Т48 Ткачова, Наталія. Українсько-польський словник. Понад 20 000 слів і словосполучень [Текст] / Н. Ткачова. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2003. - 368 с. - ISBN 966-562-904-2 (в пер.) : 12.00 грн.
РУБ 4И(пол)(03) Примірників всього: 2 фб (1), ІБв (1) Свободны: фб (1), ІБв (1) |
Т48 Ткачова, Наталія Олександрівна. Ціннісні парадигми освіти [Текст] : навчальний посібник / Н. О. Ткачова. - Х. : Основа, 2005. - 128 с. - (Бібліотека журналу "Управління школою" ; вип. 2 (26)). - ISBN 966-333-122-4 : 6.50 грн.
РУБ 37(4Укр) Рубрики: Педагогічна культура Педагогічна діяльність Кл.слова (ненормовані): духовність людини Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 40 Польсько-український, українсько-польський словник [Текст] : лексичний мінімум школяра / уклад. Н. О. Ткачова. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2009. - 224 с. - (Моя кишенькова книжечка). - укр. та пол. мовами. - ISBN 978-966-07-0795-5 : 25.00 грн. РУБ 4И(Пол)(03) Рубрики: Кафедра іноземних мов Словники польсько-українські Словники українсько-польські Польська мова--словники Дод.точки доступу: Ткачова, Наталія Олександрівна \уклад.\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: РШ/2013/10 Журнал 2013р. N 10 Гавриш, Ірина. Інноваційні освітні проекти - кроки до світових стандартів освіти (науково-педагогічний проект "Інтелект України") / І. Гавриш, С. Кириленко. - С.3-8. Бех, Іван. Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Бех. - С.9-12. Єресько, Олег. Олег Єресько: "Для справжнього вчителя найважливішою оцінкою його діяльності є зацікавленість в очах дітей : інтерв’ю з директором Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Олегом Єреськом / О. Єресько. - С.13. Ткачова, Наталія. Асіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів / Н. Ткачова, А. Ткачов. - С.14-18. - Бібліогр.: 13 назв. Клочко, Анатолій. Поняттєво-термінологічний апарат проблеми навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / А. Клочко, О. Холтобіна. - С.19-23. - Бібліогр.: 11 назв. Коваленко, Оксана. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку / О. Коваленко, О. Щербаков, О. Щербакова. - С.24-27. - Бібліогр.: 4 назви. Шаповал, Роман. Не зупинятися на досягнутому : інтерв’ю з директором Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, доктором юридичних наук, професором Романом Шаповалом / Р. Шаповал. - С.28. Гонтаровська, Наталія. Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості / Н. Гонтаровська. - С.29-33. - Бібліогр.: 9 назв. : табл. Коваленко, Оксана. Закономірності та принципи навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / О. Коваленко. - С.34-38. - Бібліогр.: 10 назв. : рис. Клокар, Наталія. Наталія Клокар: "Завдяки науково-педагогічному проекту "Інтелект України" здійснено прорив у підготовці наших дітей" : інтерв’ю з директором Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, доктором педагогічних наук, професором Наталією Клокар / Н. Клокар. - С.39-40. Даниленко, Георгій. Георгій Даниленко: "У проекті імпонує те, що в рамках високої технологізації створено умови емоційного впливу вчителя на розвиток дитини" : інтерв’ю з доктором медичних наук Георгієм Даниленком / Г. Даниленко. - С.40-41. Євдокимов, Віктор. "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш. - С.42-46. - Бібліогр.: 12 назв. Сафронова, Лариса. Піклуємося про спеціальну освіту для обдарованих дітей : інтерв’ю з начальником управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради Ларисою Сафроновою / Л. Сафронова. - С.47. Дорожко, Марія. Дидактичний потенціал предмета "Навчаємося разом" у формуванні в учнів початкової школи ключової компетентності умій учитися / М. Дорожко. - С.48-53. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Доценко, Світлана. Роль навчального предмета "Еврика" у вирішенні завдань освіти здібних та обдарованих учнів початкової школи / С. Доценко, Л. Булахова, Т. Дорожко. - С.54-59. - Бібліогр.: 12 назв. : рис. Хайруліна, Василина. Шляхи реалізації міжпредметних зв’язків на укроках у проектних класах "Інтелект України" / В. Хайруліна. - С.60-68. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Ліщук, Ірина. Результати впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Ліщук. - С.62, 63, 64. Ронська, Тетяна. Навчаємося за проектом "Інтелект України" / Т. Ронська. - С.65, 66, 67. Бачинська, Євгенія. Підготовка вчителів до роботи в 1-4-х класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України" / Є. Бачинська, В. Ушмарова, А Седеревічене. - С.69-74. - Бібліогр.: 7 назв. : рис., табл. Макєєв, Сергій. Використання педагогічних програмних засобів на уроках у проектних класах "Інтелект України" / С. Макєєв. - С.75-80. - Бібліогр.: 16 назв. : табл., рис. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Т 48 Ткачова, Наталія. Асіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів / Н. Ткачова, А. Ткачов> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 14-18. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Обдаровані діти--навчання Кл.слова (ненормовані): освітні цінності -- загальноосвітні навчальні заклади -- організація навчання -- здібні діти -- обдаровані діти -- система цінностей -- загальнолюдські цінності -- національні цінності -- громадянські цінності -- сімейні цінності -- особисті цінності Дод.точки доступу: Ткачов, Артем Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |