Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ятчук, М. С.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.
371.015
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 27 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - 774 с. - ISSN 2072-4772. - 40.00 грн.
    Зміст:
Антюхова, Наталія Ігорівна. Аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення творчості в психології / Н. І. Антюхова. - С .8-21. - Бібліогр.: с. 19-20 (16 назв)
Башмакова, Олена Владиславівна. Психотерапія як екзистенціальний вибір / О. В. Башмакова. - С .22-33. - Бібліогр.: с. 31-32 (17 назв)
Бугерко, Ярослава Миколаївна. Психологічні особливості розвитку духовного потенціалу студентської молоді / Я. М. Бугерко. - С .34-44. - Бібліогр.: с. 42-43 (10 назв)
Вишньовський, В. В. Готовність студентів ВНЗ до отримання психологічної допомоги / В. В. Вишньовський. - С .45-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (12 назв)
Герман, Л. В. Комунікативна складова як важливий елемент професійно-психологічної підготовки правоохоронців / Л. В. Герман. - С .56-65. - Бібліогр.: с. 64 (9 назв)
Горобець, І. А. Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента / І. А. Горобець. - С .66-78. - Бібліогр.: с. 77-78 (4 назви)
Громова, Наталія михайлівна. Психологічні особливості установки на критичне мислення / Н. М. Громова. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 86-87 (9 назв)
Гура, Т. В. Психологічні засади становлення лідерського потенціалу особистостів технічному університеті / Т. В. Гура. - С .88-99. - Бібліогр.: с. 96-97 (13 назв)
Демиденко, А. М. Екологічна свідомість у психологічному та освітньому просторі / А. М. Демиденко. - С .99-110. - Бібліогр.: с. 108 (14 назв)
Дзюба, Т. М. Вплив кризових станів на суб'єктивну оцінку внутрішньої картини професійного здоров'я особистості / Т. М. Дзюба. - С .110-119. - Бібліогр.: с. 118-119 (18 назв)
Дмитришин, Б. Я. Деякі аспекти психологічного підходу до розуміння бронхіальної астми у дітей / Б. Я. Дмитришин, О. І. Шишак. - С .120-133. - Бібліогр.: с. 130-131 (18 назв)
Дмитріюк, Н. С. Проблема тривожності у старших дошкільників: деякі емпіричні кореляти та індикатори / Н. С. Дмитріюк. - С .133-144. - Бібліогр.: с. 142 (6 назв)
Добренко, Ф. А. Психологічна готовність підприємця до економічних ризиків / Ф. А. Добренко. - С .144-154. - Бібліогр.: с. 153 (5 назв)
Ільїна, О. М. Деякі особливості комунікативного настановлення студентів перших курсів та підвищення якості засвоєння професійно спрямованої іноземної мови / О. М. Ільїна. - С .155-163. - Бібліогр.: с. 162 (10 назв)
Каменська, Наталія Леонідівна. Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів / Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька. - С .163-171. - Бібліогр.: с. 170-171 (4 назви)
Капідінова, С. Б. Усвідомлення студентами феномену толерантності як інструменту міжетнічної комунікації / С. Б. Капідінова. - С .172-183. - Бібліогр.: с. 182 (9 назв)
Католик, Галина Вікторівна. Специфіка викладання психології в контексті духовного розвитку в системі сучасної вищої освіти / Г. В. Католик, М. І. Миколайчук. - С .184-198. - Бібліогр.: с. 195-197 (29 назв)
Клибанівська, Тетяна Миколаївна. Методичні принципи психокорекційної роботи із студентами / Т. М. Клибанівська. - С .199-208. - Бібліогр.: с. 207 (10 назв)
Коваленко, О. Г. Особистісно-комунікативний підхід в обґрунтуванні міжособистісного спілкування осіб похилого віку / О. Г. Коваленко. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 216 (8 назв)
Коняєва, Лілія Дмитрівна. Особливості творчих здібностей молодших школярів / Л. Д. Коняєва, О. О. Тестерєва. - С .217-228. - Бібліогр.: с. 226 (13 назв)
Кормишев, М. В. Методологічні проблеми феноменології та розвитку мотивації учіння особистості / М. В. Кормишев. - С .228-239. - Бібліогр.: с. 235-237 (22 назви)
Корнієнко, В. В. Особливості діагностики та корекції емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями на шляху соціальної адаптації / В. В. Корнієнко, С. Д. Алексеєнко, К. П. Кутовий. - С .239-249. - Бібліогр.: с. 245-246 (21 назва)
Корнієнко, О. В. Індивідуально-типологічний (екстравертований) та факторний аналізи психосоматичного здоров'я студенток-дівчат КНУ ім. Тараса Шевченка / О. В. Корнієнко. - С .249-259. - Бібліогр.: с. 255-256 (17 назв)
Кузнецова, С. В. Проблема сформованості спрямованості старшокласників на професію психолога / С. В. Кузнецова. - С .259-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (11 назв)
Культенко, В. П. Психологічна корекція та підтримка кардіологічних хворих з негативними емоційними переживаннями за допомогою створення копінг-стратегій та формування гармонійного погляду на навколишній світ / В. П. Культенко. - С .267-278. - Бібліогр.: с. 274-275 (28 назв)
Лапчук, В. С. Психологічна структура і розвиток управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ / В. С. Лапчук, М. А. Чекулаєв. - С .278-288. - Бібліогр.: с. 286 (10 назв)
Лимар, Леся Володимирівна. Психологічні особливості формування мотиваційного компонента психологічної готовності вивчення фахової іноземної мови студентами економічних спеціальностей / Л. В. Лимар, К. О. Моруга. - С .288-296. - Бібліогр.: с. 294 (7 назв)
Мадінова, Ю. І. Психосемантичні механізми рисуночної проекції: композиційний метод дослідження особистості / Ю. І. Мадінова. - С .296-315. - Бібліогр.: с. 312-313 (15 назв)
Мельничук, М. М. Емпіричне дослідження структури толерантності як системної характеристики особистості студента / М. М. Мельничук. - С .315-323. - Бібліогр.: с. 322 (7 назв)
Михайлюк, І. В. Розуміння як конструкт діалогічної компетентності психолога / І. В. Михайлюк. - С .323-336. - Бібліогр.: с. 332-333 (26 назв)
Мосьпан, М. О. Психологічний супровід розвитку та формування засобів саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності / М. О. Мосьпан. - С .336-344. - Бібліогр.: с. 343 (3 назви)
Мул, Сергій Анатолійович. Психологічні особливості професійної діяльності офіцерів оперативних підрозділів / С. А. Мул. - С .344-353. - Бібліогр.: с. 352 (6 назв)
Одинцова, Г. Ю. Методологія та результати емпіричного дослідження характеристик поведінкових установок, що детермінують особливості креативності юриста / Г. Ю. Одинцова. - С .353-364. - Бібліогр.: с. 362 (15 назв)
Омельченко, Л. М. Рівні готовності молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів / Л. М. Омельченко. - С .364-372. - Бібліогр.: с. 371 (7 назв)
Островська, Катерина Олексіївна . Особливості сформованості навичок навчальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку / К. О. Островська. - С .372-383. - Бібліогр.: с. 382 (6 назв)
Отчич, С. В. Характер любовних стосунків у гендерному аспекті / С. В. Отчич. - С .383-394. - Бібліогр.: с. 392 (9 назв)
Паламар, А. С. Структурні складові технічних здібностей / А. С. Паламар. - С .394-403. - Бібліогр.: с. 402 (8 назв)
Паламар, Олена Михайлівна. Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога / О. М. Паламар. - С .403-415. - Бібліогр.: с. 412-413 (17 назв)
Пастух, Людмила Василівна. Психофізіологічний базис сензитивності особистості практичних психологів системи освіти / Л. В. Пастух. - С .415-427. - Бібліогр.: с. 423-425 (20 назв)
Перегончук, Н. В. Основні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього психолога / Н. В. Перегончук. - С .427-436. - Бібліогр.: с. 434-435 (10 назв)
Петренко, О. В. Психологічні аспекти новітніх підходів до забезпечення ефективності наземних екіпажів безпілотних літальних апаратів / О. В. Петренко. - С .436-451. - Бібліогр.: с. 447-448 (18 назв)
Подкоритова, Лариса Олександрівна. Проблеми та перспективи психологічних досліджень самопізнання фахівців соціономічної сфери / Л. О. Подкоритова. - С .451-460. - Бібліогр.: с. 458-459 (11 назв)
Пророк, М. В. Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності психолога / М. В. Пророк. - С .460-471. - Бібліогр.: с. 469-470 (9 назв)
Пророк, Наталія Василівна. Специфіка емоційного інтелекту і психологічної готовності до соціономічних професій у представників цих професій / Н. В. Пророк, Я. М. Куценко. - С .471-482. - Бібліогр.: с. 480-481 (6 назв)
Помиткіна, Л. В. Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів / Л. В. Помиткіна, М. П. Полухіна. - С .482-492. - Бібліогр.: с. 490-491 (11 назв)
Просандєєва, Л. Є. Розвиток самоцінності при підготовці культурологів / Л. Є. Просандєєва. - С .492-502. - Бібліогр.: с. 500 (9 назв)
Пушкарська, Л. П. Проблеми психологічної реабілітації дітей з вадами слуху / Л. П. Пушкарська. - С .502-511. - Бібліогр.: с. 509 (11 назв)
Рєпка, А. О. Психологічні особливості ставлення студентів вищого навчального закладу до інтелектуальної власності / А. О. Рєпка. - С .511-519. - Бібліогр.: с. 517-518 (17 назв)
Рудюк, Олег Володимирович. Концептуальний потенціал категорії "психологічне здоров'я" у верифікації проблеми конструктивного подолання кризи безробіття / О. В. Рудюк. - С .520-532. - Бібліогр.: с. 530 (14 назв)
Тарасенко, А. І. Ефективність психологічної регуляції функціональних станів фахівців-металургів / А. І. Тарасенко. - С .532-542. - Бібліогр.: с. 540-541 (9 назв)
Тітова, Т. Є. Ціннісні аспекти розвитку особистості майбутніх психологів / Т. Є. Тітова. - С .542-552. - Бібліогр.: с. 550 (10 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Теорії девіантної поведінки / Б. М. Ткач. - С .552-563. - Бібліогр.: с. 560-561 (20 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю / В. В. Турбан. - С .563-575. - Бібліогр.: с. 574 (10 назв)
Слободяник, Наталія Володимирівна. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості / Н. В. Слободяник. - С .575-588. - Бібліогр.: с. 585-586 (9 назв)
Філоненко, М. М. Діагностика мотиваційно-смислових властивостей особистості майбутнього лікаря / М. М. Філоненко. - С .588-597. - Бібліогр.: с. 595-596 (6 назв)
Fesenko, R. S. Semantic analisys of memorizing and understanding of the text with technical content / R. S. Fesenko. - С .597-607. - Бібліогр.: с. 605 (16 назв)
Царькова, О. В. Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами / О. В. Царькова. - С .607-616. - Бібліогр.: с. 614 (10 назв)
Чанцева-Коваленко, О. М. Технологія соціальної терапії у профілактиці девіантного батьківства / О. М. Чанцева-Коваленко. - С .616-626. - Бібліогр.: с. 624 (11 назв)
Черкаський, А. В. Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів / А. В. Черкаський. - С .634-645. - Бібліогр.: с. 644 (6 назв)
Шамне, Анжеліка Володимирівна. Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку / А. В. Шамне. - С .634-645. - Бібліогр.: с. 644 (6 назв)
Шапаренко, Ю. В. Історичні та соціально-психологічні чинники розвитку етнічної самосвідомості лемків / Ю. В. Шапаренко. - С .645-655. - Бібліогр.: с. 653 (6 назв)
Шевчук, І. В. Поняття кризи, шляхи її подолання та подальше самопроектування власного життя / І. В. Шевчук. - С .655-663. - Бібліогр.: с. 661-662 (8 назв)
Шелег, Л. С. Історичні етапи формування уявлень про психосоматичний статус особистості / Л. С. Шелег. - С .663-674. - Бібліогр.: с. 671 (13 назв)
Шишак, Ольга Ігорівна. Тілесний Я-образ та інтрапсихічна система емоційної саморегуляції (на прикладі досвіду вагітних жінок) / О. І. Шишак, Н. В. Старик. - С .674-683. - Бібліогр.: с. 681 (10 назв)
Шопіна, Марина Олександрівна. Формування інтелектуального потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти / М. О. Шопіна. - С .683-691. - Бібліогр.: с. 689-690 (8 назв)
Щербан, Г. В. Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач / Г. В. Щербан. - С .691-703. - Бібліогр.: с. 702 (6 назв)
Яковлева, Н. Ю. Медико-психологічна допомога при тривожних розладах у військовослужбовців та населення / Н. Ю. Яковлева. - С .703-712. - Бібліогр.: с. 710 (11 назв)
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості / Т. М. Яблонська. - С .712-721. - Бібліогр.: с. 720 (8 назв)
Якимчук, І. П. Мотиваційний аспект мисленнєвої діяльності підлітків / І. П. Якимчук. - С .721-732. - Бібліогр.: с. 730 (12 назв)
Ятчук, М. С. Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання / М. С. Ятчук. - С .732-742. - Бібліогр.: с. 739-740 (12 назв)
Жидецька, С. В. Мотивація навчально-професійної діяльності як чинник успішності професійного становлення курсанта / С. В. Жидецька. - С .742-750. - Бібліогр.: с. 748-749 (8 назв)
Kostiuk, O. V. Threelingualism situation of co-operation in the educational space as a factorof personality neurotization / O. V. Kostiuk. - С .750-760. - Бібліогр.: с. 758-759 (5 назв)
Lunov, V. Technology of the development of entrepreneurial capacity of personality / V. Lunov, O. Rygel. - С .760-774. - Бібліогр.: с. 772 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ятчук, М. С.
    Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання [Текст] / М. С. Ятчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 732-742. - Бібліогр.: с. 739-740 (12 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток -- зміни особистості -- професійно важливі якості -- самооцінка -- самовдосконалення -- самоактуалізація -- особистісний розвиток
Анотація: У статті розглядається проблема змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України в процесі навчання. Виділені детермінанти зміни особистості майбутніх працівників ДПС: біологічні чинники, психологічні чинники, соціальне середовище.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

3.
151.51
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 22 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2016. - 364 с. : табл. - 21.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Поліфонічна трансформація наукової школи Г.С. Костюка / В. О. Моляко. - С .6-13. - Бібліогр.: с. 12 (4 назви)
Алєксєєва, Т. С. Методико-психологічні питання діагностики творчого здоров'я кризової особистості (в амбулаторному та клінічному режимах) (рос.) / Т. С. Алєксєєва, В. В. Бідний, В. А. Моляко. - С .14-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (5 назв)
Барчі, Беата Василівна. Феномен "готовність" у структурі професійної діяльності психолога / Б. В. Барчі. - С .21-31. - Бібліогр.: с. 29-30 (10 назв)
Бедлінський, О. І. Розвиток чуттєвої інтуїції студента у процесі навчання / О. І. Бедлінський, В. О. Бедлінський. - С .31-39. - Бібліогр.: с. 38-39 (9 назв)
Березова, Л. В. Функціонування мисленнєвих тенденцій студентів при розв'язуванні конструктивно-технічних задач в умовах деформації змісту задач / Л. В. Березова. - С .40-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (3 назви) : табл.
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку в процесі пізнавальної діяльності / Н. А. Ваганова. - С .55-62. - Бібліогр.: с. 61-62 (8 назв)
Венцик, О. В. Розуміння психології етики Юліаном Охоровичем / О. В. Венцик. - С .63-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (11 назв)
Германович, О. Р. Сучасні психологічні концепції особистісної організації часу життєдіяльності / О. Р. Германович. - С .70-81. - Бібліогр.: с. 79-80 (12 назв)
Гресько, В. В. Перфекціонізм та самоактуалізація як провідні чинники лікарської діяльності / В. В. Гресько. - С .81-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (3 назви) : табл.
Гулько, Юлія Анатоліївна. Конструювання дошкільниками нових знань при сприйманні сюжетного малюнку / Ю. А. Гулько. - С .90-98. - Бібліогр.: с. 97-98 (7 назв)
Івашкевич, Едуард Зенонович. Соціо-культурний підхід як детермінанта визначення структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .99-107. - Бібліогр.: с. 106 (4 назви)
Івашкевич, І. В. Готовність фахівця до виконання професійної діяльності та становлення його професійної компетентності / І. В. Івашкевич. - С .107-117. - Бібліогр.: с.115-116 (13 назв)
Кабанцева, А. В. Медико-психологічні проблеми автотранспортної медицини / А. В. Кабанцева. - С .117-125. - Бібліогр.: с. 124-125 (5 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. Теоретико-методологічна концептуалізація ідеї інклюзивного суспільства / В. В. Кириченко. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 132-133 (9 назв)
Кишакевич, І. Т. Медичне мислення як творче мислення лікаря / І. Т. Кишакевич, О. В. Панчак. - С .133-143. - Бібліогр.: с. 141-143 (11 назв)
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Вплив інформаційного середовища на конструювання соціально-комунікативних стосунків юнаків / Е. В. Кіричевська. - С .143-153. - Бібліогр.: с. 151-152 (14 назв)
Козова, І. Л. Стан невротизації студентів медичного вищого навчального закладу / І. Л. Козова. - С .153-159. - Бібліогр.: с.158 (7 назв)
Костюченко, Олена Вікторівна. Творчий та адаптивний потенціали як основа професійної самореалізації фахівця індустрії моди / О. В. Костюченко. - С .159-168. - Бібліогр.: с. 166-167 (14 назв)
Мазілов, В. О. Криза в психології: конструктивна роль (рос.) / В. О. Мазілов. - С .168-185. - Бібліогр.: с. 182-185 (35 назв)
Мартинюк, Ірина Анатоліївна. Значення розвитку готовності студентської молоді до самоосвітньої діяльності / І. А. Мартинюк. - С .186-196. - Бібліогр.: с. 194-196 (16 назв)
Медведєва, Надія Віталіївна. Особливості художньо-творчої діяльності дітей молодшого шкільного віку / Н. В. Медведєва. - С .196-203. - Бібліогр.: с. 202-203 (9 назв)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Деякі аспекти виникнення помилок у творчому математичному мисленні / Л. А. Мойсеєнко [и др.]. - С .203-213. - Бібліогр.: с. 212 (11 назв)
Інші автори: Копач М.І., Криштопа Л.І., Кулініч Г.М.
Музика, Олександр Леонідович. Становлення професійної самооцінки студентів медичних ВНЗ / О. Л. Музика, М. М. Чекрижова. - С .213-231. - Бібліогр.: с. 228-231 (28 назв) : табл.
Найденова, Л. М. Модифікація рефлексивного творчого тренінгу-практикуму для реконструкції непродуктивних регіональних соціальних настановлень / Л. М. Найденова. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 240-241 (9 назв) : табл.
Подшивайлова, Лідія Іванівна. Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій митця у художньому творі (рос.) / Л. І. Подшивайлова, М. В. Кокарєва. - С .242-252. - Бібліогр.: с. 251-252 (11 назв)
Пільгук, Тетяна Сергіївна. Педагогічна творчість як основа самореалізації педагога-професіонала / Т. С. Пільгук. - С .253-260. - Бібліогр.: с. 258-260 (9 назв)
Сєргєєнкова, О. П. Психологічні чинники розвитку мотиваційної сфери особистості сучасного студента / О. П. Сєргєєнкова, Ф. М. Подшивайлов. - С .260-276. - Бібліогр.: с. 269-276 (45 назв)
Січка, В. І. Вплив особистостей відносин в сім'ї на сприйняття сучасної картини світу у підлітковому віці / В. І. Січка. - С .2276-287. - Бібліогр.: с. 286-287 (8 назв) : табл.
Субота, Марія Василівна. Розвиток музичної психології як науки / М. В. Субота. - С .288-295. - Бібліогр.: с. 294-295 (12 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Дослідження стратегіальної організації перцептивно-мисленнєвих процесів при конструюванні інформаційних систем / Т. Н. Третяк. - С .296-307. - Бібліогр.: с. 306 (4 назви)
Хабірова, Л. І. Теоретичні аспекти дослідження творчості в психологічній науці / Л. І. Хабірова. - С .307-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (9 назв)
Хахановська, Т. А. Мультиплікаційні образи як чинник негативних емоційних переживань дітей дошкільного віку / Т. А. Хахановська. - С .317-324. - Бібліогр.: с. 323-324 (6 назв)
Шапорда, Г. С. Психологічний вплив мотиваційних чинників на адаптацію до навчального процесу студентів коледжів / Г. С. Шапорда. - С .325-335. - Бібліогр.: с. 333-334 (15 назв) : табл.
Ятчук, М. С. Психологічні аспекти професійної діяльності молодших інспекторів відділу нагляду і безпеки установ виконання покарань / М. С. Ятчук. - С .335-344. - Бібліогр.: с. 342-343 (5 назв)
Моляко, Валентин Олексійович. Психологические секреты поэтического творчества (беседа с проф. В.А. Моляко) / В. О. Моляко. - С .345-348
Третяк, Тетяна Миколаївна. Готовність обдарованої особистості до творчого світосприймання / Т. Н. Третяк. - С .349-356. - Бібліогр.: с. 356 (3 назви)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кулініч, Г. М.
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ятчук, М. С.
    Психологічні аспекти професійної діяльності молодших інспекторів відділу нагляду і безпеки установ виконання покарань [Текст] / М. С. Ятчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 335-344. - Бібліогр.: с. 342-343 (5 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
професійне спілкування -- конфлікти -- соціально-психологічний клімат -- професійно важливі якості -- професійні уміння
Анотація: У статті розглянуто особливості конфліктів у професійній діяльності, професійного спілкування, соціально-психологічного клімату, соціально-психологічної адаптації молодих працівників, негативних психоемоційних станів особистості молодших інспекторів відділу нагляду і безпеки та їх психологічної готовності до дій в екстремальних умовах службової діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

5.
154
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 46 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2017. - 156 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 10.00 грн.
    Зміст:
Галустян, О. А. Особливості внутрішньої та зовнішньої мотивації поліцейських до професійної діяльності: результати пілотажного дослідження / О. А. Галустян, Л. М. Захаренко, Т. І. Юрченко-Шеховцова. - С .3-10. - Бібліогр.: с. 9 (1 назва)
Карамушка, Людмила Миколаївна. Методики для дослідження складових, видів, чинників та умов соціальної напруженості в організації / Л. М. Карамушка. - С .10-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (30 назв)
Рутина, Ю. В. Чинники професійної самоактуалізації державних службовців / Ю. В. Рутина. - С .17-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (26 назв)
Терещенко, Кіра Володимирівна. Аналіз взаємозв'язку між толерантністю освітнього персоналу і рівнем організаційного розвитку традиційних та інноваційних закладів освіти / К. В. Терещенко. - С .22-28. - Бібліогр.: с. 26-27 (15 назв)
Дембицька, Наталія Миколаївна. Сиситемна модель соціально-психологіного забезпечення економічної соціалізації школяра / Н. М. Дембицька. - С .29-34. - Бібліогр.: с. 33-34 (2 назви)
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна. Психологічні особливості здійснення економічної соціалізації учнівської молоді в сучасних умовах / І. К. Зубіашвілі. - С .34-38. - Бібліогр.: с. 38 (11 назв)
Креденцер, Оксана Валеріївна. Розвиток внутрішньоорганізаційного підприємництва в умовах соціальної напруженості: психологічний аспект / О. В Креденцер. - С .39-45. - Бібліогр.: с. 43-45 (22 назви)
Лавренко, Ольга Василівна. Морально-ціннісні орієнтації економічної соціалізації студентської молоді / О. В. Лавренко. - С .45-50. - Бібліогр.: с. 49-50 (14 назв)
Мельничук, Тетяна Іванівна. Батьківська модель сім'ї як один із чинників економічної соціалізації молодого подружжя: аналіз проблем / Т. І. Мельничук. - С .51-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
Новосядла, О. М. Економічна соціалізація сучасного школяра: теоретичний аналіз / О. М. Новосядла. - С .56-59. - Бібліогр.: с. 58-59 (13 назв)
Філончук, З. В. Фінансова грамотність учнів як чинник їхньої успішної економічної соціалізації / З. В. Філончук. - С .59-66. - Бібліогр.: с. 65-66 (15 назв)
Гомольська, Л. П. Диференціованість бренду як чинник споживчої поведінки студентської молоді / Л. П. Гомольська. - С .67-72. - Бібліогр.: с. 70-71 (15 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Психологічні особливості акультурації як макрорівня соціалізації / І. В. Данилюк, А. О. Курапов. - С .72-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (10 назв)
Костюченко, Олена Вікторівна. Фешн-бренд як результат проектної діяльності в індустрії моди / О. В. Костюченко. - С .77-81. - Бібліогр.: с. 80-81 (7 назв)
Кузин, Е. Д. Особенности мужчин и женщин, находящихся в разных типах семейных отношений / Е. Д. Кузин. - С .81-87. - Бібліогр.: с. 86-87 (11 назв)
Кульбіда-Остапенко, Я. Г. Особливості кризових станів студентів / Я. Г. Кульбіда-Остапенко. - С .88-92. - Бібліогр.: с. 91-92 (10 назв)
Кушнір, П. Т. Культура міжетнічного спілкування у процесі соціалізації особистості / П. Т. Кушнір, Ю. В. Кушнір. - С .92-98. - Бібліогр.: с. 96-97 (21 назва)
Мілютіна, К. Л. Психологічні особливості інформального варіанту трудової соціалізації / К. Л. Мілютіна. - С .98-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (8 назв)
Попович, І. С. Досвід дослідження властивостей соціальних очікувань контент-аналізом / І. С. Попович. - С .103-109. - Бібліогр.: с. 109 (4 назви)
Станишевская, Ж. Вербальная коммуникация. Анализ современных теорий интерперсональной коммуникации / Ж. Станишевская. - С .110-119. - Бібліогр.: с. 117-119 (36 назв)
Станишевский, М. Эмоционально-стрессовый подход в профилактике и терапии межличностной зависимости / М. Станишевский. - С .120-128. - Бібліогр.: с. 125-127 (29 назв)
Хамініч, О. М. Апробація CommunityResilienceModel у роботі зі сприяння психологічній стійкості молоді з розлучених сімей / О. М. Хамініч. - С .128-134. - Бібліогр.: с. 132-133 (20 назв)
Швалб, Антон Юрійович. Пространство осуществления социальных способностей личности / А. Ю. Швалб. - С .134-140. - Бібліогр.: с. 140 (3 назви)
Яковлева, Н. Ю. Тип ставлення до захворювання та його зв'язок з інтрапсихічними патернами у пацієнтів з отосклерозом / Н. Ю. Яковлева. - С .141-146. - Бібліогр.: с. 145-146 (9 назв)
Ятчук, М. С. Особливості спілкування працівників Державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .146-151. - Бібліогр.: с. 150-151 (6 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
154
А 43


    Ятчук, М. С.
    Особливості спілкування працівників Державної кримінально-виконавчої служби України [Текст] / М. С. Ятчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 146-151. - Бібліогр.: с. 150-151 (6 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
уміння спілкуватися -- уміння слухати -- стиль поведінки в конфліктній ситуації -- спілкування -- толерантність -- емпатія
Анотація: У статті розглядається проблема особливостей спілкування працівників органів та установ виконання покарань. Виявлено ситуації, що викликають у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України негативні емоції під час спілкування з керівництвом, колегами, друзями, засудженими та іншими. Встановлено загальний рівень розвитку уміння спілкуватися у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України. Виділено стилі поведінки працівників органів та установ виконання покарань у конфліктних ситуаціях. Запропоновано напрями розвитку уміння спілкуватися у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
15(5А2.2)П
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 17 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - 179 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 11.00 р.
    Зміст:
Албул, В. Г. Засоби розвитку словника у дошкільників / В. Г. Албул. - С .3-12. - Бібліогр.: с. 11 (7 назв)
Болотнікова, Інга Вікторівна. Визначення загальних чинників професійного самоздійснення працівників профспілок / І. В. Болотнікова. - С .12-19. - Бібліогр.: с. 17-18 (8 назв)
Войтович, Марія Володимирівна. Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення шкільних психологів / М. В. Войтович. - С .19-30. - Бібліогр.: с. 28-29 (9 назв)
Гуменюк, Галина Вадимівна. Теоретико-методологічні підходи до вивчення самоздійснення суб'єкта праці / Г. В. Гуменюк. - С .30-43. - Бібліогр.: с. 41-43 (16 назв)
Дзвоник, Галина Петрівна. Визначення загальних чинників психофізіологічного забезпечення професійного самоздійснення менеджерів / Г. П. Дзвоник. - С .44-57. - Бібліогр.: с. 56 (6 назв)
Завадська, Тетяна Василівна. Визначення загальних чинників професійного самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .57-69. - Бібліогр.: с. 67-68 (10 назв)
Кокун, Олег Матвійович. Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів музичних шкіл / О. М. Кокун, Ю. В. Серьогін. - С .69-75. - Бібліогр.: с. 74-75 (6 назв)
Корніяка, Ольга Миколаївна. Визначальні чинники професійного самоздійснення викладача вищої школи / О. М. Корніяка. - С .76-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (11 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення лікарів / Н. М. Панасенко. - С .90-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (6 назв)
Підлісна, Тетяна Володимирівна. Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості / С. В. Підлісна. - С .101-109. - Бібліогр.: с. 108-109 (13 назв)
Сабліна, Наталія Володимирівна. Значення дослідження темпераменту студентів для оптимізації процесу адаптації / Н. В. Сабліна. - С .110-118. - Бібліогр.: с. 117 (5 назв)
Савченко, Тетяна Леонідівна. Визначення основних психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів / Т. Л. Савченко. - С .118-124. - Бібліогр.: с. 123-124 (3 назви)
Сердюк, Людмила Захарівна. Структура та функція психологічного благополуччя особистості / Л. З. Сердюк. - С .124-133. - Бібліогр.: с. 130-132 (17 назв)
Чайка, Галина Василівна. Методологія дослідження особистісної автономії як ключової ознаки самодетермінації особистості / Г. В. Чайка. - С .133-141. - Бібліогр.: с. 139-141 (16 назв)
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Модель життєстійкості особистості / О. А. Чиханцова. - С .142-150. - Бібліогр.: с. 148-150 (14 назв)
Шамич, Олександр Миколайович. Психологічні особливості самоорганізації особистості в параолімпійському спорті / О. М. Шамич. - С .150-158. - Бібліогр.: с. 157-158 (8 назв)
Шульга, В. В. Гедоністичні переваги сучасної молоді / В. В. Шульга. - С .159-164. - Бібліогр.: с. 164(4 назви)
Ятчук, М. С. Психологічна робота з працівниками Державної кримінально-виконавчої служби України: сучасний стан, проблеми та перспективи / М. С. Ятчук. - С .165-173. - Бібліогр.: с. 172 (6 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
Психофізіологія -- Психологія праці

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

8.
15(5А2.2)П
А 43


    Ятчук, М. С.
    Психологічна робота з працівниками Державної кримінально-виконавчої служби України: сучасний стан, проблеми та перспективи [Текст] / М. С. Ятчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 165-173. - Бібліогр.: с. 172 (6 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічна робота -- професійна діяльність -- психодіагностика -- психопрофілактика -- психокорекція
Анотація: У статті розглядається проблема психологічної роботи з працівниками органів та установ виконання покарань. Розглянуто окремі види психологічної роботи з персоналом Державної кримінально-виконавчої служби України.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

9.
153
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 16 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - 258 с. - ISSN 2072-4772. - 16.00 грн.
    Зміст:
Воронкевич, О. М. Аналіз психопрофілактичних та освітніх програм запобігання насилля у зарубіжних школах / О. М. Воронкевич. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 13-14 (8 назв)
Галицька, М. О. Модель емпіричного дослідження психоемоційної сфери жінки в післяпологовий період / М. О. Галицька. - С .14-23. - Бібліогр.: с. 21-22 (12 назв)
Грись, А. М. Потенціал психоаналітичних теорій у пізнанні та розумінні порушень складових образу "Я" соціально дезадаптованих неповнолітніх / А. М. Грись. - С .23-33. - Бібліогр.: с. 32 (6 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Протонаратив як мікромотив з макро поведінкою при самопроектуванні особистості / І. Л. Гудінова. - С .33-43. - Бібліогр.: с. 41-42(11 назв)
Зуєва, А. О. Суб'єктивне відчуття благополуччя і прийняття вікових змін / А. О. Зуєва. - С .43-51. - Бібліогр.: с. 49-51 (10 назв)
Ілляшенко, Т. Д. Попередження та корекція девіантної поведінки у дітей з особливими освітніми потребами / Т. Д. Ілляшенко, А. Г. Обухівська. - С .51-66. - Бібліогр.: с. 63-65 (17 назв)
Кравченко, С. І. Рівень політичної компетентності та ненормативні форми політичної участі / С. І. Кравченко. - С .66-75. - Бібліогр.: с. 74 (8 назв)
Красілова, Ю. М. Особливості реакції на фрустрацію неповнолітніх засуджених / Ю. М. Красілова. - С .75-84. - Бібліогр.: с. 82-84 (12 назв)
Красницька, О. В. Профілактика суїцидальної поведінки військовослужбовців / О. В. Красницька. - С .85-95. - Бібліогр.: с. 94-95 (6 назв)
Максим, О. В. Формування соціально спрямованих ціннісних орієнтацій як механізм ресоціалізації девіантів / О. В. Максим. - С .95-110. - Бібліогр.: с. 108-110 (11 назв)
Максимов, Микола Володимирович. Розвиток рефлексії як чинник попередження девіантної поведінки школярів / М. В. Максимов. - С .110-120. - Бібліогр.: с. 119-120 (6 назв)
Максимова, Наталя Юріївна. Впровадження апробаційних програм як фактор попередження рецидивної злочинності / Н. Ю. Максимова. - С .120-129. - Бібліогр.: с. 128-129 (3 назви)
Мельничук, О. Б. До питання становлення регулятивних функцій професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до роботи з девіантами / О. Б. Мельничук. - С .129-138. - Бібліогр.: с. 137-138 (7 назви)
Недибалюк, О. С. Система діагностики соціально-психологічної готовності неповнолітніх засуджених до ресоціалізації / О. С. Недибалюк. - С .138-149. - Бібліогр.: с. 148-149 (8 назв)
Павлюк, Марія Михайлівна. Досвід вивчення понять свобода та самостійність у зарубіжних дослідженнях / М. М. Павлюк. - С .149-159. - Бібліогр.: с. 158-159 (5 назв)
Партико, Тетяна Борисівна. Механізми психічного захисту в осіб з різною суб'єктивною оцінкою конструктивності життєвого шляху / Т. Б. Партико. - С .159-171. - Бібліогр.: с. 170-171 (8 назв)
Рябовол, Т. А. Вплив психологічної травми на розвиток функції прогнозу / Т. А. Рябовол. - С .171-180. - Бібліогр.: с. 179 (6 назв)
Соловйова, Т. Б. Особливості вияву психологічних меж особистості в концепції Ернеста Гартманна / Т. Б. Соловйова. - С .180-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (10 назв)
Таточенко, С. А. Психологічні аспекти реадаптації наркозалежної особистості у рвмках програми зменшення шкоди / С. А. Таточенко. - С .190-202. - Бібліогр.: с. 200-202 (16 назв)
Філоненко, Л. А. Мотиваційні стимули укріплення ефективності соціально-позитивної поведінки / Л. А. Філоненко. - С .202-215. - Бібліогр.: с. 213-215 (12 назв)
Чуйко, О. В. Вплив рівня тривожності на успішність навчальної діяльності підлітків / О. В. Чуйко, І. М. Іванова. - С .215-226. - Бібліогр.: с. 224-226 (14 назв)
Шамич, Олександр Миколайович. Модель самореалізації особистості паралімпійця / О. М. Шамич. - С .226-236. - Бібліогр.: с. 234-236 (14 назв)
Шиделко, А. В. Лихослів'я як прояв девіантної поведінки: основи профілактики / А. В. Шиделко. - С .237-245. - Бібліогр.: с. 244-245 (5 назв)
Ятчук, М. С. Проблема девіантної поведінки у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .245-255. - Бібліогр.: с. 253-255 (8 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- психологічна допомога

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
153
А 43


    Ятчук, М. С.
    Проблема девіантної поведінки у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України [Текст] / М. С. Ятчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 245-255. - Бібліогр.: с. 253-255 (8 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
девіантна поведінка -- чинники девіантної поведінки -- психопрофілактика -- напрям психопрофілактики
Анотація: Виділено основні форми проявів девіантної поведінки, що зустрічаються у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України. Виявлено причини, чинники девіантної поведінки у прцівників органів та установ виконання покарань. Запропоновані напрями психологічної профілактики девіантної поведінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
Статистика
за 20.05.2024
Кількість запитів 1405
Кількість відвідувачів 361
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя