Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=старшокласник<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/М 48
Автор(и) : Мельник, Марина Юріївна
Назва : Портфоліо інтелектуально обдарованого старшокласника, схильного до дослідницької діяльності : методичні рекомендації
Вихідні дані : Київ: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2017
Кільк.характеристики :40 с.
Ціна : 35.29 грн.
УДК : 37.042-056.45(072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Обдарованість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): портфоліо--інтелектуально обдарований--дослідницька діяльність--старшокласник
Примірники : всього : ЧЗ(5)
Вільні : ЧЗ(5)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна
Назва : Профорієнтаційні практики в соціально-психологічному забезпеченні монетарної культури старшокласників
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 59-64 (Шифр 154/А 43-799267450)
Примітки : Бібліогр.: с. 63 (8 назв)
УДК : 316
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профорієнтаційні практики--професія--монетарна культура--фінансово-економічна діяльність--старшокласник--методи профорієнтації--досвід
Анотація: У статті розглядається роль соціально-професійної орієнтації у соціально-психологічному забезпеченні становлення монетарної культури старшокласників. Зазначається, що старшокласники, які засвоюють монетарну культуру в процесі профорієнтаційних практик, мають можливість переосмислити вже відомий досвід фінансово-економічної діяльності, будуючи свої уявлення про майбутню професію та монетарні цінності. Розглядаються теоретичні підходи, які дозволяють посилити зв'язок між монетарною культурою та профорієнтацією. Підкреслюється, що для вирішення проблеми становлення монетарної культури в процесі ефективної профорієнтаційної роботи важливим є створення економічного практико-орієнтованого середовища, складовими якого є практико-орієнтоване навчання основ економіки та фінансів, основ підприємницької діяльності.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Могиляста С. М.
Назва : Дослідження емоційного інтелекту старшокласників
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 164-177 (Шифр 159.9(082)/А 43-291210002)
Примітки : Бібліогр.: с. 176 (4 назв)
УДК : 159.92/94.072
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоції--емоційний інтелект--емпатія--самомотивація--старшокласник
Анотація: У статті викладено результати емпіричного дослідження емоційного інтелекту старшокласників. Визначено, що в учнів нашої вибірки є певні труднощі стосовно розпізнавання власних і чужих емоцій та гармонійного "входження" в систему міжособистісних взаємовідносин, інтерпретування емоцій оточення, толерантності і соціальної адаптованості, досягнення гармонії свого внутрішнього світу, власної автентичності. Зазначено необхідність розробки психолого-педагогічної програми розвитку емоційного інтелекту старшокласників.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна
Назва : Тренінгові практики у соціально-психологічному забезпеченні монетарної культури старшокласників
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 48. - С. С. 19-24 (Шифр 15(08)/А 43-785968165)
Примітки : Бібліогр.: С. 23 (9 назв)
УДК : 316.6
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренінг--монетарна культура--соціально-психологічне забезпечення--старшокласник--технологічний підхід--мета життя--модулі тренінгу
Анотація: У статті розглядається роль соціально-психологічного тренінгу в соціально-психологічному забезпеченні становлення монетарної культури старшокласників. Підкреслюється, що тренінг являє собою найбільш цілеспрямовану та економічно вигідну «інвестицію» в особистість, оскільки в ході його відпрацьовуються лише ті навички, які потрібні людині для досягнення конкретних цілей. Зазначається, що у старшокласників у процесі тренінгу розвивається цілеспрямоване, позитивне та нестандартне мислення; формується психологія успішної людини, раціональне ставлення до грошей, вміння подолати психологічні обмеження. Наводиться структура тренінгу, яка побудована на основі психолого-організаційної технології як певної системи, розглядаються її складові.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мамчур І. В.
Назва : Психологічні особливості ігрової діяльності як засобу самопізнання старшокласників
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 147-155. - ISBN 2072-4772 (Шифр 15(08)/А 43-757851191). - ISBN 2072-4772
Примітки : Бібліогр.: с. 154-155 (12 назв)
УДК : 159.96
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гра--ігрова діяльність--модель ігрової діяльності--самопізнання--старшокласник--ранній юнацький вік
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми ігрової діяльності: узагальнено провідні положення, особливості ігрової діяльності в ранньому юнацькому віці, розкрито специфіку їх впливу на самосвідомість особистості. Акцентовано увагу саме на дії гри на самопізнання старшокласників. Висвітлено моделі ігрової діяльності в ранньому юнацькому віці, визначено особливості соціально-психологічного тренінгу як вагомого засобу ефективного впливу на процес самопізнання особистості старшокласників.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Могиляста С.М.
Назва : Урок англійської мови як психолого-педагогічний засіб розвитку емоційного інтелекту старшокласника: з досвіду роботи
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 106-117 (Шифр 15(08)/А 43-127155848)
Примітки : Бібліогр.: с. 116-117 (10 назв)
УДК : 159.92/94.072
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): старшокласник--емоційний інтелект--розвиток емоційного інтелекту--урок англійської мови--психолого-педагогічні засоби
Анотація: У статті теоретично обгрунтовуються можливості розвитку емоційного інтелекту старшокласника на уроках англійської мови. Викладено зміст і структуру апробованого інтегрованого курсу з розвитку емоційного інтелекту старшокласника в контексті апробованого інтегрованого курсу з розвитку емоційного інтелекту старшокласника в контексті Державної Програми з вивчення іноземних мов. У статті також розглядаються можливості впровадження інтегрованого курсу з розвитку емоційного інтелекту старшокласника в навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Могиляста С.М.
Назва : Програма розвитку емоційного інтелекту старшокласника психолого-педагогічними засобами
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2020. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 56. - С. 104-112 (Шифр 15(08)/А 43-953823351)
Примітки : Бібліогр.: с. 111 (11 назв)
УДК : 159.92/94.072
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): старшокласник--емоційний інтелект--програма розвитку емоційного інтелекту--емпатія--мотивація
Анотація: У статті представлено структуру та зміст психолого-педагогічної програми розвитку емоційного інтелекту старшокласників як ключового чинника успішного становлення особистості учня старших класів загальноосвітнього навчального закладу. Програма складається із двадцяти чотирьох годин загальної частини та індивідуального психолого-педагогічного супроводу. Метою програми є підвищення у старшокласників рівнів внутрішньоособистісного та міжособистісного емоційного інтелекту; розвиток емпатії, мотивації та самомотивації; актуалізація здатностей стресостійкості та адаптивності.
Знайти схожі

 
Статистика
за 20.05.2024
Кількість запитів 5658
Кількість відвідувачів 482
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя