> Шифр: РШ/2010/7/8 Журнал 2010р. N 7/8 Буряк, В. Урахування особливостей індивідуальних стилів навчальної роботи в підвищенні ефективності пізнавальної діяльності / В. Буряк. - С.3-7 Шрамко, Я. Досвід упровадження кредитно-модульної системи в навчальний процес педагогічного університету / Я. Шрамко. - С.8-10 Кондрашова, Л. Емоційна домінанта підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності / Л. Кондрашова. - С.14-19 Токарєва, Н. Проблеми моделювання особистості практичного психолога в системі фахової підготовки / Н. Токарєва. - С.24-28 Гапоненко, Л. Формування готовності студента-психолога до професійної взаємодії з учителем / Л. Гапоненко. - С.29-32 Лобанова, А. Соціологічна підготовка майбутніх педагогів як чинник ефективної превенції девіантної поведінки підлітків та молоді / А. Лобанова, Л. Кучерявенко. - С.33-37 Остапчук, О. Педагогічна система вчителя - базовий рівень модернізації освіти України / О. Остапчук. - С.37-41 Рейзенкінд, Т. Теоретико-методичні засади моделювання сценаріїв науково-професійної мисленнєвої діяльності майбутніх фахівців у ВНЗ / Т. Рейзенкінд, В. Александрова. - С.42-46 Макаренко, І. Проблема моніторингу в педагогічній теорії і практиці / І. Макаренко. - С.47-50 Корольський, В. Технологія диференційованого навчання математики в основній школі / В. Корольський, А. Капіносов, І. Лов’янова. - С.51-56 Бакум, З. Навчання української мови в старшій школі : реалії та перспективи / З. Бакум. - С.57-60 Мельник, Н. Осмислення місця сучасної людини в природі та суспільстві (На матеріалі творів Г. Пагутяк " Душа метелика" і " Потрапити в сад") / Н. Мельник. - С.70-73 Гнілуша, Н. Організація біолого-екологічних екскурсій як чинник розвитку пізнавального інтересу учнів та їх професійної орієнтації / Н. Гнілуша. - С.74-79 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Ш 85 Шрамко, Я. Досвід упровадження кредитно-модульної системи в навчальний процес педагогічного університету [Текст] / Я. Шрамко> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 7/8. - С. 8-10 Рубрики: Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) вища освіта--внз Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): педагогічний університет Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ФД-1/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Шрамко, Я. Що таке аналітична філософія? / Я. Шрамко. - С.10-27 Панич, О. Джон Стюарт Міл і традиція аналітичної філософії / О. Панич. - С.28-46 Потер, М. Народження аналітичної філософії / М. Потер. - С.47-68 Чайка, Т. Бесіди з Кримським : читаючи Гегеля і Маркса / Т. Чайка. - С.103-111 Хома, О. Пізнавальні інстанції в Декартовій термінології / О. Хома. - С.120-132 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 85 Шрамко, Я. Що таке аналітична філософія? [Текст] / Я. Шрамко> // Філософська думка : Український науково-теоретичний часопис. - 2011. - N 3. - С. 10-27 Рубрики: філософія аналітична Кафедра філософії та соціології Кл.слова (ненормовані): аналітична філософія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |