Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 3 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 142 с. - Літ. в кінці статей. - 3.03 грн. Зміст: Ростовський, О. Я. Музично-естетичне виховання в системі античної педагогіки: Уроки історії / О. Я. Ростовський. - С .5-20 Дряпіка, В. І. Проблеми формування ціннісних орієнтацій студентів у галузі музичної культури / В. І. Дряпіка. - С .21-24 Смікал, В. О. Роль мистецтва у формуванні світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .25-28 Біла, Н. Л. Мистецтво у формуванні світогляду майбутнього вчителя музики / Н. Л. Біла. - С .29-31 Чекан, Ю. І. Переінтонування як методологічна основа аналізу історичного функціонування музичного твору / Ю. І. Чекан. - С .32-35 Рудницька, О. П. Розуміння мистецького твору в контексті ідей феноменології / О. П. Рудницька. - С .36-39 Ісьянова, Л. М. Художня форма як цілісна інтелігенція у концепції О. Ф. Лосєва / Л. М. Ісьянова. - С .40-44 Кафтанова, С. В. Функціонування авторського міфу в наніональній культурі як методологічна та навчально-пізнавальна проблема / С. В. Кафтанова. - С .45-50 Кульбака, Т. Г. Принципи періодизації творчості композитора як методологічна та навчально-методична проблема / Т. Г. Кульбака. - С .51-55 Матвєєва, Л. Л. Музичний авангард другої половини ХХ століття в курсі історії музики: творчість Альфреда Шнітке в контексті постмодернізму / Л. Л. Матвєєва. - С .56-59 Матвєєв, В. Ознайомлення студентів музично-педагогічного факультету з духовною музикою крішнаїзму / В. Матвєєв. - С .60-63 Соколова, Т. Деякі питання викладання сучасної української музики в середній ланці освіти / Т. Соколова. - С .64-67 Воєводіна, Л. П. До питання про структуру музичної свідомості особистості / Л. П. Воєводіна. - С .68-70 Шилова, Л. П. Музичне висловлювання як предмет сприймання / Л. П. Шилова. - С .71-76 Гарбар, Г. А. Науково-творчий компонент у системі музично-професійної підготовки студентів / Г. А. Гарбар. - С .77-79 Юник, Д. Г. Психологічний аспект запам’ятовування музичної інформації студентами-інструменталістами / Д. Г. Юник. - С .80-84 Богданович, Л. М. Оптимум збудливості як фактор формування виконавської надійності музикантів-інструменталістів / Л. М. Богданович. - С .89-92 Чайковська, О. А. Проблемні питання комп’ютеризації музичної освіти / О. А. Чайковська. - С .93-96 Семенова, Н. М. Проблема формування оцінних суджень у системі професійної підготовки фахівця-музиканта / Н. М. Семенова. - С .97-100 Римаренко, О. П. Педагогічні умови формування культури почуттів майбутнього фахівця-бандуриста / О. П. Римаренко. - С .101-104 Цвігун, О. А. Музична освіта в професійній підготовці майбутнього педагога / О. А. Цвігун. - С .105-109 Грищенко, Ю. В. Розвиток професійної вокальної освіти в Києві (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Ю. В. Грищенко. - С .110-112 Панасенко, Т. Г. Формування музично-аналітичних умінь у студентів музичних спеціальностей / Т. Г. Панасенко. - С .113-115 Іващенко, В. М. Структура проведення практик у групах з музичною спеціалізацією педагогічних коледжів / В. М. Іващенко, С. Г. Іващенко. - С .116-119 Головєнко, В. М. Заняття ритмікою та хореографією на сучасному етапі / В. М. Головєнко. - С .120-122 Плєтніченко, В. І. Діяльність духового оркестру як засіб гуманізації навчально-виховного процесу (за матеріалами діяльності духових оркестрів макаренківських виховних установ) / В. І. Плєтніченко. - С .123-126 Булатова, Е. І. Сучасні вимоги до музичної підготовки керівників аматорських колективів / Е. І. Булатова. - С .127-130 Паньків, Л. І. Музична терапія в роботі керівника дитячого художнього колективу / Л. І. Паньків. - С .131-135 Коваль, О. Питання розвитку музичних здібностей дітей у педагогічних працях М. Д. Леонтовича і К. Г. Стеценка / О. Коваль. - С .136-140
РУБ 15 Рубрики: Мистецтво--значення Музична освіта в Україні Здібності музичні--розвиток Духовий оркестр Музика--методика викладання Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Шнітке, Альфред \о нем\; Леонтович, М. Д. \о нем\; Стеценко, К. Г. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 18 Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) |
> Шифр: РШ/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Красняков, Є. Державна політика в освітянській сфері в період українського державотворення / Є. Красняков. - С.3-8. Дем’яненко, Н. Співвідношення модернізаційних тенденцій та національних традицій у змісті діяльності вищої школи: авторський курс "Історія освітньо-виховних систем / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.11-17. Калініна, Л. Естетичне виховання молодших школярів як соціально-педагогічна проблема / Л. Калініна. - С.24-26. Мерлянова, О. Вплив фуекцій народного танцю на виховання особистості / О. Мерлянова. - С.27-29. Донець, З. Архітектурна культурна спадщина у навчанні й вихованні / З. Донець. - С.29-31. Олексін, Ю. Навчання у співпраці - ефективний шлях формування рис громадянськості старшокласників на уроках історії / Ю. Олексін. - С.32-35. Сащак, Н. Культура мови та мовлення людини / Н. Сащак. - С.43-45. Орлова, Н. Формування патріотичних та громадських почуттів учнів (на матеріалі педагогічної спадщини О. Захаренка) / Н. Орлова. - С.39-41. Журавльова, С. Соціоорієнтована модель виховання особистості Георга Кершенштейнера в освітніх / С. Журавльова. - С.71-80. Сбруєва, А. Уроки запровадження сучасних освітніх реформ у розвинутих англомовних країнах / А. Сбруєва. - С.74-76. Вачевський, М. Сучасна економічна освіта у країнах Західної Європи: формування професійних компетенцій / М. Вачевський. - С.71-74. Березівська, л. Нові підходи П. М. Ігнатьєва до реформи шкільної освіти (1915-1916 роки XX ст.) / л. Березівська. - С.64-67. Рейзенкінд, Т. Мистество кіно як фактор організації модульно-рейтингового підходу до навчання в поліхудожньому вихованні молоді / Т. Рейзенкінд. - С.58-61. Юник, Д. Оволодіння музичним матеріалом в процесі інструментальної підготовки школярів / Д. Юник. - С.55-57. Совгіра, С. Нетрадиційні форми екологічної освіти учнів / С. Совгіра. - С.51-54. Дмитрук, С. Груподинамічні вправи як засіб формування корпоративної культури / С. Дмитрук; О. Вєтохов. - С.48-51. Вєтохов, О. Психолого-педагогічні умови для успішного навчання іноземного читання / О. Вєтохов. - С.46-47. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
> Шифр: РШ/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Уйсімбаєва, Н. Науково-дослідницька діяльність як чинник зростання професійної компетентності / Н. Уйсімбаєва. - С.3-6 Щекатунова, А. Проблема самореалізації в психолого-педагогічній науці / А. Щекатунова. - С.7-12 Гора, Т. Організація міжособистісної взаємодії учнів загальноосвітніх шкіл як запорука їх самореалізації / Т. Гора. - С.12-13 Столяренко, О. Інтеграція людинознавчих знань у гуманістичному вихованні школярів / О. Столяренко. - С.14-18 Чорна, О. Педагогічні умови формування у молодших школярів шанобливого ставлення до людей / О. Чорна. - С.18-20 Рогова, Т. Реалізація ідей особистісно орієнтованого підходу в управлінні педагогічним колективом школи / Т. Рогова. - С.21-24 Мельник, С. Моделювання діяльності інноваційного навчального закладу - школи сприяння здоров’ю / С. Мельник. - С.25-29 Топузов, О. Підготовка майбутніх учителів географії до реалізації проблемного навчання / О. Топузов. - С.31-33 Покась, Л. Реалізація завдань програмних практичних робіт із фізичної географії у складі навчальних груп учнів / Л. Покась. - С.33-36 Сивачук, Н. Скарбничка фольклорної пам’яті / Н. Сивачук. - С.36-41 Бугайова, І. Словникова робота як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках літератури / І. Бугайова. - С.41-44 Крижко, В. Народно-педагогічні традиції весняного календарного циклу в етногенезі українців / В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач. - С.44-47 Івашньова, С. До проблеми післядипломної освіти вчителів німецької мови початкової школи / С. Івашньова. - С.47-49 Матяш, Н. Біологічна компетентність учня - одна з вимог модернізації природничої освіти / Н. Матяш. - С.50-51 Юник, Д. Збудження як засіб формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.51-54 Локшин, В. Професійна компетентність фахівців з управління в соціокультурній сфері к технології модернізації вищої освіти / В. Локшин. - С.54-56 Березівська, Л. Реформа школи: дискусії щодо проекту П.М.Ігнатьєва / Л. Березівська. - С.57-61 Пироженко, Л. Генеза підходів до побудови навчальних вітчизняної загальноосвітньої школи (30-ті-початок 50-х рр. ХХ ст.) / Л. Пироженко. - С.61-64 Караманов, О. Роль польських жіночих закладів освіти у поширенні реформатської педагогіки в Галичині / О. Караманов. - С.64-66 Ананьян, Е. Розвиток принципу культуровідповідності в історії педагогічної думки / Е. Ананьян. - С.66-69 Іванчук, Г. Проблеми творення людини в історії філософської думки / Г. Іванчук. - С.69-71 Прищак, М. Поняття "духовність" у педагогічній думці України (друга половина XIX століття) / М. Прищак. - С.71-74 Марен, Е. Журналу "Життя школи" - 60! / Е. Марен. - С.74-76 Опенько, М. Методи професійної підготовки з іноземної мови в Німеччині / М. Опенько. - С.76-79 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Юник, Д. Оволодіння музичним матеріалом в процесі інструментальної підготовки школярів [Текст] / Д. Юник> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N3. - С. 55-57. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: музика інструментальна освіта музична Кл.слова (ненормовані): музична підготовка Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Юник, Д. Збудження як засіб формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики [Текст] / Д. Юник> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N4. - С. 51-54 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
> Шифр: РШ/2006/9 Журнал 2006р. N 9 Сметанський, М. Компаративний аналіз педагогічних поглядів А. С. Макаренка і В. О. Сухомлинського / М. Сметанський. - С.3-7 Антонець, М. Проблема педагогічної творчості вчителя у спадщині В. О. Сухомлинського / М. Антонець. - С.7-10 Бондар, Л. Методологічна основа гуманістичних ідей духовності в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського / Л. Бондар. - С.11-13 Буряк, В. Навчальна діяльність у комп’ютерному середовищі / В. Буряк. - С.14-17 Уйсімбаєма, Н. Розвиток професійної компетентності - шлях до підготовки висококваліфікованих фахівців / Н. Уйсімбаєма. - С.17-19 Музиченко, Ю. Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів - передумова формування мобільності / Ю. Музиченко. - С.20-22 Кожевников, В. Наступність як загальнопедагогічний закон / В. Кожевников. - С.22-24 Кравчук, Л. Етичні норми: соціально-психологічний інструмент впливу на віковий розвиток відповідальної поведінки молодших школярів / Л. Кравчук. - С.24-27 Максимовська, Н. Розвиток соціальності жіночої молоді у соціально-педагогічному середовищі ВНЗ: до визначення понять / Н. Максимовська. - С.28-31 Оленіна, Г. Виховання підлітків засобами літератури в позанавчальній роботі / Г. Оленіна. - С.31-34 Топузов, О. Формування проблеми та процес розв’язання навчальної задачі на уроках географії / О. Топузов. - С.42-44 Сєрова, Г. Навчаємо для майбутнього сьогодні / Г. Сєрова. - С.44-47 Земцов, І. Творчий стиль - першооснова діяльності майбутнього вчителя історії / І. Земцов, Т. Скрябіна. - С.47-49 Юник, Д. Психолого-фізіологічні особливості формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.50-52 Івашньова, С. Формування методики навчання іноземної мови в початковій школі / С. Івашньова. - С.53-55 Кобець, М. Упровадження методики індивідуального навчання іноземної мови / М. Кобець. - С.57-59 Крижко, В. Народно-педагогічні традиції осіннього календарного циклу в етногенезі українців / В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач. - С.59-62 Кочубей, Т. Педагогічна концепція Іоаникія Галятовського / Т. Кочубей. - С.63-65 Шевчук, О. Історія заснування та діяльності Колегії Павла Галагана / О. Шевчук. - С.65-68 Лисенко, Л. Провідні ідеї експериментальної педагогіки і сучасність / Л. Лисенко. - С.69-71 Балацька, Н. Особливості та основні моделі реалізації професійно орієнтованої системи в школах Англії / Н. Балацька. - С.71-73 Волощук, І. Фактологічна підготовка педагогів до роботи з обдарованими й талановитими школярами / І. Волощук. - С.73-75 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Юник, Д. Психолого-фізіологічні особливості формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики [Текст] / Д. Юник> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N9. - С. 50-52 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів музики Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
> Шифр: РШ/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Добрянський, І. Приватний сектор вищої освіти в Україні: стан і перспективи / І. Добрянський. - С.3-4 Волошина, О. Проблема формування толерантності в сучасних педагогічних дослідженнях / О. Волошина. - С.4-6 Топузов, О. Сутність, основні положення та поняття проблемного навчання географії / О. Топузов. - С.6-9 Совгіра, С. Активізація навчального процесу з екології при використанні навчально-рольових ігор / С. Совгіра. - С.10-12 Гринько, В. Основні критерії передового педагогічного досвіду / В. Гринько. - С.13-15 Яворський, А. Педагогічна практика - одна з найважливіших складових професійної підготовки майбутнього фахівця (соціального педагога) / А. Яворський. - С.15-19 Біляковська, О. Аналіз контролю та оцінювання навчальних досягнень старшокласників у практиці сучасної школи / О. Біляковська. - С.19-20 Басюк, Н. Орієнтири вчителя у моральному вихованні молодших школярів / Н. Басюк. - С.21-22 Вербицький, В. Проектна форма навчання і виховання у загальноосвітніх навчальних закладах та позашкільних закладах освіти еколого-натуралістичного напряму. Проблеми та шляхи їх вирішення / В. Вербицький. - С.35-47 Сипченко, В. Роль педагогічних дисциплін у формуванні професіоналізму майбутнього вчителя / В. Сипченко. - С.48-49 Юник, Д. Підготовленість як основа формування інструментально-виконавської надійності майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.50-52 Никифорова, І. Педагогічна культура як складова фахової комунікативної культури майбутнього вчителя (теоретичний аналіз) / І. Никифорова. - С.52-55 Пуханова, Л. Комп’ютерні технології в процесі навчання студентів теорії ймовірностей та математичної статистики / Л. Пуханова. - С.58-60 Соціалізація студентської молоді в умовах педагогічного коледжу. - С.22-25 Калініна, Л. Методика формування естетичного смаку молодшиш школярів засобами лялькового театру / Л. Калініна. - С.25-28 Шпиталь, І. Ювілейне й неювілейне. Україна без Шевченка - Україна безнаціональна, а отже - бездуховна / І. Шпиталь. - С.29-34 Бондаренко, О. Вимоги до мультимедійних систем навчання та їх класифікація / О. Бондаренко. - С.60-63 Гусак, Т. Робота з автентичними навчальними текстами / Т. Гусак. - С.64-65 Масич, В. Проблема ділового навчання в спадщині античних філософів / В. Масич. - С.69-71 Бадья, Л. Літні земські педагогічні курси для вчителів народної школи в Україні у другій половині XIX - на початку XX століття / Л. Бадья. - С.71-73 Гіпнерс, З. Економічна освіта в Галичині (кінець XIX - перша половина XXст.) / З. Гіпнерс. - С.74-77 М'ясковський, М. Система підвищення кваліфікації педагогічних кадрів Австро-Угорщини в XIX ст. / М. М'ясковський. - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Юник, Д. Підготовленість як основа формування інструментально-виконавської надійності майбутніх учителів музики [Текст] / Д. Юник> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N3. - С. 50-52 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів музики Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: РШ/2007/5 Журнал 2007р. N 5 Артемчук, Г. Про сучасний стан української мови в Україні / Г. Артемчук. - С.8-11. Киричук, О. Соціальнокомунікативна активність особистості в контексті суб’єктично-вчинкової парадигми / О. Киричук. - С.12-15. Сологуб, А. Креативний підхід ло профільного навчання ліцеїстів / А. Сологуб. - С.15-17. Панасенко, Е. Самостійна робота студентів у вищому педагогічному навчальному закладі / Е. Панасенко. - С.22-24. Зязюн, І. Філософія "Школи свободи": розвиток та саморозвиток творчих засад особистості / І. Зязюн. - С.25-29. Бех, І. Духовна безпечність - напруженість у вихованні та розвитку особистості / І. Бех. - С.29-32. Вишневський, О. Українська рндагогіка на шляху до свободи (Шукаючи себе у Франковому "Мойсеї") / О. Вишневський. - С.32-36. Роганова, М. Виховання духовної культури студентів вищих навчальних закладів / М. Роганова. - С.36-39. Сорока, Т. Професійна орієнтація школярів на уроках трудового навчання в другій половині XXстоліття / Т. Сорока. - С.73-76. Чулкова, Л. До проблеми соціалізації учнів у школах Німеччини / Л. Чулкова. - С.77-78. Кітова, О. А. Виникнення та становлення принципу поєднання навчання з продуктивною працею / О. А. Кітова. - С.71-73. Березівська, Л. Реалізація української радянської моделі шкільної освіти в УСРР у контексті боротьби освітян проти її уніфікації (1927-1930) / Л. Березівська. - С.67-71. Соколенко, Т. Формування культури організації як стратегія успіху / Т. Соколенко. - С.64-66. Юник, Д. Перспективні напрями вдосконалення процесу формування інструментально-виконавської надійності майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.60-63. Гусак, Т. Роль і мета іспитів у процесі навчання / Т. Гусак. - С.58-60. Денисенко, В. Підготовка вчителя української мови і літератури та народознавства до експедиційної роботи / В. Денисенко. - С.56-58. Дерхо, В. Вивчення питань культури з семикласниками на уроках історії / В. Дерхо. - С.53-55. Біда, О. Застосування інтерактивних технологій при підготовці вчителя біології / О. Біда. - С.50-53. Пометун, О. Технологія інтерактивного навчання як інноваційне педагогічне явище / О. Пометун. - С.46-49. Топузов, О. Організація проблемного навчання на уроках географії в середній школі / О. Топузов. - С.43-46. Біда, О. Застосування інтерактивних технологій при підготовці вчителя біології / О. Біда. - С.50-53. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Юник, Д. Перспективні напрями вдосконалення процесу формування інструментально-виконавської надійності майбутніх учителів музики [Текст] / Д. Юник> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N5. - С. 60-63. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Викладання музики Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: РШ/2007/9 Журнал 2007р. N 9 Гончаренко, С. Авторська школа креативності: Про концепцію школи творчості досвідченого учителя хімії Анатолія Івановича Сологуба з м.Кривий Ріг / С. Гончаренко. - С.3-4 Саксаганський природничо-науковий ліцей (м.Кривий Ріг): Добірка статей Дічек, Н. Своєрідність концепції виховання громадянина за спадщиною В.О.Сухомлинського / Н. Дічек. - С.14-16 Антонець, М. В.О.Сухомлинський про вікові особливості і громадянське виховання підлітків / М. Антонець. - С.17-19 Бондар, Л. В.О.Сухомлинський: основні пріоритети у вихованні громадянськості / Л. Бондар. - С.19-22 Заліток, Л. Бібліотека - джерело духовної культури в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського / Л. Заліток. - С.22-24 Буряк, В. Система дидактичних умов ефективної організації навчальної пізнавальної діяльності / В. Буряк. - С.25-27 Саєнко, Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя / Т. Саєнко. - С.28-31 Шапран, О. Сучасні підходи до проблеми інноваційної підготовки майбутнього вчителя / О. Шапран. - С.31-33 Щекатунова, Г. Застосування інформаційних технологій у діяльності сучасної школи / Г. Щекатунова. - С.34-35 Фатюшин, Ю. Теоретичні основи формування потреби у фізичному самовдосконаленні студентів в умовах дозвілля / Ю. Фатюшин. - С.37-40 Твердрхлєб, М. Соціальна активність - засіб сучасного виховання учнів початкових класів / М. Твердрхлєб. - С.41-43 Корсак, К. Небезпека міфів для стратегічного планування освіти і науки в XXI столітті / К. Корсак. - С.44-46 Вішнікіна, Л. Навчальні моделі - основа організації пізнавальної діяльності учнів на уроках географії / Л. Вішнікіна. - С.47-49 Вихрущ, А. Особливості формування альтруїстичних якостей у сучасної молоді / А. Вихрущ, І. Стецько. - С.50-52 Ануркіна, О. Механізм адаптації - один із факторів становлення особистості в ліцейському освітньому середовищі / О. Ануркіна. - С.52-54 Юник, Д. Адекватність самооцінки - складова саморегуляції інструментально-виконовської підготовки майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.54-56 Лебединець, Н. Гігієнічна оцінка шкільної тривожності учнів як показника психологічної атмосфери навчального середовища / Н. Лебединець. - С.57-59 Березівська, Л. Часткові внутрішньосистемні зміни шкільної освіти УРСР у контексті прихованої русифікації (1964-1984) / Л. Березівська. - С.60-64 Сипченко, О. Генезис досліджень із проблемами створення навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок XXI ст.) / О. Сипченко. - С.64-66 Чернишова, Є. Усиновлення як соціальний феномен: історичний контекст / Є. Чернишова. - С.67-69 Хміль, Н. Діяльність журналу "Радянська школа" у 50-60-ті роки ХХ ст. / Н. Хміль. - С.69-71 Павлюк, С. Школи Німеччини в умовах глобалізації та інтеграційних процесів / С. Павлюк. - С.72-75 : портр Степанов, І. Ідейно-організаційні джерела скаутингу / І. Степанов. - С.75-77 Печенко, І. Виховання для життя: соціалізація особистості в дитинстві у педагогіці Монтессорі / І. Печенко. - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Юник, Д. Адекватність самооцінки - складова саморегуляції інструментально-виконовської підготовки майбутніх учителів музики [Текст] / Д. Юник> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N9. - С. 54-56 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів музики Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: РШ/2008/6 Журнал 2008р. N 6 Буринська, Н. Вправа як вид навчального завдання / Н. Буринська, В. Староста. - С.11-12 Буркова, Л. Цільова і змістова складові професійної підготовки фахівців у ВНЗ / Л. Буркова. - С.13-16 Столяренко, О. Методологічні та теоретичні засади розвитку толерантності у міжособистісних взаєминах студентів / О. Столяренко. - С.17-20 Зарівна, О. Толерантність як елемент світогляду і культури / О. Зарівна. - С.21-23 Афанасьєв, А. Виховне середовище в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення / А. Афанасьєв, Н. Іщук. - С.23-26 Кучай, Т. Ретроспективний аналіз екологічного виховання як складової екологічної освіти / Т. Кучай. - С.27-29 Пастовенський, О. Структурна модель оптимізації регіональних освітніх мереж / О. Пастовенський. - С.30-33 Заєць, О. Поняття "управління освітою": проблема визначення / О. Заєць. - С.34-36 Костишин, Е. Економічний аспект впливу глобалізації на розвиток освіти / Е. Костишин. - С.36-38 Топузов, О. Розвиток пізнавально-проблемних, самостійних процесів у технології навчання географії / О. Топузов. - С.39-40 Грабовий, А. Розвиток навчального хімічного експерименту в сучасних підручниках з хімії: методичні проблеми / А. Грабовий. - С.41-46 Атаманчук, Ю. Стан організації самостійної роботи студентів ВНЗ / Ю. Атаманчук. - С.46-48 Тадля, О. Формування колективних взаємин у студентській академічній групі / О. Тадля. - С.48-51 Петров, О. Лінгвосоціокультурна компетентність майбутніх учителів іноземних мов як педагогічне поняття / О. Петров. - С.52-54 Надтока, О. Підручник "Географія материків і океанів" - ключовий елемент процесу формування географічних знань / О. Надтока. - С.55-57 Юник, Д. Інноваційні технології запам’ятовування нотного тексту музикантами-інструменталістами / Д. Юник. - С.58-60 Кириченко, І. Науково-педагогічна діяльність В.І.Помагайби (друга половина 40-х - 50-і роки ХХ ст.) / І. Кириченко. - С.61-64 Печенко, І. Сучасний дошкільний заклад як провідна інституція соціалізації особистості в дошкільному дитинстві / І. Печенко. - С.65-67 Чумак, Л. Становлення та розвиток вітчизняної системи соціального виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківськго піклування / Л. Чумак. - С.68-70 Шевченко, С. Дослідний дитячий будинок Я.Б.Рєзніка в м.Києві (1919-1929 рр.) / С. Шевченко. - С.70-73 Дубовий, О. Музика в діяльності Г.С.Сковороди / О. Дубовий. - С.73-75 Зварич, І. Педагогічна майстерність у процесі оцінювання знань студентів США / І. Зварич. - С.76-79 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Юник, Д. Інноваційні технології запам’ятовування нотного тексту музикантами-інструменталістами [Текст] / Д. Юник> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N6. - С. 58-60 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: навчання студентів Підготовка майбутніх музикантів Кафедра музичної педагогіки та хореографії Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Ю 52 Юник, Д. Завадостійкість майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської діяльності / Дмитро Юник> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 8/9. - С. 52-56. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка вчителів музики Майбутні вчителі музики--підготовка Кл.слова (ненормовані): інструментально-виконавська діяльність -- стресори Анотація: У статті зроблено концептуальний аналіз феномену завадостійкості майбутніх учителів музики. Розкривається специфіка її чотиривекторного вияву, де перший вектор забезпечує уникнення дезорганізуючого впливу стресорів на перебіг діяльності, другий - його нівелювання, третій - сенсорно-моторну витримку щодо надмірної дії сильних, раптових і тривалих стресорів, а четвертий - успішність чинення їм опору. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |