Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Плотніков, Є. О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 7 (спецвип.). "Освітні вимірювання" : Матеріали ІІ Міжнародної літньої школи (18-25 вересня 2010 р.), Форос, Україна / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 210 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 55.75 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Ковальчук, Ю. Г. Теорія валідації вимірювань М. Т. Кейна як методологічна основа викладання роздулу "Валідність" навчального курсу "Освітні вимірювання та моніторінг якості освіти" / Ю. Г. Ковальчук. - С .8-11
Удовиченко, Н. К. Аналіз результатів зовнішнього незалежного оцінювання з німецької мови / Н. К. Удовиченко, О. А. Палій. - С .12-15
Кашина, Г. С. Формування фізико-технічної освіти в процесі навчання студентів М. Т. Кейна в автотранспортних коледжів / Г. С. Кашина. - С .16-21
Плотніков, Є. О. Експериментальна перевірка ефективності формування англомовної рецептивної граматичної компетенції майбутніх учителів з використанням мультімедійних навчальних засобів / Є. О. Плотніков. - С .21-27
Василенко, С. В. Тестування як засіб діагностики творчих здібностей учнів основної школи з хімії / С. В. Василенко, В. П. Сергієнко. - С .28-31
Кухар, Л. О. Сутнісна характеристика професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики / Л. О. Кухар, В. П. Сергієнко. - С .32-36
Абишов, Насім Аджар огли. Якими мають бути електронні підручники / Н. А. Абишов. - С .37-41
Благодаренко, Л. Ю. Формування наукового світогляду учнів в умовах клерікалізації українського суспільства / Л. Ю. Благодаренко. - С .42-45
Лісова, Т. В. Програмні засоби для аналізу результатів тестування / Т. В. Лісова. - С .46-52
Головіна, Н. О. Критерії оцінювання діяльності та особистісних якостей студентів під час виконання лабораторних робіт із фізики / Н. О. Головіна, Т. М. Канівець, Н. В. Ніженець. - С .53-57
Тимошко, Г. М. Культура управління загальноосвітнім навчальним закладом у контексті культурно-освітнього аспекту розвитку суспільства / Г. М. Тимошко. - С .58-61
Колотій, В. В. Аналіз можливостей вільнодоступних систем інтернет-тестування / В. В. Колотій, З. П. Халецька. - С .62-67
Кушнір, В. Інноваційний підхід до визначення змісту курсу педагогіки вищої школи для підготовки магістрів з освітніх вимірювань / В. Кушнір, Г. Кушнір, Р. Ріжняк. - С .68-71
Сіткар, Т. В. Огляд підходів до аналізу комп’ютером тексту на природній мові / Т. В. Сіткар. - С .72-76
Скубій, Т. В. Деякі графічні вимоги до створення електронних лекцій у вищій освіті / Т. В. Скубій, І. М. Селезньов. - С .77
Ткаченко, С. П. Електронний посібник зі шкільного курсу фізики як засіб навчання / С. П. Ткаченко. - С .81-83
Коваленко, Є. І. Деякі проблеми моніторінгу якості освіти / Є. І. Коваленко. - С .84-88
Шара, С. О. Вимірювання рівнів адаптації молодих викладачів до науково-педагогічної діяльності / С. О. Шара. - С .89-92
Падун, Н. О. Якість освіти та тестування / Н. О. Падун, Н. М. Стрельнікова. - С .93-96
Тезікова, С. В. Традиції та перспективи акредитації у вищій освіті США / С. В. Тезікова. - С .97-100
Попенко, О. М. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів / О. М. Попенко. - С .101-105
Скиба, Ю. А. Формування соціально-комунікативної компетентності майбутнього еколога / Ю. А. Скиба, О. М. Лазебна, В. П. Сергієнко. - С .106-110
Сліпухіна, І. А. Елементи методики ознайомлення учнів з теорією похибок у лабораторному практикумі , практикумі з физики / І. А. Сліппухіна. - С .111-117
Сергієнко, В. П. Використання програм для тестування у навчанні фізики / В. П. Сергієнко, І. С. Войтович. - С .118-126
Залізко, В. Д. Методичні основи констрування та використання електронного підручника з математичного аналізу для студентів економічних спеціальностей / В. Д. Залізко. - С .127-129
Котяк, В. В. Вебінари як засоби навчання у сучасній системі освіти / В. В. Котяк. - С .130-133
Болілий, В. О. Перевірка унікальностей тексту при оцінюванні студентських робіт творчого або дослідницького характеру / В. О. Болілий, В. В. Копотій. - С .134-145
Лупан, І. В. Лабораторні роботи з курсу " Вибіркові обстеження у педагогіці, соціології та психології" / І. В. Лупан. - С .146-148
Макаренко, І. Є. Побудова системи завдань для визначення навчальних досягнень старшокласників у ході моніторінгу якості процесу навчання / І. Є. Макаренко. - С .149-151
Астаф’єва, М. М. До питання про методику введення в шкільному курсі математики поняття тригонометричних функцій дійсної змінної / М. М. Астаф’єва, . В. Марчукова. - С .152-155
Асоянц, П. Г. Психолого-педагогічні передумови використання комп’ютерних програм у навчання майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованого читання / П. Г. Асоянц, М. Д. Герасименко. - С .156-159
Коваль, Т. І. Інтерактивні технології навчання іноземних мов / Т. І. Коваль, Н. П. Кочубей. - С .160-163
Бєлкина, Н. І. Навчальні завдання як засіб контролю при вивченні історії педагогіки / Н. І. Бєлкина. - С .164-166
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Сергієнко, В. П. Підготовка майбутніх учителів фізики до вимірювання здібностей до навчання фізики / В. П. Сергієнко, Г. О. Шишкін. - С .167-170
Пасічник, Ю. А. Освітні вимірювання в контексті підготування компетентного вчителя фізики / Ю. А. Пасічник. - С .171-173
Авраменко, О. В. Формування професійної компетентності фахівців у галузі "Системні науки та кібернетика" засобами систем комп’ютерної математки / О. В. Авраменко, С. О. Шляпчак. - С .174-180
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Пасічник, Ю. А. Георгій Георгійович Де-Метц ( до 150-річчя з дня народження заслуженого професора фізики) / Ю. А. Пасічник. - С .181-185
Орел, О. В. Погляди І. Ф. Тесленка на нову програму зі шкільного курсу геометрії 70-х р. ХХ ст. / О. В. Орел. - С .186-191
Сергієнко, В. П. Система організації навчання в Дрезденскому технічному університеті: зміст, специфіка, характерні особливості / В. П. Сергієнко, К. С. Хорунжий. - С .192-198
Франсон, Т. Х. Співробітництво шведського та українських університетів у розробці та впровадженнні мультимедійної інтерактивної системи навчання та викладання / Т. Х. Франсон, І. В. Казачков, М. Соломон. - С .199-208
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   зовнішнє незалежне оцінювання, тестування (ЗНО)--німецька мова

   Обдарованість школярів--розвиток

   Тестування--хімія

   Тестування--аналіз результатів

   творчі здібності--розвиток

   оцінювання знань --хімія

   компетентність вчителя інформатики

   Електронні підручники

   Якість освіти

   викладання математики в школі

   Підготовка майбутніх вчителів початкової школи

   Підготовка майбутніх вчителів англійської мови

   Підготовка майбутніх вчителів фізики

   компетентність вчителя екології

   компетентність вчителя математики

   викладання фізики в школі

   Інтерактивні технології навчання--іноземна мова

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-тестування -- електронні лекції -- вебінари в освіті -- комп’ютерна математика -- система комп’ютерної математики
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
80:008
Л 64


   
    Література та культура Полісся [Электронный ресурс]. Вип. 109. Серія Філологічні науки. № 23 / відп. ред. і упоряд. Г. В. Самойленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 354 с. - Загл. с титул. экрана. - ISSN 2618-0022. - Б. ц.
    Зміст:
ДО 195–РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ГАННИ БАРВІНОК
Легкий, М. З. Проза Ганни Барвінок 1880–1890-х років: проблематика й поетика / М. З. Легкий. - С .5-25
Бойко, Н. Т. Оповідання-ідилії Ганни Барвінок у контексті української прози середини ХІХ ст. / Н. Т. Бойко. - С .26-36
Будний, В. В. Ганна Барвінок в освітленні літературної критики доби раннього Модерну / В. В. Будний. - С .37-53
Малишко, О. О. Повсякдення дворянства Лівобережної України середини ХІХ ст. (за матеріалами родинного епістолярію Пантелеймона та Олександри Куліш) / О. О. Малишко. - С .54-65
Тімофєєва, К. О. Інформаційний потенціал листування Ганни Барвінок для вивчення біографії П. Куліша / К. О. Тімофєєва. - С .66-83
Міщанчук, Н. Г. Ганна Барвінок та Микола Лисенко: штрихи до історії взаємин / Н. Г. Міщанчук. - С .84-96
Швець, А. І. «Вона мене дійсно приймала як доньку»: до історії взаємин Наталії Кобринської та Олександри Куліш / А. І. Швець. - С .97-112
Презентація книги Г. В. Самойленка «Пантелеймон Куліш і Гання Барвінок: доля, Україна, любов» (мотронівський період життя і творчості)
Швець, А. І. Книга, написана від душі / А. І. Швець. - С .113-115
Онищенко, Н. П. Мотронівка в долі Пантелеймона Куліша і Ганни Барвінок / Н. П. Онищенко. - С .116-125
Забарний, О. В. «І буде дух його із віку в вік сіяти» / О. В. Забарний. - С .126-128
Літературознавство
Самойленко, Г. В. Святі Батьківщини своєї після смерті не покидають: митрополит Дмитро Туптало / Г. В. Самойленко. - С .129-185
Бондаренко, Ю. І. Антивоєнна проза Олександра Забарного: релігійно-родинна парадигма (на матеріалі збірки оповідань «Багряні терикони») / Ю. І. Бондаренко. - С .186-197
Остапенко, Л. М. Біблійний вимір роману Джона Фаулза «Колекціонер» / Л. М. Остапенко. - С .198-208
Борзова, М. О. Гетеротопія художнього простору у горорі / М. О. Борзова. - С .209-219
Мовознавство
Коткова, Л. І. Мова як ключовий лінгвоментальний образ поетичної картини світу Сергія Жадана (на матеріалі збірки «Скрипниківка») / Л. І. Коткова. - С .220-233
Блажко, М. I. Оказіоналізми у творах письменників-мігрантів (на матеріалі німецькомовної прози Каті Петровської) / М. I. Блажко, В. В. Юркевічюс. - С .234-241
Краєзнавство та історія культури
Самойленко, Г. В. Поет і художник XVII ст. Лаврентій Крщонович / Г. В. Самойленко. - С .242-279
Лейберов, О. О. Місто Ніжин під час Східної (Кримської) війни 1853–1856 років / О. О. Лейберов. - С .279-298
Подоляка, Н. С. Особовий фонд Плевако Миколи Антоновича у ЦДАМЛМ України як джерело досліджень регіональної культурної спадщини (на прикладі Сумщини) / Н. С. Подоляка. - С .299-310
Кавунник, О. А. Культуротворення Івана Синиці в контексті музичної регіонології України / О. А. Кавунник. - С .310-317
Кравчук, Н. Р. Церковна діяльність архієпископа Павла (Погорілка) (РПЦ-УАПЦ-УСЦ-БОПУПАЦ-УСЄЦ) / Н. Р. Кравчук. - С .318-331
Рецензія
Ролік, А. В. Проблема людської ідентичності у творах М. Гоголя / А. В. Ролік, Є. О. Плотніков. - С .332-346
Пугач, В. М. Рецензія на монографію «І на оновленій землі… (Межигір’я та Нові Петрівці в історико-суспільному та культурному вимірах)» доктора філологічних наук, професора кафедри літератури, методики її навчання, історії культури та журналістики Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя Самойленка Григорія Васильовича (Ніжин, 2022. 203 с.) / В. М. Пугач. - С .347-348
УДК
Рубрики: Кафедра української літератури, методики її навчання та журналістики
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.


    Плотніков, Є. О.
    «Щастя порядної людини» або мотив Відходу-і-Повернення в художній літературі [Электронный ресурс] / Є.О.Плотніков, A.В.Ролік // Література та культура Полісся. - 2022. - 21f. - С. 41-48
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
Гоголь, мотив, дія, поняття, Відхід-і-Повернення, творча особистість, літературна діяльність, міграція, мутація
Анотація: Стаття присвячена дослідженню природи та специфіки дії мотиву Відходу-і-Повернення в житті та творчості М. Гоголя. Творча особистість, йдучи, випадаючи зі свого соціального оточення, перетворена, повертається потім у те саме оточення; повертається, наділена новими здібностями та новими силами. Відхід дозволяє особистості реалізувати свої індивіду[1]альні потенції, які не могли бути висловлені, придушені пресом соціальних зобов’язань. Відхід дає можливість, і, можливо, і є необхідною умовою духовного перетворення; але в той же час перетворення позбавлене мети і сенсу, якщо воно не стає прелюдією до повернення перевтіленої особистості у суспільство, з якого вона пішла. Повернення є сутність всього руху, як і його остаточна мета. Мотив Відходу-і-Повернення може виявлятися у різних формах. У найпростішій їх розрив, яким закінчується глава практичної діяльності, відбувається раз і назавжди, після чого все життя творчої особистості наповнюється літературною діяльністю. У житті Гоголя ця модель складніша. Замість одного розриву там спостерігаються кілька, і періоди практичної та літературної діяльності переплітаються. На початку своєї біографії Гоголь мав намір вплинути на своїх співвітчизників через пряму дію на них своєю волею. Вимушений відхід змушував його шукати нову форму активності, інший канал своєї енергії. Позбавлений можливості безпосередньо впливати на своїх співвітчизників, він знайшов шлях для опосередкованого впливу на людей інших поколінь через літературні твори. Творчість Гоголя жива і донині і саме в цьому полягає духовне значення ритму Відходу-і-Повернення. Питання про дію мотиву Відходу-і-Повернення у творчому просторі творів Миколи Гоголя може, на наш погляд, виявитися досить продуктивним, що, природно, вимагає подальших, більш детальних досліджень. У цій статті ми зупинимося лише на одній сюжетній лінії, яка вперше артикулюється в повісті «Ніс» (1836), а потім отримує розвиток у поемі «Мертві душі» (1842), а саме щастя порядної людини.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ролік, A.В.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

4.
80:008
Л 64


   
    Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 107. Серія Філологічні науки. №21 / відп. ред. і упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2022. - 201 с. - Загл. с титул. экрана. - ISSN 2618-0022. - Б. ц.
    Зміст:
Привітання Блохин Доріана . - С .5
Привітання Rita Giuliani . - С .6-7
Привітання Жиленко Ірина . - С .8
Привітання Серебрянська Ірина . - С .9
Привітання Семашко Тетяна . - С .10
Літературознавство
Самойленко, Г. В. Барокова своєрідність у творах письменників Чернігівської літературної школи XVII ст. / Г. В.Самойленко. - С .11-31
Шовкопляс, Г. Є. Бінарна опозиція архетипів мати/мачуха як композиційна основа комедії-сатири Івана Багряного «Генерал» (1948 р.) / Г. Є.Шовкопляс . - С .32-40
Плотніков, Є. О. «Щастя порядної людини» або мотив Відходу-і-Повернення в художній літературі / Є.О.Плотніков ,А.В.Ролік . - С .41-48
Остапенко, Л. М. Біблійний вимір роману Паоло Коельо «Алхімік» / Л. М.Остапенко. - С .49-58
Мовознавство
Бойко, Н. І. Українське мовознавство в іменах Ніжинської вищої школи / Н. І.Бойко . - С .59-83
Бондаренко, А. І. Рекламний дискурс: структурно-семіотичний і функційний аспекти / А. І.Бондаренко . - С .84-91
Петрик, О. М. Структурна організація складних слів у збірці Василя Стуса «Палімпсести» / О. М.Петрик ,О. Ю.Коваль . - С .92-101
Ковтун, Н. А. Особливості вжитку термінів англомовного походження до жанру фільмів жахів / Н. А.Ковтун . - С .102-112
Бойко, Н. І. До проблеми академічного видання творів В. Винниченка: компаративний аналіз видань оповідання «Краса і сила» / Н. І.Бойко , Т. В.Бойко . - С .113-127
Баран, І. М. Фігури експресивного синтаксису в поетичній творчості Василя Симоненка / І. М.Баран . - С .128-139
Краєзнавство та історія культури
Самойленко, Г. В. Лазар Баранович – видатний церковний і культурний діяч другої половини XVII ст. / Г. В.Самойленко . - С .140-166
Крупенко, О. В. Кролевецький повіт 1917–1918 років у контексті локальної історії / О. В.Крупенко, О. В.Пластун . - С .167-177
Клапчук, В. Кобза та бандура в Україні: регіональні аспекти / В.Клапчук . - С .177-189
Шкурко, М. П. Двоєдина задача нової «Просвіти» / М. П.Шкурко . - С .190-197
УДК
ББК 81+83
Рубрики: Кафедра української літератури, методики її навчання та журналістики
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

5.


    Ролік, A. В.
    Проблема людської ідентичності у творах М. Гоголя [Электронный ресурс] / A.В.Ролік, Є.О.Плотніков // Література та культура Полісся. - 2023. - 23f. - С. 332-346
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
Гоголь, творчість, гумор, сміх, гротеск, комедія, реалістичні елементи, світосприйняття, пошук, ідентичність
Анотація: У монографії Андреаса Ларсона «Гоголь і проблема людської ідентичності» акцентується, що проблема людської ідентичності червоною ниткою проходить через всю творчість Гоголя і що в художніх творах Гоголя його погляди на життя завуальовані і можуть бути прочитані лише в широкому контексті. Гоголь, підкреслює А. Ларсон, який з самих ранніх років шукав справу, що могла б принести користь людям, успіхом «Вечорів на хуторі біля Диканьки» проявив свій комічний талант. З тих пір він вважався комічним автором. У той час Гоголь ще думав, що його фантастичні світи повинні були здаватися читачам комічними з тих самих причин, через які вони здавалися такими йому самому. Лише після того, як реакція публіки на комедію «Ревізор» показала, що навіть його друзі реагували на цей твір інакше, ніж він передбачав, Гоголь почав сумніватися в силі сміху. Від того моменту він ставав все більше і більше дидактичним. Гоголь сподівався, що «Ревізор» здійснить на людей більший вплив, аніж написані ним повісті, оскільки розглядав театр засобом масового впливу. У чудернацькому світі комедії, який ґрунтується на неправильній ідентифікації дійових осіб, Гоголь чітко визначає сміх як єдиний позитивний персонаж в п’єсі. У цьому полягає його теорія дидактичного ефекту комічного гротеску. Лише за допомогою сміху читач може звільнитися від гротеску, відійти вбік і розірвати його пута. Гоголь наділив своїх персонажів такими рисами, шо вони, всупереч тотальній відсутності позитивних якостей, були схожими на реальних людей. Тим самим він сподівався, що публіка зможе ідентифікувати себе з цими персонажами і, розриваючи пута гротеску, позбудеться своїх власних недоліків та пороків, своєї власної низькопробності. Його помилка, на думку А. Ларсона, полягала в тому, що переважна більшість публіки мала абсолютно іншу вихідну точку зору в питаннях світосприйняття, аніж Гоголь.
Гоголь визначав сюжет своєї творчості як «душа людини», при цьому, стверджує німецький дослідник, він не знав достеменно ні своєї власної особистості, ні тим більше ідеальної особистості людини. Він почав послідовно підсилювати реалістичні дидактичні елементи в своїх творах, щоб таким чином примусити читача прийняти авторську точку зору. Таким чином, за словами А. Ларсона, він зґвалтував сам себе.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Плотніков, Є.О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 38461
Кількість відвідувачів 1419
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя