Шифр: ПП1/2001/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2001р. N 3-4 . - Зміст журналу за 2001 рік
Зміст:
Ільченко, О. І. Психологічні архетипи припущення у світлі еволюційної теорії Дарвіна та кібернетичної системи Всесвіту / О.І. Ільченко. - С.34-42
Кл.слова: ДНК, Едукологія
Тищенко, С. П. Психологічна компетентність педагога як складова професійного успіху / С.П. Тищенко. - С.81-89
Кл.слова: Авторитет вчителя, Гуманізація навчання і виховання
Мойсеєнко, Л. А. Психологія розуміння творчих математичних задач на різних етапах їхнього розв’язування / Л.А. Мойсеєнко. - С.117-124
Кл.слова: Інтуїція, логіка
Сидоренко, В. К. Розумовий розвиток школярів на уроках креслення / В.К. Сидоренко, Н.П. Щетина. - С.111-117
Кл.слова: Мислення
Антонець, М. О. Сімейні стосунки - первинна детермінанта формування самосвідомості в погодків / М.О. Антонець. - С.124-132
Кл.слова: Дитинство
Шебанова, В. І. Особливості комунікації і типу агресивного реагування молодших школярів / В.І. Шебанова. - С.132-141
Роєнко, Л. М. Прийоми стимулювання трудової активності молодших школярів у предметно-перетворювальній діяльності / Л.М. Роєнко. - С.142-150
Кл.слова: Трудове навчання
Остапчук, О. Є. Система педагогічної діяльності вчителя : синергетичний підхід / О.Є. Остапчук. - С.89-96
Кл.слова: Методика педагогіки
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Тищенко, С. П.
    Психологічна компетентність педагога як складова професійного успіху [Текст] / С.П. Тищенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2001. - N3-4. - С. 81-89
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: компетентність
Кл.слова (ненормовані):
Авторитет вчителя -- Гуманізація навчання і виховання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП/2005/10
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2005р. N 10
Зміст:
Максименко, С. Д. Наркоманія: підходи до профілактики та подолання / С.Д. Максименко. - С.1-3
Шаварська, Н. Г. Духовність особистості і дотик до прекрасного / Н. Г. Шаварська. - С.3-5
Юнг, К. Г. Пам’яті Зигмунда Фройда / К. Г. Юнг. - С.6-9
Бартон, Е. Гуманістичні внески до психотерапії: шанування людського начала й надання свободи терапевтові / Е. Бартон. - С.9-17
Гридковець, Л. М. Роль релігійного фактора в розвитку психосексуальної ультури сучасної студентської молоді / Л. М. Гридковець. - С.17-20
Зуев, І. О. Візуали, аудіали, кінестетики: оптимальні стилі засвоєння навчальної інформації / І. О. Зуев. - С.21-25
Коваленко, О. Г. Емоційні аспекти педагогічного спілкування. Програма спецурсу для підготовки студентів педагогічних спеціальностей / О. Г. Коваленко. - С.25-36
Губенко, О. О. Інтерактивні форми роботи з батьками шестирічних першокласників / О. О. Губенко, Л. В. Мельничук. - С.36-52
Бедлінський, О. І. Формування стратегії аналогізування (на матеріалі географії). Програма спецкурсу для 6-8 класів / О. І. Бедлінський. - С.53-57
Кисляк, О. П. Практичні рекомендації психологам стосовно специфіки роботи з особами підліткового та юнацького віку, хворими на ДЦП, які переживають внутрішньоособистісний конфлікт / О. П. Кисляк. - С.59-64
Найдьонова, Л. М. Емоційні стани учасників масових політичних акцій в контексті дружніх стосунків / Л. М. Найдьонова. - С.65-67
Чепелєва, Н. В. Здатність до творчого читання як прояв обдарованості особистості / Н. В. Чепелєва. - С.68-69
Третяк, Т. М. Вплив негативних чинників на реалізацію і розвиток творчого птенціалу особистості / Т. М. Третяк. - С.69-72
Скальська, Л. О. Феноменологічна сутність поняття "обдарованість" / Л. О. Скальська, Л. О. Кондртенко. - С.72-73
Болтівець, С. І. Психогігієнічні чинники розвитку обдарованості / С. І. Болтівець. - С.73-75
Тищенко, С. П. Суб’єктивний підхід до вивчення проблеми розвитку здібностей: драматизм взаємодії внутрішнього і зовнішнього / С. П. Тищенко. - С.75-76
Москаленко, В. В. Обдарованість і діяльність / В. В. Москаленко. - С.76-77
Цап, В. Й. Діагностичні методики для роботи з обдарованими дітьми / В. Й. Цап. - С.77
Кондратенко, Л. О. Сім’я в долі обдарованої особистості (протидія як механізм саморозвитку) / Л. О. Кондратенко. - С.78-79
Мар’яненко, Л. В. Особливості саморегуляції пізнавальної активності розумово обдарованих підлітків / Л. В. Мар’яненко ; Л. В. Мар’яненко. - С.79-80
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Тищенко, С. П.
    Суб’єктивний підхід до вивчення проблеми розвитку здібностей: драматизм взаємодії внутрішнього і зовнішнього [Текст] / С. П. Тищенко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N10. - С. 75-76


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


151
П 86


   
    Психологія [Текст] : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.30 / Міністерство освіти УРСР. - К. : Радянська школа, 1988. - 113 с. - ISSN 0131-565Х. - 0.50 руб.
    Зміст:
Проколієнко, Л. М. Проблеми психології формування особистості в педагогічній спадщині А. С. Макаренка / Л. М. Проколієнко, Д. Ф. Ніколенко. - С .3-14
Бех, І. Д. А. С. Макаренко і діяльнісний підхід до виховання особитості / І. Д. Бех, О. О. Нікуленко. - С .14-22
Котирло, В. К. Психологія виховного впливу на дитину у педагогічній системі А. С. Макаренка / В. К. Котирло, С. Е. Кулачківська, С. П. Тищенко. - С .22-31
Король, С. О. Багатомірність розвитку колективу та особистості у спадщині А. С. Макаренка / С. О. Король, В.Ф. Моргун, О.М. Пельтік. - С .31-39
Малкова, Т. М. А. С Макаренко і актуальні проблеми ідейно-виховної роботи з молоддю / Т. М. Малкова. - С .47-54
Моляко, В. О. Макаренко та актуальні проблеми трудової підготовки / В. О. Моляко, В. В. Рибалка. - С .54-59
Боришевський, М. Й. А. С. Макаренко про формування відповідальності як якості особистості / М. Й. Боришевський, М.Т. Дригус. - С .59-66
Злівков, В. Л. Питання педагогічного спілкування в творчій спадщині А. С. Макаренка / В. Л. Злівков, В. Ф. Маценко. - С .81-89
Алексєєва, М. І. Проблема типології сімейного виховання в працях А. С. Макаренка / М. І. Алексєєва. - С .105-113
ДРНТІ
ББК 88
РУБ 151
Рубрики: формування особистості
   розвиток колективу

   сімейне виховання



Дод.точки доступу:
Макаренко, Антон Семенович \о нем\; Міністерство освіти УРСРНауково-дослідний інститут психології УРСР
Примірників всього: 3
Ч.З.№2 (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1)

151
П 86


   
    Психологія [Текст] : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.37 / Міністерство освіти УРСР. - К. : Радянська школа, 1991. - 89 с. - ISSN 0131-565Х. - 1.40 руб.
    Зміст:
Татаренко, Т. М. Психологічні аспекти гармонізації життевого світу особистості / Т. М. Татаренко. - С .12-20
Вержиківська, Л. Т. Психологічні умови підготовки школярів до творчої діяльності / Л. Т. Вержиківська, Н. І. Литвинова, Л. В. Ходочок. - С .26-34
Савчин, М. В. Психологічні основи формування саморегуляції трудової діяльності у старшекласників / М. В. Савчин. - С .34-41
Хомуленко, Т. Б. Деякі психологічні аспекти пізнавального розвитку молодших школярів / Т. Б. Хомуленко. - С .58-61
Головань, Н. О. Особливості спілкування і відособлення у першокласників / Н. О. Головань. - С .61-68
Іанчик, Г. Ф. Вплив сім’ї на розвиток у молодших школярів позитивного ставлення до навчальної діяльності / Г. Ф. Іанчик. - С .68-72
Осадько, О. Ю. Особливості усвідомлення дитиною взаємин у сім’ї як мотиваційний фактор її спілкування у групі однолітків / О. Ю. Осадько, С. П. Тищенко. - С .72-84
Заїка, Е. В. Психологічні механізми розвитку особистості підлітків з відхиленням у поведінці / Е. В. Заїка, Н. П. Крейдуш, О. С. Ячина. - С .84-89
Антонова, О. Г. Особливості поведінки важковиховуваних підлітків у конфліктних ситуаціях / О. Г. Антонова. - С .89-94
ДРНТІ
ББК 88
РУБ 151
Рубрики: молодші школярі
   підлітки



Дод.точки доступу:
Міністерство освіти УРСР; Науково-дослідний інститут психології УРСР
Примірників всього: 9
аб (3), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4)
Свободны: аб (3), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4)

Шифр: ПП/2013/7
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 7
Зміст:
Ліщинська, О. А. Інформаційно-динамічна модель особистості / О. А. Ліщинська. - С.6-11.
Рибалка, В. В. Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб / В. В. Рибалка. - С.11-16.
Коваленко, О. Г. Стандартизація методики КОС-2 В. В. Синявського і Б. О. Федоришина для долсідження осіб похилого віку / О. Г. Коваленко. - С.17-21.
Шлімакова, І. І. Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи" / І. І. Шлімакова. - С.21-28.
Кобикова, Ю. В. Тренінгова програма з профілактики проституції неповнолітніх / Ю. В. Кобикова. - С.29-33.
Давиденко, А. А. Поняття обдарованості дитини / А. А. Давиденко. - С.34-37.
Демида, К. Особистісні риси, що впливають на ефективність процесу адаптації : за оцінками студентів та викладачів / К. Демида. - С.43-49.
Клещерова, І. М. Основні напрямки роботи психолога з матерями дітей з органічними ураженням ЦНС в умовах дитячих реабілітаційних закладів / І. М. Клещерова. - С.53-55.
Калошин, В. Ф. Позитивное мышление - важный инструмент человека на пути к счастью, радости, успеху / В. Ф. Калошин. - С.61-62.
Губенко, А. В. Переструктуирование как важный механизм творческого обучения / А. В. Губенко. - С.62-71.
Верещак, Є. П. Керівник і команда : до 85-річчя від дня народження доктора психологічних наук, професора Юрія Зіновійовича Гільбуха (1928-2000) / Є. П. Верещак. - С.72-75.
Тищенко, С. П. Моя лада. Пам’яті Рими Миколаївни Губенко : до 30-річчя з дня смерті / С. П. Тищенко. - С.76-77. : портр.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Тищенко, С. П.
    Моя лада. Пам’яті Рими Миколаївни Губенко [Текст] : до 30-річчя з дня смерті / С. П. Тищенко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 76-77. : портр.
ББК 88.1(4УКР)-8
Рубрики: Психологія--персоналії українських психологів
Кл.слова (ненормовані):
українські психологи


Дод.точки доступу:
Губенко, Рима Миколаївна (мол. наук. співроб. Ін-ту психології ім. Г. С. Костюка ; 1930-1983) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП/2013/10
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 10
Зміст:
Тищенко, С. П. Відтворення "я" у просторі автобіографічного дискурсу / С. П. Тищенко. - С.1-6. - Библиогр. в конце ст.
Завгородня, О. В. Акмеологічна модель художньо обдарованої особистості / О. В. Завгородня. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст.
Мединська, Ю. Я. Теоретичні підходи та практичні аспекти діагностики компетентності особистості у сфері емоцій / Ю. Я. Мединська. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст.
Лаптєва, Г. Р. Теоретичні підходи до проблеми духовної самореалізації ососбистості у сучасній психології / Г. Р. Лаптєва. - С.16-19. - Библиогр. в конце ст.
Тіунова, О. В. Корекція порушень емоційної прихильності засобами арт-терапії / О. В. Тіунова. - С.19-31. - Библиогр. в конце ст.
Низовець, О. М. Програма соціально-психологічного тренінгу підготовки наповнолітніх засуджених до звільнення / О. М. Низовець. - С.32-57
Заика, Е. В. Подсчет количества букв в словах как способ развития внимания и саморегуляции умственных процессов / Е. В. Заика. - С.58-63. - Библиогр. в конце ст.
Поклад, С. В. Формування професійної свідомості учнівської молоді професійно-технічних навчальних закладів (курс тренінгових занять) / С. В. Поклад. - С.63-70. - Библиогр. в конце ст.
Мар’яненко, Л. Формування операційного компоненту пізнавальної діяльності в учнів молодшого шкільного віку / Л. Мар’яненко. - С.70-76. - Библиогр. в конце ст.
Овчарова, А. О. Соціально-психологічні чинники суспільної консолідації / А. О. Овчарова. - С.77-80. - Библиогр. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.53
Т 47


    Тищенко, С. П.
    Відтворення "я" у просторі автобіографічного дискурсу [Текст] / С. П. Тищенко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 1-6. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 88.53
Рубрики: Соціальна психологія--особистість
Кл.слова (ненормовані):
автобіографічний дискурс -- суб’єктність людського "я" -- автонаратив -- власне керівне начало -- я
Анотація: Цінність книги Марка Аврелія полягає передусім у висвітленні автором психологічних мотивів і засобів здійснення людиною самовиховання, розвитку її здатності до самопереконання себе як носія громадянських почуттів у скрутних життєвих обставинах.


Дод.точки доступу:
Марк, Аврелій (філософ ; 121 - 180 рр. н.е.) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


158.9
М 74


   
    Мова і мовлення в просторі наукової і практичної діяльності психологів [Текст] : монографія / [В. В. Андрієвська, С. П. Тищенко, О. В. Виноградна та ін.] ; за ред. В. В. Андрієвської ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. - К. : Інститут психології ім. Г. С. Костюка ; Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. - 140 с. : іл. - Бібліогр. : с. 127-139 (292 назви). - ISBN 978-966-189-193-6 : 50.18 грн.
ББК 88.492
РУБ 158.9
Рубрики: Практичні психологи--професійна діяльність
   Психологія мовлення--проблеми

   Кафедра загальної та практичної психології

Анотація: Професійна діяльність психолога здійснюється у «силовому полі» мови і процесу мовлення. Мовно-мовленнєва компетентність є важливою складовою загальної професійної компетентності психолога. Проте, яке місце займає вона в структурі загальної професійної компетентності психолога, якими є головні параметри її оцінки, як ці параметри співвідносяться з різними сферами праці психолога, чи можна тут говорити про єдину мовно-моовленнєву компетентність – відповіді на ці питання можна знайти в даній монографії. Мета пропонованої книжки – схарактеризувати осоюбливості мовно-мовленнєвих процесів у різних видах діяльності сучасного психолога для вироблення теоретичної бази побудови інтегральної моделі його мовно-мовленнєвої компетентності.


Дод.точки доступу:
Андрієвська, В. В.; Тищенко, С. П.; Виноградна, О. В.; Андрієвська, В. В. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ)
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Шифр: ОД1/2014/10
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2014р. N 10
Зміст:
Золотухіна, Н. П. Пошук обдарованих дітей та розвиток їхніх здібностей / Н. П. Золотухіна. - С.7-12.
Любченко, Л. Я. Сучасні методи викладання хімії / Л. Я. Любченко. - С.12-19.
Звірик, О. П. Закон Архімеда на практиці / О. П. Звірик. - С.26-30.
Крот, В. Б. Психологічні аспекти впровадження інноваційних педагогічних технологій (семінар-тренінг) / В. Б. Крот. - С.30-38.
Тищенко, С. П. Покликання - свідчення обдарованості / С. П. Тищенко. - С.38-51.
Туров, М. П. Мій учень Вітя Куриленко / М. П. Туров. - С.62-65.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
Т 47


    Тищенко, С. П.
    Покликання - свідчення обдарованості [Текст] / С. П. Тищенко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2014. - N 10. - С. 38-51.
ББК 74.2
Рубрики: Обдаровані діти
Кл.слова (ненормовані):
покликання дитини


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)