Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=відкриті заходи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
74.200
Ш 18


    Шалда, Наталія.
    Інтеграція суспільного та родинного виховання / Н. Шалда // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 8. - С. 56-63.
ББК 74.200
Рубрики: Дошкільне виховання--сімейне виховання
Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічне вивчення сім’ї -- умови успішної співпраці -- організація взаємодії з родинами -- дошкільники -- ранній вік -- створення інформаційного середовища -- відкриті заходи -- педагогічний порадник -- співпраця з батьками -- реалізація проектів
Анотація: Про основні форми і методи взаємодії педагогів з батьками та їх залучення до участі в освітньому процесі в ДНЗ.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74.100
Д 99


    Дятленко, Наталія.
    Як зробити відкриті заходи ефективними / Н. Дятленко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 36-40.
ББК 74.100
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професіоналізм
Кл.слова (ненормовані):
відкриті заходи -- професійне зростання -- професійна майстерність -- аналізування відкритого заходу -- проведення відкритих заходів -- недоліки відкритих заходів
Анотація: У статті йдеться про організацію та проведення відкритих заходів, що є невід'ємною складовою методичної роботи з педагогами. Проаналізовано значення роботи та досвіду колег у професійному зростанні молодих фахівців. Проаналізовано труднощі педагогів у проведенні відкритих заходів та подано рекомендації щодо уникнення типових недоліків в їхній організації.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
373.211.21(477)
Д 99


    Дятленко, Наталія.
    Рекомендації щодо проведення відкритого заходу / Н. Дятленко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 41.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
Кл.слова (ненормовані):
методична робота -- відкриті заходи -- проведення відкритих заходів -- рекомендації -- вихователі -- позитивний емоційний фон -- методи роботи -- навантаження -- мотиви дитячої поведінки -- сужетно-рольові ігри -- індивідуальні особливості дітей
Анотація: Подано методичні рекомендації для вихователів дошкільних навчальних закладів щодо проведення відкритих заходів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
74.100
Д 99


    Дятленко, Наталія.
    Проводимо відкритий захід: крок за кроком / Н. Дятленко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 42-45.
ББК 74.100
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації педагога-дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
відкриті заходи -- проведення відкритого заходу -- підготовка до заходу -- аналізування відкритого заходу -- покроковий алгоритм -- сценарій заходу -- колективний перегляд -- рефлексія -- творча дискусія -- підсумки заходу
Анотація: У статті розглянуто покроковий алгоритм підготовки та проведення відкритого заходу в дошкільному навчальному закладі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74.100
Г 17


    Галяпа, Марія.
    Взаємовідвідування - ефективний засіб роботи в системі наставництва / М. Галяпа // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 47-51 : фотогр.
ББК 74.100
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації педагога-дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
відкриті заходи -- взаємовідвідування відкритих заходів -- система наставництва -- анкетування -- спостереження за роботою -- прогноз очікуваних результатів -- інноваційний досвід -- характеристика заходу -- педагог-початківець
Анотація: У статті розглянуто проблему визначення рівня педагогічного розвитку молодих спеціалістів ДНЗ та проведення з ними відповідної роботи щодо професійного вдосконалення. Увагу зосереджено на організації взаємовідвідувань педагогом-початківцем та його наставником відкритих занять, що є ефективним засобом роботи в системі наставництва.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 62540
Кількість відвідувачів 1806
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя