Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=принципи навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
15(075.3)
Я 97


    Ященко, Василь Миколайович.
    Опорні конспекти з психології і педагогіки [Текст] : Пробний навчальний посібник / В. М. Ященко. - Тернопіль : Астон, 2004. - 168 с. - ISBN 966-308-108-2 : 15.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.3я73 + 74я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Психіка
   Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--загальна психологія

   Темперамент

   Характер

   Здібності

   Особистість--спрямованість

   Мотиви (психол.)

   Соціалізація особистості

   Самовиховання

   Навчання--методи--форми--засоби

   Знання--оцінка

   Виховання--методи--закони--принципи

Кл.слова (ненормовані):
принципи навчання

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
Шифр: БШС1/2003/1
   Журнал

Бібліотека "Шкільного світу" [Текст]. Психолог. Бібліотека/ Шкільний світ. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003 - . - Виходить щомісячно
2003р. N 1
Зміст:
Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С.4-8
Кл.слова: обдарованість, геніальність, задатки, творчість
Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С.9-17.
Кл.слова: здібності, обдарованість
Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С.18-29.
Кл.слова: здібності, індивідуальні програми
Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С.30-34.
Кл.слова: тести
Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С.35-38.
Кл.слова: релаксація
Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С.39-42.
Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С.43-50.
Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С.51-59.
Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С.60-65.
Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С.66-71.
Кл.слова: мислення, оцінювання
Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С.72-89.
Кл.слова: психологія навчання, принципи навчання, навченість
Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С.90-95.
Кл.слова: допитливість, творчість
Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С.96-103.
Кл.слова: мислення, запам’ятовування, прочитання
Богданова, А. Складові творчості / А. Богданова, С. Борисов. - С.104-127.
Кл.слова: мислення. допитливість, майстерня учителя, наукове товариство учнів
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Фрідман, Л.
    Розвиток здібностей [Текст] / Л. Фрідман, І. Кулагіна // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 72-89.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія навчання
   Здібності дитини--

Кл.слова (ненормовані):
принципи навчання -- навченість


Дод.точки доступу:
Кулагіна, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Коваленко, О.
    Світові тенденції навчання іноземних мов у початковій школі та їх реалізація в Україні [Текст] / О. Коваленко // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 11-13.
ББК 81.2-90
Рубрики: Іноземна мова--початкова школа--зарубіжні країни
   Початкова школа--уроки іноземної мови

Кл.слова (ненормовані):
іноземна мова -- початкова школа -- тенденції навчання -- розвиток суспільства -- глобалізаційна інтеграція -- компоненти змісту навчання -- принципи навчання -- підготовка вчителя -- мовне портфоліо
Анотація: у статті розкривається зміст навчання іноземних мов у початковій школі, обгрунтовано основні компоненти змісту навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета, розкрито дидактичні та методичні принципи методики навчання іноземної мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

5.
28.0р10
В 68


    Волобуєва, В. В.
    Розвиток творчих здібностей учнів на уроках біології [Текст] / В. В. Волобуєва // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 34/36. - С. 2-11.
ББК 28.0р10
Рубрики: Викладання біології в школі
   пізнавальна діяльність учнів

Кл.слова (ненормовані):
принципи навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 7-11. - Продовження. Початок.: 2012. - № 2, 3, 4, 5.
ББК 74.202
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--принципи навчання
   навчання особистісно-орієнтоване

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- принципи навчання -- пускові механізми -- процес навчання -- навіювання -- переконання -- принцип гуманізму -- принцип креативності -- принцип діяльнісного підходу -- принцип інтегративності -- принцип варіативності
Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються пускові механізми педагогічної взаємодії та принципи навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

7.
24р10
П 44


    Подріз, Н. М.
    Сучасні методики викладання хімії в школі [Текст] / Н. М. Подріз // Хімія : науково-методичний журнал. - 2013. - N 19. - С. 11-14
ББК 24р10
Рубрики: Викладання хімії в школі
Кл.слова (ненормовані):
принципи навчання -- соціальна компетентність -- полікультурна компетентність -- компетентність самоосвіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
81.2-9
Р 33


    Редько, Валерій.
    Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі / В. Редько // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 8/9. - С. 50-53. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--методика навчання в ЗНЗ
Кл.слова (ненормовані):
іноземна мова -- зміст навчання -- профільна школа -- принципи навчання
Анотація: У статті розглядаються дидактичні, методичні та психологічні засади побудови змісту навчання іноземної мови у старшій профільній школі. Обгрунтовуються погляди щодо змісту навчання іноземної мови як профільного предмета; окреслюються напрями профілізації та номенклатура елективних курсів у межах варіативного компонента змісту освіти; визначаються основні принципи навчання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
74.202
К 61


    Колошин, Володимир.
    Як виконується головне завдання школи: [навчити учня вчитися] [Текст] / В. Колошин // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 54-56. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202
Рубрики: Навчання--закони--принципи--правила
   Навчання--самостійсне учіння

Кл.слова (ненормовані):
навчити вчитися -- особистісна система навчання -- освічений учень -- навчальні уміння -- уміння самостійно навчатися -- освіта протягом життя -- принципи навчання -- володіння навичками самостійного учіння -- самостійне учіння учнів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
373.3.026(477)
З-12


    Заїка, А.
    "Знання чи навички?!" Або "Знання і навички!" / Антоніна Заїка // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 55. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--принципи навчання
Кл.слова (ненормовані):
принципи навчання -- знання -- навички -- навчальні предмети -- освітній процес -- програмовий матеріал -- ключові компетентності -- початкова школа
Анотація: У статті розповідаться про те, що школа має дати знання, даючи знання, – вчить вчитися. А це одна з основних ключових компетентностей. На основі знань дитина набуває досвіду, у неї формуються відповідні навички. Висвітлено питання: чи потрібні сучасній дитині знання, чи лише навички.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 13.05.2024
Кількість запитів 31183
Кількість відвідувачів 984
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя