Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=предметно-розвивальне середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
373.213.88(477)
Г 17


    Галяпа, Марія.
    Вивчення організації експериментально-дослідницької діяльності дошкільників / М. Галяпа, Л. Бондар // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 11. - С. 29-36.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--дослідницька діяльність дошкільника
   Заклади дошкільної освіти--методична робота

Кл.слова (ненормовані):
освітні процеси -- експериментальна діяльність -- організація тематичного вивчення -- дитяче експериментування -- предметно-розвивальне середовище -- циклограми -- експериментально-дослідницька діяльність


Дод.точки доступу:
Бондар, Лариса

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74.1
Б 77


    Бойко, Лідія.
    Міні-музей одного предмета / Л. Бойко, О. Гузь, Н. Чудовська // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 29-36 : фотогр.
ББК 74.1
Рубрики: Музеї--дошкільні навчальні заклади
   Педагогіка музейна--дошкільники

Кл.слова (ненормовані):
міні-музей -- розвивальний простір -- пізнавальне середовище -- пізнання -- предметно-розвивальне середовище -- експозиції -- експонати -- проектна діяльність
Анотація: У статті розглянуто питання організації пізнавальної діяльності дошкільнят в результаті створення міні-музеїв. Висвітлено їх сутність, завдання, принцип створення та роботи. Охарактеризовано міні-музей як складову проектної діяльності.


Дод.точки доступу:
Гузь, Ольга; Чудовська, Наталія

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74.102
Д 50


    Дичківська, Ілона.
    Інклюзивна практика в дитсадку: організаційна модель / І. Дичківська // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 2. - С. 5-9 : фотогр. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзія -- інклюзивна практика -- діти з особливими потребами -- дошкільні навчальні заклади -- структура інклюзивних дитсадків -- інклюзивні групи -- предметно-розвивальне середовище -- професіоналізм фахівців
Анотація: Стаття присвячена проблемі навчання й виховання дітей з особливими потребами у дошкільних навчальних закладах. Висвітлено організацію структурних підрозділів інклюзивного дитсадка та розглянуто мету, завдання і зміст роботи кожного з них. Визначено та проаналізовано чинники реалізації інклюзивної практики в дитсадку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
74.102.14
П 80


    Пройдакова, Юлія.
    Загадковий світ предметів / Ю. Пройдакова // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 2. - С. 21-23 : фотогр. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.14
Рубрики: Дошкільна освіта--пізнавальна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
предметно-розвивальне середовище -- пізнавальна активність -- пошуково-дослідницька діяльність -- міні-музеї -- дослідницькі лабораторії -- пізнавальні заняття -- досліди -- спостереження -- дидактичні ігри -- дошкільники
Анотація: У статті розглянуто проблему пізнання дошкільниками навколишнього світу через пошуково-дослідницьку діяльність. Висвітлено організацію предметно-розвивального середовища у дошкільному навчальному закладі № 427 м. Харкова. Подано розробку заняття-спостереження для старших дошкільнят, що має на меті формувати уявлення дітей про предметний світ, властивості різних матеріалів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74.100.52
М 69


    Михайліченко, Тетяна.
    Рання профорієнтація дошкільників засобами економічного виховання / Т. Михайліченко, Г. Зюкіна, І. Гармаш // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 40-47 : фотогр.
ББК 74.100.52
Рубрики: Дошкільники--профорієнтація--економічне виховання
   Дошкільне виховання--економічне виховання

Кл.слова (ненормовані):
рання профорієнтація -- економічне виховання -- професії -- вибір професій -- види трудової діяльності -- ставлення до праці -- економічне виховання -- економічні професії -- предметно-розвивальне середовище -- нетрадиційні форми роботи -- ігрова діяльність -- дидактичні ігри -- читання художніх творів -- театралізована діяльність -- спостереження -- екскурсії -- проектна діяльність -- робота з батьками -- дошкільники -- дошкільна освіта
Анотація: У статті розглянуто проблему здійснення ранньої профорієнтації дошкільників засобами економічного виховання, що має на меті формувати елементарні уявлення дітей про світ економічних професій. Охарактеризовано форми роботи з дітьми в процесі економічного виховання, серед яких ігрова, театралізована, проектна діяльність, читання художніх творів, спостереження, екскурсії тощо. Висвітлено форми співпраці дошкільного закладу з сім'ями вихованців.


Дод.точки доступу:
Зюкіна, Галина; Гармаш, Ірина

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
74.1
С 13


    Савчук, Олена.
    Дитсадок майбутнього: З досвіду проведення обласного конкурсу дизайн-проектів [Текст] / О. Савчук // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 11. - С. 14-18. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
предметно-розвивальне середовище -- фізкультурно-оздоровче середовище


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
373.2.016:62/64](477)
К 67


    Корнєєва, О.
    Парк професій, або Як зацікавити дошкільників професіями дорослих / Оксана Корнєєва, Ольга Стягунова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 46–53. - Зміст: Тематична робота "Парк професій" ; Про які професії мріють діти ; Як допомогти дитині пізнати світ професій? ; Авторська творча майстерня ; Організаційно-методичне забезпечення ; Предметно-розвивальне середовище ; Технологічні карти – що це і для чого ; Структура ; Розвивальне середовище ; Партнерська взаємодія ; Методичний супровід ; Додаток 1 : Макет технологічної карти ознайомлення дошкільників з професією ; Додаток 2 : Технологічна карта ознайомлення дошкільників із професією художника.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття
Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методика навчання -- трудове навчання -- професії -- авторська творча майстерня -- алгоритм -- ознайомлення -- предметно-розвивальне середовище -- методичний супровід -- технологічні карти -- художник
Анотація: У статті подано досвід роботи дошкільного навчального закладу № 31 "Мир" міста Костянтинівки Донецької області щодо організації комплексної тематичної роботи "Парк професій".


Дод.точки доступу:
Стягунова, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 18.05.2024
Кількість запитів 7635
Кількість відвідувачів 1210
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя