> (Немає відомостей про примірники) Шифр: ПП/2004/3 Журнал 2004р. N 3 Винославська, О. В. Зміст моделі психолого-управлінського консультування працівників навчальних закладів з проблеми ефективної міжособистісної взаємодії / О.В. Винославська. - С.1-4 Трухін, І. О. Методи організації самовиховання учнів / І.О. Трухін, О.Т. Шпак. - С.5-15 Бадалова, М. В. Структура и содержание тренинга интеллектуальных навыков консультирования / М.В. Бадалова. - С.16-39 Штепа, О. С. трансформація особистості у тренінгах особистісного зростання та способи її вимірювання / О.С. Штепа. - С.53-57 Болтівець, С. І. Сучасний стан розробленості проблем педагогічної психогігієни / С.І. Болтівець. - С.58-61 Смольська, Л. М. Західні підходи в дослідженнях творчості / Л.М. Смольська. - С.62-66 Латышева, М. А. Исследование биопотенциалов головного мозга у детей 10-12 лет с задержаным психическим развитием / М.А. Латышева. - С.67-72 Шмаргун, В. М. Розвиток функцій когнітивної диференціації та інтелекту дітей з затримками психічного розвитку в процесі корекційного навчання / В.М. Шмаргун. - С.73-80 Немає відомостей про примірники |
Штепа, О. С. Трансформація особистості у тренінгах особистісного зростання та способи її вимірювання [Текст] / О.С. Штепа> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - N3. - С. 53-57
Рубрики: Тренінги Консультування практична психологія Кл.слова (ненормовані): інтелектуальні навички Немає відомостей про примірники |
> Шифр: ПП/2004/2 Журнал 2004р. N 2 Холодная, М. А. Психологическое тестирование в сфере образования и права ребенка / М.А. Холодная. - С.1-3 Актуальна готовність вчителів до взаємодії з учнями / С.О.Мусатов, В.М.Зливков, Н.Н.Хомутиннікова, Н.В.Кузьменко. - С.4-17 Юдіна, О. М. Програма тренінгу сенситивності студентів-медиків / О.М. Юдіна; О.С. Штепа; А.В. Гордеева. - С.18-26 Штепа, О. С. Пропріум зрілої особистості / О.С. Штепа; А.В. Гордеева; С.І. БолтІвець. - С.26-34 Гордеева, А. В. Методика исследования образа компьютера / А.В. Гордеева; С.І. БолтІвець; В.В. Зубченко. - С.36-41 БолтІвець, С. І. Сучасний стан розробленості проблем педагогічної психогігієни / С.І. БолтІвець; В.В. Зубченко; О.М. Корніяка. - С.54-66 Зубченко, В. В. Тренинг самоосмысления индивдуальности: базовые дефиниции и теоретические положения / В.В. Зубченко; О.М. Корніяка. - С.74-76 Корніяка, О. М. Комунікативна гра як засіб становлення і розвитку культури спілкування підлітка / О.М. Корніяка. - С.77-80 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Штепа, О. С. Пропріум зрілої особистості [Текст] / О.С. Штепа; А.В. Гордеева; С.І. БолтІвець> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N2. - С. 26-34
Рубрики: психологія особистості опитувальник Анотація: Дадається "Опитувальник особистісної зрілості" Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2005/2 Журнал 2005р. N 2 Горбунова, В. В. Контракт у практичній психології / В.В. Горбунова. - С.1-5 Пашнев, Б. К. Исследование возможности использования зоологических символов для психодиагностики особенностей личности / Б.К. Пашнев. - С.6-12 Яковенко, С. І. Принципи, організаційні форми та методи психологічної допомоги потерпілим від Чорнобильської катастрофи / С.І. Яковенко. - С.13-21 Мамешина, О. С. Методики экопсихологического исследования / О.С. Мамешина. - 21-27. (Прод. след. Ковалев, В. Н. Семинар-тренинг "Стрессменеджмент" -эффективная антистрессовая программа для всех: валеологический практикум / В.Н. Ковалев. - С.28-41. Начало в №1. Штепа, О. С. Тренінг "актуалізація особистісної зрілості" / О.С. Штепа. - С.42-46. (Далі буде Губенко, О. В. Розвиток здатності до розуміння та засвоєння навчальної інформації / О.В. Губенко. - С.47-50. (Закінчення. Початок у №11 за 2004 р. Наумчик, Н. В. Исследование преобладающих тенденций поведения у студентов специальности Психология / Н.В. Наумчик. - С.50-53 Зинченко, С. Н. Нервные дети - болезнь или воспитание / С.Н. Зинченко. - С.54-58. (Продолжение. Начало в №№7,8 за 2004 г., №1 за 2005 г. Губенко, А. В. Технологии политической провокации / А. В. Губенко. - С.59-60 Мороз, Л. І. Розвиток комунікативних умінь у працівників міліції / Л. І. Мороз, . - С.61-68. Далі буде. Початок у №12 за 2004р. Баранов, В. В. Особливості завдань психологічної служби у закладах соціальної реабілітації / В. В. Баранов. - С.69-71 Третяк, Т. М. Вплив часових обмнжень на прояви конструктивної активності в процесі роз’язування учнями творчої задачі / Т.М. Третяк. - С.72-75 Токман, А. А. Использование социально-психологических тренингов для реабилитации пострадавших в аварии шахтеров / А.А. Токман. - С.75-79 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Штепа, О. С. Тренінг "актуалізація особистісної зрілості" [Текст] / О.С. Штепа> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N2. - 42-46. (Далі буде
Рубрики: тренінг Кл.слова (ненормовані): контактність особистості -- глибинність переживань -- децентрація -- самоприйняття -- синергічність -- життєва філософія -- автономність -- відповідальність -- толерантність -- креативність Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2005/8 Журнал 2005р. N 8 Москаленко, В. В. Економічна соціалізація особистості / В. В. Москаленко. - С.1-9. Кл.слова: грошові типи особистості, підприємливість, уявлення про гроші у дітей Штепа, О. С. Особистісна зрілість як динамічна особистісна структура : психологія особистості / О. С. Штепа. - С.10-12. Кл.слова: самодетермінація, особистісний потенціал, особистісне зростання Аронов, Л. М. Формирование содержательно-теоретического понятия величины у младших подростков : Педагогическая психология / Л. М. Аронов, С. Ю. Курганов. - С.13-20. Волинець, А. Г. Школа діалогу культур (нарис теорії і практики) / А. Г. Волинець. - С.21-26. Кл.слова: діалогічне навчання, типи шкіл, культура спілкування Самчук, Л. І. Забезпечення дистанційної професійної підготовки з психологічною підтримкою окремих груп населення: списки літератури / Л. І. Самчук. - С.27-29. Кл.слова: дистанційне навчання Топіліна, І. О. Діяльність НСОУ "Пласт" у місті Севастополі / І. О. Топіліна. - С.30-32. Кл.слова: скаутинг Байден-Пауел, оф Гілвел. Пластування / оф Гілвел Байден-Пауел. - С.33-43. Початок у № 6, 7 Кл.слова: скаутський рух Гобова, Л. Ю. Курс "Основи психологічної готовності до життя" : Конспекти уроків циклу "З малої стежини твій шлях до вершини" для учнів 5 класу / Л. Ю. Гобова. - С.49-65. Кл.слова: уроки психології, самовиховання Иванченко, С. Н. Домашнее насилие в Венгрии: между нормализацией и демонизацией : Женщина и общество / С. Н. Иванченко. - С.66-69. Горбинко, В. Н. О проблемах пребывания детей старшего школьного возраста в детских оздоровительных лагерях / В. Н. Горбинко. - С.74-75. Губенко, О. В. Революція в революції, або психологічні проблеми соціальної творчості : Політична психологія / О. В. Губенко. - С.75-80. Кл.слова: революція і особистість, вільна особистість, насильство і ненасильство Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Штепа, О. С. Особистісна зрілість як динамічна особистісна структура : психологія особистості [Текст] / О. С. Штепа> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N8. - С. 10-12. ; №9. - С. 4-8.
Рубрики: психологія особистості Кл.слова (ненормовані): самодетермінація -- особистісний потенціал -- особистісне зростання ПП/2005/8 : Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2011/10 Журнал 2011р. N 10 Купрейченко, А. Б. Психология доверия и недоверия личности рекламе / А. Б. Купрейченко. - С.1-7 Губенко, А. В. Творчество: деятельность, язык, социум / А. В. Губенко. - С.8-13 Ульяніч, І. В. Психологічні особливості професійного становлення вчителів / І. В. Ульяніч. - С.14-19 Гилфорд, Дж. Методика исследования социального интеллекта / Дж. Гилфорд, М. Салливен. - С.19-33 Штепа, О. С. Особливості загальної компетентності та її діагностика / О. С. Штепа. - С.39-49 Кідалова, М. М. Факторна структура емоційних бар’єрів спілкування підлітків / М. М. Кідалова. - С.49-55 Шумський, В. Б. Методология психотерапии онтологического направления / В. Б. Шумський. - С.55-63 Губеладзе, І. Порівняльний аналіз соціально-психологічних особливостей сільської і міської спільнот / І. Губеладзе. - С.63-67 Дронова, О. С. Емпіричне дослідження агресивної поведінки неповнолітніх у контексті схильності до ризику / О. С. Дронова. - С.67-73 Тавронецька, Н. І. Різні підходи до змісту та дослідження складових Я-образу особистості / Н. І. Тавронецька. - С.74-78 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 89 Штепа, О. С. Особливості загальної компетентності та її діагностика [Текст] / О. С. Штепа> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 10. - С. 39-49 Рубрики: компетентність Здібності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2012/8 Журнал 2012р. N 8 Штепа, О. С. Мотиваційне здоров’я особистості / О. С. Штепа. - С.1-4. Кормило, О. М. Програма формування позитивного ставлення молодших школярів до школи / О. М. Кормило. - С.4-21. Моніна, Г. Б. Причини шкільної неуспішності (Початок) / Г. Б. Моніна, О. В. Панасюк. - С.21-35. Семенова, О. М. Розвиток культури педагогічного спілкування / О. М. Семенова. - С.45-55. Перепечина, Н. М. Психологічна характеристика адаптації першокурсників до навчання у ВНЗ / Н. М. Перепечина. - С.61-65. Виноградна, О. В. Особливості застосування нейролінгвістичного програмування у психотерапії / О. В. Виноградна. - С.74-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 89 Штепа, О. С. Мотиваційне здоров’я особистості [Текст] / О. С. Штепа> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 1-4. Рубрики: Психологія особистості Цінності людини Кл.слова (ненормовані): мотивація -- особистісний потенціал -- мотиваційна криза -- резигнація Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 53 Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 2 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов; наук. ред вип. М. А. Скок]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 221 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн. Фахове видання з психологічних наук Зміст: Миронець, С. М. Застосування методу аналізу ієрархій в системі заходів психологічного забезпечення фахівців ризиконебезпечних професій / С. М. Миронець. - С .3-8 Мисюра, О. О. Типологія політичних конфліктів / О. О. Мисюра. - С .8-12 Москальова, А. С. Дослідження особистісного потенціалу майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо здійснення управлінської діяльності за умов соціально-економічних трансформацій / А. С. Москальова. - С .13-16 Мунасипова-Мотяш, І. А. Особливості психічних станів студентської молоді в умовах навчального процесу / І. А. Мунасипова-Мотяш. - С .17-20 Мушкевич, М. І. Типи батьківського ставлення у сім’ях, які виховують проблемних дітей / М. І. Мушкевич. - С .21-24 Нагірна, О. О. Роль стратегії життя у прояві лояльності працівників комерційних організацій / О. О. Нагірна. - С .25-29 Нежинська, О. О. Проблеми психологічної підготовки керівників освітніх організацій до запровадження гендерного підходу в навчально-виховний процес / О. О. Нежинська. - С .30-34 Никончук, Н. О. Особливості рефлексії молодшими школярами вмінь та їх складових / Н. О. Никончук. - С .35-39 Олефір, В. П. Розвиток індивідуального стилю музично-творчої діяльності у молодшому шкільному віці / В. П. Олефір. - С .40-44 Омельяненко, В. В. Комунікативні основи смислотворчості в контексті розвитку життєздатності особистості / В. В. Омельяненко. - С .45-48 Отич, Д. Д. Динаміка змін змісту Я-концепція майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич. - С .49-52 Павлік, Ю. Г. Тілесність як цілісна характеристика людини / Ю. Г. Павлік. - С .53-55 Паламарчук, О. М. До проблеми соціального та професійного самовизначення особистості підприємця / О. М. Паламарчук. - С .56-60 Папакиця, О. К. Програма формування інформаційної готовності майбутніх інженерів до професійної діяльності / О. К. Папакиця. - С .61-65 Печерська, Г. О. Професійні ціннісні орієнтації вчителя: досвід вивчення / Г. О. Печерська. - С .66-70 Подорван, А. Пізнавальні процеси в державній політиці і громадянському суспільстві (загальноукраїнський та регіональний виміри) / А. Подорван. - С .71-74 Поклад, С. В. Сприймання проблеми насильства учнівською молоддю / С. В. Поклад. - С .75-78 Половець, В. М. Особистість політичного лідера / В. М. Половець. - С .79-83 Примак, Ю. В. Соціально-психологічна варіантність механізмів ідентифікації і сепарації у формуванні особистісної ідентичності / Ю. В. Примак. - С .84-87 Прокопчук, І. В. Основні типи відношення до хвороби у пацієнтів з псоріазом, як фактор, що впливає на соціалізацію та соціальну адаптацію особистості / І. В. Прокопчук. - С .88-90 Радчук, В. М. Шлюб у предметному просторі психологічного дослідження / В. М. Радчук. - С .91-95 Рахубовська, Х. Г. Соціально-психологічні особливості осіб з розладами прийому їжі / Х. Г. Рахубовська. - С .96-99 Руда, Г. В. Дослідження особливостей взаємодії практичного психолога і педагогічного колективу школи / Г. В. Руда. - С .100-104 Савиченко, О. М. Динаміка соціальної регуляції розвитку спортивних здібностей у юнацькому віці / О. М. Савиченко. - С .105-109 Свідерська, Г. М. Вчинкова сутність людської чуйності / Г. М. Свідерська. - С .110-113 Семешко, Г. А. Науково-методичне підгрунтя дослідження сенсорного розвитку дітей з аутизмом / Г. А. Семешко. - С .114-116 Сімак, А. А. Експлікація аксіопсихологічних конструктів - дискримінантних предикторів копінг-поведінки / А. А. Сімак. - С .117-121 Скок, А. Г. Формування толерантності у майбутніх соціальних робітників у процесі навчання / А. Г. Скок. - С .122-124 Скок, Н. А. Принятие решений в управленческой деятельности / Н. А. Скок. - С .125-128 Скорик, М. М. Історіографія як методологія: досвід та практики оцінювання вітчизняної історико-психологічної науки / М. М. Скорик. - С .129-131 Скребець, В. О. Поняття норми в інваріантності концептуальних дискурсів психічного здоров’я'я / В. О. Скребець. - С .134-140 Сторож, О. В. Фрустрація як складова творчої соціалізації особистості / О. В. Сторож. - С .141-144 Тичина, І. М. Факторно-семантичне дослідження стратегій особистісного самоздійснення у процесі зміни професії: стратегія "асертивність" / І. М. Тичина. - С .145-148 Фалько, Н. М. Проектування життєвого простору особистості: пошуки та рецепції / Н. М. Фалько. - С .149-151 Федорченко, Н. В. Дискурсивні преформації естетичних переживань особистості / Н. В. Федорченко. - С .152-155 Фролов, П. Д. Соціальні очікування як суб’єктивний бік векторності соціально-економічного середовища / П. Д. Фролов. - С .156-159 Халепа, К. Ф. Особливості переживання наслідків психологічної травми дітьми та підлітками / К. Ф. Халепа. - С .160-163 Цумарєва, Н. В. Методологічні аспекти проведення психодіагностичного дослідження особливостей емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації / Н. В. Цумарєва. - С .164-167 Черемних, К. О. Конфігурування текстуальної конструкції життя в комунікативних практиках / К. О. Черемних. - С .168-170 Чижиченко, Н. М. Теоретико-методичне обгрунтування психокорекційного впливу на рівень оптимізму в ранньому юнацькому віці / Н. М. Чижиченко. - С .171-174 Чхаідзе, А. О. Своєрідність духовних цінностей у шлюбній мотивації / А. О. Чхаідзе. - С .175-177 Шелег, Т. В. Вплив захисних механізмів психіки на життєтворчість особистості / Т. В. Шелег. - С .178-182 Шкарлатюк, К. І. Особливості формування професійних прогнозів студентів з особливими потребами / К. І. Шкарлатюк. - С .183-185 Шолох, О. А. До проблеми визначення ціннісних орієнтацій особистості у науковій літературі / О. А. Шолох. - С .186-189 Штепа, О. С. Особливості та переваги ресурсного підходу до психологічного аналізу кризи середини життя / О. С. Штепа. - С .190-194 Щербакова, І. М. Трансформаційні зміни духовності в умовах сьогодення / І. М. Щербакова. - С .195-198 Юрченко, З. В. Детермінанти підліткової адикції за умов домашнього насильства / З. В. Юрченко. - С .199-202 Ющенко, І. М. Психологічне благополуччя як критерій адаптації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до соціальних змін / І. М. Ющенко. - С .203-206 Яковенко, Л. Б. Психологічні особливості сприйняття часу людиною / Л. Б. Яковенко. - С .207-209 Ярощук, Н. П. Жінка як жертва сімейного насилля в подружніх стосунках / Н. П. Ярощук. - С .210-212
РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Конфліктологія Психологія студента психологія молодшого школяра "Я-концепція" Аутизм дитячий Кл.слова (ненормовані): ризиконебезпечні професії -- насильство -- лідерство -- чуйність -- копінг-поведінка -- психічне здоров’я Дод.точки доступу: Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |