> Шифр: ПП/2002/8 Журнал 2002р. N 8 Соломадин, И. М. "Я" и "другой" в концепции М.М.Бахтина и неклассической психологии Л.С.Выготского / И.М. Соломадин. - С.1-3 Киричук, В. О. Психолого-педагогічне проектування в системі виховного процесу загальноосвітньої школи / В.О. Киричук. - С.4-11 Шулдик, Н. Розробка учбових ситуацій з фізичної географії за системою розвивального навчання / Н. Шулдик. - С.12-19 Щербина, Л. Ф. Методичні підходи до психологічної реабілітації осіб, залежних від наркотичних речовин / Л.Ф. Щербина. - С.20-31 Занюк, С. С. Мотиваційний тренінг формування мотивації учбової діяльності у студентів та старшокласників / С.С. Занюк. - С.31-42 Шебанова, С. Г. Концептуальная модель коррекции агрессивного поведения / С.Г. Шебанова. - С.52-54 Максименко, К. С. Психічні стани та особистісна динаміка / К.С. Максименко. - С.54-58 Лактионова, Г. М. Интервью с Г.М.Лактионовой, руководителем детского христианского фонда Украины : Интервью провел Губенко А.В. / Г.М. Лактионова. - С.59-62 Панок, В. Г. Освітня стратегія щодо викоренення незаконного використання дитячої праці в Україні / В.Г. Панок. - С.64-66 Шульга, В. В. Діти вулиці: від усвідомлення проблеми до її вирішення / В.В. Шульга. - С.66-68 "Сімейна психотерапія: загальні та національні проблеми". Українсько-норвезький семінар. - С.71-72 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шулдик, Н. Розробка учбових ситуацій з фізичної географії за системою розвивального навчання [Текст] / Н. Шулдик> // Практична психологія та соціальна робота. - 2002. - N8. - С. 12-19
Рубрики: навчання розвивальне Учбові ситуації викладання фізичної географії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: ПП/2008/3 Журнал 2008р. N 3 Рибалка, В. В. Особистість у філософії, психології та педагогіці добра і культури І. А. Зязюна: До 70-річчя з дня народження / В. В. Рибалка. - С.1-12 Наталушко, І. Ю. Самотність та усамітнення через призму творчості / І. Ю. Наталушко. - С.13-17 Варфоломеева, О. В. Акмеологические критерии, показатели и уровни профессионального становления психотерапевта / О. В. Варфоломеева. - С.18-22 Бадалова, М. В. Моральные суждения будущих психологов: поиск специфического / М. В. Бадалова, О. А. Кондрашихина. - С.22-28 Старовойтов, А. В. Психологическое пространство телесно-ориентированной психотерапии / А. В. Старовойтов. - С.28-31 Мустафаев, С. М. Изучение особенностей организации сознания у больных инфарктом миокарда и ишемической болезнью сердца / С. М. Мустафаев. - С.31-34 Дьяков, С. І. Техніка застосування репертуарних решіток Дж. Келлі у дослідженні суб’єктності особистості (На матеріалі дослідження респондентів педагогічного фаху) / С. І. Дьяков. - С.39-53 Третяк, Т. М. Методичні рекомендації щодо освоєння культурного саморозвитку особистості / Т. М. Третяк. - С.54-57 Фролова, Е. В. Психометрическая характеристика опросника Б. Уайнхолда для диагностики межличностной зависимости / Е. В. Фролова. - С.58-59 Янковчук, М. М. Психологічна організація індивідуальної освіти та виховання обдарованих дітей / М. М. Янковчук. - С.63-66 Чорна, Л. Г. Творче наставлення особистості: природа, структура, функції / Л. Г. Чорна. - С.66-72 Шулдик, Г. О. Психологічні особливості творчої діяльності студента та педагога / Г. О. Шулдик, Н. В. Шулдик. - С.72-73 Пахомов, І. В. Психологічні особливості засуджених-рецидивістів / І. В. Пахомов. - С.74-77 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає |
Шулдик, Г. О. Психологічні особливості творчої діяльності студента та педагога [Текст] / Г. О. Шулдик, Н. В. Шулдик> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N3. - С. 72-73 Рубрики: творча діяльність студенти Анотація: Мета дослідження - аналіз сучасних підходів до розкриття проблем творчості, виявлення типів творчої пед. діяльності, з'ясування особливостей інтуїтивних та раціональних типів взаємодії. Дод.точки доступу: Шулдик, Н. В. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |