Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (31)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕКТИВ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
005.95-051:159.942
П 57


    Попик , Юрій Володимирович.
    Формування фрустараційної толерантності у менеджерів освіти в умовах спільної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Попик Юрій Володимирович ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 202 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Толерантність--Дисертації
   Педагогіічна психологія--Менеджери освіти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
менеджери освіти -- толерантність особистості -- соціальна толерантність -- спільна діяльність -- педагогічний колектив -- фрустрація -- фрустраційна толерантність
Анотація: Фрустраційна толерантність як психологічна стійкість до фрустраторів, що базується на здатності індивіда до об"єктивної оцінки проблемної ситуації завдяки особистісній, соціальній і професійній значущості, є важливою передумовою і головою умовою адаптації та реалізації менеджера у освітянській практиці, ефективної реалізації спільної діяльності. За даними констатувального експерименту представлено фрустраційну толерантність як структуру, що утворюється когнітивним, емоційним і конативним складниками. Визначено, що у менеджерів освітніх закладів, котрим властива стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність, перевалює емоційна складова. За інтолерантності, провідними компонентами виступають когнітивність і конативність. Найуспішнішими в спільній діяльності виявилися менеджери освітніх закладів, котрим притаманна стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність з привалюванням емоційного та конативного складників. Натомість інтолерантні менеджери продемонстрували недостатність розвитку навиків спільної діяльності. Розроблена й апробована програма формування фрустраційної толерантності менеджерів освітніх організацій, спрямована на розвиток когнітивно-стильових особливостей та умінь спільної діяльності, позитивно позначалися на розвиток толерантності до фрустрації. Відтак, когнітивно-стильові особлитвості менеджера сприяють становленню поведінкових стеріотипів, в яких втілюється когнітивна складова толерантності до фрустрації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.091.12:005.57+316.454.52
Я 60


    Яновська, Олена Євгеніївна.
    Ділове спілкування як чинник результативності діяльності педагогічного колективу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Яновська Олена Євгеніївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 216 с. : табл. - Бібліогр.: с. 214-227. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Ділове спілкування--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ділове спілкування -- педагогічний колектив -- організаційна культура -- результативність діяльності
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене висвітленню ділового спілкування як виду соціального спілкування і соціально-культурної активності, що має протиріччя, вов"язані із стремліннім особистості до творчої самореалізації і залученням її до системи соціокультурної взаємодії. У роботі увага акцентується на тому, що ієрархічність структури, підпорядкованням певним встановленим нормама і кодам проведінки можуть заважати самоорганізації, спрямованості до діалогу і спільної діяльності членів педагогічного колективу, а також руйнувати акт взаємообміну символічними формами смислів між суб"єктами соціального спілкування. У дослідженні наголошується на тому, що ділове спілкування є як передумовою результативності діяльності педагогічного колективу, так і може негативно впливати на самоорганізаційні процеси міжособистісних взаємин членів педагогічної спільноти. В емпіричній частині дисертації представлено, що ділове спілкування має вплив на результативність діяльності педагогічного колективу. Окрім того, в ході констатувального експерименту встановлено, що результативність діяльності педагогічного колективу пов"язана із комунікативною успішністю, що складається із контактності, комунікативної сумісності та адаптованості і емоційного задоволення спільною діяльністю членів спільноти. У даній дисертації ділове спілкування представлене тим чинником, котрий сприяє розвитку результативності діяльності педагогічного колективу (особливо її складових: ефективність, успішність; якостей розвитку педагогічного колективу: підготовленність до діяльності, спрямованість, організованість, активність, згуртованість, інтегративність, референтність). Практична частина дослідження являє собою розроблену й апробовану "Комлексну програму формування ціннісного ставлення педагогічної спільноти до організації спілкування", спрямовану на розвиток організаційної культури педагогічної спільноти, стимулювання позитивних і запобігання негативним проявам спілкування, яка покликана сприяти формуванню самоорганізаційних умінь у педагогів, згуртованості групи й емоційному задоволенню трудовою діяльністю. Результати формувального експерименту підтвердили правильність гіпотези що корекція ціннісно-мотиваційної сфери й комунікативних умінь та навичок суб"єктів педагогічного колективу позитивно впливає на психологічну сумісність, адаптованість і результативність діяльності професійної педагогічної спільноти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
37.064+316.47]:377
Ш 36


    Шетеля, Наталія Ігорівна.
    Соціально-психологіні чинники міжособистісних стосунків у педагогічному колективі коледжу культури й мистецтв [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Н. І. Шетеля ; наук. кер. М. М. Марусинець ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 207 с. : табл. - Бібліогр.: с. 172-192. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Міжособистісні стосунки--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ -- ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕКТИВ -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ КЛІМат -- СТИЛЬ КЕРІВНИЦТВА
Анотація: У дослідженні здійснено теоретичний аналіз проблеми міжособистісних стосунків у педагогічному колективі. Досліджено особливості проявів міжособистісних стосунків у педагогічному колективі коледжу культури й мистецтв. Визначено соціально-психологічні чинники формування міжособистісних стосунків у педагогічному колективі коледжу. Здійснено порівняльний аналіз прояву особливостей міжособистісних стосунків у різних підрозділах коледжу культури й мистецтв.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Марусинець, Мар`яна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Пастух, Л. В.
    Роль керівника закладу освіти у попередженні конфліктів у педагогічному колективі [Текст] / Л. В. Пастух // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 33-39. - Бібліогр.: с. 37-39 (26 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- управління конфліктами в закладі освіти -- конфліктологічна компетентність керівника -- профілактика конфліктів -- педагогічний колектив -- керівник закладу освіти
Анотація: У статті актуалізовано нагальність дослідження проблематики попередженні конфліктів у педагогічному колективі. Здійснено аналіз підходів науковців до розуміння сутності, типології, причин конфліктів у педагогічних колективах. Відзначено одностайність дослідників у тому, що провідну роль у профілактиці конфліктів відіграє керівник. Узагальнено підходи до тлумачення конфліктологічної компетентності керівників. Виділено у структурі конфліктологічної компетентності такі взаємопов'язані компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Визначено першочергові завдання їх розвитку в системі післядипломної педагогічної освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 61495
Кількість відвідувачів 1032
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя