Пошуковий запит: <.>K=старшокласник<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Мельник М. Ю. Портфоліо інтелектуально обдарованого старшокласника, схильного до дослідницької діяльності/М. Ю. Мельник. - 2017
|
>2.
| Зубіашвілі І. К. Профорієнтаційні практики в соціально-психологічному забезпеченні монетарної культури старшокласників/І. К. Зубіашвілі // Актуальні проблеми психології. -Київ:Логос, 2017,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47.-С.59-64
|
>3.
| Могиляста С. М. Дослідження емоційного інтелекту старшокласників/С. М. Могиляста // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2019,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19.-С.164-177
|
>4.
| Зубіашвілі І. К. Тренінгові практики у соціально-психологічному забезпеченні монетарної культури старшокласників/І. К. Зубіашвілі // Актуальні проблеми психології. -Київ:Логос, 2018,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 48.-С.С. 19-24
|
>5.
| Мамчур І. В. Психологічні особливості ігрової діяльності як засобу самопізнання старшокласників/І. В. Мамчур // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2019,N Т. 9:Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12.-С.147-155
|
>6.
| Могиляста С.М. Урок англійської мови як психолого-педагогічний засіб розвитку емоційного інтелекту старшокласника: з досвіду роботи/С. М. Могиляста // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2020,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20.-С.106-117
|
>7.
| Могиляста С.М. Програма розвитку емоційного інтелекту старшокласника психолого-педагогічними засобами/С. М. Могиляста // Актуальні проблеми психології. -Київ:Логос, 2020,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 56.-С.104-112
|
|