> Шифр: ПП1/2001/3 Журнал 2001р. N 3-4 . - Зміст журналу за 2001 рік Ільченко, О. І. Психологічні архетипи припущення у світлі еволюційної теорії Дарвіна та кібернетичної системи Всесвіту / О.І. Ільченко. - С.34-42 Кл.слова: ДНК, Едукологія Тищенко, С. П. Психологічна компетентність педагога як складова професійного успіху / С.П. Тищенко. - С.81-89 Кл.слова: Авторитет вчителя, Гуманізація навчання і виховання Мойсеєнко, Л. А. Психологія розуміння творчих математичних задач на різних етапах їхнього розв’язування / Л.А. Мойсеєнко. - С.117-124 Кл.слова: Інтуїція, логіка Сидоренко, В. К. Розумовий розвиток школярів на уроках креслення / В.К. Сидоренко, Н.П. Щетина. - С.111-117 Кл.слова: Мислення Антонець, М. О. Сімейні стосунки - первинна детермінанта формування самосвідомості в погодків / М.О. Антонець. - С.124-132 Кл.слова: Дитинство Шебанова, В. І. Особливості комунікації і типу агресивного реагування молодших школярів / В.І. Шебанова. - С.132-141 Роєнко, Л. М. Прийоми стимулювання трудової активності молодших школярів у предметно-перетворювальній діяльності / Л.М. Роєнко. - С.142-150 Кл.слова: Трудове навчання Остапчук, О. Є. Система педагогічної діяльності вчителя : синергетичний підхід / О.Є. Остапчук. - С.89-96 Кл.слова: Методика педагогіки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Тищенко, С. П. Психологічна компетентність педагога як складова професійного успіху [Текст] / С.П. Тищенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2001. - N3-4. - С. 81-89
Рубрики: компетентність Кл.слова (ненормовані): Авторитет вчителя -- Гуманізація навчання і виховання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2005/10 Журнал 2005р. N 10 Максименко, С. Д. Наркоманія: підходи до профілактики та подолання / С.Д. Максименко. - С.1-3 Шаварська, Н. Г. Духовність особистості і дотик до прекрасного / Н. Г. Шаварська. - С.3-5 Юнг, К. Г. Пам’яті Зигмунда Фройда / К. Г. Юнг. - С.6-9 Бартон, Е. Гуманістичні внески до психотерапії: шанування людського начала й надання свободи терапевтові / Е. Бартон. - С.9-17 Гридковець, Л. М. Роль релігійного фактора в розвитку психосексуальної ультури сучасної студентської молоді / Л. М. Гридковець. - С.17-20 Зуев, І. О. Візуали, аудіали, кінестетики: оптимальні стилі засвоєння навчальної інформації / І. О. Зуев. - С.21-25 Коваленко, О. Г. Емоційні аспекти педагогічного спілкування. Програма спецурсу для підготовки студентів педагогічних спеціальностей / О. Г. Коваленко. - С.25-36 Губенко, О. О. Інтерактивні форми роботи з батьками шестирічних першокласників / О. О. Губенко, Л. В. Мельничук. - С.36-52 Бедлінський, О. І. Формування стратегії аналогізування (на матеріалі географії). Програма спецкурсу для 6-8 класів / О. І. Бедлінський. - С.53-57 Кисляк, О. П. Практичні рекомендації психологам стосовно специфіки роботи з особами підліткового та юнацького віку, хворими на ДЦП, які переживають внутрішньоособистісний конфлікт / О. П. Кисляк. - С.59-64 Найдьонова, Л. М. Емоційні стани учасників масових політичних акцій в контексті дружніх стосунків / Л. М. Найдьонова. - С.65-67 Чепелєва, Н. В. Здатність до творчого читання як прояв обдарованості особистості / Н. В. Чепелєва. - С.68-69 Третяк, Т. М. Вплив негативних чинників на реалізацію і розвиток творчого птенціалу особистості / Т. М. Третяк. - С.69-72 Скальська, Л. О. Феноменологічна сутність поняття "обдарованість" / Л. О. Скальська, Л. О. Кондртенко. - С.72-73 Болтівець, С. І. Психогігієнічні чинники розвитку обдарованості / С. І. Болтівець. - С.73-75 Тищенко, С. П. Суб’єктивний підхід до вивчення проблеми розвитку здібностей: драматизм взаємодії внутрішнього і зовнішнього / С. П. Тищенко. - С.75-76 Москаленко, В. В. Обдарованість і діяльність / В. В. Москаленко. - С.76-77 Цап, В. Й. Діагностичні методики для роботи з обдарованими дітьми / В. Й. Цап. - С.77 Кондратенко, Л. О. Сім’я в долі обдарованої особистості (протидія як механізм саморозвитку) / Л. О. Кондратенко. - С.78-79 Мар’яненко, Л. В. Особливості саморегуляції пізнавальної активності розумово обдарованих підлітків / Л. В. Мар’яненко ; Л. В. Мар’яненко. - С.79-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Тищенко, С. П. Суб’єктивний підхід до вивчення проблеми розвитку здібностей: драматизм взаємодії внутрішнього і зовнішнього [Текст] / С. П. Тищенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N10. - С. 75-76 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
П 86 Психологія [Текст] : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.30 / Міністерство освіти УРСР. - К. : Радянська школа, 1988. - 113 с. - ISSN 0131-565Х. - 0.50 руб. Зміст: Проколієнко, Л. М. Проблеми психології формування особистості в педагогічній спадщині А. С. Макаренка / Л. М. Проколієнко, Д. Ф. Ніколенко. - С .3-14 Бех, І. Д. А. С. Макаренко і діяльнісний підхід до виховання особитості / І. Д. Бех, О. О. Нікуленко. - С .14-22 Котирло, В. К. Психологія виховного впливу на дитину у педагогічній системі А. С. Макаренка / В. К. Котирло, С. Е. Кулачківська, С. П. Тищенко. - С .22-31 Король, С. О. Багатомірність розвитку колективу та особистості у спадщині А. С. Макаренка / С. О. Король, В.Ф. Моргун, О.М. Пельтік. - С .31-39 Малкова, Т. М. А. С Макаренко і актуальні проблеми ідейно-виховної роботи з молоддю / Т. М. Малкова. - С .47-54 Моляко, В. О. Макаренко та актуальні проблеми трудової підготовки / В. О. Моляко, В. В. Рибалка. - С .54-59 Боришевський, М. Й. А. С. Макаренко про формування відповідальності як якості особистості / М. Й. Боришевський, М.Т. Дригус. - С .59-66 Злівков, В. Л. Питання педагогічного спілкування в творчій спадщині А. С. Макаренка / В. Л. Злівков, В. Ф. Маценко. - С .81-89 Алексєєва, М. І. Проблема типології сімейного виховання в працях А. С. Макаренка / М. І. Алексєєва. - С .105-113
РУБ 151 Рубрики: формування особистості розвиток колективу сімейне виховання Дод.точки доступу: Макаренко, Антон Семенович \о нем\; Міністерство освіти УРСРНауково-дослідний інститут психології УРСР Примірників всього: 3 Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1) |
П 86 Психологія [Текст] : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.37 / Міністерство освіти УРСР. - К. : Радянська школа, 1991. - 89 с. - ISSN 0131-565Х. - 1.40 руб. Зміст: Татаренко, Т. М. Психологічні аспекти гармонізації життевого світу особистості / Т. М. Татаренко. - С .12-20 Вержиківська, Л. Т. Психологічні умови підготовки школярів до творчої діяльності / Л. Т. Вержиківська, Н. І. Литвинова, Л. В. Ходочок. - С .26-34 Савчин, М. В. Психологічні основи формування саморегуляції трудової діяльності у старшекласників / М. В. Савчин. - С .34-41 Хомуленко, Т. Б. Деякі психологічні аспекти пізнавального розвитку молодших школярів / Т. Б. Хомуленко. - С .58-61 Головань, Н. О. Особливості спілкування і відособлення у першокласників / Н. О. Головань. - С .61-68 Іанчик, Г. Ф. Вплив сім’ї на розвиток у молодших школярів позитивного ставлення до навчальної діяльності / Г. Ф. Іанчик. - С .68-72 Осадько, О. Ю. Особливості усвідомлення дитиною взаємин у сім’ї як мотиваційний фактор її спілкування у групі однолітків / О. Ю. Осадько, С. П. Тищенко. - С .72-84 Заїка, Е. В. Психологічні механізми розвитку особистості підлітків з відхиленням у поведінці / Е. В. Заїка, Н. П. Крейдуш, О. С. Ячина. - С .84-89 Антонова, О. Г. Особливості поведінки важковиховуваних підлітків у конфліктних ситуаціях / О. Г. Антонова. - С .89-94
РУБ 151 Рубрики: молодші школярі підлітки Дод.точки доступу: Міністерство освіти УРСР; Науково-дослідний інститут психології УРСР Примірників всього: 9 аб (3), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4) Свободны: аб (3), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4) |
> Шифр: ПП/2013/7 Журнал 2013р. N 7 Ліщинська, О. А. Інформаційно-динамічна модель особистості / О. А. Ліщинська. - С.6-11. Рибалка, В. В. Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб / В. В. Рибалка. - С.11-16. Коваленко, О. Г. Стандартизація методики КОС-2 В. В. Синявського і Б. О. Федоришина для долсідження осіб похилого віку / О. Г. Коваленко. - С.17-21. Шлімакова, І. І. Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи" / І. І. Шлімакова. - С.21-28. Кобикова, Ю. В. Тренінгова програма з профілактики проституції неповнолітніх / Ю. В. Кобикова. - С.29-33. Давиденко, А. А. Поняття обдарованості дитини / А. А. Давиденко. - С.34-37. Демида, К. Особистісні риси, що впливають на ефективність процесу адаптації : за оцінками студентів та викладачів / К. Демида. - С.43-49. Клещерова, І. М. Основні напрямки роботи психолога з матерями дітей з органічними ураженням ЦНС в умовах дитячих реабілітаційних закладів / І. М. Клещерова. - С.53-55. Калошин, В. Ф. Позитивное мышление - важный инструмент человека на пути к счастью, радости, успеху / В. Ф. Калошин. - С.61-62. Губенко, А. В. Переструктуирование как важный механизм творческого обучения / А. В. Губенко. - С.62-71. Верещак, Є. П. Керівник і команда : до 85-річчя від дня народження доктора психологічних наук, професора Юрія Зіновійовича Гільбуха (1928-2000) / Є. П. Верещак. - С.72-75. Тищенко, С. П. Моя лада. Пам’яті Рими Миколаївни Губенко : до 30-річчя з дня смерті / С. П. Тищенко. - С.76-77. : портр. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Тищенко, С. П. Моя лада. Пам’яті Рими Миколаївни Губенко [Текст] : до 30-річчя з дня смерті / С. П. Тищенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 76-77. : портр. Рубрики: Психологія--персоналії українських психологів Кл.слова (ненормовані): українські психологи Дод.точки доступу: Губенко, Рима Миколаївна (мол. наук. співроб. Ін-ту психології ім. Г. С. Костюка ; 1930-1983) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2013/10 Журнал 2013р. N 10 Тищенко, С. П. Відтворення "я" у просторі автобіографічного дискурсу / С. П. Тищенко. - С.1-6. - Библиогр. в конце ст. Завгородня, О. В. Акмеологічна модель художньо обдарованої особистості / О. В. Завгородня. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст. Мединська, Ю. Я. Теоретичні підходи та практичні аспекти діагностики компетентності особистості у сфері емоцій / Ю. Я. Мединська. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст. Лаптєва, Г. Р. Теоретичні підходи до проблеми духовної самореалізації ососбистості у сучасній психології / Г. Р. Лаптєва. - С.16-19. - Библиогр. в конце ст. Тіунова, О. В. Корекція порушень емоційної прихильності засобами арт-терапії / О. В. Тіунова. - С.19-31. - Библиогр. в конце ст. Низовець, О. М. Програма соціально-психологічного тренінгу підготовки наповнолітніх засуджених до звільнення / О. М. Низовець. - С.32-57 Заика, Е. В. Подсчет количества букв в словах как способ развития внимания и саморегуляции умственных процессов / Е. В. Заика. - С.58-63. - Библиогр. в конце ст. Поклад, С. В. Формування професійної свідомості учнівської молоді професійно-технічних навчальних закладів (курс тренінгових занять) / С. В. Поклад. - С.63-70. - Библиогр. в конце ст. Мар’яненко, Л. Формування операційного компоненту пізнавальної діяльності в учнів молодшого шкільного віку / Л. Мар’яненко. - С.70-76. - Библиогр. в конце ст. Овчарова, А. О. Соціально-психологічні чинники суспільної консолідації / А. О. Овчарова. - С.77-80. - Библиогр. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 47 Тищенко, С. П. Відтворення "я" у просторі автобіографічного дискурсу [Текст] / С. П. Тищенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 1-6. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Соціальна психологія--особистість Кл.слова (ненормовані): автобіографічний дискурс -- суб’єктність людського "я" -- автонаратив -- власне керівне начало -- я Анотація: Цінність книги Марка Аврелія полягає передусім у висвітленні автором психологічних мотивів і засобів здійснення людиною самовиховання, розвитку її здатності до самопереконання себе як носія громадянських почуттів у скрутних життєвих обставинах. Дод.точки доступу: Марк, Аврелій (філософ ; 121 - 180 рр. н.е.) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 74 Мова і мовлення в просторі наукової і практичної діяльності психологів [Текст] : монографія / [В. В. Андрієвська, С. П. Тищенко, О. В. Виноградна та ін.] ; за ред. В. В. Андрієвської ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. - К. : Інститут психології ім. Г. С. Костюка ; Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. - 140 с. : іл. - Бібліогр. : с. 127-139 (292 назви). - ISBN 978-966-189-193-6 : 50.18 грн. РУБ 158.9 Рубрики: Практичні психологи--професійна діяльність Психологія мовлення--проблеми Кафедра загальної та практичної психології Анотація: Професійна діяльність психолога здійснюється у «силовому полі» мови і процесу мовлення. Мовно-мовленнєва компетентність є важливою складовою загальної професійної компетентності психолога. Проте, яке місце займає вона в структурі загальної професійної компетентності психолога, якими є головні параметри її оцінки, як ці параметри співвідносяться з різними сферами праці психолога, чи можна тут говорити про єдину мовно-моовленнєву компетентність – відповіді на ці питання можна знайти в даній монографії. Мета пропонованої книжки – схарактеризувати осоюбливості мовно-мовленнєвих процесів у різних видах діяльності сучасного психолога для вироблення теоретичної бази побудови інтегральної моделі його мовно-мовленнєвої компетентності. Дод.точки доступу: Андрієвська, В. В.; Тищенко, С. П.; Виноградна, О. В.; Андрієвська, В. В. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ) Примірників всього: 3 фб (1), Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ОД1/2014/10 Журнал 2014р. N 10 Золотухіна, Н. П. Пошук обдарованих дітей та розвиток їхніх здібностей / Н. П. Золотухіна. - С.7-12. Любченко, Л. Я. Сучасні методи викладання хімії / Л. Я. Любченко. - С.12-19. Звірик, О. П. Закон Архімеда на практиці / О. П. Звірик. - С.26-30. Крот, В. Б. Психологічні аспекти впровадження інноваційних педагогічних технологій (семінар-тренінг) / В. Б. Крот. - С.30-38. Тищенко, С. П. Покликання - свідчення обдарованості / С. П. Тищенко. - С.38-51. Туров, М. П. Мій учень Вітя Куриленко / М. П. Туров. - С.62-65. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 47 Тищенко, С. П. Покликання - свідчення обдарованості [Текст] / С. П. Тищенко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2014. - N 10. - С. 38-51. Рубрики: Обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): покликання дитини Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |