> Шифр: КШС-2/2016/2 Журнал 2016р. N 2 Програма курсу "Інформатика" для 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням інформатики. - С.3-10. Балик, Н. Р. Моделі впровадження електронного навчання у педагогічному університеті / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер. - С.10-15. Івлієва, О. М. Конструювання тестів навчальних досягнень студентів - майбутніх вчителів інформатики / О. М. Івлієва. - С.15-20. Кононец, Н. В. Засоби розробки електронних освітніх ресурсів для ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу / Н. В. Кононец. - С.20-25. Костерна, Л. В. Програмування в середовищі Scratch / Л. В. Костерна. - С.25-28. Бєлоконєва, Н. О. Диференціація навчання, комп’ютерні технології - один із шляхів підвищення мотивації на уроках інформатики / Н. О. Бєлоконєва. - С.28-33. Філончук, О. М. Урок узагальнення і систематизації знань з теми: "Комп’ютерні публікації Scribus Portable" у 9 класі / О. М. Філончук. - С.33-39. Корнієнко, В. О. Мобільні технології в освітній діяльності / В. О. Корнієнко. - С.39-43. Ткачук, Г. В. Особливості організації та проведення вебінарів засобами платформи BigBlueButton / Г. В. Ткачук. - С.43-47. Кіт, І. В. Методичні особливості курсу "Технологія керування робототехнічними системами" / І. В. Кіт, О. Г. Кіт. - С.47-49. Мисак, Д. П. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2015-2016 навчальному році / Д. П. Мисак, О. Б. Рудик. - С.49-56. Про затвердження навчальної програми з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (які вивчали інформатику в 2-4 класах) : наказ... від 02.02.2016 № 73. - С.56. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
Т 48 Ткачук, Г. В. Особливості організації та проведення вебінарів засобами платформи BigBlueButton [Текст] / Г. В. Ткачук> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 2. - С. 43-47. Рубрики: Дистанційна освіта Освіта--інтернет-технології в освіті Кл.слова (ненормовані): віртуальне навчальне середовище -- інформаційно-комунікаційні технології в освіті -- дистанційне навчання -- програмне забезпечення Анотація: У статті виокремлено низку переваг і деякі нелоліки застосування вебінарів навчального спрямування, а також розглянуто шляхи попередження зазначених недоліків. Викладено особливості організації і проведення вебінарів, проведено аналіз застосовності інструментарію досліджуваного програмного забезпечення. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |