Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=нормативна поведінка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
316.45+316.62-057.875
Б 46


    Бенько, Ліана Степанівна.
    Соціально-психологічні особливості генезу поведінки у студентській групі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Бенько Ліана Степанівна ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2007. - 262 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 197-214. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Поведінка--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
нормативна поведінка -- девіантна поведінка -- стандарт поведінки -- групова норма -- конформізм -- групова згуртованість -- соціально-психологічний досвід -- ми-почуття -- соціально-психологічний клімат
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню соціально-психологічних чинників, що значно впливають на поведінку студентів, надають їй нормативної спрямованості, забезпечують виникнення та збереження певного стандарту поведінки у студентській групі. В дисертації теоретично обгрунтовано соціально-психологічну специфіку генезу нормовідповідної поведінки особистості і розкрито сутність поняття "нормативна поведінка" у контексті студентської групи; експериментально визначено соціально-психологічні чинники виникнення і збереження певного стандарту поведінки студентської молоді; розроблено і апробовано шляхи стимуляції нормативної поведінки членів студентської групи. теоретичне дослідження полягає: у поглибленні згнань про поняття "стандарт поведінки", "нормативна поведінка" і "девіантна поведінка" та їх співвідношення; у з"ясуванні специфіки спілкування у студентській групі, де формуються певні стандрати поведінки; у розкритті механізмів стабілізації прийнятих більшістю норм поведінки (комфортності, сумісності й спрацьованості, особливостей впливу згуртованості на ступінь прихильності індивідів до певного стандарту поведінки). Результати дослідження поглиблюють розуміння соціально-психологічних чинників, що сприяють виникненню певних норм поведінки членів студентської групи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан-Лембрик , Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
316.472.3:316.754
Т 50


    Тоба, Маріанна Василівна.
    Соціально-психологічні особливості виникнення і функціонування норм в студентських групах [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Тоба Маріанна Василівна; наук. конс. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 551 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 431-470. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Норми--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
групова норма -- нормативний вплив -- поліфункціональність групових норм -- нормативна поведінка -- студенти
Анотація: Дисертація присвячена вивченню соціально-психологічних особливостей виникнення і функціонування норм в студентських групах. Розглядається соціально-психологічна природа групової норми в контексті її змістовно-функціональної проблематики та мотиваційного навантаження. Запропоновано системно-концептуальну модель групового нормотворення в студентських групах; визначено сукупність показників поліфункціональності групової норми, що дозволяють отримати цілісне уявлення про досліджуваний феномен; показано взаємозв'язок групової норми і соціальної реальності, креативності і нормативного впливу; представлено специфіку ціннісно-нормативного регулювання поведінки особистості у групі й механізми нормативного самовизначення індивіда; виявлено соціально-психологічні умови і чинники нормативного групового впливу; обгрунтовано соціально-психологічні засоби оптимізації нормотворчих процесів в студентських групах.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
37.015.3:159.922.7+37.015.31:316.42(043.5)
Х 76


    Хомич, Іванна Сергіївна.
    Особистісні детермінанти розвитку суспільно значущої поведінки молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. С. Хомич ; наук. кер. Р. В. Павелків ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 214 с. : табл. + додатки 35 с. - Бібліогр.: с. 191-215 (271 назв). -
УДК
Рубрики: Дитяча психологія
Кл.слова (ненормовані):
нормативність -- норма -- нормативна поведінка -- особистість -- молодший школяр -- детермінанти нормативної поведінки -- розвиток нормативної поведінки
Анотація: У дисертації вперше представлено концептуально-методичний підхід до проблеми розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів невиробничої сфери у вищих навчальних закладах, що полягає в конкретизації й обгрунтуванні теоретико-методологічних і методичних основ процесу реалізації підготовки майбутніх менеджерів у вищих навчальних закладах. Визначено послідовність етапів та структурні компоненти розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів невиробничої сфери, описано форми і методи психологічного супроводу розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів невиробничої сфери, описано форми і методи психологічного супроводу розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів невиробничої сфери у системі вищої освіти. Запропоновано модель формування професійної компетентності майбутніх менеджерів. Доводена ефективність реалізації розробленої технології та педагогічних умов, призначених для підготовки практико-орієнтованих фахівців управлінської сфери, що відповідають вимогам роботодавців і затребуваних професій на ринку праці.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Павелків, Роман Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
37.015.3:159.922.7+37.015.31:316.42(043.5)
Х 76


    Хомич, Іванна Сергіївна.
    Особистісні детермінанти розвитку суспільно значущої поведінки молодших школярів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. С. Хомич ; наук. кер. Р. В. Павелків ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 23 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Дитяча психологія
Кл.слова (ненормовані):
нормативність -- норма -- нормативна поведінка -- особистість -- молодший школяр -- детермінанти нормативної поведінки -- розвиток нормативної поведінки
Анотація: У дисертації вперше представлено концептуально-методичний підхід до проблеми розвитку суспільно значущої поведінки молодших школярів, що полягає в конкретизації й обгрунтуванні концепту нормативної поведінки особистості та верифікації цілісної схеми її структурно-психологічного аналізу. Розкрито змістову специфіку розвитку нормативної поведінки особистості та поглиблено уявлення про механізми нормативної соціалізації молодших школярів в умовах соціально-нормативного простору початкової школи. Визначено стратегію та засоби вивчення формально-змістових і змістовно-структурних параметрів суспільно значущої поведінки молодших школярів. Верифіковано модель розвитку нормативної поведінки молодших школярів, змістовна структура якої визначається специфічним комплексом особистісних детермінант. Обгрунтовано умови цілеспрямованого формування суспільно значущої поведінки молодших школярів як комплекс системних психологічних засобів активізації їх суб'єктної позиції в напрямку диференціації і засвоєння змісту нормативних зразків поведінки, а також оволодіння та відтворення найбільш оптимальних стратегій та способів нормативної регуляції власної поведінки в умовах соціально-нормативного простору початкової школи. Апробовано психотренінгову технологію формування нормативної поведінки молодших школярів як валідний та ефективний інструмент у практиці їх цілісного і кваліфікованого психологічного супроводу в умовах соціально-нормативного простору початкової школи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Павелків, Роман Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 63689
Кількість відвідувачів 1051
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя