> Шифр: ЗУдР/2018/17/18 Журнал 2018р. N 17/18 Акімов, О. Б. Особливості управління інноваційною діяльністю в закладах освіти / О. Б. Акімов. - С.7-10. Бакумкіна, А. О. Етична культура керівника як складова його управлінської діяльності / А. О. Бакумкіна. - С.11-13. Грінчук, С. І. Саморозвиток особистості як засіб професійного самовиховання педагога / С. І. Грінчук. - С.14-16. Ельксніт, Т. А. Удосконалення науково-методичної роботи в закладі загальної середньої освіти / Т. А. Ельксніт. - С.17-18. Єльникова, М. П. Управління розвитком педагогічної майстерності вчителів / М. П. Єльникова. - С.19-21. Зелюк, В. В. Обдарована дитина: самореалізація й успіх у дорослому житті / В. В. Зелюк. - С.22-26. Коноваленко, А. Ю. Методи управління розвитком професійної компетентності педагогів / А. Ю. Коноваленко. - С.27-29. Черновол-Ткаченко, Р. І. Нетрадиційні форми навчання в системі післядипломної педагогічної освіти / Р. І. Черновол-Ткаченко. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/1-28/6. Гречаник, О. Є. Теоретичні засади та концептуальні підходи до організації виховання в закладі загальної середньої освіти / О. Є. Гречаник. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/7-28/11. Хлєбнікова, Т. М. Особливості особистісно зорієнтованого навчання педагогів / Т. М. Хлєбнікова. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/12-28/16. Темченко, О. В. Управління якістю освіти за умов реформування освітньої галузі: технологічні засади / О. В. Темченко. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/17-28/23. Курман, Л. В. Розвиток педагогічної творчості вчителів у закладі загальної середньої освіти : організаційний аспект / Л. В. Курман. - С.30-32. Кутявіна, А. В. Казкотерапія в роботі з "особливими” дітьми / А. В. Кутявіна. - С.33-37. Макєєв, С. П. Робота закладу освіти з обдарованими учнями / С. П. Макєєв. - С.38-42. Лужинська, В. А. Діяльність керівника закладу освіти з розвитку професіоналізму вчителів / В. А. Лужинська. - С.43-45. Мережка, О. М. Управління самоосвітньою діяльністю вихователя / О. М. Мережка. - С.46-48. Рудіч, Л. Г. Обґрунтування освітнього середовища становлення обдарованої особистості як управлінська проблема / Л. Г. Рудіч. - С.49-50. Субота, А. О. Сутність інформаційно-комунікаційних технологій та їх роль в управлінні закладом загальної середньої освіти / А. О. Субота. - С.51-53. Бєлінська, С. В. Особливості організації роботи школи з обдарованими дітьми / С. В. Бєлінська. - С.54-55. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Хлєбнікова, Т. М. Особливості особистісно зорієнтованого навчання педагогів [Текст] / Т. М. Хлєбнікова> // Завуч. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - N 17/18. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/12-28/16. Рубрики: Вчителі--післядипломна освіта--особистісно зорієнтоване навчання Кл.слова (ненормовані): післядипломна освіта педагогів -- навчання педагогів -- андрагогіка -- диференційоване навчання -- індивідуальні особливості особистості -- індивідуальна освітня програма Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |