Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освітні практики<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
88
Л 38


    Левченко, О. О.
    Обгрунтування фасилітативного стилю педагогічної взаємодії в річищі ідей людиноцентризму в процесі професійної підготовки викладача психології / О. О. Левченко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 4. - С. 66-76. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 88
Рубрики: Підготовка психологів
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- фахова підготовка -- ініціатива -- творчість -- саморегуляція -- мислення -- освітні практики


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74
С 48


    Слотердайк, Петер.
    Ти мусиш змінити своє життя [Текст] : уривки з твору / П. Слотердайк // Філософська думка : Український науково-теоретичний часопис. - 2015. - N 2. - С. 95-106.
ББК 74 + 87.6
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- освітні практики -- людина в освітніх практиках -- буття вчителем
Анотація: Вичерпна передмова до соціальної та освітньої філософії П. Слотердайка пов’язана з його дослідженнями. Проаналізовано в контексті антропотехніческого повороту концепти вправ, звичок, інертності і пост-пасивності в якості основи освіти, яка може змінити людину. Простежено зв’язок філософії та освітніх практик від стародавніх греків до сучасності у версії Слотердайка. Поворот філософії до життя розглядається як актуалізація пайдейї, що активізує її освітній потенціал. Пояснюється конструювання нової ролі реальності в освіті. Тенденція педагогічного вторгнення в політику виступає домінуючим мотивом міркування Слотердайка на кордонах відкритої педагогічної галузі знання як місця інтенсивної педагогічної взаємодії. Показані суперечності між резоном школи й резоном держави та їх наслідки. Дослідження Слотердайка в освітній та політичній сферах можуть бути застосовані до аналізу українських реалій.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Астахова, Катерина.
    Авторська модель безперервної освіти (на прикладі діяльності Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія") [Текст] / К. Астахова // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 4. - С. 13-20.
Рубрики: Вища освіта в Україні--безперевна освіта
Кл.слова (ненормовані):
авторська модель -- безперервна освіта -- глобалізація -- освітні практики -- експеримент -- соціальний капітал -- суспільство знань -- огляд фахової періодики


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 20.05.2024
Кількість запитів 19457
Кількість відвідувачів 608
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя