Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освітньо-виховний потенціал<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
74.205.1
З-14


    Загладина, Х. Т.
    Формирование гражданской идентичности в рамках социального партнерства семьи и школы / Х. Т. Загладина // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 10-14. . - ISSN 0130-0776
ББК 74.205.1 + 74.200.504
Рубрики: Школа і сім’я
   Громадянське виховання

Кл.слова (ненормовані):
соціальне партнерство -- громадянська ідентичність особистості -- формування громадянської ідентичності -- освітньо-виховний потенціал
Анотація: Про формування громадянської ідентичності особистості учнів у рамках соціального партнерства сім'і і школи.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74.200.5
К 55


    Коберник, О.
    Проектна діяльність у системі національно-патріотичного виховання учнів [Текст] / Олександр Коберник // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 13–17. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.5
Рубрики: Виховання--національно-патріотичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
проектування -- проектна технологія -- метод проектів -- проектна діяльність -- соціальні проекти -- національно-патріотичне виховання -- громадянська ініціатива -- освітньо-виховний потенціал
Анотація: У статті розкривається сутність та методика використання проектної технології в національно-патріотичному вихованні школярів. Визначаються основні етапи суспільно-корисної проектної діяльності із школярами: підготовчий (змістовий та технологічний аспекти), планування проектної діяльності (постановка проблеми, розроблення та планування певної дії), дослідження проблеми та вибору шляху її розв’язування; діяльнісний (розв’язування проблеми, реалізація дії); презентація результатів; рефлексивний (оцінювання та аналіз отриманих результатів). Стверджується, що проектна діяльність забезпечує активну участь у вирішенні різних проблем національного характеру, набуття учнями цілісних громадянських знань, оволодіння навичками громадянської ініціативи у вирішенні актуальних соціальних питань на рівні селища, району, міста, держави.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 28.05.2024
Кількість запитів 8109
Кількість відвідувачів 418
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя