Шифр: КШС-2/2010/6
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2010р. N 6
Зміст:
Нанаєва, Т. В. Інноваційні освітні програми корпорації INTEL / Т. В. Нанаєва. - С.3-5
Морзе, Н. В. Як навчати вчителів, щоб комп’ютерні технології перестали бути дивом у навчанні? / Н. В. Морзе. - С.10-14
Чернікова, Л. А. Регіональна модель формування ІКТ компетентності педагогів у системі післядипломної освіти / Л. А. Чернікова. - С.24-27
Носкова, М. В. Формування і розвиток знань та навичок з ІКТ у вчителів загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти / М. В. Носкова. - С.28-31
Караванова, Т. П. Успішний вчитель - запорука успішної сучасної педагогіки / Т. П. Караванова. - С.32-34
Сєдов, Є. П. Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес педагогічного університету / Є. П. Сєдов. - С.45-47
Барна, О. В. Інформатизація освіти: проблеми та шляхи їх вирішення очима вчителів / О. В. Барна. - С.47-50
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
Ч-49


    Чернікова, Л. А.
    Регіональна модель формування ІКТ компетентності педагогів у системі післядипломної освіти [Текст] / Л. А. Чернікова // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 6. - С. 24-27
ББК 74
Рубрики: компетентність вчителя
   Інформаційні технології в освіті

   післядипломна педагогічна освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: КШС-2/2012/2
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2012р. N 2
Зміст:
Биков, В. Ю. Методологічні та методичні основи створення і використовування електронних засобів навчального призначення / В. Ю. Биков, В. В. Лапінський. - С.3-6.
Дайко, О. А. Організаційні засади реалізації Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" / О. А. Дайко. - С.7-11.
Вілкул, О. Ю. Соціальна значущість програми "Сто відсотків" для Дніпропетровщини / О. Ю. Вілкул. - С.12-13.
Лозовський, Е. М. "Один учень - один комп’ютер" - Луганська інформаційна освітня перспектива / Е. М. Лозовський. - С.14-15.
Ходорковський, О. А. Майбутнє української освіти - це школа і вчитель он-лайн / О. А. Ходорковський. - С.16-17.
Вєтров, І. В. Інформаційно-комунікаційні технології на сучасному етапі розвитку освіти Рівненщини / І. В. Вєтров, М. А. Віднічук. - С.18-20.
Чернікова, Л. А. Розподілена модель організації навчання вчителів Запорізької області в галузі ІКТ / Л. А. Чернікова. - С.21-25.
Пушкарьова, Т. О. Учень і вчитель в сучасному інформаційному просторі / Т. О. Пушкарьова. - С.26-27.
Ломаковська, Г. В. Науково-педагогічний проект "ІТ-освіта" як складова системи підготовки фахівців для забезпечення потреб ІТ-індустрії України / Г. В. Ломаковська, Г. О. Проценко. - С.28-29.
Пасіхов, Ю. Я. Всеукраїнські олімпіади школярів з інформатики з використанням можливостей Інтернету: десять років життя / Ю. Я. Пасіхов. - С.30-32.
Косик, В. М. Проблеми безпечної роботи дітей в Інтернеті. Фільтрація несумісного з навчально-виховним процесом контенту / В. М. Косик. - С.33-35.
Бородай, М. О. Розумний світ / М. О. Бородай. - С.36-37.
Клокар, Н. І. Інформаційно-навчальне середовище як відкрита педагогічна система професійного розвитку освітян / Н. І. Клокар. - С.38-39.
Казанцева, О. П. Основні складники педагогічної майстерності вчителя інформатики / О. П. Казанцева. - С.40-42.
Мельник, В. І. Підготовка до олімпіад з інформатики / В. І. Мельник. - С.43-44.
Шакотько, В. В. Методологічні основи застосування комп’ютера в початковій школі / В. В. Шакотько. - С.45-48.
Палюшок, Л. В. Інноваційні методики навчання інформатики вчителів Львівської області / Л. В. Палюшок. - С.49-50.
Гущина, Н. І. Реалізація програми "Партнерство у навчанні" в Україні / Н. І. Гущина, О. С. Свириденко. - С.51-54.
Сизова, О. Ф. Оптимізація інфраструктури загальноосвітнього навчального закладу: ресурси Mikrosoft для керівника, учителя, учня / О. Ф. Сизова. - С.55-57.
Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році : лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 27. 01. 2012 р. № 1/9-61. - С.58-59.
Підсумки II Всеукраїнського конкурсу на кращий веб-сайт. - С.64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


73
Ч-49


    Чернікова, Л. А.
    Розподілена модель організації навчання вчителів Запорізької області в галузі ІКТ [Текст] / Л. А. Чернікова // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 21-25.
ББК 73
Рубрики: Інформаційні технології в освіті
   Запорізька область--інформаційно-комп’ютерні технології
Кл.слова (ненормовані):
ІТ-компетентність вчителів -- післядипломна освіта -- модель навчання
Анотація: В статті говориться про те, що швидкі темпи розвитку інформаційних технологій, здатних підвищити ефективність навчального процесу й управління освітньою установою, диктують свої умови для формування ІТ-компетентності вчителів у системі післядипломної освіти, а саме - потрібно забезпечити безперервну, масову і випереджувальну підготовку педагогів у галузі інформаційних і комунікаційних технологій.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: КШС-2/2012/4
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2012р. N 4
Зміст:
Громко, Г. Ю. Інформатика в основній школі - очима вчителя / Г. Г. Громко. - С.3-5.
Чернікова, Л. А. Формальна логіка в школі? - Ми за! / Л. А. Чернікова, С. В. Васильченко. - С.5-7.
Караванова, Т. П. Якою бути інформатиці в основній школі / Т. П. Караванова. - С.8.
Семеріков, С. О. Фундаменталізація шкільного курсу інформатики / С. О. Семеріков, І. О. Теплицький. - С.9-10.
Пліш, І. В. Модель інформаційного навчального середовища управління якістю освіти загальноосвітнього навчального закладу / І. В. Пліш. - С.11-13.
Бондаренко, О. О. Інформаційний супровід проектування та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів / О. О. Бондаренко. - С.14-16.
Півнєв, В. В. Створення і практичне використання електронного навчального контенту для здійснення профільного навчання і допрофільної підготовки / В. В. Півнєв. - С.16-17.
Крамаренко, С. Г. Вплив інформаційних технологій на розвиток творчих здібностей інноваційної особистості / С. Г. Крамаренко. - С.17-18.
Бондаренко, В. В. Задачі Всеукраїнської XXV олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язування / В. В. Бондаренко. - С.19-24.
Кузічев, М. М. Задачі I Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій / М. М. Кузічев. - С.25-27.
Мотурняк, Є. В. Задачі X Всеукраїнського турніру юних інформатиків / Є. В. Мотурняк. - С.28-32.
Зеленяк, О. П. Моделювання динамічної геометричної конфігурації / О. П. Зеленяк. - С.33-40.
Макарчук, О. М. Пошук розв’язків задач засобами табличного процесора Microsoft Excel / О. М. Макарчук. - С.41-42.
Рудик, О. Б. Встановлення і перші кроки використання LaTEX / О. Б. Рудик. - С.43-47.
Білий, О. В. Розгортання системи Linux у комп’ютерному класі / О. В. Білий. - С.48-53.
Результати XXV Всеукраїнської олімпіади з інформатики . - С.54-56.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Учбова література:
ПГ / КПМІ / Сп ХІ / Інформатика / 1 / Осн
Ф / КПМІ / Сп ПР / Інформатика / 1 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 1 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 1 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 1 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 2 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 2 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 2 / Осн
ПГ / КПМІ / Сп ХІ / Інформатика / 3 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 3 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 3 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 3 / Осн
ПГ / КПМІ / Сп ХІ / Інформатика / 4 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 4 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 4 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 4 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 4 / Осн
ПГ / КПМІ / Сп ХІ / Інформатика / 5 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 5 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 5 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 5 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 5 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 6 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 6 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 7 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МІ / Методика навчання інформатики / 8 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МІ / Методика навчання інформатики / 9 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МІ / Методика навчання інформатики / 10 / Осн



    Чернікова, Л. А.
    Формальна логіка в школі? - Ми за! [Текст] / Л. А. Чернікова, С. В. Васильченко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 5-7.
ББК 22.183.4р10 + 73
Рубрики: Викладання інформатики в школі
   Уроки інформатики

   Інформація--навички роботи

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні уміння -- робота з інформацією -- самонавчання учнів -- логічні завдання -- комп’ютерні технології -- формальна логіка
Анотація: В статті розкривається поняття інформації, що це все-таки продукт людського мислення і людського вприйняття. І основи роботи з інформацією треба шукати в такій науці як формальна логіка, яка вивчає логічні закони і логічні операції мислення.


Дод.точки доступу:
Васильченко, С. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)