> Шифр: УМЛСШ/2012/1 Журнал 2012р. N 1 Шановні колеги! : [вітання редакції журналу "Українська мова й література в сучасній школі" із Різдвяними святами та Днем соборності України]. - С.2 Скляр, Надія. "Над берегами Псла-ріки - найкраще в світі наше місто" : урок повторення, узагальнення та систематизації вивченого. 6 клас / Н. Скляр. - С.3-5 Приліпко, Наталія. Формуємо уміння і навички побудови зв’язних висловлювань : система уроків : опис пам’яток історії і культури. Урок-реквієм / Н. Приліпко. - С.6-8 Тимошенко, Людмила. Дружба - найнеобхідніше у житті / Л. Тимошенко. - С.9-10 Пашкова, Людмила. Художні засоби, які допомагають письменникам відтворювати реалії життя : роль тропів у художньому творі / Л. Пашкова. - С.11-19 Ремша, Амеля. Мандруємо плаєм карпатського краю : урок - заочна літературно-краєзнавча екскурсія / А. Ремша. - С.20-24 Порало, Наталія. Життя прожити - не поле перейти... : вивчення біографій українських письменників у 9 класі / Н. Порало. - С.25-28 Кусакіна, Тамара. Ідея незнищенності народу у фронтовій поезії Олеся Гончара / Т. Кусакіна. - С.29-32. - Бібліогр.: 5 назв. Гальчук, Валентина. Як працювати з "Українським правописом", або як засвоїти систему орфограм / В. Гальчук. - С.33-38 Цимбалюк, Василь. "Поезія - це завжди неповторність" : програма профільного спецкурсу "Чарівний світ поезії" для учнів 10-11 класів ЗНЗ / В. Цимбалюк. - С.39-41. - Бібліогр.: 21 назв. Штейнбук, Фелікс. Оповідання Панаса Мирного "П'яниця" у контексті тілесно-міметичного методу аналізу художніх творів / Ф. Штейнбук. - С.42-47. - Бібліогр.: 4 назв. Пам’ятка для авторів журналу. - С.47 Хмелінська, Руслана. Інформаційна насиченість творів І. Я. Франка : на матеріалі публіцистичних праць ХІХ ст. / Р. Хмелінська. - С.48-52. - Бібліогр.: 16 назв. Богданова, Наталія. Проблема формування творчої особистості / Н. Богданова. - С.53-57. - Бібліогр.: 10 назв. Яворська, Леся. Пам’ятати про ті страшні часи : "Соловецькі в’язні з України. Микола Зеров" / Л. Яворська. - С.58 Єлісеєва, Світлана. Про сучасні підходи до організації навчання на уроках української мови та літератури : частина друга : нестандартний урок. Види нетрадиційних уроків / С. Єлісеєва. - С.59-64. - Бібліогр.: 5 назв. Фасоля, Анатолій. Поетичне шоу Віктора Неборака, або знову про Бу-Ба-Бу і бубабістів : вивчення поетичної творчості на заняттях спецкурсу профільної школи. 11 клас / А. Фасоля, Т. Фасоля. - С.65-71. - Бібліогр.: 12 назв. Попова, О. Когнітивно-комунікативний підхід до роботи над граматичними нормами української мови / О. Попова. - С.72-75. - Бібліогр.: 10 назв. Губанова, Любов. Сценарій конкурсу інсценівок, присвяченого творчості І. С. Нечуя-Левицького / Л. Губанова. - С.76-77 Календар знаменних і пам’ятних дат на 2012 рік : лютий. - С.78-79 Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Ф 26 Фасоля, Анатолій. Поетичне шоу Віктора Неборака, або знову про Бу-Ба-Бу і бубабістів : вивчення поетичної творчості на заняттях спецкурсу профільної школи. 11 клас / А. Фасоля, Т. Фасоля> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 1. - С. 65-71. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів Кл.слова (ненормовані): курси -- спецкурси -- поетична творчість -- вивчення поетичної творчості Дод.точки доступу: Фасоля, Тарас; Неборак, Віктор (поет, прозаїк, літературознавець ; 1961-) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: УЛЗО/2012/6/7 Журнал 2012р. N 6/7 Дига, Надія. Творча діяльність професора Ніли Йосипівни Волошиної з проекцією на сьогодення : круглий стіл на вшанування пам’яті провідного науковця, вченого, людини доброї і щирої душі / Н. Дига. - С.2-5. Іванишин, Петро. Заручники нігілізму та творці буття: роздуми про постмодерн і літературу / П. Іванишин. - С.6-11. Голобородько, Ярослав. Стильовий гербаріум Мар’ни Савки / Я. Голобородько. - С.12-15. Шуляр, Василь Іванович. Методика організації рефлексії на уроці літератури / В. І. Шуляр. - С.16-20. Фасоля, Анатолій. Літературна освіта: компетенції, компетентності, знання, уміння і навички / А. Фасоля. - С.26-31. Ревчук, Софія. Розробка компетентнісних завдань з української літератури / С. Ревчук. - С.32-36. Романишина, Наталка. Методика вивчення малої прози О. Довженка на основі теоретико-літературознавчої рефлексії / Н. Романишина. - С.58-61. Вертій, Олексій. За законами Роду / О. Вертій. - С.62-64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2012/8 Журнал 2012р. N 8 Голобородько, Ярослав. Художні стратегії Тумаса Транстрьомера : есей про лауреата Нобелівської премії з літератури 2011 року / Голобородько. - С.7-10 Овдійчук, Лілія. Реальний і паралельний світ, або На березі сподівань Галини Малик / Л. Овдійчук. - С.10-12 Клименко, Тетяна. Образ книги (книжника, письма) у "Повісті минулих літ" / Т. Клименко. - С.12-13 Беценко, Тетяна. Народнопісенні універсалії в індивідуально-авторській інтерпретації Михайла Стельмаха / Т. Беценко. - С.14-17 Логвіненко, Наталя. Стельмах М.: компетентнісний підхід до з’ясування самобутнього світу творчості письменника / Н. Логвіненко. - С.17-21 Васьківська, Галина. Знання про людину як основа формування соціальної компетентності / Г. Васьківська. - С.22-25 Фасоля, Анатолій. Етапність формування загальнонавчальних умінь на уроках української літератури / А. Фасоля. - С.25-31 Яценко, Таміла. Формування літературної компетентності учнів у процесі вивчення творчості А. Дімарова / Т. Яценко. - С.32-35 Бондаренко, Лідія. Українська література 10-х років XX століття : (методичний варіант вивчення теми) / Л. Бондаренко. - С.36-39 Назаренко, Людмила. "Його голос до рідного краю долітав, наче краплі роси" : життя і творчість Миколи Холодного / Л. Назаренко. - С.43-46 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ф 26 Фасоля, Анатолій. Літературна освіта: компетенції, компетентності, знання, уміння і навички [Текст] / А. Фасоля> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 6/7. - С. 26-31. Рубрики: освіта літературна Уроки літератури--компетентнісне навчання Навчання компетентнісне Кл.слова (ненормовані): компетенція -- компетентність -- читацька компетентність -- літературна компетентність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ф 26 Фасоля, Анатолій. Етапність формування загальнонавчальних умінь на уроках української літератури [Текст] / А. Фасоля> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 25-31 Рубрики: Викладання української літератури в школі компетентнісний підхід у навчанні Кл.слова (ненормовані): загальнонавчальна компетентність -- загальнонавчальні вміння -- уміння вчитися Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2012/9 Журнал 2012р. N 9 Фасоля, Анатолій. Компетентісно зорієнтоване навчання на уроках літератури: проблеми становлення / А. Фасоля. - С.2-7. Варзацька, Лариса. Проектна діяльність у системі компетентнісної мовної освіти / Л. Варзацька. - С.7-10. Сокур, Анжела. Українські народні перекази (Урок позакласного читання в 6 класі) / А. Сокур. - С.23-28. Шумило, Наталя. Прониклива тональність Микити Шумила / Н. Шумило. - С.35-37. Стасюк, Галина. Династія письменників як літературознавча проблема (Феномен роду Драгоманових-Косачів) / Г. Стасюк. - С.51-57. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ф 26 Фасоля, Анатолій. Компетентісно зорієнтоване навчання на уроках літератури: проблеми становлення [Текст] / А. Фасоля> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2012. - N 9. - С. 2-7. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі компетентнісний підхід у навчанні Кл.слова (ненормовані): компетенція -- позитивний досвід -- читацький розвиток -- оцінювання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2012/10 Журнал 2012р. N 10 Фасоля, Анатолій. Загальнонавчальні вміння в системі літературної освіти: інструмент, без якого не обійтися / А. Фасоля. - С.2-9. Могильницька, Галина. Не такий страшний... другорядний член речення (До проблеми розрізнення "важкорозрізнюваних" членів речення) / Г. Могильницька. - С.9-13. Левакіна, Тетяна. Прийменники як виразники соціативності / Т. Левакіна. - С.32-35. Беценко, Тетяна. Філологічний аналіз художнього тексту / Т. Беценко. - С.42-46. Сокол, Галина. Сторінки біографії Галини Журби / Г. Сокол. - С.50-55. Шумило, Наталя. Ідейні та поетичні прикмети ранньої прози Галини Журби / Н. Шумило. - С.55-59. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ф 26 Фасоля, Анатолій. Загальнонавчальні вміння в системі літературної освіти: інструмент, без якого не обійтися [Текст] / А. Фасоля> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2012. - N 10. - С. 2-9. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: літературна освіта України Викладання української літератури в школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2013/9 Журнал 2013р. N 9 Голуб, Ніна. Методичні рекомендації щодо навчання української мови в умовах компетентнісного підходу / Н. Голуб. - С.2-7. Фасоля, Анатолій. III Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей / А. Фасоля. - С.8-14. Гаврилюк, Оксана. Роздуми про "зміст сущого" в новелі Володимира Винниченка "Момент" / О. Гаврилюк. - С.14-17. Антоняк, Соломія. Колишися, колисочко : урок в 6 класі / С. Антоняк. - С.25-27. XXVII Всеукраїнська учнівська олімпіада з української мови і літератури : завдання. - С.28-35. Калинчук, Алла. Історичний роман "Князь Єремія Вишневецький" : поетологічні аспекти / А. Калинчук. - С.36-40. Шкраб'юк, Петро. Ідеаліст, який був найбільшим реалістом : до 160-річчя Михайла Павлика / П. Шкраб'юк. - С.45-49. Баган, Олег. Інтерпретація творчості поетів-неокласиків у школі / О. Баган. - С.50-56. Стороха, Євгенія. "Полтави тихої корона" : до 110-річчя відкриття пам’ятника Іванові Котляревському в Полтаві / Є. Стороха, В. Скриль. - С.57-59. Романцова, Богдана. Людина-оркестр : [рецензія] / Б. Романцова. - С.60-61. Дроздовський, Дмитро. "Померли всі слова..." : на смерть Інфанти [Ірини Жиленко] / Дмитро Дроздовський. - С.62-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2013/7/8 Журнал 2013р. N 7/8 Таранік-Ткачук, К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році / К. В. Таранік-Ткачук. - С.2-7. Фасоля, Анатолій. Як заохотити учня до читання / А. Фасоля. - С.8-11. Гаврилюк, Оксана. Моделювання уроків. 5 клас : уроки перший, другий / О. Гаврилюк. - С.12-13. Куцевол, Ольга. Проблеми методичної творчості вчителя літератури в науковій рецепції професора Ніли Волошиної / О. Куцевол. - С.14-18. - Бібліогр.: 7 назв. Логвіненко, Наталя. Формування змісту шкільного курсу літератури – одна з невіддільних функцій методики літератури / Н. Логвіненко. - С.18-21. - Бібліогр.: 9 назв. Чайка, Олена. Розвиток творчої особистості як актуальна проблема методики викладання літератури / О. Чайка. - С.21-23. - Бібліогр.: 9 назв. Скоморовська, Наталія. Критичне мислення як основа правильної інтерпритації художніх текстів на уроках української літератури в старших класах / Н. Скоморовська. - С.24-27. - Бібліогр.: 10 назв. Бондаренко, Юрій. Дослідження ціннісних та цільових пріоритетів персонажів у процесі шкільного аналізу літературного твору / Ю. Бондаренко. - С.28-31. - Бібліогр.: 8 назв. Петровська, Тетяна. Робота над епітетами як виразниами образності мовлення на уроках читання в 2-4 класах / Т. Петровська. - С.31-34. - Бібліогр.: 6 назв. Нежива, Людмила. Естетичні орієнтири сприйняття літератури: до проблеми компетентнісного підходу в шкільній літературній освіті / Л. Нежива. - С.34-38. - Бібліогр.: 9 назв. Небеленчук, Ірина. "Моє село в терновому вінку" : вивчення творчості Дмитра Іванова в контексті розділу "Література рідного краю" / І. Небеленчук. - С.39-41. - Бібліогр.: 6 назв. Добровольська, Ольга. "Обніміться ж, брати мої, молю вас, благаю..." : вивчення послання Т. Г. Шевченка "І мертвим, і живим, і ненародженим..." / О. Добровольська. - С.42-44. - Бібліогр.: 2 назв. Сорокіна, Лариса. "В степу безкраїм за Уралом" : сценарій літературної вітальні / Л. Сорокіна. - С.44-48. - Бібліогр.: 4 назв. Маслюк, Галина. Частини мови : урок-практикум / Г. Маслюк. - С.48-50. Ярошенко, Роман. Літературне підпілля – гріх чи реальність? / Р. Ярошенко, Д. Приліпко. - С.51-55. - Бібліогр.: 22 назв. Головченко, Ніна. Роман Люко Дашвар "БИТІ Є" (2012) як українських варіант масової літератури / Н. Головченко. - С.56-60. - Бібліогр.: 15 назв. Тарасюк, Ніна. Леся Українка і німецька література / Н. Тарасюк. - С.61-62. - Бібліогр.: 14 назв. Єременко, Оксана. Симпозіум україністів у Чехії / О. Єременко, Н. Зубець, В. Кравченко. - С.63-65. - Бібліогр.: 5 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Фасоля, Анатолій. Як заохотити учня до читання / А. Фасоля> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 7/8. - С. 8-11. Рубрики: Викладання української літератури в школі--читання Кл.слова (ненормовані): вивчення української літератури -- уроки української літератури -- 5 клас -- формування навичок читання -- розвиток читацьких інтересів -- учень-читач -- календарно-тематичне планування уроків Анотація: Стаття містить рекомендації щодо формування читацьких навичок у школярів. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Ф 26 Фасоля, Анатолій. III Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей [Текст] / А. Фасоля> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - N 9. - С. 8-14. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Навчання--особистісно орієнтоване навчання Навчання--формування особистості учня-читача Освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари, наради Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтоване навчання -- учень-читач -- суб’єктність учня-читача -- педагогічні ідеї -- всеукраїнські педагогічні фестивалі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2013/11 Журнал 2013р. N 11 Куцевол, Ольга. Два крила наукової творчості професора Ганни Токмань / О. Куцевол. - С.2-5. Ткачук, Марина. Вітаємо з ювілеєм! / М. Ткачук, О. Романюк. - С.6-7. Іванишин, Петро. Тарас Шевченко як письменник-націотворець: герменевтичні аспекти / П. Іванишин. - С.8-12. - Бібліогр.: 34 назв. Бондаренко, Юрій Іванович. Шкільний аналіз образів-персонажів у зв’язках із хронотопною структурою літературного твору / Ю. Бондаренко. - С.13-16. - Бібліогр.: 5 назв. Овдійчук, Лілія. Вивчення життєпису письменника на уроках літератури (естетичний аспект) / Л. Овдійчук. - С.17-20. - Бібліогр.: 12 назв. Буряк, Олена. Жанрово-стильові особливості художніх автопортретів Б.-І. Антонича, Ю. Тарнавського, І. Жиленко / О. Буряк. - С.21-24. - Бібліогр.: 24 назв. Усманова, Олена. "Ми всі час від часу повинні дихати сивим вітром..." Публіцистична творчість Р. Федоріва / О. Усманова. - С.24-26. - Бібліогр.: 7 назв. Фасоля, Анатолій. П’ять років поступу : штрихи до колективного портрета / А. Фасоля. - С.27-28. Остаповець, Тетяна. Гуманістичний пафос новели "Гер переможений" Л. Пономаренко : 7 клас / Т. Остаповець. - С.29-30. Калюжникова, Алла. Краса і незнищенність людської душі в оповіданні "Маленький горбань" С. Черкасенка : 6 клас / А. Калюжникова. - С.30-32. Савченко, Анжеліка. Незвичайні пригоди звичайних школярів : урок за повістю "Тореадори з Васюківки" В. Нестайка. 6 клас / А. Савченко. - С.32-34. Бойко, Оксана. Вивчаємо повість "Блакитна дитина" А. Дімарова : 7 клас / О. Бойко. - С.34-36. Букша, Тетяна. Материнська любов і синівська вдячність у "Пісні про рушник" А. Малишка : 7 клас / Т. Букша. - С.37-38. Шилова, Олена. Героїзм та мужність українських козаків у творі "Іван Підкова" Т. Шевченка : 6 клас / О. Шилова. - С.39-40. Вірші Ірини Небеленчук. - С.41-42. Паламар, Світлана. Формування читацьких компетенцій на уроках української літератури в 5 класі / С. Паламар. - С.43-45. - Бібліогр.: 6 назв. Голубченко, Володимир. Пошуки необхідно продовжити / В. Голубченко. - С.46. VI Довженківські читання "Олександир Довженко і українська культура: історія, традиції, сучасність". - С.47-48. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Ф 26 Фасоля, Анатолій. П’ять років поступу : штрихи до колективного портрета / А. Фасоля> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 11. - С. 27-28. Рубрики: Вчителі української мови та літератури--творчі групи вчителів Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтоване навчання -- творчі групи вчителів Анотація: У статті розповідається про створення творчої групи учителів-словесників з проблем упровадження особистісно зорієнтованого навчання української літератури. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: УЛЗО/2013/12 Журнал 2013р. N 12 Токмань, Ганна. Зустріч з Вами – дарунок долі / Г. Токмань, Н. Дига. - С.2. Бабійчук, Тамара. Есе, або Незакінчений портрет талановитого методиста / Т. Бабійчук. - С.2-3. Єременко, Оксана. Зі словами поваги і вдячності... / О. Єременко. - С.3. Шуляр, Василь. Логвіненко Наталія: ювілярка, авторка нової книжки, реальна жінка / В. Шуляр. - С.4. Азьомов, Віктор. Філософія триєдності природи, міфу про неї та цивілізованої людини у поезіях Тараса Шевченка "Садок вишневий коло хати" та Миколи Чернявського "Сільський вечір" / В. Азьомов. - С.5-8. Охріменко, Наталія. Вивчаємо поезію Тараса Шевченка "За сонцем хмаронька пливе" : 5 клас / Н. Охріменко. - С.9-10. Новиков, Анатолій. "Театр абсурду" Олексія Чугуя / А. Новиков. - С.11-13. - Бібліогр.: 3 назв. Сергієнко, Антоніна. Формування ціннісних орієнтацій особистості на уроках української мови і літератури / А. Сергієнко. - С.14-17. - Бібліогр.: 8 назв. Васюта, Світлана. Духовно-моральний потенціал особистості в контексті ноосферної освіти : за твором Г. Малик "АбраКадабра" / С. Васюта. - С.17-20. - Бібліогр.: 16 назв. Паламар, Світлана. Робота над художнім твором як засіб формування літературної компетентності в учнів основної школи / С. Паламар. - С.21-23. - Бібліогр.: 9 назв. Чепурняк, Тетяна. Вивчаємо повість-казку Галини Малик "Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії" / Т. Чепурняк, О. Карпяк. - С.24-28. Сівицька, Галина. Виразне читання. Конкурс на кращого оповідача українських народних і літературних казок / Г. Сівицька. - С.28-30. Любиш, Марія. Оцінювання і корекція навчальної діяльності з теми "Літературна казка" / М. Любиш. - С.30-31. Піддубний, Микола. Контрольна робота. Світ фантазії, мудрості. Тести : літературні казки І.Франка, В. Королева-Старого, В. Симоненка, Г. Малик / М. Піддубний, Н. Жогло. - С.31-33. Фасоля, Анатолій. Календарно-тематичне планування уроків української літератури : 5 клас, ІІ семестр / А. Фасоля. - С.33-38. Вертій, Олексій. Коли дослухатися голосу віків / О. Вертій. - С.38. Турута, Тетяна. Несімо злагоду в родину : урок за поезіями Станіслава Чернілевського "Теплота родинного інтиму" та "Забула внучка в баби черевички" / Т. Турута. - С.38-39. Шевченко, Зоя. Григорій Сковорода – останній представник українського літературного бароко : матеріали до факультативу "Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8–9 класах" / З. Шевченко. - С.40-42. - Бібліогр.: 5 назв. Парфенюк, Оксана. Вогонь думок повік не згасне : сценарій літературно-музичної вітальні за сторінками життя і творчості Лесі Українки / О. Парфенюк, І. Якобчук. - С.43-45. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Ф 26 Фасоля, Анатолій. Календарно-тематичне планування уроків української літератури : 5 клас, ІІ семестр / А. Фасоля> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 12. - С. 33-38. Рубрики: Викладання української літератури в школі Кл.слова (ненормовані): календарно-тематичне планування Анотація: Календарно-тематичне планування уроків української літератури для 5 класів. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ДС1/2014/9 Журнал 2014р. N 9 Омельчук, Сергій. Нормативність культури мовлення в учнівських наукова-дослідницьких роботах у української мови / С. Омельчук. - С.2-7. Варзацька, Лариса. Типологія уроків української мови в системі компетентнісної освіти / Л. Варзацька. - С.7-15. Фасоля, Анатолій. Компетентнісно зорієнтовані завдання: проблеми термінології, типології, створення / А. Фасоля. - С.15-22. Ревчук, Софія. Компетентнісно зорієнтовані завдання у практиці вчителя-словесника / С. Ревчук. - С.22-30. Програма з української літератури для 5-6 класів для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. - С.30-38. Кравець, Лариса. Метафоризація концепту МІСТО в мові української поезії XX століття / Л. Кравець. - С.38-41. Фурса, Валентина. Новітні тенденції родового розмежування іншомовних невідмінюваних іменників / В. Фурса. - С.41-44. Дисак, Федір. Павло Грабовський і питання національно-духовного відроджкення України / Ф. Дисак. - С.44-47. Ільницький, Микола. Своє і позичене: "Лис Микита" Івана Франка і "Райнеке-Лис" Йоганна Вольфганга Гете / М. Ільницький. - С.47-54. Нахлік, Євген. Іван Франко і російська інвазія: до 100-річчя початку Першої світової війни / Є. Нахлік. - С.54-60. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ф 26 Фасоля, Анатолій. Компетентнісно зорієнтовані завдання: проблеми термінології, типології, створення [Текст] / А. Фасоля> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - N 9. - С. 15-22. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі компетентнісний підхід у навчанні Українська мова--лексикологія Кл.слова (ненормовані): компетентнісно зорієнтовані завдання -- проблемні завдання -- філологічні задачі -- комплексні задачі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |