Шифр: КШС-2/2016/8
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2016р. N 8
Зміст:
Інформатизація освіти - імператив її розвитку. - С.3-4.
Пінчук, Ольга Павлівна. Проблема формування ІК-компетентності учнів у відкритому інформаційно-освітньому середовищі: аспект використання соціальних мереж у навчанні / О. П. Пінчук. - С.5-9. - Бібліогр.: 15 назв.
Сухіх, Аліса Сергіївна. Модель формування здоров’язбережувального складника ІК-компетентності учнів основної школи / А. С. Сухіх. - С.10-14. - Бібліогр.: 7 назв.
Надтока, Віктор Олександрович. Особливості структурування змісту інтерактивних електронних підручників в процесі компетентнісного навчання географії у восьмому класі / В. О. Надтока, О. Ф. Надтока. - С.15-21. - Бібліогр.: 13 назв.
Собакар, Олена Олександрівна. Формування національної свідомості учнів загальноосвітніх навчальних закладів на уроках інформатики / О. О. Собакар. - С.22-26. - Бібліогр.: 9 назв.
Чхало, Оксана Миколаївна. Використання мультимедійних технологій в навчанні аналітичної хімії майбутніх провізорів / О. М. Чхало. - С.27-30. - Бібліогр.: 9 назв.
Стеценко, Ірина Борисівна. Обгрунтування необхідності переходу від STEM-освіти до STREAM-освіти в дошкільному віці / І. Б. Стеценко. - С.31-34. - Бібліогр.: 5 назв.
Колос, Катерина Ростиславівна. Використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчання у післядипломній педагогічній освіті зарубіжжя / К. Р. Колос. - С.35-38. - Бібліогр.: 9 назв.
Жуковський, Сергій Станіславович. Задачі ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики в Житомирській області у 2016 році та рекомендації щодо їх розв’язування / С. С. Жуковський, С. В. Матвійчук. - С.39-44.
Куліненко, Лілія Борисівна. Системний підхід до планування навчання інформатики майбутніх учителів технологій / Л. Б. Куліненко. - С.45-49. - Бібліогр.: 11 назв.
Пономарьова, Наталія Олександрівна. Профорієнтаційний аспект у практиці підготовки майбутнього вчителя інформатики / Н. О. Пономарьова. - С.49-52. - Бібліогр.: 8 назв.
Андрєєва, Світлана Сергіївна. Гаджети для навчання / С. С. Андрєєва. - С.53-55.
Олександр Ігорович Глобін : [некролог]. - С.56.
Середній школі села Яворів Косівського району Івано-Франківської області - 170 років. - С. 2-а обкладинки. : фот. цв.
Дитяча інженерна академія, Київ. - С. 3-я обкладинки. : фот. цв.
Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)


24р30
Ч-97


    Чхало, Оксана Миколаївна.
    Використання мультимедійних технологій в навчанні аналітичної хімії майбутніх провізорів [Текст] / О. М. Чхало // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 8. - С. 27-30. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 24р30
Рубрики: Викладання хімії в вищих навчальних закладах--аналітична хімія
Кл.слова (ненормовані):
аналітична хімія -- викладання аналітичної хімії -- інформаційні технології -- мультимедійні технології -- майбутні провізори -- підготовка майбутніх провізорів
Анотація: У статті досліджується необхідність використання інформаційних технологій під час проведення лекцій з курсу "Аналітична хімія" студентам фармацевтичного факультету. Сформульвано дидактичні вимоги до мультимедійних лекцій, викладені особливості їх проведення.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)


Шифр: КШС-2/2017/4
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2017р. N 4
Зміст:
Калініна, Людмила Миколаївна. Інформатизація освіти і зародження нового освітнього середовища як основи нової української школи / Л. М. Калініна [и др.]. - С.3-7. - Бібліогр.: 8 назв
Інші автори: Китайцев О. М., Косик В. М., Лапінський В. В.
Удовиченко, Ірина Віталіївна. Особливості "К-взаємодії" на уроках географії з використанням інформаційно-комунікативних технологій у старшій школі / І. В. Удовиченко. - С.8-11. - Бібліогр.: 5 назв
Слободянюк, Людмила Володимирівна. Використання методів моделювання та комп’ютерних технологій на заняттях фізики у ВНЗ І-ІІ рівнів акредетації / Л. В. Слободянюк. - С.11-14.
Биков, Валерій Юхимович. Мобільна підтримка мультимедіцного контенту на прикладі пристрою EZCAST C2 / В. Ю. Биков [и др.]. - С.15-18. - Бібліогр.: 9 назв
Інші автори: Спірін О. М., Пінчук О. П., Шиненко М. А.
Карташова, Любов Андріївна. Створення персонального навчального середовища: застосування відкритого й загальнодоступного WEB-інструментарію / Л. А. Карташова, О. М. Чхало. - С.19-24. - Бібліогр.: 5 назв
Остапець, Володимир Степанович. Метод аналізу якості навчання "Маяк" / В. С. Остапець. - С.25-33. - Бібліогр.: 3 назви
Перегуда, Наталія. Медіаосвітні технології як чинник підвищення якості навчального процесу / Н. Перегуда. - С.34-37. - Бібліогр.: 7 назв
Задачі XXX Всеукраїнської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх ров’язування. - С.38-41.
Лапінський, Віталій Васильович. Особливості вивчення інформатики в загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/18 навчальному році / В. В. Лапінський, Б. В. Кудренко. - С.42-47
Хакатон Robowars: the new beqinninq зі створення бойових роботів. - С.48.
Вимоги до статей. - С.48.
Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)


378.162.32
К 27


    Карташова, Любов Андріївна.
    Створення персонального навчального середовища: застосування відкритого й загальнодоступного WEB-інструментарію [Текст] / Л. А. Карташова, О. М. Чхало // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 4. - С. 19-24. - Бібліогр.: 5 назв
УДК
Рубрики: Вища освіта--технології навчання--хмарні технології
Кл.слова (ненормовані):
персональне навчальне середовище -- інформаційно-освітнє середовище -- навчально-виховний процес -- WEB-інструментарій -- хмарні технології в освіті
Анотація: У статті розглянуто актуальність проектування і створення освітнього середовища, контентом якого є науково-методичні матеріали, WEB-засоби, електронні ресурси, призначені для використання студентами й педагогами.


Дод.точки доступу:
Чхало, Оксана Миколаївна

Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)


Шифр: КШС-2/2018/3
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2018р. N 3
Зміст:
Івлієва, Ольга Михайлівна. Можливості застосування MS EXCEL у процесі вивчення математичних дисциплін студентами-інформатиками / О. М. Івлієва. - С.3-9. - Бібліогр.: 5 назв.
Чхало, Оксана Миколаївна. Застосування технології BYOD в освітньому процесі аналітичної хімії / О. М. Чхало. - С.10-15. - Бібліогр.: 7 назв.
Рудик, Олександр Борисович. Налаштування взаємодії XWIDGETS для забезпечення осучаснення навчання інформатики / О. Б. Рудик. - С.16-21. - Бібліогр.: 4 назви.
Калініна, Людмила Миколаївна. Аналіз базових засад управління опорним закладом освітнього округу / Л. М. Калініна, М. О. Топузов. - С.21-26. - Бібліогр.: 12 назв.
Міщенко, Світлана Миколаївна. Автоматизована універсальна тестова система діагностики якості освіти "Тесторіум” / С. М. Міщенко. - С.27-31.
Пількевич, Лідія. З досвіду роботи психологічної служби у "Дитячій інженерній академії” / Л. Пількевич. - С.32-37. - Бібліогр.: 12 назв.
Інформатика : навчальна програма вибірково-обов’язкового предмету для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту). - С.37-48.
Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)


378.147.88:004.9
Ч-97


    Чхало, Оксана Миколаївна.
    Застосування технології BYOD в освітньому процесі аналітичної хімії [Текст] / О. М. Чхало // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 10-15. - Бібліогр.: 7 назв.
УДК
Рубрики: Викладання хімії в вищих навчальних закладах--аналітична хімія
   Кафедра хімії

Кл.слова (ненормовані):
аналітична хімія -- фармакологія -- змішане навчання -- електронні освітні ресурси -- власні гаджети -- ресурси Інтернет
Анотація: Мета статті полягвє в подоланні досвіду створення й застосування моделі освітнього процесу аналітиіної хімії, заснованої на його доповненні мультимедійними, довідковими та іншими матеріалами з використанням концепції BYOD та змішаного навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)