Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціальна рефлексія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
159.954.2
З-14


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Загурська, Інна Станіславівна.
    Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці [Текст] / І. С. Загурська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 86-93 : рис. - Бібліогр.: с. 91-92 (15 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
соціальна рефлексія -- референтна особа -- здібності -- розгорнуте оцінювання -- значимість діяльності -- соціальні стосунки -- ціннісна підтримка
Анотація: Розглядається проблема розвитку соціальної рефлексії та референтних відносин, як її складової, з метою виділення основних напрямків розвитку здібностей та специфіки надання ціннісної підтримки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.922.736.2+159.923.2
Л 34


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Левус, Надія Ігорівна.
    Роль сім'ї і школи у формуванні Я-концепції обдарованої дитини [Текст] / Н. І. Левус // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 151-158 : рис. - Бібліогр.: с. 157-158 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
Я-концепція -- самоставлення -- самооцінка -- соціальна рефлексія -- обдарована дитина -- молодші школярі
Анотація: Вивчаються особливості формування Я-концепції та її складових у обдарованих дітей на етапі пізнього дитинства під впливом значимих дорослих, зокрема, батьків та вчителів. З'ясовано відмінності ставлення оточуючих до дітей з різним рівнем Я-концепції. Виявлено статистичні відмінності у послідовності виховних впливів матерів таких дітей та у зростанні конфронтації з тими з них, хто має нижчі показники самоставлення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 31.05.2024
Кількість запитів 3132
Кількість відвідувачів 585
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя