Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=модель розвитку<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
153.6
А 43


    Біла, Ірина Миколаївна.
    Модель розвитку здібностей на етапі дитинства [Текст] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 20-31. - Бібліогр.: с. 30-31 (14 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
здібності -- задатки -- обдарованість -- дитинство -- розвиток здібностей -- модель розвитку -- умови розвитку -- онтогенез
Анотація: У статті викладено різні погляди на етимологію поняття здібностей, природу та закономірності розвитку здібностей. Розглянуто компонентний склад здібностей, види здібностей, особливості їх прояву та умови розвитку в онтогенезі. Представлено модель розвитку здібностей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
153
А 43


    Павлюк, М. М.
    Модель розвитку самостійності майбутніх фахівців в межах ресурсно-компетентнісного підходу [Текст] / М. М. Павлюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 163-181
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
самостійність особистості -- модель розвитку -- суб'єктність -- самоусвідомлення -- свобода -- ініціативність
Анотація: У статті розглянуто підходи до розуміння психологічного розвитку самостійності майбутнього фахівця. Сутність самостійності визначається як складна інтегративна якість особистості, яка характеризується рівнем усвідомленості, автономності, ціннісним ставленням до себе та інших, свободою та незалежністю з одного боку, а також відповідальністю та рушійчістю з іншого боку, гнучкістю, креативністю. Представлено модель розвитку самостійності майбутнього фахівця в основі якої складові суб'єктивного досвіду, компоненти розвитку самостійності: когнітивний, інтерактивний, особистісно рефлексивний, операційний. Описано наступні блоки запропонованої моделі розвитку самостійності майбутнього фахівця: мотиваційний, теоретичний, практичний блоки. Єдність, взаємозвязок і взаємообумовленість цих блоків визначає цілісність самостійності як системної якості особистості майбутнього фахівця. Зроблено висновок про те, що розвиток самостійності майбутнього фахівця надзвичайно складний та багатогранний процес, який розглядається в межах як окремих методологічних підходів: особистісного, діяльнісного, ціннісного, так і інтегрованих: суб'єктно-екзистенційного, системно-синергетичного, ресурсно-компетентнісного. Підкреслено, що самостійність відіграє роль пускового механізму самовизначення особистості. Самостійна особистість володіє внутрішнім потенціалом постійного активного вибору, самовизначення в різних життєвих і професійних ситуаціях


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 17.05.2024
Кількість запитів 33428
Кількість відвідувачів 768
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя