Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (39)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (36)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=критерії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 269
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
378(4УКР)
Н 73


   
    Нові технології навчання [Текст] : Наук. - метод. зб. Вип. 32 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 228 с. - ISBN 966-597-072-0 : 7.60 грн.
    Зміст:
Мельникова, І. М. Сучасні проблеми управління виховним процесом у вищих навчальних закладах України / І. М. Мельникова, О. А. Невмержицький. - С .3
Величко, О. Г. Довгострокове планування - програма дій / О. Г. Величко, В. П. Іващенко, О. Г. Ясев. - С .23
Антонюк, Р. І. Багатокультурність: громадянський та освітянський аспект / Р. І. Антонюк. - С .27
Лазарєв, М. І. Моделі представлення змісту предметних областей інженерних дисциплін / М. І. Лазарєв. - С .38
Шарапова, О. В. Методи НЛП - технологій та системного аналізу в педагогіці / О. В. Шарапова. - С .49
Шарапова, О. В. Про один метод генерування альтернатив у педагогіці / О. В. Шарапова. - С .54
Величко, Т. Г. Застосування модульно-блочної технології з рейтинговою системою оцінки / Т. Г. Величко. - С .58
Демидова, О. О. Урахування права батьків на вибір у реформах освіти США / О. О. Демидова. - С .64
Коваль, О. М. Дистанційна освіта у вищій школі Англії та США / О. М. Коваль. - С .71
Матвієнко, О. В. Дидактичні закономірності і специфічні особливості підготовки менеджерів інформаційних систем / О. В. Матвієнко. - С .76
Кобзар, О. Б. Дидактична роль нових інформаційних технологій у навчальному процесі вищої медичної школи / О. Б. Кобзар. - С .86
Кубіцький, С. О. Шляхи оптимізації витрат на підготовку курсантів ВВНЗ / С. О. Кубіцький. - С .96
Мельник, Л. П. Система принципів педагогічного процесу в роботі вихователів мікросоціуму / Л. П. Мельник. - С .100
Терещенко, Н. М. Нова соціальна роль університетської бібліотеки / Н. М. Терещенко. - С .111
Черних, О. В. Соціально-педагогічне та виховне значення спеціальності "бібліотекар-рекламіст" / О. В. Черних. - С .123
Дерлеменко, В. В. Становлення національної системи розповсюдження сільсько-господарських науково-технічних знань та інформації в Україні / В. В. Дерлеменко. - С .128
Флегонтова, Н. М. Управління підготовкою студентів щодо організації дозвілля школярів на основі концепції соціально-етичного маркетингу / Н. М. Флегонтова. - С .136
Гуменюк, О. М. Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки асистентів лікаря-стоматолога / О. М. Гуменюк. - С .146
Демиденко, Т. М. Інформаційна складова підготовки вчителя до інноваційної діяльності / Т. М. Демиденко. - С .154
Харабет, В. В. Критерії оцінки проектів педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .160
Головко, М. В. Особливості методики вивчення питань історії науки з використанням можливостей сучасних ЕОМ / М. В. Головко. - С .168
Тараканова, А. П. Нові форми організації хореографічного навчання і виховання (досвід роботи) / А. П. Тараканова. - С .175
Кравець, Н. П. Вплив сенсорного досвіду на засвоєння знань з рідної мови учнями допоміжної школи / Н. П. Кравець. - С .187
Супрун, М. О. Психічна ортопедія: історія становлення та розвитку / М. О. Супрун. - С .194
Гребеняк, Д. В. Юридична поліклініка як одна з форм організації гурткової роботи / Д. В. Гребеняк, Т. В. Шанайда. - С .202
Федорченко, В. К. Стратегія розвитку освіти на порозі ХХІ століття (міжнародний аналітичний огляд) / В. К. Федорченко. - С .205
Негруца, Н. А. Експериментальне дослідження шляхів і засобів формування екологічного світогляду студентів сільськогосподарських технікумів та учнів СПТУ економічних спеціальностей / Н. А. Негруца. - С .212
ДРНТІ
ББК 74.58(4УКР)
РУБ 378(4УКР)
Рубрики: Вищі навчальні заклади


Дод.точки доступу:
Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
65.292
Р36


   
    Реклама і дизайн ХХІ сторіччя: освіта. культура, економіка: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 18-20 вересня. Київ, 2001 [Текст] : Збірник наук. праць. Вип. 2 / Інститут підприємництва, права і реклами, Доброчинна Рада сприяння розвитку реклами в Україні ; Упоряд. і відп. ред. Є. А. Антонович. - К. : [б. в.], 2001. - 270 с. - 14.20 грн.
Паралельні видання: Семкин В. В. Дизайн и реклама : Учебно-методическое и практическое пособие для специалистов дизайна и рекламы. - К., 2002. - 33 с.
    Зміст:
Левківський, К. М. Стратегія розвитку вищої освіти в Україні / К. М. Левківський. - С .36-42
Оршанський, Л. Проблеми та перспективи виховання студентської молоді в національній системі освіти / Л. Оршанський. - С .50-51
Осадчий, В. В. Вплив реклами на естетичне виховання майбутніх учителів / В. В. Осадчий. - С .52-53
Усатенко, Т. П. Українознавство в різних моделях науки / Т. П. Усатенко. - С .64-65
Алексеева, А. Н. Проблемы формирования компьютерной грамотности молодежи / А. Н. Алексеева. - С .69-70
Ганнусенко, Н. І. Виховання школярів у художніх музеях / Н. І. Ганнусенко. - С .97-98
Кардашов, В. М. Взаємозв’язок навчального процесу з конкретною практикою в підготовці вчителя / В. М. Кардашов, Т. К. Володько. - С .121-122
Ковальов, О. Є. Народне мистецтво як засіб національного виховання / О. Є. Ковальов. - С .128-129
Ничкало, С. А. Українське мистецтво ХХ ст.: перспективи вивчення в середній школі / С. А. Ничкало. - С .157-158
Очеретяна, Н. В. Виховання творчої особистості школярів засобами образотворчого мистецтва / Н. В. Очеретяна. - С .165-166
Пацалюк, І. Критерії та рівні сформованості естетичного смаку молодших школярів / І. Пацалюк. - С .174-175
Романюк, М. Й. Національне виховання студентів у процесі вивчення української вишивки / М. Й. Романюк. - С .184-185
Тхоржевський, Д. О. Декоративно-ужиткове мистецтво на уроках трудового навчання як засіб виховання учнів / Д. О. Тхоржевський, В. Д. Мусієнко. - С .237-238
Чепіль, М. М. Роль національної культури у вихованні студентської молоді / М. М. Чепіль. - С .245-246
ДРНТІ
ББК 85.128
РУБ 65.292
Рубрики: Одяг--український сучасний
   Маркетинг

   Мода (загальні питання)

   Книга

   Мислення



Дод.точки доступу:
Антонович, Євген Антонович; Інститут підприємництва, права і рекламиДоброчинна Рада сприяння розвитку реклами в Україні
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.
34(05)
Н34


    Науковий вісник Чернівецького університету [Текст] : збірник наукових праць. - Чернівці : Рута, 2002 - .
   Вип. 161 : Правознавство. - 2002. - 124 с. - ISBN 966-568-573-2 : 3.50 грн.
    Зміст:
Козловський, А. А. Принцип єдності права: Гносеологічні засади концепції Б. О. Кістяківського (1868-1920) / А. А. Козловський. - С .5
Сливка, С. С. Традиційні парадигми природного права у Стародавньому Сході / С. С. Сливка. - С .12
Скрипнюк, В. М. "Політична участь" та її роль у процесі реалізації державної влади / В. М. Скрипнюк. - С .16
Шаломєєв, Є. В. Джерела права України другої половини ХУІІ-ХУІІІ століть / Є. В. Шаломєєв. - С .22
Орлюк, О. П. Становлення банківської системи України у ХУІІІ-ХХ сторіччі (продоження) / О. П. Орлюк. - С .25
Калаур, І. Р. Договір як вольовий акт суб’єктів цивільного права (за проктом нового Цивільного кодексу України) / І. Р. Калаур. - С .30
Пацурківський, Ю. П. Співвідношення приватного інтересу та суб’єктивного цивільного права / Ю. П. Пацурківський. - С .34-39
Гостюк, В. До питання про безкументарні цінні папери / В. Гостюк. - С .39-43
Гетманцев, О. В. Теоретичні аспекти поняття цивільної процесуальної форми / О. В. Гетманцев. - С .43-47
Гетьманцева, Н. Д. Договір про державну службу за законодавством України / Н. Д. Гетьманцева. - С .51-54
Боднарук, М. І. Місце та роль в ринковій економіці соціального страхування / М. І. Боднарук. - С .54-57
Грищенко, О. В. Страховий інтерес як необхідна умова існування страхового правовідношення / О. В. Грищенко. - С .57-62
Дмитрик, О. О. Правове регулювання фінансової системи України / О. О. Дмитрик. - С .67-71
Босий, О. Д. Критерії класифікації фінансово-правових норм / О. Д. Босий. - С .71-75
Грищук, В. Юридичний аналіз основного складу умисного вбивства за Кримінальним кодексом України 2001 року / В. Грищук. - С .89-97
Якимчук, М. К. Питання вдосконалення правового забезпечення управління в органах прокуратури України / М. К. Якимчук. - С .97-102
Малюга, В. І. Принципи єдності й централізації в організації та діяльності прокуратури / В. І. Малюга. - С .107-111
Жаровська, Г. П. Пробоема лідерства в злочинних групах / Г. П. Жаровська. - С .115-119
Ніндипова, Т. А. Корупція як фонове явище злочинності / Т. А. Ніндипова. - С .119-122
ДРНТІ
УДК
ББК 67я5
РУБ 34(05)


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
378(4Укр)
О-64


   
    Організація навчально-виховного процесу: З досвіду роботи вищих навчальних закладів І - ІІ рівнів акредитації [Текст]. Ч. 2 / Ред.: С. Ф. Світельська, Н. В. Патока, Н. В. Король та ін. - К. : НМЦ ВО, 2004. - 293 с. - 8.06 грн.
    Зміст:
ПЛАНУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ
Рекомендації з діловодства . - С .3
Орієнтовне положення про педагогічну раду . - С .37
ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. ПОЛОЖЕННЯ ПРО МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВУ СИСТЕМУ НАВЧАННЯ . - С .42
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПЕДАГОГІЧНОГО (МЕТОДИЧНОГО) КАБІНЕТУ
Планування роботи педагогічного кабінету . - С .54
Орієнтовні критерії рейтингової оцінки роботи педагогічного (методичного) кабінету . - С .60
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ЦИКЛОВОЇ (ПРЕДМЕТНОЇ) КОМІСІЇ
Положення про атестацію циклових комісій . - С .64
Критерії оцінки роботи циклових комісій . - С .65
Положення про атестацію кабінетів і лабораторій . - С .66
МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
Рекомендації щодо створення навчально-методичного комплексу дисципліни . - С .69
Навчальна та робоча програми . - С .72
Плани навчальних занять та їх методичне забезпечення . - С .119
Методичне забезпечення самостійної роботи . - С .137
Пакет контрольних завдань для перевірки знань студентів . - С .154
Критерії оцінки знань студентів . - С .156
Методичне забезпечення дипломного і курсового проектування . - С .160
Перелік питань до семестрових і державних екзаменів . - С .183
Перелік методичного забезпечення навчальної дисципліни . - С .189
Міждисциплінарні зв’язки - етапи інтеграції в навчальному процесі . - С .191
Універсальна навчально-контролююча система . - С .215
ОЦІНКА ЯКОСТІ РОБОТИ ВИКЛАДАЧА
Положення про рейтингову систему оцінки роботи викладача . - С .224
Оцінювання педагогчної діяльності викладача . - С .243
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАКТИЧНОГО НАВЧАННЯ. Програма виробничої практики та методичні рекомендації щодо написання звітної документації спеціальності 5.06010101 "Правознавство" . - С .245
ОРГАНІЗАЦІЯ ГУРТКОВОЇ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ
Інноваційні підходи до гурткової роботи . - С .280
Організація науково-дослідної роботи студентів . - С .282
Організація і проведення пошукової та науково-дослідної роботи . - С .283
ДРНТІ
ББК 74.58(4Укр)
РУБ 378(4Укр)


Дод.точки доступу:
Світельська, С. Ф.; Патока, Н. В.; Король, Н. В.; Салмай, Н. М.; Цибенко, Н. В.
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. Є. І. Коваленко, Гол. ред. В. П. Яковець. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 126 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 4.70 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Розвиток творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / О. Я. Ростовський. - С .5-8
Юцевич, Ю. Є. Традиції української співацької школи і творчий розвиток студентів / Ю. Є. Юцевич. - С .9-11
Дряпіка, В. І. Розвиваюче навчання і поліфункціональна підготовка педагога-музиканта засобами джазового виконавства / В. І. Дряпіка. - С .12-14
Растригіна, А. М. Педагогічна культура як основа творчого розвитку майбутнього вчителя музики / А. М. Растригіна. - С .18-19
Руденко, Л. С. Формування творчої особистості: теорія питання / Л. С. Руденко. - С .20-23
Михаськова, М. А. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .24-26
Іващенко, С. Г. Теоретичні аспекти розвитку особистості майбутнього вчителя / С. Г. Іващенко. - С .27-29
Шумська, Л. Ю. Формування умінь фактурногго аналізу хорових творів у студентів музичних факультетів (на прикладі дитячої кантати "Здрастуй, день на всій землі!" Л. Дичко) / Л. Ю. Шумська. - С .30-34
Рачицька, Л. К. До проблеми вдосконалення диригентсько-хормейстерської підготовки студентів / Л. К. Рачицька. - С .35-37
Костенко, Л. В. Ди питання вдосконалення процесу підготовки майбутнього вчителя музики / Л. В. Костенко. - С .42-44
Дідич, Г. С. Вплив хорових творів К. Стеценка на творчий розвиток студентів / Г. С. Дідич, М. І. Гейченко. - С .45-47
Гончаренко, Л. П. Сформованість естетичних смаків студентської молоді у сфері музичного мистецтва / Л. П. Гончаренко. - С .48-51
Заболотний, Л. П. Деякі аспекти вокальної роботи з хором на початковому етапі / Л. П. Заболотний. - С .52-54
Колос, М. Г. Проблема формування індивідуальної техніки майбутніх диригентів хору / М. Г. Колос. - С .58-59
Ковваленко, І. С. Сучасні підходи в хормейстерській підготовці майбутніх вчителів музики / І. С. Ковваленко. - С .60-62
Фалько, М. І. Проблема формування дослідницьких умінь учителя-хормейстера / М. І. Фалько. - С .63-66
Скрипець, С. В. Сутність педагогічнної взаємодії музичного керівника з дитячим хоровим колективом / С. В. Скрипець. - С .67-69
Бірюкова, Л. А. Розвиток емоційно-творчих здібностей студентів на хоровому диригуванні / Л. А. Бірюкова. - С .70-73
Маруфенко, О. В. Вокальна діагностика як умова успішного вокально-творчого розвитку майбутнього вчителя музики / О. В. Маруфенко. - С .79-81
Афанасенко, А. М. Творчий розвиток студентів засобами вокально-хорового мистецтва / А. М. Афанасенко. - С .86-87
Козлова, С. М. Психолого-педагогічні питання розвитку особистості майбутнього вчителя музики на матеріалі української народної пісні / С. М. Козлова. - С .90-92
Карпова, О. О. Риси фортепіанного стилю Людвіга ван Бетховена та особливості його музично-виконавської інтерпретації / О. О. Карпова. - С .93-96
Розен, В. А. Образне і логічне мислення в процесі сприйняття музики / В. А. Розен. - С .97-99
Карпенко, А. П. Загальнолюдські цінності та їх роль у вихованні особистості / А. П. Карпенко. - С .100-102
Матвієнко, С. І. Підготовка студентів музичного факультету до особистісно-зорієнтованого виховання дітей дошкільного віку / С. І. Матвієнко, С. І. Самаріна. - С .122-125
Потороча, В. Г. Засоби і методи самостійної роботи студента над хоровим твором / В. Г. Потороча. - С .118-121
Біла, Н. Л. До проблеми розвитку творчого мислення студента в процесі індивідуального навчання / Н. Л. Біла, Л. П. Вишнева. - С .108-110
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна; Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 10
аб (4), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4)
Свободны: аб (4), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4)
Знайти схожі

6.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 150 с. - 7.00 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА
Ростовський, О. Я. Суперечності й тенденції оновлення змісту художньої освіти в загальноосвітній школі / О. Я. Ростовський. - С .5
Аніщенко, О. В. Політика рівних можливостей у сфері освіти в Україні: реалії та перспективи / О. В. Аніщенко. - С .12
Лукашова, Н. І. Підготовка студентів до використання проблемного навчання як важливого засобу підвищення пізнавальної активності учнів при викладанні хімії / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. - С .16
Благінін, В. М. Логічні структурні схеми і таблиці в процесі вивчення педагогіки / В. М. Благінін. - С .22
Драчук, Л. Л. Морально-етичне виховання учнів у процесі вивчення української літератури в школі / Л. Л. Драчук. - С .24
Кучерявець, В. Г. До питання про становлення художньо-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя літератури / В. Г. Кучерявець. - С .27
Михаськова, М. А. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .31
Ростовська, І. О. Проблема особистісно-зорієнтованого підходу до учнів у музичній педагогіці (історичний аспект) / І. О. Ростовська. - С .34
Ростовська, Ю. О. Обгрунтування професійної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії в умовах поєднаних спеціальностей / Ю. О. Ростовська. - С .37
Семикліт, Н. І. Розвиток духовності - одна з важливих проблем сучасного виховання студентської молоді / Н. І. Семикліт. - С .41
Гусейнова, Л. В. Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музики / Л. В. Гусейнова. - С .44
Ревенчук, В. В. Проблема спілкування у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / В. В. Ревенчук. - С .47
Грисюк, О. М. Особливості початкового етапу вокально-хорової роботи з учнями молодшого шкільного віку / О. М. Грисюк. - С .50
Мішедченко, В. В. Формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя як педагогічна проблема / В. В. Мішедченко. - С .53
Онищук, В. М. Професійна діяльність молоді в ситуації змін освітніх орієнтирів / В. М. Онищук. - С .56
Зінченко, Т. В. Із досвіду організації та проведення соціально-педагогічної (ознайомчої) практики на 1 курсі / Т. В. Зінченко. - С .58
Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду особистості як педагогічна проблема / М. П. Долматова. - С .58
Кряжев, П. В. Самоосвіта та її роль у професійному становленні майбутнього вчителя / П. В. Кряжев. - С .64
Дубровський, В. Л. Культура мислення як умова розвитку особистості майбутнього вчителя / В. Л. Дубровський. - С .68
Семенець, Л. Г. Нові педагогічні технології у вирішенні проблематики процесу керування музичним сприйманням / Л. Г. Семенець. - С .71
Кудикіна, Н. В. Досвід використання гри як засобу національно-культурного виховання дітей молодшого шкільного віку / Н. В. Кудикіна. - С .75
Харабет, В. В. Виробничі будівельні системи як об’єкти проектування педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .79
Лащенко, В. Ф. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя / В. Ф. Лащенко. - С .82
Кочерга, О. М. Сучасні підходи до визначення поняття "соціальна відповідальність" як якість особистості вчителя / О. М. Кочерга. - С .85
Останіна, Н. С. Підготовка педагогічних кадрів до роботи у клубах з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .88
Кузьменко, В. Виховання в учнівської молоді цінностей здорового способу життя / В. Кузьменко. - С .92
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції в педагогіці США / Є. І. Коваленко. - С .94
Таран, О. М. Становлення дидактичних поглядів С. Русової / О. М. Таран. - С .99
Барило, О. А. Гуманістичний підхід до особистості дитини у західноєвропейській теорії вільного виховання (кінець ХІХ - початок ХХ століття) / О. А. Барило. - С .104
Новгородський, Р. Г. З історії становлення соціального виховання на Україні (початок ХХ століття) / Р. Г. Новгородський. - С .108
Новгородська, Ю. Г. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання: від Сократа до Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .112
Дубровська, Л. О. Реалізація принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині М. О. Добролюбова / Л. О. Дубровська. - С .117
Лісовець, О. В. Вплив педагогічних ідей П. де Кубертена на становлення сучасного олімпійського руху / О. В. Лісовець. - С .121
Олійник, Н. А. Турбота земств Чернігівської губернії про підготовку учителів / Н. А. Олійник. - С .124
Жук, О. А. Середня освіта Польщ іта України: реформа, структура / О. А. Жук. - С .129
Бондаренко, М. І. Уміння працювати з навчальною літературою як передумова самоосовіти студентів / М. І. Бондаренко. - С .132
ПСИХОЛОГІЯ
Нещерет, О. І. Психологічні основи засвоєння комунікативної функції мови студентами / О. І. Нещерет. - С .136
Крига, Т. І. Діагностика моральних якостей майбутніх учителів методом асоціативного експерименту / Т. І. Крига. - С .140
Ляшко, О. Д. Саморегуляція психофізичного стану як важлива складова діяльності педагога / О. Д. Ляшко. - С .145
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів музики
   Хімія--методика викладання

   Проблемне навчання

   Педагогіка--вивчення

   Морально-етичне виховання

   Вчитель майбутній --музика і хореографія

   Вчитель майбутній --література

   Вчитель майбутній--моральні якості

   педагогіка музична

   Студентська молодь--виховання

   Культура--музично-педагогічна

   Практика--соціально-педагогічна

   Самоосвіта--студент

   Культура мислення

   Виховання--національно-культурне виховання

   Професійна освіта

   Екологічна освіта

   Вчитель--особистість

   Педагогічні кадри--підготовка

   Клуб--виховання

   Здоровий спосіб життя--виховання

   Педагогіка--США

   Вільне виховання--історія

   Соціальне виховання--історія

   Розвивальне виховання--історія

   Середня освіта--Польша і Україна

   Асоціативний експеримент

   Саморегуляція--психофізичний стан

   Педагог--саморегуляція

   Вчитель--підготовка--Чернігівська губернія

Кл.слова (ненормовані):
олімпійський рух


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Добролюбов, Николай Александрович (рус. лит. критик ; 1836-1861) \о нем\; Кубертен, П. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 10
Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1)
Знайти схожі

7.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / гол. ред. В. П. Яковець; відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 162 с. - Літ. в кінці статей. - 11.90 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Курок, В. П. Моделювання діяльності вчителя як ефективний метод педагогічного дослідження / В. П. Курок. - С .5-8
Копієвська, О. Р. Культурна політика як теоретична проблема: аналіз сучасних концепцій та міжнародних документів / О. Р. Копієвська. - С .9-13
Растригіна, А. М. Педагогіка свободи як оснащення для життя / А. М. Растригіна. - С .14-16
Локарєва, Ю. В. Аксіологічний аспект художньої та естетичної культури в освіті й вихованні молоді / Ю. В. Локарєва. - С .17-19
Михаськова, М. А. Структура професійної компетентності майбутнього вчителя / М. А. Михаськова. - С .20-22
Коваль, О. В. Педагогічні основи загально-типологічного та диференційовано-типологічного методів формування музичних здібностей школярів / О. В. Коваль. - С .23-25
Ревенчук, В. В. До суті поняття "педагогічна взаємодія" / В. В. Ревенчук. - С .26-28
Іващенко, С. Г. Теоретичні засади формування у майбутніх учителів готовності до педагогічної творчості / С. Г. Іващенко. - С .29-32
Долматова, М. П. До сутності поняття "естетичний досвід особистості" / М. П. Долматова. - С .33-35
Гусейнова, Л. В. Критерії та рівні сформованості майбутнього вчителя музики до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .36-38
Тимошко, Г. М. Педагогічний менеджмент в системі управління загальноосвітніми навчальними закладами / Г. М. Тимошко. - С .39-43
Солдатенко, М. М. Деякі особливості навчально-пізнавальної діяльності / М. М. Солдатенко. - С .44-47
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Хлєбік, С. Р. Сучасні підходи у підготовці вчителя музики до роботи в системі особистісно-орієнтованої музичної освіти / С. Р. Хлєбік. - С .48-51
Грисюк, О. М. Адаптаційний період у музичному вихованні першокласників у малокомплектній школі / О. М. Грисюк. - С .52-54
Базар, О. М. Психологічні особливості навчання студентів-заочників педагогічного спілкування англійською мовою з використанням мережі Інтернет / О. М. Базар. - С .55-58
Кузьменко, В. Ю. Педагогічні технології виховання здорового способу життя старших підлітків у позакласній роботі / В. Ю. Кузьменко. - С .59-63
Голуб, Н. В. Специфіка формування поліфонічного мислення майбутніх учителів у класі бандури / Н. В. Голуб. - С .64-66
Лащенко, В. Ф. Педагогічна практика - важливий чинник формування екологічної культури / В. Ф. Лащенко. - С .70-71
Зякун, Т. Г. До проблеми національного виховання молодших школярів (на прикладі татарської діаспори в Україні) / Т. Г. Зякун. - С .67-69
Квак, О. Роль дидактичної гри у вихованні і розвитку мовлення дітей дошкільного віку / О. Квак. - С .72-74
Турчин, Т. М. Естетико-виховні можливості навчання сольфеджіо на уроках у ДМШ / Т. М. Турчин. - С .75-76
Мішедченко, В. В. До питання організації педагогічної практики майбутнього учителя музики в початковій школі / В. В. Мішедченко. - С .77-79
Семикліт, В. М. Музичне краєзнавство в естетичному вихованні майбутніх вчителів / В. М. Семикліт. - С .80-82
Благінін, В. М. Громадянське виховання в системі формування громадянської позиції школярів / В. М. Благінін, С. В. Павлюк. - С .83-85
Дарійчук, Л. П. Зміст навчання продуктивних видів мовлення у мовних закладах вищої освіти / Л. П. Дарійчук. - С .86-89
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Коваленко, Є. І. Проблеми педагогіки творчості у педагогічній спадщині Г. Ващенка / Є. І. Коваленко. - С .90-95
Ростовський, О. Я. Розвиток музичної освіти в Україні в другій половині ХУ - початку ХУІІ століть / О. Я. Ростовський, О. В. Ростовська. - С .96-99
Дідич, Г. С. Український обрядовий фольклор у спадщині творчої інтелігенції кінця ХІХ - початку ХХ століття / Г. С. Дідич, М. І. Гейченко. - С .100-104
Кавунник, Олена Анатоліївна. Музичний світ Миколи Гоголя як джерело формування духовної культури студентської молоді / О. А. Кавунник. - С .105-107
Ніколаї, Г. Ю. Розвиток музично-педагогічної освіти в Польщі у другій половині ХХ століття в світлі еволюції шкільних програм / Г. Ю. Ніколаї. - С .108-112
Баленко, Н. М. Роль і місце Ніжинського історико-філологічного інституту князя О. А. Безбородька в культурно-освітньому просторі України кінця ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .113-116
Кулик, І. О. Педагогічна історіографія 70-х років ХХ ст. про творчий доробок Г. С. Сковороди / І. О. Кулик. - С .117-121
Новгородська, Ю. Г. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості у концептуальних підходах до реформування освіти / Ю. Г. Новгородська. - С .122-125
Новгородський, Р. Г. Ідеї соціалізації в педагогічному доробку Тимофія Лубенця / Р. Г. Новгородський. - С .126-128
Аніщенко, О. В. Навчально-методична література для закладів жіночої професійної освіти (1865-1916) / О. В. Аніщенко. - С .129-135
Барило, О. А. Проблеми вільного виховання на сторінках часопису "Вільна українська школа" / О. А. Барило. - С .136-139
Останіна, Н. С. Клуб як культурно-освітній осередок громадянського виховання учнівської молоді в Україні в 20-і роки ХХ століття / Н. С. Останіна. - С .140-144
Ростовський, О. Я. Уроки історії музичної педагогіки / О. Я. Ростовський. - С .145-149
Матвієнко, С. І. Дошкільне виховання в науково-педагогічній структурі Ніжинської вищої школи: історичний аспект / С. І. Матвієнко. - С .150-153
Коваленко, Н. В. Ідей соціально-психологічної адаптації в зарубіжній психології / Н. В. Коваленко. - С .154-159
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Педагогічне дослідження
   Моделювання--діяльність вчителя

   Педагогічна творчість

   Менеджмент--педагогічний

   Виховання--виховання здорового спосібу життя

   Виховання--національне виховання

   Педагогічна практика

   Виховання--естетичне виховання

   Громадянське виховання

   Обрядовий фольклор України, 19 ст. кінець ; 20 ст. початок;

   Дошкільна освіта в Україні--історія

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--історія--Ніжинський історико-філологічний інститут

   Чернігівщина--дошкільна освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- мовлення -- вільне виховання -- українські педагоги -- жіноча професійна освіта -- Вільна українська школа, часопис


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Сухомлинський, В. \о нем\; Лубенець, Тимофій Григорович (видатний педагог, фахівець з теорії та методики початкового навчання, дошкільного виховання та освіти дорослих, автор 30 підручників та методичних посібників. Послідовник К. Г. Ушинського. Герой Праці (1924) ; 1855-1936) \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\
Примірників всього: 5
Ч.З.№2 (2), аб (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), аб (2), фб (1)
Знайти схожі

8.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. В. П. Яковець; заг. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 126 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 10.20 грн.
    Зміст:
Поберезька, Г. Вища освіта України та інтеграційні вимоги "Болонського процесу" / Г. Поберезька. - С .5-10
Кулик, Є. В. Психолого-педагогічна сутність поняття науково-дослідної діяльності студентів / Є. В. Кулик. - С .10-16
Поліщук, Ю. Й. Теорія самовиховання як фундаментальна основа соціально-педагогічної діяльності сучасних громадських молодіжних об’єднань / Ю. Й. Поліщук. - С .16-22
Манчуленко, Л. В. Суть, структура та рівні стилів педагогічної діяльності педагога / Л. В. Манчуленко. - С .22-25
Осаволюк, О. А. Зовнішньоестетична виразність як компонент педагогічної техніки ідеального вчителя / О. А Осаволюк. - С .25-28
Корсак, К. Навчання нових генерацій та восьмий з 44 глобальних процесів / К. Корсак, О. Симоненко. - С .28-34
Кряжев, П. В. Глобальні процеси й зміни умов для освітніх інновацій / П. В. Кряжев. - С .34-39
Ростовська, Ю. О. Педагогічні проблеми формування професійних переконань майбутніх вчителів / Ю. О. Ростовська. - С .39-43
Скалько, О. Процес формування особистості і кризи розвитку / О Скалько. - С .43-47
Лисенко, М. М. Проблеми комп’ютеризації вищих навчальних закладів України / М. М Лисенко. - С .47-50
Замашкіна, О. Д. Сутність розвивального навчання: психологічні і дидактичні / О. Д Замашкіна. - С .51-58
Кочерга, О. М. Науково-дослідна робота студентів - важлива ланка в системі підготовки майбутнього вчителя / О. М Кочерга. - С .58-61
Гусейнова, Л. В. Педагогічна модель формування готовності до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .61-64
Ляшко, О. В. Гуманістична спрямованість курсу "Основи педагогічної майстерності" / О. В. Ляшко. - С .65-67
Бондаренко, Г. Г. Спілкування як основа групової навчальної діяльності учнів у малочисельних класах та класах-комплектах початкової школи / Г. Г. Бондаренко. - С .68-71
Білоусова, Н. В. Гра та казка як засоби розвитку творчого потенціалу учнів молодших класів на уроці / Н. В. Білоусова. - С .72-76
Донець, З. Вчителю про охорону національної культурної спадщини у дискурсі "Інтегрованого культурознавства" / З. Донець. - С .76-81
Мищук, І. Формування особистості студента як суб’єкта навчальної діяльності за модульним навчанням фізики у педколеджі / І. Мищук. - С .81-83
Ходаковський, О. Точка зору вчителів Європи на труднощі забезпечення якості викладання точних наук у школі / О. Ходаковський. - С .84-89
Долматова, М. Естетична підготовка майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення іноземної мови / М. Долматова. - С .90-92
Палій, О. А. Типові помилки у вживанні перфекту та можливі шляхи їх подолання / О. А. Палій. - С .97-99
Литвиненко, С. П. Критерії відбору відеофономатеріалів для навчання майбутніх учителів англомовного діалогічного спілкування / С. П. Литвиненко. - С .100-105
Москалець, О. О. Визначення об’єктів формування міжкультурної комунікативної компетенції в письмі майбутніх учителів англійської мови / О. О. Москалець. - С .106-109
Гармаш, О. В. Формування просторових уявлень та просторової орієнтації у дітей з психічними та фізичними обмеженнями / О. В. Гармаш, А. І. Конончук. - С .110-112
Банзерук, О. Урок української мови в системі особистісно орієнтованого навчання / О. Банзерук. - С .112-115
Лисенко, А. В. Дослідницька технологія у навчанні: Теоретичний аспект / А. В. Лисенко. - С .116-119
Кл.слова: навчально-дослідницька робота
Новгородська, Ю. Г. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості школяра у навчальній літературі початкової школи / Ю. Г. Новгородська. - С .120-125
Адаменко, О. Питання запровадження ТНЗ на сторінках української педагогічної преси 50-х років ХХ століття / О. Адаменко. - С .126-130
Зайченко, Н. І. Ідея народності виховання у науково-педагогічній спадщині О. О. Потебні / Н. І. Зайченко. - С .131-138
Баленко, Н. М. Компаративні дослідження вчених мовознавців України другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .138-142
Володченко, Ж. М. Філософія світосприймання Т. Г. Шевченка / Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв. - С .142-145
Васюта, О. П. Перші педагогічні курси церковного співу на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .145-150
Аніщенко, О. В. Наукові засади організації праці в закладах професійної освіти (кінець ХІХ - початку ХХ століття) / О. В. Аніщенко. - С .150-153
Деркач, Л. С. Навчання мистецтву красномовства як складова формування громадянської самосвідомості особистості (Києво-Могилянська риторична школа) / Л. С. Деркач. - С .153-156
Дубровська, Л. О. Гуманні взаємини між учителем і учнями як умова здійснення індивідуального підходу в шкільній практиці ХІХ століття / Л. О. Дубровська. - С .156-159
Савіцька-Вільгусяк, С. Італія: умльтикультурні проблеми освіти як наслідок процесу глобалізації / С. Савіцька-Вільгусяк. - С .159-164
Юрчук, Л. Польський досвід підвищення кваліфікації вчителів / Л. Юрчук. - С .164-170
Бойчук, О. С. Особливості виховної роботи з молоддю в країнах, що будують суспільство знань / О. С. Бойчук. - С .170-175
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: науково-дослідна діяльність студентів
   Болонський процес

   Підготовка майбутніх вчителів--формування

   Вищі навчальні заклади--комп’ютеризація

   Розвивальне навчання

   науково-дослідна діяльність студентів

   Спілкування--учні

   Гра--молодші класи

   Точні науки--методика викладання

   Народність виховання

   Церковний спів--історія--Чернігівщина

   Красномовство--навчання

   Іноземні мови--вивчення

   Вчитель майбутній --іноземна мова

Кл.слова (ненормовані):
вчитель математики -- діти з психічними вадами -- діти з фізичними вадами


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Сухомлинський, В. \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

9.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1998. - 182 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн.
    Зміст:
Крицький, В. М. Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів / В. М. Крицький. - С .5-9
Походенко, С. В. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим" / С. В. Походенко. - С .10-16
Савельєва, В. С. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці / В. С. Савельєва. - С .17-22
Бєлкіна, Н. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова / Н. Бєлкіна. - С .23-26
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки / Н. П. Пихтіна. - С .27-32
Дарійчук, Л. П. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів / Л. П. Дарійчук. - С .33-35
Кричковська, Т. Д. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда / Т. Д. Кричковська. - С .36-39
Олійник, С. В. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя / С. В. Олійник. - С .40-42
Плохіх, В. В. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації / В. В. Плохіх. - С .43-47
Хиц, Казімеж. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції / Казімеж Хиц. - С .48-55
Василюк, А. В. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід) / А. В. Василюк. - С .56-58
Кивлюк, О. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму / О. Кивлюк. - С .59-62
Гавриленко, Т. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693) / Т. Гавриленко. - С .63-66
Олійник, Н. А. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами / Н. А. Олійник. - С .67-69
Репецький, Ю. А. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості / Ю. А. Репецький. - С .70-74
Луценко, Ю. Л. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах / Ю. Л. Луценко. - С .75-78
Коваленко, В. О. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .79-86
Заверико, Н. В. Практика як основа підготовки соціального педагога / Н. В. Заверико. - С .87-92
Лукашова, Н. І. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .93-97
Аніщенко, О. В. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .98-100
Падун, Н. О. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін / Н. О. Падун. - С .101-104
Коваленко, Є. І. До питання про сутність творчості / Є. І. Коваленко. - С .105-111
Хлєбік, С. Р. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .112-114
Хоменко, З. В. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу / З. В. Хоменко. - С .115-117
Грисюк, О. М. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .118-122
Мішедченко, В. В. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання / В. В. Мішедченко. - С .123-126
Коваль, О. В. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності / О. В. Коваль. - С .127-130
Селюнін, С. М. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів / С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. - С .131-134
Папуча, М. В. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників / М. В. Папуча. - С .135-143
Борисюк, С. О. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми / С. О. Борисюк. - С .144-149
Таран, О. М. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи / О. М. Таран. - С .150-153
Гуменюк, О. М. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях / О. М. Гуменюк. - С .154-157
Щотка, О. П. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу / О. П. Щотка. - С .158-161
Новгородська, Ю. Г. Український коледж - школа самореалізації / Ю. Г. Новгородська. - С .162-166
Ковальчук, О. М. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем / О. М. Ковальчук. - С .167-171
Яковець, Н. І. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .172-173
Жалдак, Л. М. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи / Л. М. Жалдак. - С .174-177
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Лідерство--підлітки
   Мовлення--дошкільнята

   Моральне виховання

   Адиктивна поведінка--молодь--профілактика

   Спілкування--іншомовне--студенти

   Я - теорія

   Вчитель майбутній--формування

   Дошкільники--навчання

   Освіта в Україні--історія, 20 ст. 20-ті рр.

   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   Підготовка майбутніх вчителів хімії

   Освіта в Україні--історія--жіноча освіта, 1890 - 1914 рр.

   Диференційоване навчання--біологія

   Творчість--суть

   Молодші школярі--моральне формування

   Музичні твори--інтерпретація

   Музична культура--школярі

   Музичні здібності

   Футбольна техніка

   Старшокласники--індивідуальність

   Вчитель майбутній--формування

   Конфлікт--психологія

   Психолог вузу

   Коледж

   Студентська група--адаптація

   Адаптація студентів до ВНЗ

   Чернігівщина--освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
жіноча сільськогосподарська освіта


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Демков, Михайло Іванович \о нем\; Максимович, Іоан \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Баранович, Лазар \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 18
ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1)
Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1)
Знайти схожі

10.
34(05)
Н 34


   
    Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія" [Текст]. Т. 26. Юридичні науки / Національний університет "Києво-Могилянська Академія". - К. : КМ Академія, 2004. - 110 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 3.00 грн.
    Зміст:
Бірченко, Ю. І. Деякі критерії оцінки якості та ефективності нормативно-правових актів / Ю. І. Бірченко. - С .9-13
Бурлай, Є. В. Право як тип соціального регулювання: естетичний аспект / Є. В. Бурлай. - С .14-17
Галаган, В. І. Проблемні питання відшкодування потерпілому від злочину завданих йому збитків / В. І. Галаган. - С .18-21
Гнатюк, М. Д. Теоретичні аспекти реалізації цілей норм права / М. Д. Гнатюк. - С .22-24
Гусарєв, С. Д. Юридичній професії - надійне кадрове забезпечення / С. Д. Гусарєв. - С .25-28
Журбелюк, Г. В. Особливості спадкування в українській системі світобачення: історико-правові аспекти / Г. В. Журбелюк. - С .38-47
Заруцький, О. В. Оціночні ознаки в складі злочину хуліганство (ст 296 Кримінального кодексу україни) / О. В. Заруцький. - С .47-49
Костюк, В. Л. Особливості вдосконалення джерел трудового права в сучасних умовах / В. Л. Костюк. - С .50-54
Кравченко, Н. Г. Страхові резерви в банківській діяльності: питання теорії та судової практики / Н. Г. Кравченко, О. М. Лобач. - С .55-59
Лехник, Н. Л. Міжнародно-правова природа одностороннього зобов’язання держави / Н. Л. Лехник. - С .60-62
Мокрицька, І. Я. Проблеми повноти, всебічності й об’єктивності судового розгляду справ про злочини неповнолітніх / І. Я. Мокрицька. - С .63-67
Посполітак, В. В. Шляхи реформування системи обліку прав за цінними паперами в Україні / В. В. Посполітак. - С .68-74
Савенко, М. Д. Суддівський розсуд у цивільному процесі / М. Д. Савенко. - С .75-78
Солом’яний, В. Р. Вдосконалення механізму забезпечення житлом у сучасних умовах / В. Р. Солом’яний. - С .79-81
Тарахонич, Т. І. Ефективність правового регулювання / Т. І. Тарахонич. - С .82-84
Тимошенко, В. І. Держава як гарант свободи людини (з історії політичної і правової думки) / В. І. Тимошенко. - С .85-87
Ханик-Посполітак, Р. Ю. Правове регулювання захисту прав споживачів в Україні та ЄС: порівняльний аспект / Р. Ю. Ханик-Посполітак. - С .87-90
Хорошковська, Д. Ю. Роль судової практики в системі джерел права України / Д. Ю. Хорошковська. - С .91-94
Цельєв, О. В. Формування права в Західній і Східній Європі: загальне і відмінне / О. В. Цельєв. - С .95-99
Шмарьова, Т. О. Інформаційний імунітет: законодавче врегулювання і практика / Т. О. Шмарьова. - С .100-103
Шолудько, Б. А. Покарання як засіб охорони правопорядку / Б. А. Шолудько. - С .103-106
ДРНТІ
ББК 67.0я5
РУБ 34(05)


Дод.точки доступу:
Національний університет "Києво-Могилянська Академія"
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 18.05.2024
Кількість запитів 7709
Кількість відвідувачів 1211
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя