Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (269)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (39)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=критерії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-36 
1.
316.613.4:378-057.875
В 75


    Ворожбит, Сергій Анатолійович.
    Почуття довіри як чинник соціально-психологічної адаптації студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ворожбит Сергій Анатолійович ; наук. кер. Москаленко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 239 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 199-239. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Адаптація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
адаптивність -- критерії адаптованості -- дезадаптивність -- почуття довіри -- критерії довіри -- функції довіри
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню ролі почуття довіри в соціально-психологічній адаптації студентів до умов вищих навчальних закладів. У роботі обгрунтовано та емпірично досліджено вплив почуття довіри на процес соціально-психологічної адаптації студентів гуманітарних спеціальностей. Виявлено особливості розвитку почуття довіри особлистості студента протягом трьох циклів соціально-психологічної адаптації до ВНЗ. Встановлено, що початок навчання у ВНЗ пов"язаний з почуттям недовіри до нового оточення, заснованим на прагненні захистити свій внутрішній світ , знизити можливість маніпулювати собою. На даному етапі адаптаційного циклу у студентів виявлено низький рівень почуття довіри з тенденцією до зародження істиної довіри щодо соціально-психологічного середовища ВНЗ, що обумовлено тим, що єдиним критерієм довіри у студентів є емоційне прийняття іншої людини, що більш близьке вірі, ніж почуттю довіри. На третьому етапі виявлено покращення процесц СПА. Значимими стають істині критерії почуття довіри -єдність, передбачуванність, надійність. Визначено внутрішні детермінуючі чинники та стратегії процесу соціально-психологічної адаптації студентів. Доведено існування залежності між ефективністю процесу соціально-психологічної адаптації студентів та почуттям довіри у студента.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.73-053.5+159.964.3+159.98
А 39


    Акименко, Юрій Федорович.
    Психологічна корекція ставлення батьків до дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Акименко Юрій Федорович ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 240 с. : табл. - Бібліогр.: с. 180-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ставлення батьків--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
психічний розвиток -- тип батьківського ставлення -- детермінанти батьківського ставлення -- діагностичні критерії -- психологічна корекція -- індивідуальний тренінг -- груповий тренінг -- психологічна ефективність
Анотація: Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини від типу батьківського ставлення. Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини молодшого шкільного віку. Визначені соціально-психологічні детермінанти батьківського ставлення, діагностичні критерії та методи вивчення батьківського ставлення, розроблена нова типологія ставлення батьків до дітей. Розроблена трикомпонентна модель психологічної корекції батьківського ставлення, яка включає індивідуальний і груповий тренінги та комбіновану форму роботи з батьками. Визначена психолого-педагогічна ефективність корекційної моделі та проаналізовані зміни у ставленні батьків до дітей. Основні результати праці знайшли практичне впровадження у роботі з психологічного консультування батьків та психокорекції неадекватного батьківського ставлення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.2+316.454.52
В 67


    Волинець, Наталія Валентинівна.
    Психологічні механізми виявлення та протидії маніпулятивними намірам у студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Волинець Наталія Валентинівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 280 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-186. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Маніпуляція--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
маніпулятивний вплив -- критерії маніпуляції -- рівні маніпуляції -- маніпулятивні наміри -- взаємодія -- позитивне спілкування
Анотація: У дисертаційніій роботі проведено психологічний аналіз маніпулятивних впливів у міжособистісній взаємодії; визначено психологічниі характеристики суб`єкта та об`єкта маніпулятивного впливу; описано психологічні засоби розгортання маніпулятивної атаки; визначено психологічні критерії маніпулятивного впливу та оцінки рівня маніпулювання. Встановлено, що репертуар протидії маніпулятивним намірам у студентському середовищі є недостатнім для ефективного захисту від маніпуляцій. Розроблено модель психологічних механізмів виявлення особистістю маніпулятивних намірів та модель психологічного механізму протидії маніпулятивним намірам.ПАоказано, що підвищення здатності до виявлення та протидії маніпулятивним намірам забезпечується комплексним зеастосуванням наступних заходів: 1) тренінгу з розвитку здібностей розпізнання маніпулятивних намірів та немапулятивної взаємодії через позитивне спілкування; 2) формування особистісних установок, спрямованих на немапулятивні способи взаємодії; 3) запровадження окремих тематичних блоків у спецкурсах "Основи ділового спілкування" та "психологія спілкування".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.923.2-055.2:331.5
Г 93


    Гупаловська, Вікторія Анатоліївна.
    Професійна самореалізація як чинник становлення особистості жінки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Гупаловська Вікторія Анатоліївна ; наук. кер. Баклицький І. О. ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2005. - 192, [103] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-192. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Професійна самореалізація--Дисертації
   Загальна психологія--Становлення особистості--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самореалізація -- професійна самореалізація -- самоактуалізація -- становлення особистості -- сфери самореалізації -- рівні самореалізації -- критерії самореалізації
Анотація: У роботі розглянуто професійну самореалізацію як один із вагомих чинників становлення особистості жінки. Проаналізовано зміст понять, виділено показники вказаного становлення, умови, передумови, детермінанти, рівні, механізм, способи, засоби, стратегії самореалізації, критерії професійної самореалізації. Проаналізовано вплив соціокультурних умов на самореалізацію жінки, перешкоди, спричинені статеворольовими стереотипами, віковими та індивідуально-психологічними особливостями жінки. Розглянуто зв'язок ступеня реалізованості життєвих планів жінок щодо професійної діяльності та сім'ї. Показано, що професійна самореалізація вагоміший чинник становлення особистості, ніж реалізація у сфері сім'ї.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Баклицький , Іван Олександрович \наук. кер.\; Львівський національний університет ім. Івана Франка (Львів)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
153.6
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 6 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - 236 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 14.00 р.
    Зміст:
Семенова, Римма Олександрівна. Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності / Р. О. Семенова. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 13 (11 назв)
Корольов, Дмитро Констянтинович. Адаптивна модель психодіагностики обдарованості / Д. К. Корольов. - С .14-23. - Бібліогр.: с. 22 (14 назв) : рис.
Герасіна, С. В. Психологія інноваційної поведінки суб'єкта діяльності у структурі підприємницьких здібностей / С. В. Герасіна. - С .23-31. - Бібліогр.: с. 31 (4 назви)
Данилевич, Л. А. Академічна та педагогічна обдарованість як чинник професіоналізму майбутніх педагогів / Л. А. Данилевич. - С .31-39. - Бібліогр.: с. 38-39 (12 назв)
Дереча, А. А. Особливості ідентифікації обдарованості підлітків методом експертних оцінок / А. А. Дереча. - С .39-48. - Бібліогр.: с. 48 (2 назви) : рис.
Карабаєва, Ірина Іванівна. Вплив значимого дорослого на розвиток інтелектуальних почуттів у обдарованих дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .48-57. - Бібліогр.: с. 56 (5 назв)
Карасьова, Катерина Володимирівна. Характеристики прояву ціннісних орієнтирів старших дошкільників у сюжетно-рольовій грі / К. В Карасьова. - С .57-63. - Бібліогр.: с. 62-63 (16 назв) : табл.
Качар'ян, В. С. Соціально-психологічні особливості обдарованих дітей / В. С. Качар'ян. - С .63-72. - Бібліогр.: с. 71 (8 назв)
Кулик, Т. М. Особливості впровадження екопсихологічного тренінгу, спрямованого на розвиток екологічної свідомості студентів / Т. М. Кулик. - С .72-80. - Бібліогр.: с. 840 (3 назви) : рис.
Куренчук, Л. С. Особливості впровадження соціально-психологічного тренінгу як методу навчання діловому спілкуванню працівників місцевих органів виконавчої влади / Л. С. Куренчук, О. А. Соловей. - С .80-90. - Бібліогр.: с. 89 (9 назв)
Мельник, Оксана Андріївна. До питання формування різновиду психологічних уявлень у релігійному руслі / О. А. Мельник. - С .90-98. - Бібліогр.: с. 98 (12 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Психологічні критерії ідентифікації інтелектуально обдарованої особистості / М. О. Мельник. - С .98-108. - Бібліогр.: с.107 (14 назв)
Мудрик, А. Б. Професійно компетентна особистість державного службовця центрів зайнятості / А. Б. Мудрик. - С .108-115. - Бібліогр.: с. 114-115 (14 назв)
Науменко, Ольга Степанівна. Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями / О. С. Науменко. - С .115-125. - Бібліогр.: с. 124 (12 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Особливості вивчення психологічних характеристик інтелектуально обдарованих підлітків / О. С. Нечаєва. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 132 (11 назв)
Пасічник, Алла Володимирівна. Розвиток етичних уявлень у дітей дошкільного віку: мультисенсорний підхід / А. В. Пасічник. - С .133-140. - Бібліогр.: с. 140 (7 назв)
Піроженко, Тамара Олександрівна. Загальнолюдські цінності як простір оцінювання дитиною оточуючої дійсності / Т. О. Піроженко. - С .140-149. - Бібліогр.: с.149 (9 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Психологічні засоби формування хореографічних здібностей у учнів молодших класів / І. М. Поклад. - С .149-160. - Бібліогр.: с. 160 (14 назв)
Поліщук, Валерій Миколайович. Криза 23 років як перехідний період від юнацького віку до вступу у дорослість (дівчата) / В. М. Поліщук. - С .160-168. - Бібліогр.: с. 167 (4 назви)
Половіна, О. А. Природа як засіб впливу на формування сучасної дитини: естетичний аспект / О. А. Половіна. - С .168-176. - Бібліогр.: с. 176 (4 назви)
Соловей, О. А. Мовленнєвий портрет дитини дошкільного віку з ГРДУ / О. А. Соловей. - С .176-186. - Бібліогр.: с. 186 (5 назв) : табл.
Сорока, А. В. Особливості роботи психолога з різними групами засуджених у відповідності до скоєних ними злочинів / А. В. Сорока. - С .186-196. - Бібліогр.: с. 195 (10 назв) : рис.
Сніжна, Марина Анатоліївна. Особливості психодіагностики образотворчої обдарованості на етапі отроцтва / М. А. Сніжна. - С .196-210. - Бібліогр.: с. 209-210 (9 назв)
Токарева, Людмила Дмитрівна. Сім'я як фактор соціалізації дошкільника / Л. Д. Токарева. - С .210-218. - Бібліогр.: с. 218 (7 назв)
Щербатюк, Богдана Анатоліївна. Соціально-психологічний вимір мовленнєвої комунікації / Б. А. Щербатюк, О. О. Холодова. - С .218-226. - Бібліогр.: с. 225 (9 назв)
Яценко, Тетяна Володимирівна. Особливості організації психолого-педагогічної просвіти батьків обдарованих дітей / Т. В. Яценко. - С .226-233. - Бібліогр.: с. 233 (8 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
153.6
А 43


    Мельник, Мирослава Олексіївна.
    Психологічні критерії ідентифікації інтелектуально обдарованої особистості [Текст] / М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 98-108. - Бібліогр.: с.107 (14 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- інтелект -- інтелектуальна обдарованість -- креативність -- коефіцієнт інтелекту
Анотація: Аналізуються коефіцієнт інтелекту, креативність та рівень навчальних досягнень як індикатори прогнозу інтелектуальних досягнень високого рівня. Розглядаються інтелектуальні інтенції як специфічні характеристики, що визначають спрямованість та вибірковістьіндивідуальної інтелектуальної активності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
151.60
А 43


    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Психологічні характеристики життєвого досвіду в юнацькому віці [Текст] / О. В. Зазимко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 106-119. - Бібліогр.: с. 118-119 (10 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
особистісний досвід -- юнацтво постмодерної епохи -- критерії дослідження -- особливості життєвого досвіду сучасного юнацтва
Анотація: В ромках постнекласичного підходу в психології визначені основні одиниці дослідження процесів розуміння та інтерпретації життєвого досвіду та специфіка життєвого досвіду особистості юнацького віку.


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
371.015
А 43


    Гусєв, І. М.
    Теоретичні засади психологічних стратегій адаптації спільноти в процесі застосування медіа-практик [Текст] / І. М. Гусєв // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 22-32. - Бібліогр.: с. 29-31 (14 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- медіа-практика -- практика -- критерії медіа-практики -- онлайн-користувачі -- віртуальне спілкування
Анотація: У статті подаються різні наукові підходи до аналізу процесу адаптації як особи, так і спільноти. Виокремлюються найбільш значущі фактори впливу на процес адаптації української спільноти. Наголошуються на важливості вивчення медіа-практик у процесі адаптації спільнот до нових умов існування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

9.
153
П 86


    Кочергіна, І. А.
    Апробація методики дослідження психологічного насильства над жінками в родині [Текст] / І. А. Кочергіна // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 82-93. - Бібліогр.: С. 92-93 (15 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
критерії психологічного насильства -- форми психологічного насильства -- жінки -- апробація методики
Анотація: У статті наведено результати апробації методики для дослідження психологічного насильства щодо жінок в родині. Опитано 90 жінок віком від 18 до 48 років. Проведено групування членів родини, з боку яких жінки найчастіше зазнають психологічного насильства. Описано форми психологічного насильства. Виділено найвагоміші фактори родинного насильства: «Заборони та примус», «Погрози», «Контроль», «Презирство та знецінення особистості», «Негативне оцінювання розумових здібностей», «Емоційне нехтування». Здійснена оцінка надійності методики за допомогою коефіцієнту α-Кронбаха. Показано, що усі шкали мають достатню внутрішню узгодженість.


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
153/154
О-64


    Дзюба, Т. М.
    Математична верифікація критеріальної валідності методики дослідження ризиків професійного здоров'я [Текст] / Т. М. Дзюба // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 31-38. - Бібліогр.: с. 37-38 (10 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійне здоров’я -- ризики професійного здоров’я -- психодіагностичний інструментарій -- валідність -- критеріальна валідність -- суб’єктивні критерії валідизації
Анотація: У статті представлено результати математичної верифікації критеріальної валідності авторської методики дослідження ризиків професійного здоров’я за суб’єктивним критерієм. Здійснено детальний опис об’єму та репрезентативності вибіркової сукупності. Детально проаналізовано інтроспективні самозвіти досліджуваних на прямі запитання анкети, що виступили суб’єктивними критеріями валідизації. Аргументовано значущість розробки психодіагностичного інструментарію та необхідність дослідження його валідності. Зроблено висновок, що міцність виявлених зв’язків коливається від помірно слабких до дуже сильних із перевагою кореляцій вище за середню силу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-36 
 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 59376
Кількість відвідувачів 1028
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя