Г 61 Головко, Людмила. Формуємо навички грамотного письма : використання опорних таблиць в умовах технології особистісно зорієнтованого навчання / Л. Головко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 10. - С. 45-52 Рубрики: викладання української мови в школі Викладання української мови в школі Особистісно зорієнтоване навчання Кл.слова (ненормовані): письмо -- навички письма -- таблиці -- опорні таблиці -- навчання -- особистісно зорієнтоване навчання -- володіння мовою Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Мороз, І. М. Форми організації самостійної роботи учнів на уроках англійської мови [Текст] / І. М. Мороз> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 5. - С. 9-15. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--самостійна робота Кл.слова (ненормовані): самостійна робота -- уроки -- робота в парах -- робота в групах -- читання -- аудіювання -- самоосвіта -- особистісно зорієнтоване навчання Анотація: У статті розповідається про упровадження особистісно зорієнтованого навчання , мета якого не тільки навчити й виховувати учня, а й формувати в ньому особистість. Такий підхід до навчального процесу передбачає індивідуалізацію, а отже, й диференціацію навчання, ефективним засобом якої за певної умови організації є самостійна робота. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Костюкевич, О. В. Інтерактивні методи - важливі складники особистісно зорієнтованого навчання [Текст] / О. В. Костюкевич> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 6. - С. 5-6. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--інтерактивні технології Викладання англійської мови в школі--інтерактивні методи Кл.слова (ненормовані): інтерактивне навчання -- особистісно зорієнтоване навчання -- групова взаємодія -- типи взаємодії -- вправи -- рольова взаєдія -- граматика -- кооперативне навчання Анотація: У статті розповідається про методи навчання на уроках англійської мови. Розрізняють: пасивне, активне та інтерактивне навчання; групове, колективне та колективно-групове навчання. Виділяють такі типи групової взаємодії: "рольова взаємодія", "конвеєрний тип" та коопераційний тип. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Ф 26 Фасоля, Анатолій. III Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей [Текст] / А. Фасоля> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - N 9. - С. 8-14. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Навчання--особистісно орієнтоване навчання Навчання--формування особистості учня-читача Освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари, наради Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтоване навчання -- учень-читач -- суб’єктність учня-читача -- педагогічні ідеї -- всеукраїнські педагогічні фестивалі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ф 26 Фасоля, Анатолій. П’ять років поступу : штрихи до колективного портрета / А. Фасоля> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 11. - С. 27-28. Рубрики: Вчителі української мови та літератури--творчі групи вчителів Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтоване навчання -- творчі групи вчителів Анотація: У статті розповідається про створення творчої групи учителів-словесників з проблем упровадження особистісно зорієнтованого навчання української літератури. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
К 13 Кадров, А. О. Проект "Модель компетентнісно зорієнтованого навчання та виховання навчально-виховного комплексу" [Текст] / А. О. Кадров> // Виховна робота в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7. - С. 19-31. Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби Виховання--методи--форми навчання--метод проектів Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтоване навчання -- школознавство Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 25 Пентилюк, Марія. Стратегічні орієнтири підготовки майбутнього вчителя-словесника [Текст] / М. Пентилюк> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - N 11. - С. 2-7. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури викладання української мови Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтоване навчання -- педагогічні технології -- навчання української мови -- сучасний вчитель Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Литвиненко, Н. І. Кроки впровадження інформатики в школі: з досвіду викладання за авторськими програмами [Текст] / Н. І. Литвиненко, М. І. Савченко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 8. - С. 35-39. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Викладання інформатики в школі Інформаційні технології в освіті Електронні засоби навчання Навчання--інноваційні технології Кл.слова (ненормовані): інформатизація шкільної освіти -- особистісно зорієнтоване навчання -- графічне конструювання -- конструктивна діяльність Анотація: У статті розглянуто основні напрями і результати співпраці науковців Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій та систем НАН України та МОН України та педагогів у вирішенні завдань інформатизації шкільної освіти. Дод.точки доступу: Савченко, М. І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 82 Криворотенко, Ольга. Реалізація ідей акмеосвіти на особистісно зорієнтованому уроці літератури [Текст] / О. Криворотенко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 1. - С. 2-8. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки Викладання української літератури в школі--особистісно зорієнтоване навчання Кл.слова (ненормовані): урок літератури -- особистісно зорієнтоване навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
П 27 б-ка Смаль В. В. / П 27-КСХ Перспективні освітні технології [Текст] : науково-методичний посібник / Перший Український гуманітарний ліцей ; за заг. ред. Г. С. Сазоненко. - К. : Гопак, 2000. - 560 с. : іл., мал., табл. - (Сучасна освіта України). - ISBN 966-532-011-4 : 25.00 грн. РУБ 371.01 Рубрики: Сучасні освітні технології Педагогічні технології Особистісно орієнтоване навчання--технологія організації Інформаційні технології Родинне виховання Національне виховання Козацька педагогіка Кл.слова (ненормовані): коопероване навчання -- людинотворення -- проективна технологія -- особистісно зорієнтоване навчання -- інформаційні освітні технології -- життєтворчість -- дитиноцентризм Дод.точки доступу: Сазоненко, Г. С. \ред.\; Перший Український гуманітарний ліцей Примірників всього: 1 КСХ (1) Свободны: КСХ (1) |
Кучеренко, І. Особистісно зорієнтоване навчання - домінантна модель реалізації концепції "Нова українська школа” [Текст] / І. Кучеренко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 10. - С. 2-5. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтоване навчання -- технології навчання мови -- ключові етапи діяльності Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
Кучеренко, Ірина. Особистісно зорієнтоване навчання - домінантна модель реалізації концепції "Нова українська школа” [Текст] / І. Кучеренко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 11. - С. 9-15. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки Викладання української мови в школі--компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтоване навчання -- технології навчання мови -- нова українська школа -- компетентнісна освіта XXI ст. -- урок рідної мови Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
Кондратець, Інна. Окрилення ОЗОНом: рефлексійна анотація книги світлої пам’яті Анатолія Фасолі [Текст] / І. Кондратець> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 47-49. Рубрики: Викладання української літератури Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтоване навчання -- вчителі-методисти -- методисти-науковці Анотація: Автор статті презентує книгу пам’яті Анатолія Миколайовича Фасолі, провідного наукового співробітника відділу навчання української мови та літератури Інституту педагогіки НАПН України – “Окрилення Озоном”. До книги увійшли наукові статті А.М. Фасолі, деякі уривки з підручників української літератури за 10-11 класи, компетентні та особистісно зорієнтовані завдання, іменний і тематичний покажчик, бібліографія, спогади про А.М. Фасолю, листи, світлини, фестивальний літопис, зміст фестивальних заходів, фестивальні звіти, символи і традиції фестивалю. Дод.точки доступу: Фасоля, Анатолій Миколайович (учитель-словесник, фахівець у галузі методики навчання української літератури. Провідний науковий співробітника відділу навчання української мови та літератури Інституту педагогіки НАПН України ; 1954-2019) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Бондаренко, Юрій. Особистісно зорієнтоване навчання: методико-літературні аспекти [Текст] / Ю. Бондаренко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2021. - N 1. - С. 2-8. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--особистісно зорієнтоване навчання Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтоване навчання -- сучасна методика викладання української літератури Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Нікітіна, Олена. "На зеркало неча пенять, коли рожа крива..." [Текст] : урок за повістю М. Гоголя "Ніс" з використанням елементів особистісно зорієнтованого навчання / О. Нікітіна> // Зарубіжна література в школах України. - 2021. - N 5. - С. 22-25. Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--уроки--особистісно орієнтоване навчання Кл.слова (ненормовані): уроки зарубіжної літератури -- особистісно зорієнтоване навчання Дод.точки доступу: Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |