Н 34 Наукові основи методики літератури [Текст] : Посібник для студ. вузів / Н. Й. Волошина, О. М. Бандура, О. А. Гальонка та ін.; Під ред. Н. Й. Волошиної. - К. : Ленвіт, 2002. - 344 с. - Літ.: с. 339-344. - Є передмова. - ISBN 966-7043-44-4 : 14.00 грн. Зміст: МЕТОДИКА ЛІТЕРАТУРИ ЯК НАУКА . - С .12-35 ЛІТЕРАТУРА ЯК ШКІЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ . - С .36-49 ВИДИ ЛІТЕРАТУРНИХ ЗАНЯТЬ . - С .50-141 МЕТОДИ, ФОРМИ І ЗАСОБИ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ . - С .142-179 ПІДВИЩЕННЯ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ . - С .180-195 МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ . - С .196-229 УЧИТЕЛЬ ЛІТЕРАТУРИ . - С .230-259 УЧЕНЬ І ЛІТЕРАТУРА . - С .260-283 ПИСЬМЕННИК І ЛІТЕРАТУРА В ШКОЛІ . - С .284-287 ПІДРУЧНИКИ І ПОСІБНИКИ З ЛІТЕРАТУРИ . - С .288-223 КАБІНЕТ ЛІТЕРАТУРИ . - С .324-338
РУБ 8(075.3) + 8(070.2) Рубрики: Кабінет літератури Дод.точки доступу: Волошина, Н. Й.; Бандура, О. М.; Гальонка, О. А.; Градовський, А. В.; Гречинська, В. С.; Жила, С. О.; Мазуркевич, О. Р.; Цимбалюк, В. І.; Шевченко, З. О.; Волошина, Н. Й. (Доктор пед. наук, професор) \ред.\ Примірників всього: 49 Ч.З.№2 (2), ав (2), фб (1), аб (20), Ч.З.№3 (24) Свободны: Ч.З.№2 (2), ав (2), фб (1), аб (20), Ч.З.№3 (24) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн. Зміст: Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11 Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14 Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23 Отрошко, Т. В. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23 Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26 Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33 Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36 Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36 Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40 Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45 Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48 Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53 Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів / О. В. Забарний. - С .54-56 Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60 Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63 Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68 Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71 Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75 Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78 Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83 Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86 Жила, С. О. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94 Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96 Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103 Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103 Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108 Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112 Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115 Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120 Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125 Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129 Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134 Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138 Грона, Н. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140 Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144 Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149 Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155 Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160 Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163 Осавалюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166 Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171 Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176 Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180 Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188 Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192 Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195 Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198 Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес--Україна Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайки, сім'я \о них\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: Умлш-1/2006/8 Журнал 2006р. N 8 Шелехова, Г. Використання комп’ютерних технологій на уроках української мови / Г. Шелехова. - С.4-7 Новосьолова, В. Використання сучасних методів, прийомів та засобів навчання на уроках лексикології / В. Новосьолова. - С.8-18 Ярмолюк, А. Перспективи розвитку вмінь удосконалювати власне писемне мовлення / А. Ярмолюк. - С.19-21 Шевченко, З. Проблема допрофільної підготовки учнів з української літератури / З. Шевченко. - С.27-29 Савчук, Н. До проблеми наукової рефлексії навчальної літературної гри / Н. Савчук. - С.30-35 Янчук, І. Ідейно-художній аналіз поеми Лесі Українки "Давня казка" (8 клас) / І. Янчук. - С.48-49 Ткачук, М. Наративна своєрідність прозових творів Юрія Федьковича / М. Ткачук. - С.59-63 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Шевченко, З. Проблема допрофільної підготовки учнів з української літератури [Текст] / З. Шевченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N8. - С. 27-29 Рубрики: навчання профільне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2010/4 Журнал 2010р. N 4 Солодюк, Н. Особливості функціонування інтерактивних мектодів на уроках української мови в старших класах / Н. Солодюк. - С.5-10 Кратасюк, Л. Метод проектів у системі особистісно зорієнтованої мовної освіти / Л. Кратасюк. - С.10-15 Котляренко, С. Специфіка вивчення учнями старших класів літературних творів / С. Котляренко. - С.15-19 Яценко, Т. Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" (10-11 класи) / Т. Яценко, З. Шевченко. - С.37-47 Яременко, Л. До Дня української мови та писемності (сценарій свята) / Л. Яременко. - С.51-53 Бущенко, В. Сценарії обрядовиї свят (Обряд Святого Юрія. Свято Маковія. Свято врожаю "Котився віночок по полю") / В. Бущенко. - С.53-56 Новосьолова, В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з лексикології і фразеології (завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників) / В. Новосьолова. - С.56-62 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Я 92 Яценко, Т. Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" (10-11 класи) [Текст] / Т. Яценко, З. Шевченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 4. - С. 37-47 Рубрики: навчання профільне компетентнісний підхід у навчанні Викладання української літератури в школі аналіз худож.твору в школі Викладання зарубіжної літератури методична допомога вчителям Ніжина Кафедра української літератури Кафедра світової літератури та історії культури Дод.точки доступу: Шевченко, З. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2010/5 Журнал 2010р. N 5 Омельчук, С. Дослідницькі завдання з морфології на основі логічних розумових операцій ( на матеріалі розділу "Прислівник") / С. Омельчук. - С.2-6 Бондаренко, Н. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з мови в курсі старшої школи / Н. Бондаренко. - С.7-9 Фасоля, А. Вивчення постмодерної поезії : Юрій Андрухович / А. Фасоля, Т. Фасоля. - С.10-18 Щербакова, Н. Використання інтерактивних методів навчання на уроках української літератури як умова формування пізнавальної самостійності учнів / Н. Щербакова. - С.18-22 Юрійчук, Н. Форми організації навчальної діяльності студентів з курсу "Українська мова за професійним спрямуванням" / Н. Юрійчук. - С.29-33 Дроздова, І. Навчання читання текстів за фахом як основа формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / І. Дроздова. - С.33-38 Козій, О. "Колиска" Івана Чендея : концепт дому у творчості письменника / О. Козій. - С.39-42 Шелехова, Г. Т. Українська мова 10-11 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів ( затверджено МОН України)(академічний рівень) / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, Я. І. Остаф. - С.43-47 Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови (перший семестр) / Г. Шелехова. - С.48-50 Яценко, Т. О. Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" 10-11 класи (напрям - філологічний, профіль - українська філологія, іноземна філологія, історико-філологічний) / Т. О. Яценко, З. О. Шевченко. - С.51-61 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ВЛКНЗУ/2010/9 Журнал 2010р. N 9 Таранік-Ткачук, К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році : лист МОН від 21.08. 2010 №1/9-580 / К. В. Таранік-Ткачук, С. П Фомін, І. Г. Ціпко. - С.2-15 Програма для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. 10 клас (рівень стандарту та академічний рівень). - С.16-22 Яценко, Т. Художня література в контексті світової культури. Програма спецкурсу для учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Філологічний напрям. 10(11) класи / Т. Яценко, З. Шевченко. - С.23-35 Сипко, Л. М. Виразне читання. Програма курсу за вибором для 10 класу профільної школи / Л. М. Сипко. - С.35-39 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Я 92 Яценко, Т. Художня література в контексті світової культури. Програма спецкурсу для учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Філологічний напрям. 10(11) класи [Текст] / Т. Яценко, З. Шевченко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал . - 2010. - N 9. - С. 23-35 Рубрики: Викладання зарубіжної літератури методична допомога вчителям Ніжина Дод.точки доступу: Шевченко, З. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УМЛ:ШГЛК-1/2010/10 Журнал 2010р. N 10 Концепція літературної освіти в 11-річній загальноосвітній школі : затверджено рішенням колегії МОН України від 20 серпня 2010 р. - С.10-21 Шльончик, А. Людина-ти! : Урок-філософське дослідження / А. Шльончик. - С.41-46 Нежива, Л. Сприймати літературу чуттєво, образно, осмислено : Методичні прийоми вивчення літературних напрямів класицизм, романтизм, реалізм / Л. Нежива. - С.46-54 Балагура, Т. Література, що формує особистість і вчить самореалізації : орієнтовне календарно-тематичне планування уроків української літератури у 10 класі (Рівень стандарту, академічний рівень) / Т. Балагура. - С.54-68 Петричук, Н. Між реальністю та фантазією : до проблеми співіснування літератури вимислу та літератури факту / Н. Петричук. - С.68-77 Мовчан, Р. Література для дітей та юнацтва в системі історії української літератури XX століття : (з виступу на Міжнародному симпозіумі "Література. Діти. Час" / Р. Мовчан. - С.77-85 Побелян, М. Завтра буде сонячно... : [вірші] / М. Побелян. - С.88-96 Шевченко, З. Література як складова художньої культури : матеріали до проведення вступного заняття з курсу за вибором "Художня література в контексті світової культури" / З. Шевченко. - С.96-104 Загнітко, А. До найвищих вершин : до 75-річчя від дня народження Івана Романовича Вихованця / А. Загнітко. - С.107-117 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2010/6 Журнал 2010р. N 6 Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році ( лист МОН від 21.08.2010 р. № 1/9-580). - С.2-11 Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році (лист МОН від 21.08.2010 р. № 1/9-580). - С.12-24 Горошкіна, О. Дидактичні засади підручників " Українська мова" для 10-11 класів (рівень стандарту) / О. Горошкіна, М. Пентилюк. - С.25-32 Ярмолюк, А. Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції / А. Ярмолюк. - С.32-36 Овдійчук, Л. Душа тисячоліть знайшла себе у слові (інтертекстуальний аналіз драматичної поеми Ліни Костенко " Дума про братів неазовських") / Л. Овдійчук. - С.37-38 Міхно, О. Літературні бесіди Миколи Пирогова як метод вивчення літератури (до 200-річчя від дня народження М. І. Пирогова) / О. Міхно. - С.39-41 Романишина, Н. Вивчення оповідань Данила Мордовця з погляду жанрових можливостей / Н. Романишина. - С.45-49 Шевченко, З. Творчість М. Кропивницького в контексті художньої культури / З. Шевченко. - С.50-51 Новосьолова, В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії ( завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників ) / В. Новосьолова. - С.57-64 (далі буде) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ВЛСНЗУ1/2010/11 Журнал 2010р. N 11/12 "Компаративістика як складова профільного вивчення предметів мовно-літературного циклу в старшій школі: теорія і технологія". - С.2-16 Таранік-Ткачук, К. Концепція літературної освіти і проблема читання / К. Таранік-Ткачук. - С.17-18 Симакова, Л. О принципах создания интегрированніх учебников по литературе для 5-6 классов школ Украины с русским языком обучения / Л. Симакова. - С.23-25 Мельник, А. Маршак-переводчик : сценарий литературной композиции / А. Мельник. - С.37-40 Логвин, Г. Особистісне на народній основі. Літературознавчий коментар до теми "Рудакі. Газелі, рубаї, бейти" / Г. Логвин. - С.40-42. Пронкевич, О. Некрасов Микола (1821-1877) / О. Пронкевич. - С.45-48 Яценко, Т. О. Методичний супровід курсу за вибором "Художня література в контексті світової культури" : Матеріали до теми "Символізм у світовому мистецтві" / Т. О. Яценко, З. О. Шевченко. - С.74-78 Цьолковська, Б. "Заглядає в шибу казка..." : інтелект-шоу / Б. Цьолковська. - С.79-87 Корсаков, В. "Единственно прочное основание всякого плодотворного учения" : Организация самостоятельной работы учащихся над новым орфографическим правилом и виды заданий по его закреплению / В. Корсаков. - С.88-91 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Я 92 Яценко, Т. О. Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" 10-11 класи (напрям - філологічний, профіль - українська філологія, іноземна філологія, історико-філологічний) [Текст] / Т. О. Яценко, З. О. Шевченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 5. - С. 51-61 Рубрики: Викладання літератури методична допомога вчителям Ніжина Кл.слова (ненормовані): світова культура -- ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА Дод.точки доступу: Шевченко, З.О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ш 37 Шевченко, З. Література як складова художньої культури [Текст] : матеріали до проведення вступного заняття з курсу за вибором "Художня література в контексті світової культури" / З. Шевченко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2010. - N 10. - С. 96-104 Рубрики: Світова культура Художня культура культурологія Кафедра світової літератури та історії культури Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ш 37 Шевченко, З. Творчість М. Кропивницького в контексті художньої культури [Текст] / З. Шевченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 6. - С. 50-51 Рубрики: Викладання української літератури в школі Кафедра методики викладання української мови та літератури Дод.точки доступу: Кропивницький, Марко \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Приймак, І. Особливості художнього моделювання жіночих образів у малій прозі Любові Яновської / І. Приймак. - С.2-5 Лілік, О. "Людська душа - це чаша для горя" : дослідження внутрішнього світу Олександра Довженка на уроках української літератури / О. Лілік. - С.5-7 Тименко, В. Формування у старшокласників інтересу до літературної творчості через взаємодію різних видів мистецтв / В. Тименко. - С.8-12 Жила, С. Олекса Стороженко : сторінки підручника для 8 класу / С. Жила. - С.13-16 Черниш, А. Авторська рецепція образу митця у романі-біографії М. Слабошпицького "Поет із пекла (Тодось Осьмачка)" / А. Черниш. - С.16-20 Сеник, Н. Проблема особистого щастя в драмі Івана Франка "Украдене щастя" : конспект уроку / Н. Сеник. - С.21 Небеленчук, І. Оповідання О. Жовни " Маленьке життя" в контексті літератури рідного краю / І. Небеленчук. - С.22-26 Шевченко, З. Мистецький контекст вивчення літератури символізму в спецкурсі " Художня література в контексті світової культури" / З. Шевченко. - С.27-30 Паламар, С. Розвиток жанру сонета в українській літературі : теоретичний аспект / С. Паламар. - С.31-33 Радутний, Р. Українська (та не зовсім) альтернатива / Р. Радутний. - С.34-36 Лінкевич, Л. Володимир Владко - " український Жюль Верн" : Матеріали до проведення факультативного заняття / Л. Лінкевич. - С.37-43 Єременко, О. Український митець у діаспорі : сторінками творчої біографії Леоніда Полтави : літературний вечір / О. Єременко, В. Дрожевська. - С.44-46 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Я 92 Яценко, Т. О. Методичний супровід курсу за вибором "Художня література в контексті світової культури" [Текст] : матеріали до теми "Символізм у світовому мистецтві" / Т. О. Яценко, З. О. Шевченко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 11/12. - С. 74-78 . - ISSN 0205-47IX Рубрики: Художня культура Викладання зарубіжної літератури в школі Кл.слова (ненормовані): МОДЕРНІЗМ -- СИМВОЛІЗМ Дод.точки доступу: Шевченко, З. О.; Вороний, Микола Кіндратович (укр. поет, перекладач ; 1871-1940) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ш 37 Шевченко, З. Мистецький контекст вивчення літератури символізму в спецкурсі " Художня література в контексті світової культури" [Текст] / З. Шевченко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 27-30 Рубрики: Література--літературні напрями і течії Викладання української літератури в школі Світова культура Кафедра методики викладання української мови та літератури Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: Умлш-1/2012/5 Журнал 2012р. N 5 Вітюк, В. Система роботи з орфографії у зв’язку з розвитком мовлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів / В. Вітюк. - С.17-21. Омельчук, С. Використання лінгвістичного експерименту в процесі вивчення морфології української мови / С. Омельчук. - С.27-33. Шевченко, З. Загальнокультурна основа вивчення драматичних творів І. Котляревського на факультативних заняттях / З. Шевченко. - С.33-36. Назаренко, Л. Перші кроки в проектній діяльності зі створення мультфільму за літературною казкою / Л. Назаренко. - С.36-39. Бронзенко, Т. Прислів’я та приказки в контексті уроку української мови і літератури / Т. Бронзенко, О. Чепела. - С.39-47. Трубачева, С. Міжпредметні проекти у формуванні навчальних компетентностей старшокласників / С. Трубачева. - С.56-58. Кузьменко, Л. Найпрекрасніша і найчарівніша Чіо-Чіо-Сан з ... України / Л. Кузьменко. - С.58-61. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |