> Шифр: ВМДЗ/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Єгорушкіна, Катерина. Казкотерапія як інструмент психолога та педагога / К. Єгорушкіна. - С.4-9. Половіна, Олена. Формування емоційного досвіду дошкільника засобами казки / О. Половіна. - С.10-13. Єгорушкіна, Катерина. Творимо терапевтичну казку: крок за кроком / К. Єгорушкіна. - С.14-16. Бєлєнька, Ганна. Екологічна казка у житті сучасної дитини / Г. Бєлєнька. - С.17-24. Назарчук, Ніна. Казки для Ганусі й Петруся, для матусі й татуся / Н. Назарчук. - С.25-29. Чернишова, Лана. Поміркуймо над казкою / Л. Чернишова. - С.30-33. Ломакіна, Олена. Профілактика шкільної дезадаптації у дітей старшого дошкільного віку / О. Ломакіна. - С.34-42. Вовк, Тетяна. Домашня аура та парітетність відносин між вихователем і дітьми у дитячих садках Німеччини / Т. Вовк. - С.43-47. Сухенко, Ірина. Використання LEGO-конструювання в освітньому процесі ДНЗ. / І. Сухенко. - С.48-52. Садова, Надія. Ведемо персональний блог / Н. Садова. - С.53-55. Свята та цікаві події квітня. - С.56-57. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на березень. - С.57-59. Мартинюк, Лілія. Нагородження педагогічних працівників дощкільного закладу / Л. Мартинюк. - С.61-68. Малишева, Ольга. Атестація вихователя-початківця з повною вищою фаховою освітою / О. Малишева. - С.69-70. Малишева, Ольга. Встановлення тарифного розряду вихователю, який має середню спеціальну освіту / О. Малишева. - С.70-71. Малишева, Ольга. Право інструктора з фізкультури з неповною освітою на присвоєння звання "вихователь-методист" / О. Малишева. - С.71. Пам’ятка з питань атестації для педагогічних працвників. - С.72-73. Клименко, Антоніна. Оплата праці під час заміни тимчасово відсутнього вихователя-методиста / А. Клименко. - С.74-75. Погорєлова, Лариса. Стежинами казок / Л. Погорєлова. - С.76-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Сухенко, Ірина. Використання LEGO-конструювання в освітньому процесі ДНЗ. / Ірина Сухенко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 2. - С. 48-52. Рубрики: Дошкільна освіта Освітній простір Дошкільний вік--розвиток дитини Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): тематичні набори -- конструктори -- LEGO Education -- використання методу проектів -- творче конструювання -- інноваційні технології -- освітні проекти -- творчий розвиток дитини Анотація: Стаття розкриває використання наборів конструкторів LEGO Education в роботі з дітьми дошкільного віку, а також знаймить з методами проектів у конструктивній діяльності в ДНЗ. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Гурковська, Тетяна. Педагогічні стереотипи у взаємодії з дитиною / Т. Гурковська. - С.4-7. Гладкова, Юлія. Технології педагогічного спілкування з батьками / Ю. Гладкова, Н. Баринова. - С.8-15. Грядовкіна, Жанна. Співпраця дошкільного закладу і сім’ї за системою Монтессорі / Ж. Грядовкіна. - С.16-19. Ільченко, Тамара. Розширюємо можливості спілкування з батьками: електронні засоби інформування / Т. Ільченко. - С.20-24. Садова, Надія. Розробляємо сайт дошкільного навчального закладу / Н. Садова. - С.25-32. Туженкова, Юлія. Профілактика жорстокого поводження з дітьми / Ю. Туженкова. - С.33-42. Осадча, Віра. Батькам про значення розвитку дрібної моторики рук / В. Осадча. - С.43-50. Безруких, Мар'яна. Десять кроків до письма / М. Безруких. - С.51-56. Сухенко, Ірина. Використання LEGO-конструювання в освітньому процесі ДНЗ / І. Сухенко. - С.57-66. Малишева, Ольга. Атестація вихователя-методиста, що працює за сумісництвом вихователем. / О. Малишева. - С.67-68. Свята та цікаві події травня. - С.69-70. Джемула, Галина. День Землі / Г. Джемула. - С.71-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Сухенко, Ірина. Використання LEGO-конструювання в освітньому процесі ДНЗ / І. Сухенко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 3. - С. 57-66. - Закінчення. Початок у № 2 - 2012. Рубрики: Дошкільна освіта--конструювання Кл.слова (ненормовані): методика конструювання -- конструктор LEGO SYSTEM -- конструктор LEGO Education -- диференційний підхід -- індивідуальний підхід -- інтеграція освітнього процесу -- взаємодія з батьками -- результативність роботи -- інтегровані заняття Анотація: Про досвід навчального закладу № 256 в організації дитячого конструювання та надаються конкретні поради щодо методики роботи з констркуторами LEGO DUPLO та LEGO SYSTEM. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |