Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розвивальна робота<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
74.1
К 21


    Карасьова, Катерина.
    Самодіяльні ігри дитини [Текст] / К. Карасьова, Т. Піроженко // Дитячий садок. Бібліотека. - 2011. - N 2. - С. 3-124
ББК 74.1
Рубрики: Ігри
   Творчі ігри

   ігрова діяльність

   розвиваючі ігри

   Комп’ютерні ігри

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
самодіяльні ігри -- ігрова активність дошкільника -- розвивальна робота


Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.1
Г 95


    Гурковська, Тетяна.
    Супровід розвитку дітей раннього віку [Текст] / Т. Гурковська // Дитячий садок. Бібліотека. - 2011. - N 5. - С. 128.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта
   діти 3-го року

   Психічний розвиток дитини

   Дошкільна освіта--ігри

Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- супровід розвитку дитини -- психологічний супровід розвитку дитини -- чинники розвитку дітей -- розвивальна робота -- дидактичні ігри


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
376-056.34:616.89-008.1](477)
Б 90


    Бужинецька, К.
    Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку [Текст] / К. Бужинецька // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 35–43. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--психологічні бар’єри
Кл.слова (ненормовані):
психологічні бар’єри -- діти із затримкою психічного розвитку -- молодші школярі -- ЗПР -- корекційна робота -- розвивальна робота -- когнітивні процеси -- когнітивний розвиток -- навчальна діяльність -- пізнавальна діяльність -- конструктивні уявлення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
376-056.313(477)
Ш 63


    Шипелік, Т.
    Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня [Текст] / Т. Шипелік // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 53–63 : мал., табл. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--корекційно-розвивальна робота--зоотерапія
Кл.слова (ненормовані):
дельфінотерапія -- інтелектуальний розвиток -- підлітки -- інтелектуальні порушення -- корекційна робота -- розвивальна робота -- соціальна адаптація -- психологічна адаптація -- анімалотерапія -- порушення інтелекту
Анотація: Презентовано результати формувального експерименту, спрямованого довести позитивний вплив дельфінотерапії на адаптаційні можливості підлітків із порушеннями інтелекту. Представлено трьохкомпонентну модель корекційно-розвивальної програми в основі якої була дельфінотерапія, доповнена методами казкотерпії та когнітивної психотерапії.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
376-056.36:616.899.2(477)
М 36


    Махновецька, І.
    Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна [Текст] / І. Махновецька // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 84–94 : табл. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--формування взаємовідносин
Кл.слова (ненормовані):
взаємовідносини -- дошкільники -- діти із синдромом Дауна -- корекційна робота -- розвивальна робота -- взаємодія -- розумова активність -- самовираження -- корегування поведінки -- правила поведінки
Анотація: Обгрунтовано сутність корекційно-розвивальної програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна. Окреслено мету, завдання та структурні елементи програми. Проаналізовано прийоми роботи та теми занять.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 15.05.2024
Кількість запитів 70716
Кількість відвідувачів 1845
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя