Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (9)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=прийоми<.>
Загальна кількість знайдених документів : 307
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/П78
Назва : Проблеми освіти : Наук.-метод. зб. Вип. 27
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2002
Кільк.характеристики :314 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Ціна 966-597-072-0: 8.36 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади
Зміст : Деякі аспекти оцінки якості підготовки конкурентноспроможного фахівця в Україні та за її межами/ С. О. Кубіцький. Зміст та методи освіти в контексті проблем сучасної освітньо-педагогічної діяльності/ Н. В. Щубелка. Про технологізацію освіти/ Т. Г. Величко. Цілісний, системний та діалектичний підхід до педагогічного процесу/ Л. П. Мельник. Роль проблемного навчання в підвищенні якості підготовки фахівців/ О. Б. Кобзар. Типологія компонентів системи знань інженерних дисциплін/ М. І. Лазарєв. Національне спрямування навчального процесу вищої школи/ П. М. Щербань. Мовлення у сфері громадського, духовного і повсякденного життя/ Р. І. Антонюк. Ключові пробеми інформатизації освіти/ Т. П. Дараган. Лекційна форма занять у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ К. Зеленський, С. Тхорик, Т. Зеленська. Цілі, завдання та зміст педагогіки гендера/ Т. П. Голованова. Деякі аспекти включення питань прав жінок до навчально-виховного процесу: аналіз методологічних/ К. Б. Левченко. Українське жіноцтво: біологічне і соціальне, духовне і земне/ О. А. Репецька. Психологія жіночої освіти та деякі вітчизняні й зарубіжні рекомендації минулих століть/ В. О. Єрмоленко. Деякі аспекти впровадження гендерного виховання/ Н. К. Желябіна, В. О. Нікітенко. Актуальність гендерного підходу в освіті/ Л. І. Міщик. Про підготовку жіночої молоді до сімейного життя/ О. А. Удалова. Деякі аспекти професійної адаптації жіночої молоді в процесі творчої діяльності/ О. Ю. Удалова. Просвітницька діяльність щодо запобігання торгівлі жінками: аналіз проблеми/ Л. Л. Савич. Роль жінки у формуванні культурологічного підходу до виховання дітей/ Г. С. Тарасенко. Роль жінки в організації виховання дівчат (на прикладі кафедри українознавства Приазовського державного технічного університету)/ Н. І. Крилова, Н. М. Півень. Суб’єктність як основна детермінанта неперервної професійної освіти людини/ В. В. Ягупов. Зміст професійної підготовки учнів як компонент дидактичної системи професійного навчання/ В. В. Харабет. Відображення проблем екології у змісті хімічної освіти (на матеріалі органічної хімії)/ О. П. Мітрясова. Підготовка педагогічних працівників позашкільних еколого-натуралістичних закладів/ В. В. Вербицький. Організаційно-методичні засоби забезпечення самостійної роботи студентів у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації/ А. В. Соколов, І. І. Драч, І. А. Ісаєва. Проблеми підвищення ефективності підготовки фахівців протипожежного захисту/ М. А. Кришталь. Різнорівнева технологія навчання іноземної мови/ О. Г. Величко, В. В. Коркішко, Т. М. Фетисова, В. Г. Вікторов. До проблем позааудиторної роботи з англійскої мови/ І. О. Орлова. Основні прийоми розвитку вмінь щодо оперування полнятійною системою іноземної мови/ О. О. Кузнєцова. Управлінські аспекти освітньої діяльності технікумів/ Н. П. Корогод. Відомча освіта та її перспективи/ Т. М. Джулай. Шляхи вдосконалення творчої активності студентів/ В. К. Марігодов, Ю. М. Кравченко. Профілактика і подолання негативних явищ у поведінці учнів профтехучилищ/ О. П. Кондратюк. Особливості підготовки фахівців до роботи з сімейного виховання/ В. М. Король. Особливості статеворольової ідентификації в підлітковому віці/ В. Є. Сорочинська. Психологічна готовність студентської молоді до сімейного життя/ В. С. Штифурак. Деякі проблеми наркотизації студентської молоді/ В. В. Ягупов, Б. В. Чужа. Деякі питання формування культури здоров’я/ С. М. Кулага, Н. О. Проніна. Генезис концептуальних підходів до організації виховної роботи в луганському медичному училищі/ О. П. Стародубцев, О.В. Клименко. Нові підходи до визначення мети і змісту фізичного виховання студентів/ О. П. Бабешко. Професор О. Й. Теплицька та українська корекційна педагогіка/ М. О. Супрун. Основные тенденции развития системы образования в Иране/ Ростами Афшин.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 57(070.2)/Г 65
Автор(и) : Гончар, Оксентій Денисович
Назва : Форми і методичні прийоми навчання біології. 7 клас : посібник для вчителя
Вихідні дані : К.: Генеза, 2001
Кільк.характеристики :112 с.: іл.
ISBN, Ціна 966-504-019-7: 6.53 грн.
ДРНТІ : 34
ББК : 28.0р10
Примірники : всього : фб(1), бот.(2), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(1), бот.(2), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 392/Д 46
Автор(и) : Афанасьєв, Ілля
Назва : Діловий етикет: Етика ділового спілкування
Вихідні дані : К.: Альтерпрес, 2003
Кільк.характеристики :368 с.: іл
Серія: Бібліотека ділової людини
Примітки : Літ.: с. 361-362
ISBN, Ціна 966-542-074-7: 25.00 грн.
ISBN, Ціна 966-542-079-8: Б.ц.
ДРНТІ : 02.51.45
ББК : 87.777.7 + 88.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Спілкування --Австралія --АРАБСЬКІ КРАЇНИ --Великобританія
Спілкування --Німеччина --Іспанія --Італія
Спілкування --Китай --США
Спілкування --Франція --Корея --Японія
спілкування ділове
Етика-- діловий етикет-- навчальні посібники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етика ділового спілкування--етикет
Зміст : Основи етикету ; Імідж ділової людини ; Організація і техніка ділового спілкування ; Психологія ділового спілкування ; Невербальні засоби спілкування ; Національні особливості спілкування ; Етикет телефонного спілкування ; Листування ; Візитні картки ; Прийоми
Анотація: Спілкування із представниками іноземних держав вимагає ретельного додержування правил етикету. Ця книжка надасть вичерпні відповіді на всі запитання, які можуть постати з приводу гарних манер, ділового етикету та протоколу.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 40/М 74
Назва : Мова та історія : Періодичний збірник наукових праць. Вип. 75/ 76/ 77 : Випуск на пошану Андрія Олександровича Пучкова
Вихідні дані : К., 2005
Кільк.характеристики :172 с
Примітки : Бібліогр.: с. 170-171
Ціна : 3.50 грн.
ДРНТІ : 16.21
ББК : 81я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Український слєнг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): слово о полку ігоревім
Зміст : Принцип бінарності у семіотиці культури/ О. Снитко. Релевантні одиниці звукової форми слова української та російської мов/ П. Вовк. Іншомовні компоненти у структурі фразеологічних одиниць українськомовних службових документів першої половини ХХ століття/ О. Сушко. Засоби та прийоми передання імпліцитної інформації у рекламному тексті/ Н. Паршук. Проблеми дослідження українського сленгового мовлення та лексичних англіцизмів у його складі/ О. Фурса. Внутрішня форма українських бізнес-термінів: теоретичний та прагматичний аспекти/ О. Коптєв. Деякі збіжності баскських і грузинських прислів’їв/ О. Маловічко. Семантичне освоєння грузинських іменників на позначення реалій культурного життя в українській мові/ Я. Ільницька. Проблема ідентифікації китайського прислівника/ С. Колодко. Короткий погляд на сполучник кі в тюрських мовах/ А. Ляшенко. Омонімія японської мови як предмет дослідження/ В. Нагорна. Проблема співвідношення міфологічної і мовної картин світу/ М. Якименко, Ю. Мосенкіс. Новий варіант коментованої реконструкції вірша "Слово о полку Ігоревім"/ Ю. Мосенкіс.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :228 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Майбутні вчителі музики
Інноваційні технології навчання
Викладання іноземної мови
Викладання біології в школі
Викладання історії
Викладання вищої математики
Викладання російської мови
Майбутні менеджери
Педагогічна творчість
Самостійна робота студентів
Фізкультурна освіта
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Зміст : Глобальні соціокультурні трансформації та зміст сучасної освітньої парадигми/ Т. В. Кушерець. Наукова раціональність як феномен людської життєдіяльності/ В. Л. Чуйко. Розвиток потреби у творчості як предмет соціально-філософського аналізу/ М. М. Сич. Стан і перпективи розвитку філософських знань у сучасній парадигмі освіти в Україні/ Н. М. Баранова. Культура освітньої політики ЮНЕСКО і Ради Європи та розвиток вищої освіти в Україні/ С. Л. Одерій. Про невідворотність переходу людства від ери егоїзму до періоду альтруїзму та завдання систем освіти у нових умовах/ К. В. Корсак. Нейропсихологічні основи процесу навчання і досягнення точних наук/ З. Є. Тарутіна. Особливості історії як науки і навчальної дисципліни в аспектах можливостей емоційного впливу на молодь/ Г. Ф. Ястребова. Особливості забезпечення якості середньої освіти в Україні в умовах суспільних трансформацій та європейської інтеграції/ О. М. Зубрицька. Сподівання і труднощі створення загальнодоступної вищої освіти: паралелі Росії та України/ А. К. Похресник. Формування у студентів емоційної компетентності - одне з завдань вищої освіти України/ О. В. Поляк, Л. М. Ляшенко. Сучасні тенденції розширення терміна "образотворче мистецтво" у вітчизняному освітньому просторі/ Р. В. Бобренко. Роль професійно-орієнтованих громадських молодіжних організацій у формуванні нової української еліти/ М. Ф. Димитров. Проблеми навчально-методичного комплексу з культурознавства в час переходу до епохи візуалізації/ З. Ф. Донець. Соціально-виховний потенціал студентських об’єднань/ О. Лісовець. Філософські концепції вільного виховання особистості в українській педагогіці/ Т. Калініченко. Інноваційні підходи до вдосконалення навчально-виховного процесу у вузі/ О. П. Грибок. Діалогічна взаємодія як спосіб організації інтерактивної технології навчання у вузі/ О. Копіца. Інноваційні підходи вдосконалення виховного процесу у вищих навчальних закладах/ В. Г. Мартинюк. Розвиток суспільства та зміни в університетах/ А. В. Василюк. Природничо-наукові засади формування у студентів екологічної культури/ О. Плахотник. Застосування інноваційних методів навчання як засобу формування культури міжстатевих стосунків у студентів вищих навчальних закладів/ С. Яшник. Еволюція методичних підходів до обгрунтування методики розв’язування хімічних задач/ Н. І. Лукашова. Развитие ассотиативного мышления при изучении высшей математики в технических высших учебных заведениях/ И. Драчева, Т. Попова. Реалізація творчого підходу вчителя у формуванні поняття "Вегетативне розмноження, його цитологічні і молекулярні основи" (Курс "Загальна біологія")/ Г. Й. Чудовська. Система вправ для навчання читання іншомовних художніх текстів в аспекті формування естетичного досвіду студентів/ М. П. Долматова. До питання про технології формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів/ Т. Андрущенко. До питання про технології творчого розвитку особистості у процесі професійної підготовки/ О. Осаволюк. Використання програми PAINT у навчанні історії/ О. Желіба. Методика складання розкладу занять за допомогою кольорових фішок/ Л. В. Єрмова. Інноваційні методи та прийоми розвитку творчого мислення при навчанні іноземних мов/ І. Гриненко. Використання активних форм навчання студентів під час лекцій/ Н. М. Білоусова. Нові підходи до організації самостійної роботи студентів/ В. П. Антипець. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки/ Ю. О. Ростовська. Роль професійного іншомовного спілкування в процесі підгтовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності/ Н. В. Логутіна. Подготовка студентов педагогического училища к проведению уроков русского языка по новым учебникам/ Н. Н. Юрченко. Фізкультурна освіта та професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до оздоровлення дітей і молоді/ І. І. Заплішний. Формування готовності майбутніх учителів музики до інструментально-виконавської діяльності як педагогічна проблема/ Л. В. Гусейнова. Підготовка вчителя початкових класів до інноваційної освітньої діяльності в умовах малокомплектної школи/ Л. Присяжнюк. Теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності/ О. Мантуленко. Комунікативний дискурс підготовки вчителя початкових класів/ Л. Мацевко-Бокерська. Стан і особливості організації психолого-педагогічної підготовки викладачів-аграрників/ О. В. Полозенко. Проблеми професійного навчання студентів-юристів в університеті/ Т. Жукова. Використання методів активного навчання на семінарських заняттях з новітньої історії країн Європи та Америки/ Л. Мицик. Деякі аспекти системи вищої освіти Швеції/ Н. Карпенко. Професійно-педагогічна підготовка вчителів Ніжинського історико-філологічного інституту за часів директорства Ф. Ф. Гельбке (1893-1907 рр.)/ І. Киричок. Соціально-економічні основи підготовки професійних консультантів: німецький досвід/ Н. К. Удовиченко. Реалізація навчання мов у вищій школі США (історичний аспект)/ І. Пасинкова. Вітчизняний і зарубіжний досвід планування фізичної підготовки як аспект раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів/ В. Ф. Панченко. Інноваційні підходи до принципів навчання в педагогічній спадщині С. Русової/ О. М. Таран. До питання становлення національної системи освіти. Історичний аспект О. Ф. Музиченко/ Н. О. Ярмак. Зарубіжний досвід як компонент змісту професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Н. Суховєєва.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі біології-- підготовка
Майбутні вчителі біології
Вчителі географії-- підготовка
Майбутні вчителі географії
Вчителі музики-- підготовка
Дистанційне навчання
освіта безперервна
Болонський процес
Вищі навчальні заклади-- організація навчального процесу
Вищі навчальні заклади-- адаптація студентів до ВНЗ
Викладання вищої математики
Перекладачі-- підготовка
Андрагогіка-- підготовка фахівців
Перекладознавство-- підготовка перекладачів
Викладачі вищих навчальних закладів
Підготовка майбутніх вчителів-- формування інформаційної культури
Дистанційна освіта
Управління вищим навчальним закладом
Навчання-- полікультурне навчання
Конфлікти-- сімейні
Інформаційні технології
Англійська мова-- спілкування
Освіта-- наступність в освіті
Викладання вищої математики
Викладання математики
Менеджери-- підготовка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в освіті
Зміст : Ступінь сформованості соціально-екологічної відповідальності у дітей шкільного віку/ К. Кравченко. Моделювання сучасного фахівця в умовах особистісно орієнтованого навчання/ Н. Ю. Борейко. Педагогічна система і психолого-педагогічні умови формування готовності курсантів ВНЗ до управлінської діяльності/ О. О. Безносюк. Термінологія дистанційної освіти та дистанційного навчання/ В. Є. Лукін. Новітні комп’ютерні технології в системі вищої військової освіти/ Ю. Г. Бондаренко. Безперервна освіта в системі "школа-ВУЗ"/ Д. Мазоха. Моніторинг професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи/ Л. Красюк. Застосування професійно орієнтованого управління у вищих навчальних закладах/ Л. Прус. Соціально-психологічні умови формування лінгвокультурної компетенції магістрантів у контексті полікультурного навчання/ О. Одінцова. Педагогічна підготовка як складова сучасної менеджмент-освіти в Україні/ Л. Загребельна. Зміст та методи навчання як фактори мотивації учіння/ В. М. Закалюжний. Додаткові освітні послуги для обдарованої студентської молоді та їх класифікація/ Я. М. Рудик. Рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників/ А. В. Шостак. Адаптаційний період у ВНЗ та його вплив на академічні здібності першокурсників/ Е. І. Дібрівна. Соціально-педагогічні причини виникнення конфліктів у молодих сім’ях/ Л. Омельченко. Болонський процес і формування культури та світогляду молоді України/ Н. І. Яковець. Методологія організації навчального процесу у середовищі нових інформаційних технологій/ О. М. Гончарова. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах педагогічного училища/ О. М. Кочерга. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою/ С. В. Грабова. Наступність нових інформаційних технологій у самостійній роботі з фізико-метематичних дисциплін в системі "ліцей-ВНЗ"/ М. Дідовик, О. Коношевський. Дидактичні умови закріплення знань з вищої математики для студентів І курсу економічних спеціальностей/ М. Ковтонюк. До питання про використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики"/ К. Копняк, О. Матяш. Прийоми професійного спрямування навчання вищої математики в нових умовах навчального процесу в ВНЗ/ Л. Гусак. Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки/ О. М. Щербініна. Підготовка майбутніх учителів з використанням засобів мультимедіа/ В. Імбер. Рекламно-інформаційне забезпечення соціально-педагогічної діяльності/ А. І. Конончук, О. В. Сватенков. Застосування інтерактивних технологій навчання в процесі вивчення математики у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації/ А. Воєвода. Вплив ігрових методів навчання на формування творчої особистості майбутніх менеджерів/ Н. Кардаш. Суть іншомовної компетентності як мети та результату професійної технічної освіти/ Г. В. Абрамович. Полікультурне виховання майбутніх учителів географії/ М. Г. Криловець. Підготовка вчителів біології: шляхи оптимізації/ С. Є. Трубачова, О. В. Євсєєва. Пошук інформації як джерело формування інформаційної культури майбутнього вчителя/ С. В. Кривець. Знання, уміння і навички у професійній підготовці майбутніх перекладачів/ О. Павлик. Деякі аспекти підготовки і розвитку творчої особистості майбутнього андрагога/ І. О. Зель. Актуальність моніторингу якості навчальних досягнень студентів у процесі професійного становлення у вищих навчальних закладах недержавної форми власності/ Н. М. Байдацька. Критеріальний підхід до визначення рівня професійного становлення студенток вищих навчальних аграрних закладів/ С. В. Виговська. Становлення організаційно-дидактичної системи вищої школи: історико-теоретичний аналіз/ Є. І. Коваленко. Перспективні напрями зміни змісту освіти і світовий досвід професіоналізації школи/ Т. В. Зінченко. Особливості запровадження американської моделі вищої технічної освіти/ Г. О. Козлакова, К. В. Корсак. Пошуки стратегії розвитку сучасного університету - зарубіжний досвід/ П. В. Кряжев. Проблема оцінювання і забезпечення якості вищої освіти в інформаційну епоху: зарубіжний досвід/ М. М. Лисенко. Підготовка вчителів у системі професійної педагогічної освіти Німеччини/ С. Івашньова. Зарубіжний досвід професійної підготовки вчителів у рецепції вітчизняних дослідників історії освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)/ Н. М. Баленко. Наукова організація праці педагога професійної школи: вітчизняний досвід/ О. В. Аніщенко. Проблема підготовки вчителя в дослідженнях науковців вищих закладів освіти України 20-30-х рр. ХХ століття/ О. А. Лавріненко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/Н 73
Назва : Новітні технології навчання : Науково-методичний збірник
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2003
Кільк.характеристики :248 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
Ціна : 20.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання екології
Комп’ютерні засоби навчання
Технології навчання
Інформаційні технології
Зміст : Інтегроване заняття - одна з форм нових педагогічних технологій/ К. І. Волинець, В. Ф. Александрова. До питання про необхідність запровадження модульно-рейтингової системи/ Н. Г. Сазонова. Ділові ігри та проблемно-фахові ситуації як засіб набуття досвіду соціальної поведінки і формування професійної компетенції майбутніх юристів/ Т. Б. Крамаренко. Методичні прийоми викладання екології у ВНЗ/ Н. М. Заверуха. Впровадження інноваційних, комп’ютерних методів навчання у Вінницькому технічному коледжі/ С. М. Марценюк. Загальні тенденції та психолого-педагогічні проблеми запровадження сучасних технологій навчання/ М. В. Головко. Рейтинг як форма індивідуального підходу до всебічного розвитку особистості/ К. В. Зеленський, В. І. Козак, О. В. Синишин. Методологічні аспекти розвитку інформаційно-програмного і програмно-методичного забезпечення навчального процесу/ О. Ю. Коновалов. Інтеграція навчання і національного виховання в контексті сучасної освіти/ В. І. Артюшенко. Застосування модульно-блочної технології з рейтинговою системою оцінки/ Т. Г. Величко. Управління підготовкою студентів щодо організації дозвілля школярів на основі концепції соціально-етичного маркетингу/ Н. М. Флегонтова. Експериментальне дослідження шляхів і засобів формування екологічного світогляду студентів сільськогосподарських технікумів та учнів СПТУ економічних спеціальностей/ Н. А. Негруца. Шляхи гармонізації мотиваційної сфери студентства/ Н. О. Проніна. Впровадження самостійної, індивідуальної роботи студентів як важливого чинника формування особистісно-орієнтованої системи навчання/ І. О. Бочан. Структура процесу навчання на основі графічно-інформаційної технології/ О. Г. Глазунова. Використання новітніх навчальних технологій підготовки молодшого спеціаліста у Миколаївському державному вищому училищі культури/ Л. В. Рура. Новітні технології навчання: пошуки, перспективи/ В. Д. Левченко. Виховна робота: система, досвід, інновації/ М. І. Виннічик. Нові підходи до формування екологічної культури студентів/ О. В. Земляк. Інноваційний простір системи підготовки молодших спеціалістів документально-інформаційної сфери/ Л. В. Озарчук. Тестування в інноваційній діагностиці знань/ С. С. Никитюк. Нові інформаційні технології і перспективи підвищення ефективності навчально-виховного процесу/ Б. В. Дерикоз. Метод ситуативного навчання в процесі викладання соціально-гуманітарних дисциплін/ Н. М. Рудік. Проблемність як засіб удосконалення технології навчання/ Н. М. Демчишина. Використання мультимедійних курсів у навчанні іноземної мови/ Н. В. Дейнега. Формування навиків роботи студентів у нових економічних умовах/ О. І. Павлова. Використання інформаційних систем при викладанні предметів циклу економічних дисциплін/ Н. М. Кондратьева. Технологія проблемно-модульного навчання з урахуванням міжпредметних зв’язків/ А. В. Федько. Форми та методи інтенсифікації навчального процесу при вивченні іноземної мови/ Н. М. Плаксіна. Форми і методи контролю знань студентів в умовах сучасних навчальних технологій/ Т. П. Баюл, Л. Т. Степанкова. Електронні технології в навчальному процесі/ В. В. Сизов. Юридична клініка як форма практичного навчання студентів-правовиків/ К. П. Костяєва.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 327(075.3)/С 13
Автор(и) : Сагайдак, Олександра Петрівна (Кулик)
Назва : Дипломатичний протокол та етикет : Навчальний посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2005
Кільк.характеристики :259 с
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-8148-99-1: 25.00 грн.
ДРНТІ : 11.25.91
ББК : 66.49я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Дипломатичний протокол
Дипломатія
Листування-- дипломатичне
Дипломатичні прийоми
Ввічливість-- міжнародна
Ділове спілкування-- етика-- норми дипломатичного протоколу
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :108 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 8.50 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання іноземної мови
Майбутні вчителі іноземних мов
Зміст : Електронний підручник з англійської мови для студентів-економістів: проблеми і перспективи/ Е. В. Мірошниченко. Обучение студентов распознаванию и переводу/ Е. В. Мордовченков, В. М. Поляков. Підготовка студентів до професійної діяльності у ВНЗ/ В. Мороз. Дидактичні вимоги до конструювання електронного підручника з іноземних мов/ Л. Морська. Навчання майбутніх учителів приватного пнгломовного листування з використанням комп’ютерних вправ/ О. О. Москалець. Методичні та психолого-педагогічні аспекти формування у студентів стратегії опрацювання іншомовних автентичних текстів у мережі інтернет/ Г. М’ясоїд. Використання студентами вищих навчальних закладів I - II рівнів акредетації інформаційних комп’ютерних технологій у процесі позааудиторної роботи з іноземної мови/ С. Новак. Комунікативне навчання студентів іноземній мові/ Є. Новоселов. Computer-based instruction in foreign language education: stage of implementation/ T. Pavlova, O. Pavlova. / О. А. Палій, М. Сидоренко; Особливості викладання німецької иови за НМК Viel SpaB, 5 у контексті Концепції навчання другої іноземної в ЗОШ. Інноваційні методи навчання коеспектуванню перекладачів-філологів/ С. Панов. Використання мережі Інтернет у навчанні іншомовного читання/ Є. О. Плотніков. Создание компьютерних программ с помощью инструментальной программы "Compositor"/ В. М. Поляков. Перекодування іншомовного матеріалу як теоретико-практична проблема/ А. А. Полякова. Концепція навчання іноземних мов учнів початкової школи/ В. Редько, Н. Басай. Об активизации профессионально направаленного обучения аудированию студентов факультета немецкого языка (на материале радиопередачи "Deutsche im Aiitag"/ Н. Реутов. Перекладацькі вправи як засіб інтенсифікації навчання перекладу/ А. Ролік. Использование креативного (творческого) письма в обучении английскому языку как специальности/ М. В. Рудакова. Навчально-методичний комплекс "English through Communication" для основної і старшої школи/ Н. К. Скляренко. Проблема використання відеофільмів на уроках іноземної мови/ С. В. Стойко. Експериментальна перевірка методики навчання ділового листування/ С. Д. Сторожук. Методичні аспекти застосування інформаційних технологій у навчанні англійської мови для професійного спілкування за проектною методикою/ В. Стрілець. Мовленнєва взаємодія майбутніх організаторів туристської роботи у процесі навчання іноземної мови/ С. Танана. Мовленнєві помилки на заняттях з англійської мови та шляхи її подолання/ А. М. Трибуханчик. Использование ведеоуроков для обучения английскому языку сткдентов экономических специальностей на базе компьютерных классов/ Л. Фоканова. Особливості підготовки вчителя іноземної мови на факультетах з подвійною спеціальністю/ И. Халимон. Шляхи розвитку пізнавальної активності студентів у процесі навчання іноземної мови/ Т. Хоменко. До питання про педагогічне наставництво для вчителів-початківців/ Т. Г. Чувакова. Методика формування граматичної компетенції та комп’ютерне навчання англійської мови на початковому етапі/ О. Широких. Прийоми використання "Європейського Мовного Портфеля для економістів" у ресурсно-інформаційному центрі/ Н. В. Ягельська.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(4), нмк іноз. мов(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(4), нмк іноз. мов(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 1МИ.72/З-95
Автор(и) : Зусін В. Я.
Назва : Етика та етикет ділового спілкування : навчальний посібник . -2-е вид., перероб. і доп.
Вихідні дані : К.: Центр навчальної літератури, 2005
Кільк.характеристики :224 с
Примітки : Бібліогр.: с. 218-220
ISBN, Ціна 966-364-092-8: 22.00 грн.
ДРНТІ : 02.51
ББК : 87.777я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Ділове спілкування-- етика
Спілкування ділове-- психологія
Етикет-- історія
Імідж ділової людини
Ділове спілкування-- психологія-- національні особливості
Офіційні прийоми
Спілкування національне-- міжнародне
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1), ІБв(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1), ІБв(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 51366
Кількість відвідувачів 977
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя