Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (25)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистісний розвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.
159.922.7-053.5+37.091.212.7-026.512.1/.516
М 92


    Мусіяка, Наталія Іванівна.
    Особливості самооцінки молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мусіяка Наталія Іванівна ; наук. кер. Дригус М. Т. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 256 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 220-256. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самооцінкова сфера -- самооцінка -- самосвідомість -- рівень -- образ "Я-школяра" -- особистісний розвиток
Анотація: Вісвітлено особливості становлення континууму множинних самооцінок-учіннєвої самооцінки, самооцінки навчальних досягнень та ретроспективної самооцінки, самооцінки емоційного ставлення школяра до самого себе, самооцінки образу "Я-школяра" у системах "Я-учіння" і "Я-Я". проаналізовано конструктивні і деструктивні тенденції становлення самооцінки у молодших школярів з різною навчальною успцшністю. розроблено й апробовано програму активації конструктивних тенденцій самооцінкової сфери в учнів молодшого шкільного віку, що сприяє підвищенню результативності навчальної діяльності на цьому етапі онтогенезу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Дригус, Марія Трохимівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.73-053.6+159.955.4
К 63


    Комар, Таїсія Василівна.
    Особистісна рефлексія як чинник соціального становлення підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Комар Таїсія Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 204 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-196. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Соціальне становлення--Дисертації
   Педагогічна психологія--Рефлексія--Диссертации

   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
особистісна рефлексія -- соціальне становлення -- ПІДЛІТКИ -- ЕКСПЕРИМЕНТ -- ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особистісної рефлексії як чинника соціального становлення підлітків. У роботі поглиблюється уявлення про механізми та психологічні особливості становлення рефлексії підлітків. Деталізовано механізми засвоєння соціальних цінностей і їхнє залучення до процесу рефлексії. Виявлено структурне місце рефлексії в загальній системі самосвідомості підлітків. Також з'ясовано можливість використання спеціальних інструментальних засобів з метою формування умінь і навичок рефлексії та їхнього виявлення в діяльності. З'ясовано вплив особистісно-рефлексивного чинника на засвоєння та діяльнісне вираження соціальних норм.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
37.015.3:159.922.7+37.091.212.7-026.512.1/.516
П 30


    Петренко, Ірина Володимирівна.
    Особливості саморегуляції довільної активності у школярів з різною навчальною успішністю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Петренко Ірина Володимирівна ; наук. кер. Дригус М. Т. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-211. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Саморегуляція--Дисертації
   Вікова психологія--Школярі --Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
навчальна успішність -- саморегуляція -- особистісний розвиток -- самоконтроль
Анотація: У роботі розкрито змістові й динамічні характеристики складових саморегуляції довільної активності школярів: особистісного контролю, самоконтролю, а також комплексу регулятивно-вольових якостей особистості. Проаналізовано конструктивні й деструктивні тенденції у становленні регулятивної сфери школярів. .Запропоновано модель продуктивного розвитку саморегуляції довільної активності у школярів з різною навчальною успішністю. На її основі розроблено й апробовано корекційно-розвивальну програмуз активізації конструктивних тенденцій у розвитку саморегуляції довільної активності школярів у звязку з їх навчальною успішністю.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Дригус, Марія Трохимівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
37.091.2:005.32
П 50


    Полікевич, Наталія Олексіївна.
    Соціально-психологічні особливості управління навчальним процесом в багатопрофільних технічних навчальних закладах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Полікевич Наталія Олексіївна ; наук. кер. Третьяченко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 177 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 161-177. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управління--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
управлінська діяльність -- мотивація -- професійний розвиток -- особистісний розвиток -- програма навчання -- стиль керівництва
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене аналізу соціально-психологічних особливостей управління навчальним процессомв системі багатопрофільних навчальних закладів технічної освіти. В роботі систематизовано основні теоретичні і експериментальні підходи до розв'язання цієї проблеми, висувається й обґрунтовується положення про існування базових психологічних характеристик керівника, які у своїй цілісності складають певний тип управління. Запропоновано програму оптимізації управлінської діяльності, яка підтвердила належну ефективність безпосередньо в практиці навчально-виховної роботи технічного коледжу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Третьяченко, Вікторія Віталіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
37.015.3:005.32
С 11


    Сич, Василь Михайлович.
    Соціально-психологічні особливості мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Сич Василь Михайлович ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 307 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-190. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Професійне вдосконалення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
управлінська діяльність -- професійне вдосконалення -- мотивація -- професійний розвиток -- особистісний розвиток -- активне навчання
Анотація: Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з проблеми мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти. Висвітлено соціально-психологічні особливості та проблеми професійної діяльності спеціалістів та відображено сутність їх професійного вдосконалення. Розкрито зміст і структуру мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти. Досліджено особливості ставлення спеціалістів до різних аспектів професійної діяльності та їх вдосконалення. Встановлено вплив соціально-демографічних, соціально-психологічних характеристик спеціалістів на розвиток мотивації професійного вдосконалення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
37.015.3+37.016:91
Ш 95


    Шулдик, Наталія Володимирівна.
    Психологічні особливості формування теоретичних географічних понять в учнів середнього шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шулдик Наталія Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 183 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 153-171. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Формування понять--Дисертації
   Вікова психологія--Середній шкільний вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне навчання -- формування понять -- особистісний розвиток -- засвоєння понять -- експериментально-генетичний метод
Анотація: У дослідженні визначено змістову абстракцію для побудови початкового курсу загальної фізичної географії. Сконструйована система учбових ситуацій, що забезпечують виділення та фіксування учнями генетично-вихідного відношення географії у його всезагальному змісті та конкретних проявах. Визначена система учбових дій молодших підлітків, спрямованих на аналіз суттєвих природних компонентів ландшафту та генетично вихідного просторово-географічного відношення між ними.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.928.22:37.018.1(043.3)
Я 60


    Янковчук, Марина Миколаївна.
    Психологічні особливості розвитку обдарованості дитини в сім'ї [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Янковчук Марина Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 213 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 196-213. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Обдарованість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- альтодональна особистість -- альтернативні форми навчання -- особистісний розвиток -- самоактуалізація -- система цінностей -- юнацький вік -- пізнавальна діяльність
Анотація: В роботі досліджено ставлення до сімейної освіти студентів-педагогів та спеціалістів галузі освіти в порівнянні з практиками сімейної освіти (батьками дітей, що навчаються екстерном). Проведено дослідження розвитку обдарованих дітей у сім'ях. З'ясовано чинники та умови, які впливають на успішний розвиток обдарованості дитини в сім'ї. Виділені психологічні особливості розвитку обдарованості дитини в сім'ї. Розроблені психолого-педагогічні рекомендації щодо організації навчання та виховання обдарованої дитини в сім'ї.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.923.2-057.17+37.07+37.091.113-051
Б 81


    Бондарчук, Олена Іванівна.
    Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Бондарчук Олена Іванівна ; наук. конс. Семиченко В. А. ; Ун-т менеджменту освіти АПН України. - Київ, 2008. - 436 с. : табл., рис. + 1(додаток). - Бібліогр.: с. 383-436. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Особистісний розвиток--Професійна діяльність--Дисертації
   Соціальна психологія--Керівництво навчальним закладом--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК -- КЕРІВНИК СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ -- ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- ПРОФЕСІЙНІ деформації особистості -- ГЕНДЕРНІ проблеми -- ПІСЛЯДИПЛОМНа педагогічна освіта
Анотація: В дослідженні розроблено модель особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджена специфіка, основні тенденції , проблеми та соціально-психологічні чинники особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі професійної діяльності. Визначено соціально-психологічні механізми та умови особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності. Розроблена та апробована програма сприяння особистісному розвитку керівників ЗНЗ шляхом створення сприятливого для актуалізації розвитку особистості управлінців соціального середовища в умовах післядипломної педагогічної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Семиченко, Валентина Анатоліївна \наук. конс.\; Університет менеджменту освіти АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.73-053.4
К 64


    Кононко, Олена Леонтіївна.
    Психологічні основи особистісного становлення дошкільника (системний підхід) [Текст] : наукова монографія / Кононко О. Л. ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : Стилос, 2000. - 336 с. : табл. - Бібліогр.: с. 315-336. - ISBN 966-73-21-62-2
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Дошкільники--Особистісне становлення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ДОШКІЛЬНИКИ -- ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК -- ОСОБИСТІСНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- СУБ'ЄКТ ДІЯЛЬНОСТІ -- СУБ'ЄКТна активність -- самостійність -- ціннісне ставлення -- психологічна характеристика
Анотація: У монографії висвітлено методологію та методи експериментального дослідження процесу становлення особистості в дошкільному дитинстві. Розглянуто концептуальні засади, психологічні механізми, організаційні й технологічні моделі особистісно орієнтованого виховання в дошкільників ціннісного ставлення до предметів, людей, та власного "Я". Наведено типологію особистісного буття дітей дошкільного віку. Запропоновано умови оптимізації їх життєдіяльності, сприятливі для становлення особистісних цінностей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелєва, Наталія Василівна \рец.\; Титаренко, Тетяна Михайлівна \рец.\; Приходько, Юлія Олексіївна \рец.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.923:37.015.3
Н 61


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Низовець-Кропта, О. А.
    Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу [Текст] / О. А. Низовець-Кропта // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 148-157. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічні методи навчання -- комунікативна компетентність -- професійна підготовка -- майбутні психологи -- особистісний розвиток -- навчально-виховний процес -- міжособистісна взаємодія
Анотація: Розглядається суть проблеми професійного та особистісного розвитку студентів-психологів в навчально-виховному процесі. Комунікативна компетентність визнається професійно важливою якістю майбутніх психологів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
Статистика
за 18.05.2024
Кількість запитів 32707
Кількість відвідувачів 1467
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя