Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=внутрішній діалог<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
159.955
Д 48


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Диса, Олена Вікторівна.
    Відображення взаємозв'язку діалогічності та креативності мислення у вербальних продуктах творчості [Текст] / О. В. Диса // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 59-67. - Бібліогр.: с. 66 (19 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- мислення -- діалогічність -- вербальна креативність -- внутрішній діалог -- внутрішнє мовлення -- продуктивність мислення -- креативність мислення
Анотація: У статті висвітлюються питання розвитку творчого потенціалу особистості, зокрема розвитку творчого мислення. Обґрунтовується положення про те, що розвиток діалогічності мислення позитивно впливає на рівень розвитку креативності, що, у свою чергу, відображається у вербальних продуктах творчості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Хупавцева, Н. О.
    Проблема розв’язання творчих літературних задач підлітками на уроках англійської мови [Текст] / Н. О. Хупавцева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 326-338. - Бібліогр.: с. 335-337 (20 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
фасилітація -- фасилітативна взаємодія -- аргументативний дискурс -- контекстуальні образи -- монологічні висловлювання -- внутрішній діалог -- літературне середовище -- комунікативна позиція
Анотація: У статті описано зміст аргументативного дискурсу учнів на уроках англійської мови, продемонстровано шляхи його реалізації у процесі фасилітативної взаємодії. Використано психодіагностичний метод змістово-смислового аналізу дискурсивного мислення І.Семенова з метою вивчення рівнів експлікації аргументативного дискурсу підлітками. Автором статті запропоновано систему, за допомогою якої можна обчислити значення компонента "монологічні висловлювання"; також діагностовано рівні сформованості компонентів, які визначають когнітивну структуру особистості: "літературний зміст", "комунікативна позиція" та "процес реального спілкування"; прораховано коефіцієнти, що характеризують компоненти мисленнєвої діяльності підлітків, такі як: інтегративний образ, модифікований та контекстуальні образи. Показано, що ступінь розвитку аргументованого дискурсу школярів на першому етапі експеременту визначався за такими критеріями: відображення підлітками ситуації сприйняття проблеми як комунікативної; стабільність у реалізації власної комунікативної позиції; відображення специфіки літературної образності та творчості. Усі ці фактори були прийняті за психологічні у процесі фасилітативної взаємодії. За результатами експеременту авторкою статті зроблено такі висновки: 1) існує взаємозв'язок між предметним літературним середовищем підлітків та їх розумінням літературно-образного змісту роману, що впливає на становлення у їхній свідомості парадигми аргументативного дискурсу; 2) у підлітків виявляється тенденція до зниження інтересу щодо вивчення англійської літератури; 3) підлітки, як правило, не можуть критично оцінювати роман, робити власні висновки щодо розвитку подій та характеризувати головних героїв роману, висловлювати свою особисту точку зору відповідно до цього роману загалом. Це свідчить про те, що учні не в змозі вести "внутрішній діалог" з текстом, тобто здатність до аргументативного дискурсу школярів не сформовано належним чином ні завдяки традиційній навчальній програмі з літератури, ні за допомогою спеціалізованого курсу вивчення англійської мови; 4) у процесі шкільної освіти шляхом впровадження засобів розширення літературного середовища у навчальний процес на уроках англійської мови (творчі задачі, які було нами запропоновано) змодельовано нові психолого-педагогічні умови розвитку аргументативного дискурсу підлітків.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 20.05.2024
Кількість запитів 14826
Кількість відвідувачів 586
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя