Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=духовний розвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.
88.37
Л 12


   
    Лабіринти духовного розвитку особистості [Текст] : за навчальним посібником "Психологічні джерела виховної майстерності" І. Д. Бех // Позакласний час : на допомогу вчителю. - 2012. - N 11/12. - С. 28-31
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості--розвиток особистості--духовний розвиток
   Психологія виховання

   Виховання--духовно-моральне виховання

Кл.слова (ненормовані):
духовна безпечність особистості -- духовний розвиток -- розвиток особистості -- психічний стан людини -- духовна напруженість особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.03(4УКР)
П 69


   
    Практичний педагогічний марафон : v Міжнародні та ХІХ Всеукраїнські педагогічні читання "Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: здоров’я через освіту" // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 62-64. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Педагогіка--педагогічні читання
Кл.слова (ненормовані):
здоров’я дитини -- педагогічний простір -- духовний розвиток -- фізичний розвиток -- особистість -- шкільні бібліотеки


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
67.0р10
Р 98


    Рябовол, Л. Т.
    Сучасні мета і завдання шкільної правової освіти та навчання правознавства [Текст] / Л. Т. Рябовол // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 13. - С. 2-6.
ББК 67.0р10
Рубрики: Освіта правова
Кл.слова (ненормовані):
шкільна правова освіта -- духовний розвиток -- соціальний розвиток -- суспільствознавча освіта -- правова культура -- правове мислення -- правова поведінка
Анотація: В статті йдеться мова про те, що суспільствознавча освіта спрямовується на забезпечення розвитку учня як особистості, що керується гуманістичними нормами і цінностями, усвідомлює себе громадянином України та успішно самореалізується в сучасному українському суспільстві.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Гавриш, Наталя
    Книга - незамінний засіб духовно-морального виховання [Текст] / Наталя Гавриш // Дошкільне виховання. - 2013. - № 9. - С. 9-12 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
   дошкільне виховання--читання

Кл.слова (ненормовані):
робота з текстом -- навчання читання -- духовний розвиток
Анотація: В статті йдеться про те, яким має бути процес наближення дитини до книжки та книжки до дитини, які твори слід добирати для дитячого читання, як транслювати дітям книжкову та життєву мудрість.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


    Долинна, Ольга
    Розвивати духовний потенціал особистості дошкільника [Текст] / Ольга Долинна, Олена Низковська // Дошкільне виховання. - 2013. - № 9. - С. 6-8 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
релігійне виховання -- духовний розвиток -- самоосвіта педагогів
Анотація: В статті йдеться про те, як правильно відкрити дітям одвічні духовні цінності, спрямувати на шлях постійного самовдосконалення, прищепити прагнення творити добро і красу і які методи обрати для цього.


Дод.точки доступу:
Низковська, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74.200.5
Б 55


    Бех, Іван.
    Виховання як духовно-моральне удосконалення особистості / І. Бех // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 21-26. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.5
Рубрики: Виховання--гуманістичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
гуманістичне виховання -- духовні цінності -- моральні цінності -- модель виховання -- психоенергетика -- духовний розвиток -- моральний розвиток -- педагогічна самопрезентація -- моральна довіра -- життєвий поступ
Анотація: У статті розкрито сутність гуманістично-орієнтованої моделі виховання, а також розглянуто її цілісне психологічне підґрунтя, яким є синтез розуму, почуттів і волі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
74.200
Б 55


    Бех, І. Д.
    Духовний пошук: сучасні наукові межі [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 1. - С. 5-14.
ББК 74.200 + 88.840
Рубрики: Виховання особистості--духовний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
природа духовного -- духовна цінність -- духовний дискурс -- духовний розвиток -- виховання особистості -- рефлексія -- довольна спонука -- вчинкова інтеграція -- Я-духовне


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
87
Б 77


    Бойко, С. В.
    Джерела гуманізму в соціокультурних практиках постіндустріалізму [Текст] / С. В. Бойко // Практична філософія : Науковий журнал. - 2012. - N 4. - С. 28-34
ББК 87
Рубрики: Філософія--філософія практики
Кл.слова (ненормовані):
духовний розвиток -- соціальна еволюція -- соціокультурні практики -- постіндустріальне суспільство -- джерела гуманізму -- свідомість -- дегуманізація


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
74.200.5
Б 55


    Бех, І.
    Духовний шлях зростаючої особистості: обґрунтування орієнтирів [Текст] / Іван Бех // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 3–12. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.5 + 88.37
Рубрики: Виховання--духовний розвиток особистості
   Особистість--духовний розвиток

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
духовність -- духовні ідеали -- духовний розвиток -- особистість -- духовність особистості -- духовні цінності -- психологічні бар’єри -- цінності -- виховний процес -- виховні приписи
Анотація: У статті на основі ціннісного порівняння Его-орієнтованого і духовно орієнтованого життя обстоюється особистісна перевага духовного. У зв’язку з цим виокремлюються чотири рівні функціонування духовності особистості: від її розуміння до практичної реалізації у поведінці, спілкуванні та діяльності.Запропоновано схему організації виховного процесу спрямованого на свідоме оволодіння зростаючою особистістю вищими духовними цінностями. На основі розкритого теоретичного стану проблеми "духовність-зростаюча особистість" обґрунтовано конкретні приписи як доцільні способи виховного впливу, коли вихованець, не створюючи психологічних бар’єрів, діє за їх ціннісним змістом, і який стає значущим для нього.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
168.522
С 12


    Сабадуха, В.
    Ґенеза теоретичних уявлень про особу та особистість в історії філософії / Володимир Сабадуха // Психологія і сусп-во : укр. теорет.-методол. соціогуманітар. часопис. - 2016. - № 4. - С. 30–43. - Бібліогр.: 55 назв. - Зміст: 1. Методологічні засади дослідження ; 2. Порівняльний аналіз наявних підходів до розуміння сутності особистості ; 3. Авторська концепція чотирьох рівнів духовного розвитку людини ; Висновки. . - ISSN 1810-2131
УДК
Рубрики: Філософія--особистість
   Релігія--християнство--особистість

Кл.слова (ненормовані):
особистість (релігія) -- особистість (філос.) -- посередня людина -- світогляд -- ієрархія -- субстанція -- онтологія -- авторські концепції -- духовний розвиток
Анотація: У статті проаналізовано генезу понять "особа" й "особистсість" з моменту їх виникнення в історії культурного розвитку людства. Доведено, що від античності до сучасності навколо цих понять відбувається світоглядна боротьба, яка є відлунням боротьби посередньої людини проти особистості за пріоритет у суспільстві. З’ясовано, що в історії філософії сформувалися такі підходи: християнський, соціально-правовий, праксіологічний, субстанційний, морально- духовний й демократичний. Сформульовано авторський підхід, що органічно виростає із християнського, субстанційного й морально-духовного, логічно асимілює принципи ієрархії й демократії й ураховує динаміку розвитку людини. У діяльнісному вимірі пріоритет мусить належати принципу ієрархії, у якому особистість постає як досконалий суб’єкт діяльності. У контексті взаємовідносин і спілкування діє принцип демократії: до кожної людини, незалежно від її інтелектуально-психологічного рівня розвитку, треба ставитися як до особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
Статистика
за 16.05.2024
Кількість запитів 27599
Кількість відвідувачів 1349
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя