М. Доброго ранку всім! : методичні рекомендації до проведення ранкових зустрічей у початкових класах / М. Чумарна. - С.16–19. Ростикус, Н. Система вправ із розвитку зв’язного діалогічного мовлення молодших школярів / Н. Ростикус. - С.20–25. Жуганова, О. Урок-подорож з української мови для 3 класу / О. Жуганова. - С.25–27. Мартиненко, В. Становлення навички читання учнів 1–2 класів в умовах функціональної незрілості пізнавальних функцій / В. Мартиненко. - С.27–33. - Бібліогр.: 10 назв. Сидоренко, Н. Бінарний урок з природознавства і англійської мови для 1 класу / Н. Сидоренко, О. Пікалова. - С.33–34. Власюк, Ю. Урок-дослідження з природознавства у 1 класі / Ю. Власюк. - С.35–37. - Бібліогр.: 3 назви. Гнатюк, Н. Подорож лісовою галявиною : (екологічний виховний захід) / Н. Гнатюк. - С.38–39. Шевчук, О. До кожного свята свої хлібенята : робота з їстівним тістом у початкових класах: цікаво, екологічно, патріотично / О. Шевчук. - С.40–42. - Бібліогр.: 2 назви. Охрімчук, Р. Як допомогти дітям "побути" у минулому заради майбутнього / Р. Охрімчук. - С.43–46. Болтромюк, Д. Міцна родина – життєвий затишок людини : (родинне свято) / Д. Болтромюк. - С.47–49. Ярош, Н. Групові методи роботи на уроках у початковій школі / Н. Ярош. - С.50–52. - Бібліогр.: 7 назв. Бабаніна, С. Виховувати креативну й успішну особистість / С. Бабаніна. - С.52–53. Томаржевська, І. Гра як умова розвитку волі в молодшому шкільному віці / І. Томаржевська. - С.54–56. - Бібліогр.: 8 назв. Пастушенко, Н. Не кажи: "Не вмію", а кажи: "НАВЧУСЯ!" / Н. Пастушенко. - С.57–58. - Бібліогр.: 2 назви. Фалько, Я. Семантика найновіших слів іноземного походження та проблеми слововживання / Я. Фалько. - С.59–61. - Бібліогр.: 4 назви. Морозова, О. НУШ очима дитини / О. Морозова. - С.62. Стецюк, Н. Буду я природі вірним другом / Н. Стецюк. - С.63. Сєрой, О. Літо у житті дитини / О. Сєрой. - С.64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 79 Стецюк, Н. Буду я природі вірним другом / Ніна Стецюк> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 63. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): природознавство -- метод проектів -- проектна діяльність -- рослинний світ -- тваринний світ -- ставлення до природи -- початкова школа -- 2 клас Анотація: У статті подано міжпредметний дослідницько-пошуковий проект з природознавства на тему: "Буду я природі вірним другом" для учнів початкової школи. Мета якого: сприяти формуванню мотивації учнів щодо вивчення особливостей рослинного та тваринного світу рідного краю. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/10 Журнал 2018р. N 10 Гекало, Л. Вчися робити добро, дитино! : урок добросердя до 100-річчя від дня народження В. О. Сухомлинського / Л. Гекало. - С.1–3. Стрілько, Л. Краса – це радість нашого життя : інтегрований урок літературного читання, природознавства, трудового навчання за творами В. Сухомлинського "Барвисте коромисло" та "Веселка в камінчикові" / Л. Стрілько. - С.4–5. Золотарьова, А. Казкова співдружність / А. Золотарьова. - С.6–9. Стецюк, Н. Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності / Н. Стецюк. - С.11–14. - Бібліогр.: 4 назви. Балютіна, К. Формування графічних навичок письма у молодших школярів на засадах діагностики та диференціації / К. Балютіна. - С.14–18. Півень, Г. Урок української мови, 2 клас / Г. Півень. - С.19–20. Паршина, С. Визначення роду іменників як засіб соціалізації учнів : (4 клас) / С. Паршина. - С.21–22. Саквенко, О. Урок української мови у 2 класі з використанням навчальної матриці / О. Саквенко. - С.23–24. Піка, Т. Інтегрований урок (природознавство, математика, читання, навчання грамоти) у 1 класі / Т. Піка. - С.25–26. Садова, Р. Інтегрований урок-подорож з математики та природознавства у 3 класі / Р. Садова. - С.26–29. Єфименко, О. Забезпечення синергії мислення екологічними методами навчання у 1 класі / О. Єфименко. - С.29–30. - Бібліогр.: 3 назви. Вашуленко, М. 1 клас. Читання, письмо, розвиток мовлення / М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко. - С.31–37. Петрук, О. Організація навчання усного українського мовлення у 1 класі закладів загальної середньої освіти з навчанням угорською мовою / О. Петрук. - С.38–39. Чумарна, М. Життя – як гра, гра – як життя : методичні рекомендації до ігрового розвитку дітей у початковій школі / М. Чумарна. - С.40–42. Олексин, Н. Спілкування – найбільша розкіш : виховний захід (4 клас) / Н. Олексин. - С.43–44. Савош, В. Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти / В. Савош. - С.45–47. Шнайдер, А. Хореографія : авторська навчальна програма для учнів початкової школи (1–4 класи) / А. Шнайдер. - С.50–53. - Бібліогр.: 9 назв. Петрова, Н. Ми – кияни : (виховний захід) / Н. Петрова. - С.54–55. Буянова, Н. "Гарбузова родина" – комора здоров’я / Н. Буянова. - С.56–61. - Бібліогр.: 6 назв. Чудакова, О. Осіння казка : (театралізована вистава) / О. Чудакова. - С.62–64. - Бібліогр.: 4 назви. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 79 Стецюк, Н. Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності / Ніна Стецюк> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 11–14. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): читацька компетентність -- мислення -- розвиток мислення -- літературне читання -- пізнавальні завдання -- молодші школярі Анотація: У статті представлено систему вправ для розвитку мислення в учнів початкової школи на уроках мови та читання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |