Г 94 Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" [Текст] : науково-теоретичний збірник. Вип. 8. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. - Тернопіль : Астон, 2006. - 600 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 19.50 грн. Зміст: Білоус, П. Співтворчість як мета художнього сприймання / П. Білоус. - С .4-10 Бицько, О. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури / О. Бицько. - С .11-17 Братко, В. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі / В. Братко. - С .18-24 Васюта, С. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця / С. Васюта. - С .33-39 Гаврилова, Г. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури / Г. Гаврилова. - С .40-44 Вітченко, А. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій / А. Вітченко. - С .45-51 Дибка, Л. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Дибка. - С .52-57 Дига, Н. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах / Н. Дига. - С .58-64 Загарук, О. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників / О. Загарук. - С .64-71 Зарудня, І. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня" / І. Зарудня. - С .72-79 Ісаєва, О. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі / О. Ісаєва. - С .79-85 Клименко, Ж. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору / Ж. Клименко. - С .86-93 Крецул, Н. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків / Н. Крецул. - С .93-97 Куцевол, О. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С .98-105 Мельник, А. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору / А. Мельник. - С .106-114 Нагорна, А. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне") / А. Нагорна. - С .136-142 Овдійчук, Л. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв / Л. Овдійчук. - С .143-149 Одинець, І. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури / І. Одинець. - С .150-156 Буркалець, Н. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок / Н. Буркалець. - С .25-32 Радкіна, Р. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів / Р. Радкіна. - С .163-168 Рибінська, Ю. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю) / Ю. Рибінська. - С .175-180 Ситченко, А. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору / А. Ситченко. - С .190-194 Токмань, Г. Діалогічна сутність методики викладання літератури / Г. Токмань. - С .209-215 Уліщенко, В. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас) / В. Уліщенко. - С .222-227 Фасоля, А. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі / А. Фасоля. - С .236-243 Бєлякова, С. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості / С. Бєлякова. - С .244-248 Льовочкіна, А. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія" / А. Льовочкіна. - С .249-254 Руденко, О. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників / О. Руденко. - С .259-264 Богданова, М. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі / М. Богданова. - С .277-283 Боєва, Е. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка / Е. Боєва. - С .284-290 Кириченко, П. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору) / П. Кириченко. - С .336-342 Козубенко, Л. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати" / Л. Козубенко. - С .343-349 Косарєва, Г. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука / Г. Косарєва. - С .365-370 Македон, Л. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка / Л. Македон. - С .412-417 Мацько, О. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг / О. Мацько. - С .418-422 Нестерук, С. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея" / С. Нестерук. - С .429-433 Олійник, О. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки" / О. Олійник. - С .434-439 Сагайдак, Т. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор" / Т. Сагайдак. - С .473-481 Ткаченко, Л. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди") / Л. Ткаченко. - С .511-516 Турчин, М. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше" / М. Турчин. - С .517-525 РУБ 378 Рубрики: Викладання зарубіжної літератури Викладання української літератури в школі викладання народознавства Кл.слова (ненормовані): літературна гра -- аналіз художнього твору -- національне виховання -- вчитель літератури Дод.точки доступу: Йонеско, Ежен \о нем\; Чехов, Антон Павлович \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семенович (1838-1918) \о нем\; Крилов, Іван \о нем\; Стендаль, Фредерик (фр. писатель ; 1783-1842) \о нем\; ШОУ, БЕРНАРД \о нем\; МАНН, ТОМАС \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Сімович, В. \о нем\; Куліш, Микола \о нем\; Первомайський, Леонід \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Вороний, Микола \о нем\; Рильський, Максим Тадейович \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ДС1/2003/6 Журнал 2003р. N 6 Токмань, Г. Вікова психологія як наукове джерело методики викладання літератури / Г. Токмань. - С.23-29. Кл.слова: підлітки Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Токмань, Г. Вікова психологія як наукове джерело методики викладання літератури [Текст] / Г. Токмань> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2003. - N6. - С. 23-29.
Рубрики: Психологія підлітка вікова психологія психологія навчання Кл.слова (ненормовані): підлітки Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: ДС1/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Токмань, Г. Україна як простір мови і політичного виховання / Г. Токмань. - С.4-9 Кручко, Н. Планування і моделювання уроків з української літератури : 5 клас / Н. Кручко. - С.10-16 Ліпінська, Н. Тарасові світанки : Урок з елементами рольової гри. 6 клас. / Н. Ліпінська. - С.16-18 Куцевол, О. Методика літератури-наука, заснована на творчості / О. Куцевол. - С.19-24 Тоцька, Н. Ділове українське мовлення : методичний аспект / Н. Тоцька. - С.25-27 Пентилюк, М. Традиційність? Модернізація! / М. Пентилюк. - С.30-32 Мовчун, А. Етика. 5 клас: Розробка уроків / А. Мовчун, Л. Хоружа. - С.35-43 Гнатюк, Л. То якою ж мовою писав Григорій Сковорода? / Л. Гнатюк. - С.44-48 Харчук, Р. Проблема прототипу в творчості Тараса Шевченка / Р. Харчук. - С.49-54 Александрова, Г. "Портрет" Миколи Гоголя і "Художник" Тараса Шевченка: загадка таланту і світу мистецтва / Г. Александрова. - С.55-58 Скоць, А. До проблеми періодизації творчості Тараса Шевченка / А. Скоць. - С.58-62 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
Токмань, Г. Україна як простір мови і політичного виховання [Текст] / Г. Токмань> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2006. - N3. - С. 4-9 Рубрики: українська мова Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
> Шифр: УУ-1/2006/5/6 Журнал 2006р. N 5/6 Пчілка, О. Найсуворіша цензура / О. Пчілка. - С.9-10 Зорівчак, Р. На все впливає мови чистота... : Нотатки мовознавця / Р. Зорівчак. - С.18-21. Масенко, Л. Мова персонажів Григора Тютюнника / Л. Масенко, Ю. Кропив’янська. - С.21-26. (Далі буде). Петленко, Л. Морально-психологічна характеристика людини в українській фразеології / Л. Петленко. - С.27-31. Токмань, Г. Якщо мій досвід знадобиться... 10. Використання наочності на уроках української літератури / Г. Токмань. - С.38-41. Фасоля, А. Зустріч із поетами нью-йорскської групи. Урок-"круглий стіл". 11 клас / А. Фасоля. - С.44-48. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УУ-1/2006/7 Журнал 2006р. N 7 Іванишин, Петро Васильович. Два світогляди в період глобалізації: культурний імперіалізм і культурний націоналізм / П. Іванишин. - С.4-7. Масенко, Л. Назва помаранчевої революції в лінгвокультурологічному контексті / Л. Масенко. - С.31-34. Токмань, Г. Якщо мій досвід знадобиться... 11. Класна дошка, учнівський зошит, літературний кабінет / Г. Токмань. - С.36-37. Куцевол, О. Гостини в Григорія Кочура: Урок-рольова гра в 11 класі / О. Куцевол. - С.40-45. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Токмань, Г. Якщо мій досвід знадобиться... 10. Використання наочності на уроках української літератури [Текст] / Г. Токмань> // Урок української : Науково-публіцистичний журнал. - 2006. - N5/6. - С. 38-41. Рубрики: Наочність у школі Викладання української літератури в школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Токмань, Г. Якщо мій досвід знадобиться... 11. Класна дошка, учнівський зошит, літературний кабінет [Текст] / Г. Токмань> // Урок української : Науково-публіцистичний журнал. - 2006. - N7. - С. 36-37. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УУ-1/2006/8/9 Журнал 2006р. N 8/9 Дзюба, І. Майбутнє культури та /або глобалізація / І. Дзюба. - С.2-6 Білий, Д. Кубань: двохсотрічна міфологема і реальність останніх десятиліть / Д. Білий. - С.12-13 Синиченко, О. Уроки української лекски / О. Синиченко. - С.16-18 Фаріон, І. Сесійні зали чи мовні смітниська? (антисуржикові нотатки) / І. Фаріон. - С.22-23 Садиленко, М. Стійкість кубанської мови / М. Садиленко. - С.24-28 : портр Фокіна, І. Етикетні форми в епістолярії Пантелеймона Куліша / І. Фокіна. - С.30-36 Токар, Л. Без знань про себе "ми не ми" (про українознавство як науку і навчальну дисципліну) / Л. Токар. - С.40-43 Токмань, Г. Якщо мій досвід знадобиться...: Позакласна робота з літератури / Г. Токмань. - С.44-45 Чернобай, Н. Головні члени речення. 7 клас / Н. Чернобай. - С.46-49 Канівець, С. Використання кейс-методу при вивченні другорядних членів речення. 8 клас / С. Канівець. - С.49-52 Супрун-Яремко, Н. Народнопісенні й мовні ознаки субетносу (українці Кубані) / Н. Супрун-Яремко. - С.53-57 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УУ-1/2006/10 Журнал 2006р. N 10 Нікітіна, Н. Усне мовлення українських політиків: орфоепія та морфологія / Н. Нікітіна. - С.18-23 Ткач, Л. Західноукраїнські лексичні елементи в мові Лесі Українки / Л. Ткач. - С.29-34 Воєвода, З. Незалежн оцінювання з погляду словесника / З. Воєвода. - С.36-39 Токмань, Г. Якщо мій досвід знадобиться... Масові заходи і вивчення предмету / Г. Токмань. - С.39-41. Масенко, Л. Україна на переломі: національне і соціальне в повісті Тодося Осьмачки "Старший боярин" / Л. Масенко. - С.45-49 Мовчан, П. Шинельна літера і генетична автентика: Роздуми над сторінками творів М. Гоголя / П. Мовчан. - С.50-53 Васильченко, С. Ось та Ась: Дума-казка / С. Васильченко. - С.54-55 Войтенко, В. Від землі, яка була ще нашою / В. Войтенко. - С.56-58 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Токмань, Г. Якщо мій досвід знадобиться... Масові заходи і вивчення предмету [Текст] / Г. Токмань> // Урок української : Науково-публіцистичний журнал. - 2006. - N10. - С. 39-41. Рубрики: Викладання української літератури в школі Кл.слова (ненормовані): читацька конференція -- олімпіада -- тиждень української літератури Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Токмань, Г. Якщо мій досвід знадобиться...: Позакласна робота з літератури [Текст] / Г. Токмань> // Урок української : Науково-публіцистичний журнал. - 2006. - N8/9. - С. 44-45 Рубрики: Викладання української літератури в школі позакласна робота--література Кл.слова (ненормовані): гурткова робота -- літературна студія -- клуб Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: ДС1/2006/12 Журнал 2006р. N 12 Горбачук, Д. Звертання як елемент ділового мовлення / Д. Горбачук. - С.2-4 Бондаренко, Ю. Про першопочатки історії людства у повісті "Тіні збутих предків" Михайла Коцюбинського: Розвиток історичної свідомості школярів засобами літератури / Ю. Бондаренко. - С.4-10 Мимоход, М. Джерело пізнання Івана Франка: Використання мемуарів на уроках літератури / М. Мимоход. - С.11-14 Куцевол, О. Особливості творчої методичної діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С.17-22 Токмань, Г. Самостійна робота студентів з методики викладання української літератури в школі / Г. Токмань. - С.23-26 Харчук, Р. Юрій Андрухович не для дітей?: Про творчість видомого українського письменника / Р. Харчук. - С.27-30 Андрухович, Ю. Ерц-Герц-Перц / Ю. Андрухович. - С.30-32 Ткач, Л. Агатангел Кримський і Микола Лукаш: спільні риси художнього лексикону / Л. Ткач, О. Федунович-Швед. - С.33-39 Кучерук, О. Образна природа семпнтики кольороназв в українських фразеологізмах / О. Кучерук. - С.40-42 Зборовська, Н. Григір Тютюнник як національний письменник доби колоніалізму: психоісторичний аспект / Н. Зборовська. - С.43-47 : портр Лавренюк, В. Образ гетьмана Івана Мазепи - історичний і літературний / В. Лавренюк. - С.48-51 Александрова, Г. "В добрий час почнемо листуватися": Листи Олександра Кониського до Ганни Берло / Г. Александрова. - С.52-60 Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№3 |
Токмань, Г. Самостійна робота студентів з методики викладання української літератури в школі [Текст] / Г. Токмань> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2006. - N12. - С. 23-26 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури--самостійна робота Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№3 |
> Шифр: ДС1/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Омельчук, С. Комунікативно-функційний підхід до вивчення синтаксису / С. Омельчук. - С.2-9. Панченко, В. Після "Собору" / В. Панченко. - С.15-18. Загарук, О. "Гей, розіллялось ти, руськеє горе, геть по Європі і геть поза море!": Семінар з опзакласного читання в 10 класі за поетичним циклом Івана Франка "До Бразилії" / О. Загарук. - С.19-23. Куцевол, О. Портрет творчого вчителя літератури / О. Куцевол. - С.24-29. Токмань, Г. Самостійна робота студентів з методики викладання української літератури / Г. Токмань. - С.30-34. Калита, О. Реалізація іронії через горизонтальний контекст / О. Калита. - С.35-39. Тимошик, М. Життєвий подвиг Івана Огієнка як взірець для наслідування / М. Тимошик. - С.40-44. Барабаш, Ю. Франкові причинки до української гоголіяни / Ю. Барабаш. - С.45-49. Поліщук, Я. Псевдонім, маска, гра: На прикладі творчості Юрія Шереха / Я. Поліщук. - С.57-60. Марко, В. Особливості внутрішнього монологу у творах Павла Загребельного: "Я, Богдан", "Тисячолітній Миколай", "Гола душа" / В. Марко. - С.53-56. Куценко, Л. Володимир Сосюра і Євген Маланюк: історія творчого діалогу / Л. Куценко. - С.49-53. Дзюба, І. Живек співвідношення між людиною й природою: 14 січня Євгенові Гуцплу виповнилося б 70 років / І. Дзюба. - С.60-62. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
Токмань, Г. Самостійна робота студентів з методики викладання української літератури [Текст] / Г. Токмань> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2007. - N1. - С. 30-34. Рубрики: викладання у ВНЗ Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
> Шифр: УУ-1/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Токмань, Г. Якщо мій досвід знадобиться...Ст. 15: З урахуванням специфіки лірики як літературного роду / Г. Токмань. - С.31-34 Буркалець, Н. Шлях у край свій: Вивчення оповідпння Олени Пчілки "Сосонка" у 5 класі / Н. Буркалець. - С.35-38 Полюга, Л. Збірний образ "еліти" в посланні Тараса Шевченка "І мертвим, і живим...". 9 клас / Л. Полюга. - С.38-41 Погиба, Л. Державна мова - для майбутніх правознавців (Система вправ) / Л. Погиба, Т. Грибіниченко. - С.42-44 Мінчак, Г. Письмо крила дає: Сценарій мовознавчого вечора / Г. Мінчак. - С.45-48 Салига, Т. Народоствердне слово поета: До вивчення творчості Миколи Вінграновського / Т. Салига. - С.49-51 Роговик, С. Спадкові носії мови: характеристика і потреби / С. Роговик. - С.63-64 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Токмань, Г. Якщо мій досвід знадобиться...Ст. 15: З урахуванням специфіки лірики як літературного роду [Текст] / Г. Токмань> // Урок української : Науково-публіцистичний журнал. - 2007. - N1. - С. 31-34 Рубрики: Викладання української літератури в школі аналіз ліричного твору Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Ющук, І. Тести з правопису : За посібником І.П.Ющука " Практикум з правопису української мови" / І. Ющук. - С.6-9 Дибка, Л. Урок - гендерне дослідження / Л. Дибка. - С.12-17 Токмань, Г. Самостійна робота студентів з методики викладання української літератури в школі / Г. Токмань. - С.35-40 Бондаренко, А. Художнє новомислення у текстах Віктора Домонтовича / А. Бондаренко. - С.42-47 Мосенкіс, Ю. Трипільська культура й українська мова / Ю. Мосенкіс. - С.47-50 Пастух, Б. Рання романістика Володимира Винниченка-складотворчий елемент українського модерну / Б. Пастух. - С.50-52 Стусенко, О. Іронія як модус метатексту / О. Стусенко. - С.52-55 Проценко, О. Євген Пашковський і його проза / О. Проценко. - С.58-62 Юкало, В. Музей-садиба славетного засновника " Тернопільських театральних вечорів" і " Березоля" / В. Юкало. - С.63-64 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |