Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Чемісова, Тетяна Сергіївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
159.923.2:37.011.3.015.31-51(043.5)
Ч-42


    Чемісова, Тетяна Сергіївна.
    Психологічні умови розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. С. Чемісова ; наук. керів. С. П. Яланська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ, 2018. - 208 с. - Бібліогр.: с. 169-188 (179 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творча компетентність -- психологічні умови -- психолого-педагогічні засоби -- модель та програма розвитку творчої компетентності
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі психологічних умов розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення. Т ворч у компетентність пропонується р озглядати як якісн у характеристик у професійної компетентності педагога . Предста влено теоретичну модель розвитку творчої компетентності вчителя в процесі професійного становлення, у якій виокремлено компоненти творчої компетентності (мотиваційний, змістовий, прогностично - рефлексивний) та компетенції, що входять до кожного з компоненті в; етапи та рівні її розвитку (репродуктивний, пошуково - дослідницький та творчий). Визначено показники (потреба у творчій діяльності, комунікативність, професіоналізм, готовність до творчості) та критерії досягнення творчої компетентності у процесі професі йного становлення вчителя. Обґрунтовано психологічні умови та проаналізовано особливості розвитку творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. За результатами апробації авторської програми розвитку творчої компетентності розробле но практичні рекомендації щодо забезпечення умов середовища, сприятливого для розвитку творчої компетентності вчител я в процесі його професійного становлення .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яланська, Світлана Павлівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923.2:37.011.3.015.31-51(043.5)
Ч-42


    Чемісова, Тетяна Сергіївна.
    Психологічні умови розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. С. Чемісова ; наук. керів. С. П. Яланська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ, 2018. - 18 с. - Бібліогр.: с. 13-16 (23 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творча компетентність -- психологічні умови -- психолого-педагогічні засоби -- модель та програма розвитку творчої компетентності
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі психологічних умов розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення. Т ворч у компетентність пропонується р озглядати як якісн у характеристик у професійної компетентності педагога . Предста влено теоретичну модель розвитку творчої компетентності вчителя в процесі професійного становлення, у якій виокремлено компоненти творчої компетентності (мотиваційний, змістовий, прогностично - рефлексивний) та компетенції, що входять до кожного з компоненті в; етапи та рівні її розвитку (репродуктивний, пошуково - дослідницький та творчий). Визначено показники (потреба у творчій діяльності, комунікативність, професіоналізм, готовність до творчості) та критерії досягнення творчої компетентності у процесі професі йного становлення вчителя. Обґрунтовано психологічні умови та проаналізовано особливості розвитку творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. За результатами апробації авторської програми розвитку творчої компетентності розробле но практичні рекомендації щодо забезпечення умов середовища, сприятливого для розвитку творчої компетентності вчител я в процесі його професійного становлення .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яланська, Світлана Павлівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 15.05.2024
Кількість запитів 7597
Кількість відвідувачів 849
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя