> Шифр: М760384/2011/4 Журнал 2011р. N 4 Майданюк, І. З. Сучасні трактування справедливості як неодмінної умови людського співжиття / І. З. Майданюк. - С.3-13. Драгопуз, В. П. Історичне прогнозування: лінейна і нелінейна екстраполяція історичних тенденцій / В. П. Драгопуз. - С.41-54. Цюрупа, М. В. Мовна картина світу як специфічне відбиття світоглядної ментальності особистості / М. В. Цюрупа, Н. М. Громова. - С.63-73. Колісник, О. В. Проблеми самості та самоідентифікації у філософії тіла А. Лоуена / О. В. Колісник. - С.82-91. Богера, Х. І. Спільне благо в системі цінностей мислителів консервативного напряму української філософії початку XVII ст. / Х. І. Богера. - С.148-158. Акопян, В. Г. Екологічна освіта і виховання в Україні: науковий контекст / В. Г. Акопян. - С.159-176. Швець, Д. Є. Наукові підходи до розуміння соціального управління та специфіка реалізації соціального управління у сфері освіти: постановка проблеми / Д. Є. Швець. - С.177-189. Рихліцька, О. Д. Екоетика та біоетика: у пошуках співвідношень / О. Д. Рихліцька. - С.190-201. Ашиток, Н. І. Здоров’я людини як фундаментальна цінність у мовній картині світу / Н. І. Ашиток. - С.215-224. Гольд, О. Ф. Хронологія поширення американських релігій на території України / О. Ф. Гольд. - С.225-235. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 35 Швець, Д. Є. Наукові підходи до розуміння соціального управління та специфіка реалізації соціального управління у сфері освіти: постановка проблеми [Текст] / Д. Є. Швець> // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 4. - С. 177-189. . - ISSN 2078-8142 Рубрики: Філософія освіти Управління освітою Кл.слова (ненормовані): соціальне управління Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: М760384/2011/5 Журнал 2011р. N 5 Петрук, Н. К. Історичність людського буття в контексті філософського аналізу / Н. К. Петрук, А. В. Левченко. - С.3-14 Марченко, А. В. Принцип антропоцентризму як чинник конституювання освітнього простору / А. В. Марченко. - С.15-28 Льовкіна, О. Г. Теорія агонології як складова праксеології Т. Котарбіньського / О. Г. Льовкіна. - С.42-51 Кравець, М. В. Історико-філософський аналіз концепції самопізнання Августина / М. В. Кравець. - С.62-73 Александров, Д. В. Соціальні інтереси в епоху постмодерну: епістемологічний вимір / Д. В. Александров. - С.86-95 Капріцин, І. І. Місце магії в суспільній свідомості / І. І. Капріцин. - С.106-116 Жижко, Т. А. Місія університету / Т. А. Жижко. - С.127-133 Швець, Д. Є. Теоретичні підходи в інтерпритації освіти як соціокультурного феномена та соціального інституту / Д. Є. Швець. - С.134-146 Пінчук, Є. А. Суперечності розвитку європейського освітнього простору на прикладі Болонського процесу / Є. А. Пінчук. - С.147-162 Павленко, Л. А. Релігійний світогляд, релігійна філософія і філософія: динаміка взаємовідносин / Л. А. Павленко. - С.188-198 М'яловська, А. В. Обряд хрещення у християнстві та його прояв в інших релігійних традиціях / А. В. М'яловська. - С.199-213 Жулай, В. Д. Зацікавленість художнім образом і проблема вживання в мистецький твір / В. Д. Жулай. - С.226-235 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 35 Швець, Д. Є. Теоретичні підходи в інтерпритації освіти як соціокультурного феномена та соціального інституту [Текст] / Д. Є. Швець> // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 5. - С. 134-146 . - ISSN 2078-8142 Рубрики: соціологія освіти Кафедра філософії та соціології Кл.слова (ненормовані): соціальний інститут -- соціалізація -- індивід -- соціальна система -- феномен Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: М760384/2011/8 Журнал 2011р. N 8 Райда, К. Ю. Інтерпретація та розуміння глобалізаційних процесів і проблема загальнолюдських цінностей / К. Ю. Райда. - С.3-12 Куплін, В. М. Нотатки до дискурсивних принципів морального універсалізму Ю. Габермаса / В. М. Куплін. - С.13-21 Усов, Д. В. Суспільна угода в політичній філософії Джона Локка / Д. В. Усов. - С.22-32 Матюшко, Б. К. Перші публікації В. Лесевича як свідчення вибору філософських орієнтацій мислителя / Б. К. Матюшко. - С.33-44 Кіктенко, В. О. Порівняльна епістемологія Джеффрі Ллойда: філософські основи науки і культури (Стародавня Греція та Стародавній Китай) / В. О. Кіктенко. - С.56-71 Стрелкова, А. Ю. Поняття "вчення" в буддизмі: специфіка буддійського філософського дискурсу / А. Ю. Стрелкова. - С.72-82 Азнакаєва, Е. М. Філософсько-історичний аспект бібліотеки як соціального інституту / Е. М. Азнакаєва. - С.116-125 Стрижньов, М. Ю. Естетичні виміри громадянськості у Ж.-П. Сартра та Е. Левінаса / М. Ю. Стрижньов. - С.158-166 Соболєвський, Я. А. "Філософська антропологія" Кароля Войтили / Я. А. Соболєвський. - С.177-185 Приятельчук, А. О. Перспективи мультикультурної освіти: соціально-філософський аспект / А. О. Приятельчук, І. Ю. М’язова. - С.198-209 Швець, Д. Є. Концептуалізація системи управління вищою освітою в Канаді та Ірландії / Д. Є. Швець. - С.210-221 Линовицька, О. В. Основні функції освіти / О. В. Линовицька. - С.222-235 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 35 Швець, Д. Є. Концептуалізація системи управління вищою освітою в Канаді та Ірландії [Текст] / Д. Є. Швець> // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 8. - С. 210-221 . - ISSN 2078-8142 Рубрики: Філософія освіти вища освіта в зарубіжних країнах Канада--освіта Ірландія--освіта Кл.слова (ненормовані): управління вищою освітою -- селекційна модель Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |