Ш96 Шурма, Світлана Григорівна. Поетика образу та символу в американському готичному оповіданні: лінгвокогнітивний аспект (на матеріалі новелістики Е.По, А.Бірса та Г.Лавкрафта) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. филолог. наук : 10.02.04 - германські мови / С. Г. Шурма ; Київський національний лінгвістичний університет. - К. : КНЛУ, 2008. - 20 с. -
РУБ 81 Рубрики: Зарубіжна література--література окремих країн автореферати дисертацій--германські мови США--література--жанри Кл.слова (ненормовані): готичне оповідання -- американська новела Дод.точки доступу: По, Едгар Аллан (американський поет, прозаїк ; 1809-1849) \о нем\; Бірс, Амброз Гвіннетт (америк. письм. ; 1842-1913) \о нем\; Лавкрафт, Говард Филлипс (американський письменник, журналіст та поет, що писав у жанрах жахів та містики, поєднуючи їх в оригінальному стилі) \о нем\; Київський національний лінгвістичний університет Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: ІНвЗ/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Буренко, Валентина. Особливості навчання усного мовлення : методичні поради / В. Буренко. - С.4-6. Завдання ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади-2011. - С.9-39. Ott, Betsy. Всеукраїнська учнівська олімпіада у враженнях волонтерів Корпусу Миру США / B. Ott, N. Hendrick. - С.40-42. Іванішина, Ліля. Казки Василя Сухомлинського як засіб комунікативної спрямованості уроків англійської мови на початковому етапі навчання / Л. Іванішина. - С.43-45. Сухомлинський, Василь Олександрович. Куди поспішали мурашки : збірник казок В. О. Сухомлинського у перекладі англійською мовою / В. О. Сухомлинський ; Переклад та методичний супровід Галина Задорожна ; Переклад та методичний супровід Галина Задорожна ; Переклад та методичний супровід Галина Задорожна ; Переклад та методичний супровід Галина Задорожна ; Переклад та методичний супровід Галина Задорожна ; Переклад та методичний супровід Галина Задорожна ; Переклад та методичний супровід Галина Задорожна ; Переклад та методичний супровід Галина Задорожна Безверха, М. О. Жити із задоволенням : урок із використанням проектної технології у 4 класі / М. О. Безверха. - С.52-57. Трофимчук, Світлана. Говорити - легко! : методичний посібник для вчителів англійської мови / С. Трофимчук. - С.58-72. - Бібліогр.: 12 назв. Always learning. - С.76-80. Шевчук, Анатолій. Бернард Ешлі: на перехресті дитячої літератури ХХ століття : матеріали для домашнього читання / А. Шевчук. - С.82-90. Французькі прислів’я та приказки : спроба міжкультурного шкільного словничка. - С.91-98. Шурма, Світлана. Індивідуалізація навчання лексичного матеріалу студентів-перекладачів на заняттях із практичного курсу англійської мови / С. Шурма. - С.100-104. - Бібліогр.: 11 назв. Пронкевич, Олександр. Як перекладати невловиме? / О. Пронкевич. - С.105-106. Ярова, Олена. Молодь України проти ВІЛ/СНІДу / О. Ярова. - С.108-109. Є примірники у відділах: нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
Ш 96 Шурма, Світлана. Індивідуалізація навчання лексичного матеріалу студентів-перекладачів на заняттях із практичного курсу англійської мови / С. Шурма> // Іноземні мови в навчальних закладах : наук.-метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 100-104. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Англійська мова--студенти-перекладачі--вищі навчальні заклади Індивідуалізація навчання студенти ВНЗ Кафедра англійської мови та методики викладання Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- індивідуалізація навчання -- студенти -- студенти-перекладачі -- вищі навчальні заклади -- лексика -- проектна робота -- лексична одиниця -- мовленнєві навички -- мовленнєві вміння Анотація: Метою статті є визначення прийомів та методів індивідуалізації навчання англомовного лексичного матеріалу студентів внз. Є примірники у відділах: нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний) |