> Шифр: КШС-2/2010/6 Журнал 2010р. N 6 Нанаєва, Т. В. Інноваційні освітні програми корпорації INTEL / Т. В. Нанаєва. - С.3-5 Морзе, Н. В. Як навчати вчителів, щоб комп’ютерні технології перестали бути дивом у навчанні? / Н. В. Морзе. - С.10-14 Чернікова, Л. А. Регіональна модель формування ІКТ компетентності педагогів у системі післядипломної освіти / Л. А. Чернікова. - С.24-27 Носкова, М. В. Формування і розвиток знань та навичок з ІКТ у вчителів загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти / М. В. Носкова. - С.28-31 Караванова, Т. П. Успішний вчитель - запорука успішної сучасної педагогіки / Т. П. Караванова. - С.32-34 Сєдов, Є. П. Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес педагогічного університету / Є. П. Сєдов. - С.45-47 Барна, О. В. Інформатизація освіти: проблеми та шляхи їх вирішення очима вчителів / О. В. Барна. - С.47-50 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-49 Чернікова, Л. А. Регіональна модель формування ІКТ компетентності педагогів у системі післядипломної освіти [Текст] / Л. А. Чернікова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 6. - С. 24-27 Рубрики: компетентність вчителя Інформаційні технології в освіті післядипломна педагогічна освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Биков, В. Ю. Методологічні та методичні основи створення і використовування електронних засобів навчального призначення / В. Ю. Биков, В. В. Лапінський. - С.3-6. Дайко, О. А. Організаційні засади реалізації Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" / О. А. Дайко. - С.7-11. Вілкул, О. Ю. Соціальна значущість програми "Сто відсотків" для Дніпропетровщини / О. Ю. Вілкул. - С.12-13. Лозовський, Е. М. "Один учень - один комп’ютер" - Луганська інформаційна освітня перспектива / Е. М. Лозовський. - С.14-15. Ходорковський, О. А. Майбутнє української освіти - це школа і вчитель он-лайн / О. А. Ходорковський. - С.16-17. Вєтров, І. В. Інформаційно-комунікаційні технології на сучасному етапі розвитку освіти Рівненщини / І. В. Вєтров, М. А. Віднічук. - С.18-20. Чернікова, Л. А. Розподілена модель організації навчання вчителів Запорізької області в галузі ІКТ / Л. А. Чернікова. - С.21-25. Пушкарьова, Т. О. Учень і вчитель в сучасному інформаційному просторі / Т. О. Пушкарьова. - С.26-27. Ломаковська, Г. В. Науково-педагогічний проект "ІТ-освіта" як складова системи підготовки фахівців для забезпечення потреб ІТ-індустрії України / Г. В. Ломаковська, Г. О. Проценко. - С.28-29. Пасіхов, Ю. Я. Всеукраїнські олімпіади школярів з інформатики з використанням можливостей Інтернету: десять років життя / Ю. Я. Пасіхов. - С.30-32. Косик, В. М. Проблеми безпечної роботи дітей в Інтернеті. Фільтрація несумісного з навчально-виховним процесом контенту / В. М. Косик. - С.33-35. Бородай, М. О. Розумний світ / М. О. Бородай. - С.36-37. Клокар, Н. І. Інформаційно-навчальне середовище як відкрита педагогічна система професійного розвитку освітян / Н. І. Клокар. - С.38-39. Казанцева, О. П. Основні складники педагогічної майстерності вчителя інформатики / О. П. Казанцева. - С.40-42. Мельник, В. І. Підготовка до олімпіад з інформатики / В. І. Мельник. - С.43-44. Шакотько, В. В. Методологічні основи застосування комп’ютера в початковій школі / В. В. Шакотько. - С.45-48. Палюшок, Л. В. Інноваційні методики навчання інформатики вчителів Львівської області / Л. В. Палюшок. - С.49-50. Гущина, Н. І. Реалізація програми "Партнерство у навчанні" в Україні / Н. І. Гущина, О. С. Свириденко. - С.51-54. Сизова, О. Ф. Оптимізація інфраструктури загальноосвітнього навчального закладу: ресурси Mikrosoft для керівника, учителя, учня / О. Ф. Сизова. - С.55-57. Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році : лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 27. 01. 2012 р. № 1/9-61. - С.58-59. Підсумки II Всеукраїнського конкурсу на кращий веб-сайт. - С.64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-49 Чернікова, Л. А. Розподілена модель організації навчання вчителів Запорізької області в галузі ІКТ [Текст] / Л. А. Чернікова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 21-25. Рубрики: Інформаційні технології в освіті Запорізька область--інформаційно-комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): ІТ-компетентність вчителів -- післядипломна освіта -- модель навчання Анотація: В статті говориться про те, що швидкі темпи розвитку інформаційних технологій, здатних підвищити ефективність навчального процесу й управління освітньою установою, диктують свої умови для формування ІТ-компетентності вчителів у системі післядипломної освіти, а саме - потрібно забезпечити безперервну, масову і випереджувальну підготовку педагогів у галузі інформаційних і комунікаційних технологій. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Громко, Г. Ю. Інформатика в основній школі - очима вчителя / Г. Г. Громко. - С.3-5. Чернікова, Л. А. Формальна логіка в школі? - Ми за! / Л. А. Чернікова, С. В. Васильченко. - С.5-7. Караванова, Т. П. Якою бути інформатиці в основній школі / Т. П. Караванова. - С.8. Семеріков, С. О. Фундаменталізація шкільного курсу інформатики / С. О. Семеріков, І. О. Теплицький. - С.9-10. Пліш, І. В. Модель інформаційного навчального середовища управління якістю освіти загальноосвітнього навчального закладу / І. В. Пліш. - С.11-13. Бондаренко, О. О. Інформаційний супровід проектування та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів / О. О. Бондаренко. - С.14-16. Півнєв, В. В. Створення і практичне використання електронного навчального контенту для здійснення профільного навчання і допрофільної підготовки / В. В. Півнєв. - С.16-17. Крамаренко, С. Г. Вплив інформаційних технологій на розвиток творчих здібностей інноваційної особистості / С. Г. Крамаренко. - С.17-18. Бондаренко, В. В. Задачі Всеукраїнської XXV олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язування / В. В. Бондаренко. - С.19-24. Кузічев, М. М. Задачі I Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій / М. М. Кузічев. - С.25-27. Мотурняк, Є. В. Задачі X Всеукраїнського турніру юних інформатиків / Є. В. Мотурняк. - С.28-32. Зеленяк, О. П. Моделювання динамічної геометричної конфігурації / О. П. Зеленяк. - С.33-40. Макарчук, О. М. Пошук розв’язків задач засобами табличного процесора Microsoft Excel / О. М. Макарчук. - С.41-42. Рудик, О. Б. Встановлення і перші кроки використання LaTEX / О. Б. Рудик. - С.43-47. Білий, О. В. Розгортання системи Linux у комп’ютерному класі / О. В. Білий. - С.48-53. Результати XXV Всеукраїнської олімпіади з інформатики . - С.54-56. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Учбова література: ПГ / КПМІ / Сп ХІ / Інформатика / 1 / Осн Ф / КПМІ / Сп ПР / Інформатика / 1 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 1 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 1 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 1 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 2 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 2 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 2 / Осн ПГ / КПМІ / Сп ХІ / Інформатика / 3 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 3 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 3 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 3 / Осн ПГ / КПМІ / Сп ХІ / Інформатика / 4 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 4 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 4 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 4 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 4 / Осн ПГ / КПМІ / Сп ХІ / Інформатика / 5 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 5 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 5 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 5 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 5 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 6 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 6 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 7 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Методика навчання інформатики / 8 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Методика навчання інформатики / 9 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Методика навчання інформатики / 10 / Осн |
Чернікова, Л. А. Формальна логіка в школі? - Ми за! [Текст] / Л. А. Чернікова, С. В. Васильченко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 5-7. Рубрики: Викладання інформатики в школі Уроки інформатики Інформація--навички роботи Кл.слова (ненормовані): інформаційні уміння -- робота з інформацією -- самонавчання учнів -- логічні завдання -- комп’ютерні технології -- формальна логіка Анотація: В статті розкривається поняття інформації, що це все-таки продукт людського мислення і людського вприйняття. І основи роботи з інформацією треба шукати в такій науці як формальна логіка, яка вивчає логічні закони і логічні операції мислення. Дод.точки доступу: Васильченко, С. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |