Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інклюзія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.
   159.9(06)
   Н 34


    Качалова, Тетяна Василівна.
    Формування інклюзивної культури закладу вищої освіти [Текст] / Т. В. Качалова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 3. - С. 35-44
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзія -- студент з інвалідністю -- інклюзивна практика


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Вільні: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

2.


    Рібцун, Юлія
    Збагачуємо словниковий запас малят : батьківський всеобуч [Текст] / Юлія Рібцун // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток
Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- логопедія -- порушення мовлення -- лексична складова мовлення -- словниковий запас -- інклюзія
Анотація: Запропоновані методичні рекомендації, мовленнєві ігри та вправи стануть у пригоді мамам і татам при роботі з дітьми з порушеннями мовленнєвого розвитку та без них.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Нестерова, Мар’я.
    Соціальна згуртованість та інклюзія в освіті: європейські практики молодіжної роботи [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2019. - N 2. - С. 45-50.
Рубрики: Соціальна робота
Кл.слова (ненормовані):
соціальна згуртованість -- інклюзія в освіті -- молодіжна робота -- освітній простір -- соціальна згуртованість


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Запісов, Сергій.
    Інклюзія: з практики провінційної школи [Текст] : організація навчання дітей з вадами розумового розвитку / С. Запісов, Л. Сидор // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 22-24.
Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- провінційна школа -- діти з вадами розумового розвитку


Дод.точки доступу:
Сидор, Любов

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
376-056.2/.3(477)
Д 17


    Данілавічютє, Е.
    Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Е. Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 53–64 : мал. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- інклюзія -- міжнародна класифікація функціонування -- педагогічна підтримка -- освітнє середовище -- пристосувальне середовище -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Представлено сучасні уявлення про створення комфортних умов функціонування дітей з особливими освітніми потребами у дитячому колективі. Представлено структуру Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності, здоров’я дітей та підлітків як сучасного інструменту, що дозволяє скласти об’єктивне уявлення про стан дитини на основі обліку характеристик її розвитку та впливу на неї навколишнього середовища.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
373.3/.5.091.12.011.3-051:37.043.2-056.2/.3](477)
Г 85


    Гриньова, М.
    Підготовка педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Марина Гриньова, Ірина Калініченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 39–43 : рис. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--підготовка педагогічних кадрів
Кл.слова (ненормовані):
підвищення кваліфікації -- інклюзія -- інклюзивне навчання -- інклюзивна освіта -- дитина з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- асистент вчителя
Анотація: У статті розглянуто основні нормативні та законодавчі акти, які регламентують упровадження інклюзії в освітній простір України. Визначено характеристики інклюзивних процесів. Зосереджено увагу на адаптації, модифікації, індивідуальній програмі розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено ключові напрями підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти, які працюють в умовах інклюзії. Представлено досвід реалізації регіонального навчально-просвітницького проекту "Розвиток інклюзивної освіти у Полтавській області". Його мета - розвиток педагогічної майстерності, інклюзивної компетентності педагогічних працівників Полтавської області шляхом організації їх навчання у міжатестаційний період; формування необхідних навичок та установок серед батьків дітей з особливими освітніми потребами з метою відстоювання права дитини на рівний доступ до якісної освіти, забезпечення їх економічної та соціальної незалежності у майбутньому.


Дод.точки доступу:
Калініченко, І.; Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Коніна, Н.
    Інклюзивна освіта в Бразилії [Текст] : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Н. Коніна // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 76–78. - Бібліогр.: 3 назв. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Інклюзивна освіта в зарубіжних країнах
   Бразилія--освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


   
    Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти [Текст] // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 9–15 : фото. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Інклюзивна освіта в Україні--наукові форуми
Кл.слова (ненормовані):
конференції -- інклюзивна освіта -- інклюзія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
376.091.31.04-044.332(477)
Х 86


    Хохліна, О.
    До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі [Текст] / О. Хохліна // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 21–32. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- інклюзія -- інклюзивне навчання -- інклюзивний простір -- діти з порушеннями розвитку -- індивідуальний підхід -- диференційований підхід -- індивідуальні особливості -- диференціація -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Розкрито сутність диференційованого навчання як педагогічної технології у контексті освіти дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі. Розглянуто можливості її застосування як технології особистісно-орієнтованої педагогіки. Наведено класифікацію індивідуальних особливостей учнів, які мають враховуватися в диференційованому навчанні.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Нестерова, Мар’я.
    Практика впровадження європейських цінностей для сталого розвитку вищої освіти [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2021. - N 1. - С. 49-54. - Бібліогр. с. 54.
Рубрики: Вища освіта в Україні--європейський досвід
Кл.слова (ненормовані):
європейські цінності -- інклюзія -- соціальна згуртованість -- університетська спільнота


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
Статистика
за 18.05.2024
Кількість запитів 1210
Кількість відвідувачів 654
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя